İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - Wisdom

Sayfa: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
61
nightshift / paylaşılamayan 'flocks of birds'
« : 06.03.2006 23:53:46 »
Efektin sahibi degil konu, release'in sahibi. O release'i Spritus + baska biri yapsaydi (Glance'de olup da gecen sene bu fikri paylastigim kisiler disinda biri), o zaman benim bu konuda herhangi birsey soylemeye hakkim olmazdi, olamazdi. Sonucta scene, en ozunde bir rekabet ortami ve baska biri benden once ayni fikri uygulamaya gecirmisse bana sadece kendine kizmak ve karsindakine saygi duymak duser.

Ancak, burada durum oyle degil. Bu durumun Spritus ile bir ilgisi yok, Skate ile bir ilgisi var. Cunku efekti paylastigim insanlardan biri Skate (gecici bir sure de olsa ayni grupta yer almis olmaktan dolayi). Boyle bir efektin bahsedilen release'de kullanilmasi konusunda bana nezaket itibariyle bile olsa danisilmamasi buyuk ayip. Ama bu ayip Spritus'un degil, tekrar ediyorum, zira Spritus bu durumdan muhtemelen habersizdi zaten. Ama haberi olan insanin (Skate'in) Spritus'u haberdar etmemesi ve bana da birsey soyleme geregi duymamasi ayip.

Olayin arka yuzunu anlamadan on yuzunu irdelemenin fazla bir anlami yok. ("taze taze kullanimin icab olmasi"na cevaben.)

Son olarak, forumdan silme vs olayini da daha once yine Skate ile yasanan bir tartismada Skate'in thread'i kitlemis olmasi uzerine soyledim.

62
nightshift / paylaşılamayan 'flocks of birds'
« : 06.03.2006 21:34:36 »
Skate, "bazi kisiler" ile kastettigin sadece ben olduguma gore ben gerekli yorumu bir daha buradan yapayim:

Kus vb flocking efektlerini Living icin yapmayi gecen sene baslarinda konustugumuz tum Glance uyeleri tarafindan biliniyor. Bu efekti dusunen ve ortaya atan kisinin benim oldugumu da Glance'teki herkes biliyor.

Aylar sonra (hatta bir yil sonra) tam olarak ayni efekti bir release'de gorursem ve bu release'i yapanlardan birisi daha once bu fikrimi paylasmak durumunda oldugum kisilerden biriyse dogal olarak aklima baska seyler gelir.

Bir daha benimle "geyik" modunda (oyle aradan laf sokup sonra kahkaha smiley'si falan koyarak) konusma. Adam ol ve acikca konus konusabiliyorsan.

Eger bu mesaji bir admin falan silerse bir daha bu forumla bir iliskim kalmaz, onu da oyle bilin.

63
nightshift / NIGHTSHIFT COMPO SONUCLARI
« : 06.03.2006 12:52:48 »
Simdi aklima geldi; results.txt'te olmasi gereken bir diger sey de release'lerin hangi platformda ya da formatta yapildigi.

64
nightshift / NIGHTSHIFT COMPO SONUCLARI
« : 06.03.2006 11:28:15 »
Results.txt'te bireysel kategoriler (grafik, muzik vb) grup isimleriyle degil, handle+grup seklinde olmali. (ASCII kategorisinde gosterildigi gibi.)

Bu arada; ne partiydi...wow

65
geyik / Evo 2004 - Great Moments
« : 26.02.2006 10:46:48 »
"TR Demoscene"

"Oyun turnuvalari"

"Respect"

vs.

Production?

66
pc / VC++ 8 ile Derlemede Sorun
« : 05.02.2006 00:20:14 »
Clueless kisilerle tartismamak gerektigini bir kez daha hatirlayarak bu konuyu kendi acimdan kapatiyorum.

67
pc / VC++ 8 ile Derlemede Sorun
« : 04.02.2006 21:12:28 »
Hersey geyik zaten, degil mi Skate?

Windows'u "en user friendly sistem" olarak tanimlamadan once hangi diger sistemleri enine boyuna kullandigini merak ediyorum.

