İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Konular - jimqode

Sayfa: [1] 2
1
hardware / A1200, A600 şemaları (PDF)
« : 17.05.2007 15:14:20 »
geçenlerde benim siteye A600 ve A1200 şemalarını koydum PDF formatına çevirip. Haberin bikaç amiga haber sitesine ve bitfellas'a yayılması netçesinde acayip popüler oldu. Sizden de bi işine yarayan çıkar belkim diyerek yıvıştırıyorum:

Amiga 600 şemaları (PDF)
Amiga 1200 şemaları (PDF)

2
geyik / komodor muzik
« : 19.04.2007 13:22:49 »
boyle bir insan var imis. turkmus evet.

http://www.komodor.net/en/index.html

3
geyik / Murad Omay
« : 17.04.2007 16:57:39 »
zamaninda 64'ler dergisinde amos kosesini yazan murad omay bu murad omay mi?

http://felsefe.istanbul.edu.tr/ogretimuyeleri/muradomay

4
c64 / MMC64 sasq's alternative bios
« : 04.04.2007 17:23:38 »
Arkadaslar elinde mmc64 icin sasq'in yazdigi alternatif bios olan var mi? (Su kernelde LOAD komutunu patchleyip bazi multipart oyunlari calistirabilen)

Sitesi yalan olmus anladigim kadariyla. Elinde olan varsa bana jim [eeeet] symbolengine [punkt] com adresinden atarsa cok makbule gecer. Internette hic mirrori yok. Benim sitede mirrorlayacam.

5
console / devkitgp2x ve static linking
« : 31.03.2007 11:44:40 »
simdiye kadar gph'in kendi sdk'sini kullaniyordum ve dynamic linking yapabiliyordum. Ama mikmod kutuphanesinin gph toolkit'inde derlenmis olani olmadigi icin devkit'e gecmek zorunda kaldim. Yanliz sanirim devkit sdk'da tek cozum static linking. bu da program boyutunu oldukca buyutuyor. Bunun bir caresi var midir yoksa boyle mi kullanmak zorundayiz?

6
Yine bir gp2x sorusuyla karsinizdayim :P Gnostic umarim bana uyuz olmamissindir bu kadar cok soru soruyorum diye. Aslinda arastirma yapmadan sormuyorum ama gp2x development hakkinda cok fazla bilgi yok nette. Noiz2sa sourcelari baslica referansim oldu artik :)

Bu seferki sorunum da soyle ki gp2xmenu arkaplanda calisirken minimal library ile direk framebuffera erisip piksel yazan kodum gozle gorulur (ve fps counterla olculur) sekilde daha hizli calisiyor. Aklima bir tek mmuhack olabilir mi acaba geldi baska da bir sey bulamadim. Ne dersin bu konuda?

Bir de Vertical blanking problemini hala cozemedim.

edit: Simdi mmuhack'le de denedim. Birsey degismedi.

7
geyik / Desert Planet - Return of the Ninja Droids
« : 26.03.2007 15:30:18 »
Sevdigim bir gruptan sevdigim bir video. Benim gibi 8bit kafalilarin hosuna gidecektir diye dusunuyorum :) Belki duymussunuzdur Desert Planet Assembly 2006'da da bir canli performans vermisti.

http://www.youtube.com/watch?v=_qGt1aO2lR4

8
console / Vertical Blank
« : 24.03.2007 02:05:19 »
Yine ben!

Yazdigim herseyde ekranin her tarafi ayri oynuyor. Galiba gp2x_video_waitvsync() benim dusundugum sey degil. Buffer'i flip etmeden once bir sekilde vertical blanki beklemek gerek ama nasil?

Asagida problemi kisa ve oz anlatan bir kod veriyorum. ekranda bir anda bir renk gormeyi beklerken renkli yatay bantlar goruyorum. Nette bayagi arandim. LCD registerlerinden birini poll eden bi fonskiyon buldum ama bende kilitlendi orada alet. Belki de o kod gp32 icindi tam bilemiyorum.

