Gönderen Konu: pc demoscene'ine taze kan arayışları  (Okunma sayısı 4865 defa)

pc demoscene'ine taze kan arayışları

« Yanıtla #15 : 04.12.2005 14:11:42 »
Hızlı düğmeleri aç

Decipher

İleti: 482

Çevrimdışı
  • ****
  • Sr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://beskrajnost.com
bence de hoş olmuş sade ve ilginç bir fikir hani şu tahtadan bebeler içinde başka bebekler varya o geldi aklıma çok hoş olmuş ama müzik gitmemiş bi de o masanın etrafında dönerken kamera fazlaca başım döndü :) bunun haricinde hoş geldiniz diyor ve yeni grubunuza başarılar diliyorum... (yarışmaya döndürdüm işi imi :D)
100% pure coder pr0n

pc demoscene'ine taze kan arayışları

« Yanıtla #16 : 04.12.2005 14:28:28 »
Hızlı düğmeleri aç

anesthetic

İleti: 403

Çevrimdışı
  • ****
  • Sr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://resident.tr-demoscene.info/
sıra üçüncü demoya geldiğine göre multi part bi demo bekliyoruz senden. ragnor alsın eline bi introduction yazsın, sonra sen bi part ekle, sonra ragnor creditsi yazsın, sonra sen başka bi partla kapat demoyu. ne güzel olur di mi :)

ama işte demo bitene kadar yayınlanmaması gibi yazısız bi kural var. birisi demoyu baştan sona ilk seyrettiğinde "ben bunu daha önce gördüm" dememeli. 7d5'te mesela gruplar demoları kimseye göstermedi yayınlanana kadar. son rötüşler bile gizli gizli yapıldı. glance bizi salondan kovmuştu gece :)

o yüzden forumda şöyle bi durum oluştu şimdi. hepimizin tembellik yaptığı bi dönemde bi şeyler üreten birinin çıkması çok süper bi olay, herkes seni takdir ediyodur. ama preview filan sunman yadırgandı sanırım. çünkü genelde insanlar mesela 2 haftada baştan sona demoyu oluşturduktan sonra 2 ay da rötüşleme ile uğraşıyor. "şurası şöyle mi olsun, şu olmasa mı." diyerekten son haline geliyor.

o yüzden sadece "tamam oldu bu." hissi alındıktan sonra demo release ediliyor. bunun istisnası da partiye zar zor yetişen demolar. onlar da partide yarışan bir "party" release ardından son rötüşlemelerden geçen bir "final" release oluyor. eğer teknik hatalar yoksa (bazı makinelerde çalışmama gibi) final releaseler sümme haşa değiştirilmiyor.

bu demonun sadece son halini yayınlama olayının sebebi de sanırsam internet'in yaygın olmadığı swap zamanlarından geliyor. demo zor bela 100 kişinin eline ulaştıktan sonra "bu yeni versiyonu" demek hoş değil çünkü.

ama internet geldikten sonra bile durum çok farklı değil aslında. misal ben yüzlerce demo saklıyorum diskte. her birinin tek tek yeni versiyonu ne zaman çıkacak diye hesap kitap tutamam. ama yanındaki readmelerde "parti versiyonudur" yazan demoların final sürümlerini beklerim sadece.

(plastic'in atmıyorsam "your arms so gently on my skin" demosunu burada istisna tutabiliriz. çünkü o preview, demonun yüzde 20si olmasına rağmen oldukça içerikliydi ve iyi rötüşlenmişti ve o haliyle bir partiye katıldı. demonun tamamı da zaten 3-4 ay sonra çıktı.)

bunları sen böyle yapıyorsun diye anlatmadım (ki bu demoda yapmadın zaten). sadece demolara bakış açımızın anlaşılmasını istedim. yoksa demon gayet hoş hatta yerli standartlara göre çok iyi :) ama tamam bu bitti diyip sunmadan önce iki gün daha üzerinde uğraşsan çok daha güzel bir demo olurdu.

potansiyel varken ufak çapta projelerle harcamak anlamsız bence. neden bi sonraki demonuz yabancı bir partide derece yapmasın di mi? :)

yazı uzun oldu ama olsun. o değilde bi nakedhampsterz (yanlış yazmadım umarım) vardı onlara ne oldu? bizim gibi tembellik yapmasınlar, onlardan daha çok demo bekliyoruz. :)

pc demoscene'ine taze kan arayışları

« Yanıtla #17 : 05.12.2005 00:51:32 »
Hızlı düğmeleri aç

tURbO

İleti: 481

Çevrimdışı
  • ****
  • Sr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.bronxwhq.org
Alıntı
Originally posted by vigo@Dec 3 2005, 10:32 PM
1-teknoloji tv cilerin grup
[post=3254]Quoted post[/post]
[/b]

TeknoTV cilerin grubun adi SMOG .. bilginize..