Bu tip tartismalara girmem normalde, hele burada hic girmezdim. Tek soylemeye calistigim sey; burada Microsoft urunlerinin (DirectX dahil) savunuculugunu yapmayin. Alternatifler hakkinda etrafli bilginiz yoksa ogrenin, kullanin, ondan sonra karsilastirma yapin.

68
pc / VC++ 8 ile Derlemede Sorun
« : 04.02.2006 09:00:38 »
Ayni seyi baska bir konuda yazdim ama pek anlasilamadi sanirim:

http://www.gnu.org/philosophy/right-to-read.html

Microsoft urunlerinin degerli birseymis ya da esi benzeri yokmus gibi insanlara empoze edilmesi kabul edilemez.

Insanliga saygisi olan, Microsoft ve benzeri politikalari izleyen diger firmalarin urunlerini kullanmaz, en azindan tercih hakki bulundugu surece.

Bu mesaji "iste Microsoft karsiti bir mesaj daha"nin otesinde degerlendiremeyip de anlayamayanlar cevap yazmasin.

69
Hep beraber secde edelim arkadasa.

70
geyik / mikrozottan nefret etmek icin 1001 neden
« : 04.02.2006 08:23:03 »
Stallman'in folklor'e karsi bir ilgisi var eskiden beridir. :-)

72
pc / VC++ 8 ile Derlemede Sorun
« : 03.02.2006 14:00:32 »
Bir grafik kutuphanesi olmasi nedeniyle OpenGL'de dogal olarak var olmayan bazi seyler (input, sound vb.) icin SDL kullanilabilir. Daha fazla bilgi icin:

http://www.libsdl.org/

73
demodojo / Founder'indan Az Kullanilmis Satilik Grup...
« : 02.02.2006 19:44:07 »
Bir dakika, o kadar cabuk kacmak yok...

Su attigin post o kadar icten ki cevap yazmadan edemedim, kusura bakma.

Herseyden once, yalniz degilsin; bir sekilde code, grafik, muzik deneyip bunlardan birinde tutunamayan cok kisi oldu. Yakin cevremden de, scene genelinde de. Burada anahtar olay; ne kadar istedigin ve ne kadar denedigin. Madem code'u yeteri kadar denedigini dusunuyorsun, o zaman grafik ya da muzigi dene. Bu uc temel konudan birinde yetenekli olmayan insan sayisi cok cok azdir. Hani olur da onlardan biriysen, yapabilecegin baska seyler var; diskmag'lere yazi yazmak, parti organizasyonlarina katilmak, stuff dagitmak ya da grup PR'ligi yapmak. Bunlarin hepsi scene icinde yer alan, yer almasi gereken aktiviteler.

Kendi basarisizliklarimdan ornek vermem gerekirse (bunlari cogu insan bilmez):

- Ilk duzgun intro'mu (muzik iceren, intro denebilecek birseyi) code'lamam tam bir senemi aldi (C64'u aldigim tarihten itibaren).

- Ilk cizdigim grafik FIRT dergisindeki Tarzan'di (ne alakaysa). Iki renkti. Solid fill. Manual dithering vb seyleri anlayip da dogru durust yapabilmek yillarimi aldi.

- Ilk muzigimi herhangi bir kargaya dinlet, yedi sulalesiyle beraber kutuplara kacar.

- 20. / 30. muzigim icin bile Beast/Crescent; "kedi miyavlamasi gibi" yorumu yapmistir. Iyi ki de o yorumu yapmis, simdi en azindan birkac tane dinleyebildigim muzigim var.

Hala duzgun dithering yapamam, icimden geldigi gibi solo yazamam, 3D math'i her yonuyle adam gibi bilmem.

Ama ogrenmeye calisiyorum.

74
Kitabin yazari piyasadaki hangi oyunlari yazmis da ondan sonra oyun programciligi hakkinda kitap yazmis, onu merak ediyorum ben.

75
Bir mucize olsa da ben de gelebilsem su partiye...

Sayfa: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9