Gönderen Konu: 7D6 Kompo Önerisi  (Okunma sayısı 13874 defa)

7D6 Kompo Önerisi

« : 26.03.2006 21:34:59 »
Hızlı düğmeleri aç

scg

İleti: 214

Çevrimdışı
  • ***
  • Full Member
    • Profili Görüntüle
    • http://
4k procedural gfx. Böyle bi kompo kategorisi olabilir mi? Hiç bir 3D api kullanımı olmayacak , coder istediği bi yöntemle (raytracing vs..) imaj oluşturacak.   .exe --> .tga yada .bmp output vercek.

7D6 Kompo Önerisi

« Yanıtla #1 : 26.03.2006 21:39:40 »
Hızlı düğmeleri aç

chenmy1

İleti: 184

Çevrimdışı
  • ***
  • Full Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.mosengine.inativa.com
bu dedigin editor oluyor sanki..
3dsmax->Render gibi bir sey :)

sanirim sunu kastediyorsun:

http://www.ultimategameprogramming.com/dem...yTracing&page=1


realtime ufak bir nesne uzerinde bisiler denesen?
Algoritmik Geometri^S!P and MEE!ditor 64/4 kb intro tool.

7D6 Kompo Önerisi

« Yanıtla #2 : 26.03.2006 21:52:09 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
Bu sene kategori arttırımı yerine azaltımına gitmemiz muhtamel compolarda. 4k procedural gfx değil de "software rendering" gibi bir başlık belki düşünülebilir. Yine de yeterli katılım olmayan her kategori başka kategorilerle birleştirilecektir. Örneğin 2 tane software rendering demo gelmesi durumunda full size dibine kadar GPU kullanan demolarla aynı kategoride yarışmak durumunda kalabilirsiniz.

Not: şimdilik tamamen tahmini konuşuyorum. Organizasyon toplantılarında bütün konular enine boyuna (depthine ?!) tartışılacak ve sonuçları official siteden duyurulacaktır.