Ulan grafikerler bu kadar degerliyse
kendimi acik arttirmaya mi cikarsam nedir?..  :D :D

iki secenek var..

- Acayip saglam, efsane gruptan.. Az kullanilmis (ki gfxmanlar az kullanilir :D)  pixelci grafiker

- Parttime pixel grafik + logo, font yapabilen grafiker.

hahahaha.. acik arttirma baslamistir.. :P
   .oO bRoNX ^ zOmbie bOys! Oo.

pc demoscene'ine taze kan arayışları

« Yanıtla #18 : 05.12.2005 01:49:39 »
Hızlı düğmeleri aç

vmeydaneri

İleti: 74

Çevrimdışı
  • **
  • Jr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://mosengine.inativa.com
Bizim gruba katil hocam..Grafikerimiz yok biz yenibi soluk getircez basliktanda anliycan gibi Yenilik iyidir.. :D

 Sen bize gel..Geriye bi muzik kalir onuda buluruz birini gerci bir tanidigin var ona bir sorucam oda olursa bizim grup tamam ..

ha bu ara yeni bir haber usteki GEYIK adli demoyu Fontsuz ayni haliyle 53 kb yapmis bulunmaktayim hahahah....


boylece bu demo 64 kb lik yarismayada katilabilecegimizi ortaya koyucak biraz bug lari temizliyim birazdan gondercem heheh..

Daha dun 64 k nasil yapiyonuz diyordum bugun 53 kb lik uygulama yaptim muhahah.. hahahha , hohohoho..

neyse fazla gulmeyelim ama bu hayatimdaki ilk 64 k alti demom olcak..
ManyetiQ / Chenmy1

pc demoscene'ine taze kan arayışları

« Yanıtla #19 : 05.12.2005 02:31:45 »
Hızlı düğmeleri aç

vmeydaneri

İleti: 74

Çevrimdışı
  • **
  • Jr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://mosengine.inativa.com
Buyrun burdan yakin ...
hayatimin ilk 53 kb demosunu yaptim :D

Bugun sirf buna kastim ama degdi ...

  GEYIKLAND ufak boydaki surumu:

ADRES:
  http://mosengine.inativa.com/dosya/geyiklan.zip
ManyetiQ / Chenmy1

pc demoscene'ine taze kan arayışları

« Yanıtla #20 : 05.12.2005 11:25:47 »
Hızlı düğmeleri aç

spritus

İleti: 933

Çevrimdışı
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://resident.tr-demoscene.info
yeni grup güzel haber. tebrikler. yalnız grubun ismini yazmamışsınız.
müzisyen olarak size leent'i önerebilirim. şu adresten bağlantı kurabilirsiniz: leedut{at}gmail{dot}com
ha bir de grafiker var : myriac{at}gmail{dot}com
bu kıyağımı unutmazsınız artık ;)

@vmeydaneri : yaptığın her intronun kalitesi gittikçe artıyor. artık sana komple bir demo yapabilecek potansiyel gözüyle bakıyoruz :)

@ragnor : artık bir demo grubunda olduğuna göre senden de birşeyler beklemekteyiz.

pc demoscene'ine taze kan arayışları

« Yanıtla #21 : 05.12.2005 14:02:21 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
Yeni grup kurmanıza çok sevindim. Geyikland de oldukça hoş olmuş. Bundan önceki yayınladığın introna da yaptığım birkaç eleştiri bunun için de geçerli.

1) Ekranda aynı efektin uzun süre kalması (bazı kişiler ilk efektin geçmesini beklemeden ESC'e basar, inan bana acı tecrübelerim var bu konuda).

