İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - einhander

Sayfa: 1 2 [3] 4
31
demoscene / Plazma 6
« : 02.08.2008 20:28:06 »
skate açıklamarın için teşşekür ederim dergiyi keyifle okuyorumm.Bence doru sölüyorsun daha 6. sayı acele ediyorum..Yazıları okuyunca Gaz alıyorum galiba ondandır.

32
demoscene / Plazma 6
« : 31.07.2008 02:02:30 »
yaa ben daha 5'i bitiremedim  ya okuayacak o kadar çokşey var ki  ... neyse 6 için beklerimm yanlız bir isteğim var iii dergi çıkıoda neden game design ilgili hiçbir yazı yok herkes bir şey anlatıoo ama yazaılm mesala sorting hakkında bilgi nedir ne değildir nerde kullanılır. kaç çeşitdir en iiisi hangisi felan gibiii biraz püfff noktaları eğilsek fena olmas mı olursa

33
7dx / 7D7 Demoscene Party : Fotoğraflar
« : 21.07.2008 23:58:29 »
2 sayfadaki parti resimlerinde game compo yazılı olanda ragnor ve benim resim çok komik yaaaa ragnora bak bide bana sırıtıyorumm... leeem çok piss yakalanmışıssss resimler güsel olmusss ellerinize sağılık afiyet olsunnn iii seiyrlerrrr

34
7dx / Mr. Figo
« : 21.07.2008 23:50:07 »
Figo Ben BlackTürk <---- Ü     :))))) haha  ha OKan  OKan  haha :)))) yeni bir şey daha hatırladım commodore yavri bobo ese dobre dobre commodore diye sloganız vardı arkadaşımla eskiler den  hatırladıklarım :))))

35
Adres veriyom  Gayet  iyi  merak edenlere bir daha görmek isteyenlere  :)
 
http://www.shamedesigns.com/

36
Adres veriyom  Gayet  iyi  merak edenlere bir daha görmek isteyenlere  :)

http://www.shamedesigns.com/

37
c64 / 16 veya 256 renk sprite c64
« : 06.07.2008 14:41:18 »
Çok basit  Ben tek bir sprite ve multicolor olmayacak dedim. örnek olarak 16 renk olacak demiştim. Üstadad şimdi ben bu olayı Basic de bir sprite basarken
aklıma bir şey geldi. Her sprite datası basışımda  o spriteın renk bilgisini değiştirdim Basicte denediğimde Tuhaf bir şekilde farklı bir gibi bir şey gördüm.Sonra assemblerda aynı şeyi yapmak istedim baktım ki her sprite datası  bastıkdan sonra sprite renk numarası değiştiğinde enterasan bir şekilde o sprite rengin sürekli ince uzun aynı ekrana $d020 vey $d021 artırdığımızda oluşan renkleri gördüm benim merak ettiğim de bu ? Acaba iii bir programlama tekniği ile bu işten ne çıkar yani 16 renk ve Üzeri olabiliri mi ? merak ettiğim bun lar.

38
c64 / 16 veya 256 renk sprite c64
« : 06.07.2008 03:25:24 »
16 veya 16*16 renk combinasyonlu  renkli olacak  tek bir spriteda  c64 mümkün mü?
ve  multicolor mode olmayacak bilen varsa yazsın olur mu olmas mı?

39
geyik / Skate'in 10000 günlük partisi
« : 11.04.2008 21:57:14 »
Bende Yanı yaş günüme matematik sınavında girdim .. inşallah bu integral işinden sıyrılırsam sınıfın ortasında kuğu balesi yapıcamm .... neyse nice yıllara kardeş bende kutliyim içmek felan olursa gelirimm...:))))

40
hardware / Amiga expansion bus
« : 10.04.2008 21:20:55 »
thnks guys

41
hardware / Amiga expansion bus
« : 07.04.2008 22:31:38 »
aminetten alıp  baktığım devreler kaba taslak anlatmış ve ciplerden bahsetmiş.halbuki expansion bus zorro 2 uyumludur.Yani plug and play özeliği olan mimari yani donanım otomatik ayarlanıyor.Bu özelliğe amigalarda autoconfig deniliyor.Fakaat bu özelliği kullanan devre aminette bir tane rastladım oda rus yapımı sır gibi saklamış kabaca devre entgrelerinden bahsedioo.Yani kısacası amiga expansion bus uygulama devresi yok sadece io genişlemesi yapan kart mevcut , onlarda adres decoder koyup iş yazılımla iş bitiriyorlar .halbuki Autoconfig daha gelişmiş fakat araştırmalarımda amiganın baş mühendisi hayen dökümanlarınıda buldum fakat uygulama devresi yok sadece sinyaller ve açıklaması var.Bende bir alman linuxcu sitesinde zorro bus ile ilgili döküman buldum ama nedense doru düzgün uygulamalı yokk.Bende A590 manual guide buldum ve ordan bir takım fikir edinmeye çalışıcam..harbi entresandır.bu plug and play özelliği amiga 1989 da yapmış ama ben PC'de windows 95 plug and play termini duydum (hatta tam plug and play bile deil) :)))) neyse bakalım bu amiga daha neler öretecek belkiii

42
hardware / Amiga expansion bus
« : 07.04.2008 00:28:34 »
expansion bus için uygulama devresi bilrn var mı ? mesala ram genişlemesi

43
console / sega megadrive progrmalayan var mı?
« : 10.02.2008 01:22:58 »
90 ların meşşuuuurr oyun makinası namı diğer sega genesis de oyun kodlayan hiç biri var mı ? ben araştırmalar yapıp bu makinayı inceledim fikir alış verişi yapabilceğimiz arakadaşımız var mı ? interneten standart c dili kodlama için compiler mevcut aynı zamanda assembler derleyeciside var.hardware hakkında ayrıntılı olarak grafik işlemcisi hakkında bir takım dökümanlar buldum örnek kodalarda var.ama gelki kodlamalarda tam ayrıntılı bir şekilde  ne halt yediği ni anlatmamışlar.bu konuda fikri olan var mı  ?

44
buluşmalar / TURBO TELEVıZYONDA Bu akşam CNN de
« : 21.12.2007 20:33:58 »
hip hop kültürünü anlatıyor 8.30 da cnn türkde gördüm.grafiti çiziyor

45
geyik / Scene cemaatin BAYRAMI kutlu olsun
« : 20.12.2007 08:54:01 »
herkese iii bayramlar Mutlu günler dilerimmm.....:D

Sayfa: 1 2 [3] 4