Kod: [Seç]
#include <stdio.h>
#include &quot;minimal.h&quot;

int
main (int argc, char* argv[])
{
    gp2x_init(1000, 16, 11025,16,0,60,1);
    while(1)
    {
        memset(gp2x_video_RGB[0].screen16,gp2x_timer_read()<<3,320*240*2);
        gp2x_video_waitvsync();
        gp2x_video_RGB_flip(0);
    }
}

void gp2x_sound_frame(void *blah, void *buff, int samples) {}

9
Rlyeh'in siteyi update etmeye zamani yok sanirim. Sitesinde hala 0.A dokumanlari duruyor. 0.B arsivinin icinden cikan dokumanlari http://www.symbolengine.com/rlyeh/ adresinde online ettim. Her seferinde dokumana bakmak icin arsiv indirmekten bezenlere duyurulur (Ben gun icinde 3 farkli makina arasinda gidip geliyorum da)

10
console / gp2x rlyeh's minimal lib
« : 12.03.2007 17:40:37 »
şu alette hardware'e biraz daha yakınlaşmanın vakti geldi gibi. Bu minimal library'yi kullanan varsa forumda kullandığınız versiyon nedir? rlyeh'in forumda byi çıkarttım diyor ama download linki bulamadım. Nerden indirelebilir.

11
web linkleri / planetretro.org update
« : 17.08.2006 12:34:35 »
Planet Retro'da yeni gelismeler:
  • Planetretro.org artik bir haber arsivi! (Eskiden sadece guncel haberler vardi)
  • Amstrad, Spectrum ve MSX'le ilgili kaynaklar eklendi


Artik 7d6'ya kadar major update yok. Biraz otursun bakalim site, geleni gideni oluyor mu gorelim. Ileride belki bir community'ye cevirmek isteyebilirim ama tabi bu tamamen gorecegi ilgiye bagli. Bos duran forumdan kotu bisey yoktur su internette : )

12
çeşitli / Planetretro.org
« : 30.07.2006 14:10:07 »
Yeni projem Planet Retro beta hayatina baslamistir. Amacim internette retrocomputing ile alakali aktif rss feedleri tek bir cati altinda toplamak. Yorumlariniz ve fikirleriniz benim icin cok onemli.

Budur.

13
demoscene / Prophet64
« : 12.07.2006 21:38:19 »
Scenerlarin ne kadar isine yarar tartisilir ama elektronik muzik producerlari arasinda yeni cilginlik Prophet64.
C64'e takilan bir kartus bu ve icinde 4 tane program var.

Sequencer - PC yazilimlarinda gormeye alistigimiz mouse kontrollu saga dogru akan tracklar seklinde editing yapan bir sequencer. stand alone player uretebiliyor. amiga mouse, 1351, joystick ve pc->c64 mouse adaptor  destekliyor. Pek guzel
Mono Syntesizer - Adi ustunde tek kanal bir synth.
Bassline - Bass Synth
Drummer - Drum Machine

Bu aletlerin hepsinin interfaceleri cok modern. Programlarin development sirasinda yayinlanan eski versiyonlari beles ve siteden indirilip bakilabiliyor. Ben baktim. Cok guzeller. Drummer'in cevap suresi biraz uzun gibi ama.

iste adres:
http://www.prophet64.com/

iste deve:

14
demoscene / Blibb Blobb
« : 20.06.2006 18:15:11 »
Duydum ki aramizda bilmeyenler varmis. Hazir demovibes'la da podcastlere giris yapmiskene ben de size bu linki sunayim :)
Indiriniz, dinleyiniz, dinletiniz.

http://blibbblobb.blogspot.com/

Bence en saglam episode, 4. episode. Ama zevkler renkler tabi. :)

15
processing / symbolengine.com
« : 30.05.2006 00:53:31 »
Ugh millet!

Benim domainim olan symbolengine.com'un hosting'i dustu. Turk ticaret net de uzatmazsam icerigini bana vermeyi reddetti ve sitenin yedegi yoktu. Ne yazik ki orda host ettigim C64 ile ilgili dokumanlarimi kaybettim. O yuzden simdilik 2002 yilinda hazirladigim ufak processing portfolyomu koydum. Kodlarin yazilabilecek en hizli kodlar olmadiginin farkindayim ama artik elimde hicbirinin source'u bile yok. En azindan fikirler zamanina gore ilgi cekiciydi diye dusunuyorum. Belki bir goz atmak istersiniz.

Sayfa: [1] 2