2) Hareketlerin yumuşaklığı ve objelerin izlediği pathler. Bu konuda eğer kullanmıyorsan yalnızca sinus değil bezier formüllerini de kullanmanı tavsiye ederim Vedat. Gerçi Super Taxi'nin son previewında gördüğüm araçların hareketlerinde v.s. benzeri mantıklar kullanmış olmalısın tahminimce ancak bu demodaki ilk efektte objeler merkezden uzaklaştıkça daha bir atlayarak kare kare hareket etmeye başlıyorlar. Stepleri biraz geniş tutmuşsun galiba. Bahsettiğim bir FPS sorunu değil. Bunu daha önceki intronda da görmüştüm. Bu konuyu biraz kurcalamanı tavsiye ederim.

Bu iki konunun dışında görsel bazı eleştiriler de yapılabilir ancak ben bir coder olarak bu eleştirileri başkalarına bırakıyorum. Ancak şaka maka bu yazdıklarımın haricinde bir eksik yok. Olaya biraz da senkronizasyon katarak süper demolar çıkarabilirsiniz. 7D5 partinin oyun yarışması birincisi ve 7D5 partinin en orjinal oyununu kodlayan Vedat & Ragnor ikilisine inancım tam :)

pc demoscene'ine taze kan arayışları

« Yanıtla #22 : 05.12.2005 16:19:56 »
Hızlı düğmeleri aç

vmeydaneri

İleti: 74

Çevrimdışı
  • **
  • Jr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://mosengine.inativa.com
Alıntı
Originally posted by skate@Dec 5 2005, 03:02 PM
Yeni grup kurmanıza çok sevindim. Geyikland de oldukça hoş olmuş. Bundan önceki yayınladığın introna da yaptığım birkaç eleştiri bunun için de geçerli.

1) Ekranda aynı efektin uzun süre kalması (bazı kişiler ilk efektin geçmesini beklemeden ESC'e basar, inan bana acı tecrübelerim var bu konuda).

2) Hareketlerin yumuşaklığı ve objelerin izlediği pathler. Bu konuda eğer kullanmıyorsan yalnızca sinus değil bezier formüllerini de kullanmanı tavsiye ederim Vedat. Gerçi Super Taxi'nin son previewında gördüğüm araçların hareketlerinde v.s. benzeri mantıklar kullanmış olmalısın tahminimce ancak bu demodaki ilk efektte objeler merkezden uzaklaştıkça daha bir atlayarak kare kare hareket etmeye başlıyorlar. Stepleri biraz geniş tutmuşsun galiba. Bahsettiğim bir FPS sorunu değil. Bunu daha önceki intronda da görmüştüm. Bu konuyu biraz kurcalamanı tavsiye ederim.

Bu iki konunun dışında görsel bazı eleştiriler de yapılabilir ancak ben bir coder olarak bu eleştirileri başkalarına bırakıyorum. Ancak şaka maka bu yazdıklarımın haricinde bir eksik yok. Olaya biraz da senkronizasyon katarak süper demolar çıkarabilirsiniz. 7D5 partinin oyun yarışması birincisi ve 7D5 partinin en orjinal oyununu kodlayan Vedat & Ragnor ikilisine inancım tam :)
[post=3300]Quoted post[/post]
[/b]

1-Ekranda efekt uzun sure kalmasini istemezdim ama orda yapmak istedigim farkli bir seydi yani amacim anladigim seyin , kodladigim seyle ayni olup olmadigini test etmekti...Yani efekt felan kasmadim..

2-Bende ilk bastaki hareketler bayagi yumusak bir gecis serligiyo gerci gene kafam oyunlara gitti ve sanirim onlarin hareketini FPS e bagladim sorun bu galiba....Oyun mantigi biraz etkin kaldi ilk bastakinde ...


Bu ara kimse 53 kb olan demoyu denemedimi yaw?Calistimi , calismadi mi?insan merak ediyo..Dun bayagi kasmistim..

GEYIKLAND 53 kb liki surumu:

ADRES:
http://mosengine.inativa.com/dosya/geyiklan.zip
ManyetiQ / Chenmy1

pc demoscene'ine taze kan arayışları

« Yanıtla #23 : 05.12.2005 16:36:05 »
Hızlı düğmeleri aç

spritus

İleti: 933

Çevrimdışı
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://resident.tr-demoscene.info
Alıntı
Originally posted by vmeydaneri@Dec 5 2005, 05:19 PM
Bu ara kimse 53 kb olan demoyu denemedimi yaw?Calistimi , calismadi mi?insan merak ediyo..Dun bayagi kasmistim..

bende sorunsuz çalıştı:
gfx adaptor = intel 82845G

pc demoscene'ine taze kan arayışları

« Yanıtla #24 : 05.12.2005 18:52:33 »
Hızlı düğmeleri aç

tesla

İleti: 426

Çevrimdışı
  • ****
  • Sr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://
Ufak olanın müziği çok daha iyi.

Yalnız artık benim ekran kartımdan mıdır nedir, sürekli atlamalar var demoda. Bazı bolumler çok fazla tekrar ediyor.

yeni grubunuz hayırlı olsun, :)

pc demoscene'ine taze kan arayışları

« Yanıtla #25 : 08.12.2005 18:07:25 »
Hızlı düğmeleri aç

vmeydaneri

İleti: 74

Çevrimdışı
  • **
  • Jr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://mosengine.inativa.com
Biraz daha dusurdum boyunu ki daha da dusucek gibi gorunuyor sanirim bunun gercek boyu 10 kb felan :D ilk hali 1 mb felandi simdi 10 kb a dogru gidiyor..

http://mosengine.inativa.com/dosya/geyiklan35.zip
ManyetiQ / Chenmy1

pc demoscene'ine taze kan arayışları

« Yanıtla #26 : 08.12.2005 20:01:40 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
Alıntı
Originally posted by vmeydaneri@Dec 8 2005, 06:07 PM
Biraz daha dusurdum boyunu ki daha da dusucek gibi gorunuyor sanirim bunun gercek boyu 10 kb felan :D ilk hali 1 mb felandi simdi 10 kb a dogru gidiyor..

http://mosengine.inativa.com/dosya/geyiklan35.zip
[post=3378]Quoted post[/post]
[/b]
İyiye gidiyorsun kardeşim :)

pc demoscene'ine taze kan arayışları

« Yanıtla #27 : 09.12.2005 12:18:23 »
Hızlı düğmeleri aç

vmeydaneri

İleti: 74

Çevrimdışı
  • **
  • Jr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://mosengine.inativa.com
beyler biraz daha dusurdum fakat bir sorunum var.. :S

Simdi bu LIB lerden istedigimiz fonk. lari  Link etmesini nasil istiycez derliyeciden?
Yani gereksiz seyleri link etmesin istiyorum bayagi bisi link ediyor onlarda yer kapliyor ...Biraz daha ufaltirsam 10 kb felan olcak belki dahada duser...

http://mosengine.inativa.com/dosya/geyiklan30.zip

http://mosengine.inativa.com/dosya/geyiklan27.zip

Son Olarak En dusuk hali biraz oynama var ama olsun 24 kb:D

http://mosengine.inativa.com/dosya/geyiklan24.zip
ManyetiQ / Chenmy1

pc demoscene'ine taze kan arayışları

« Yanıtla #28 : 09.12.2005 15:53:27 »
Hızlı düğmeleri aç

Decipher

İleti: 482

Çevrimdışı
  • ****
  • Sr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://beskrajnost.com
bence hiç uğraşma direk bir lite edition yarat hem daha iyi olur daha basit olur öyle şu var mı yok mu diye uğeaşmazsın ihtiyacın olursa koyarsın. bu arada hoş oluyor demoların, iyi çalışmalar...
100% pure coder pr0n

pc demoscene'ine taze kan arayışları

« Yanıtla #29 : 11.12.2005 14:10:56 »
Hızlı düğmeleri aç

vmeydaneri

İleti: 74

Çevrimdışı
  • **
  • Jr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://mosengine.inativa.com
Alıntı
Originally posted by MaDpRoGrAmMeR@Dec 9 2005, 04:53 PM
bence hiç uğraşma direk bir lite edition yarat hem daha iyi olur daha basit olur öyle şu var mı yok mu diye uğeaşmazsın ihtiyacın olursa koyarsın. bu arada hoş oluyor demoların, iyi çalışmalar...
[post=3407]Quoted post[/post]
[/b]

 Lite edition nedir?

neyse  yEni bir demoya basladim haha bu sefer cok pis kasacam ve su an yaptigim ornege ben bile hayret ediyom :D

bu sefer bayagi kasmayi planliyom bakalim nolcak haha...
ManyetiQ / Chenmy1