Gönderen Konu: Static Camera Ve Sprite  (Okunma sayısı 13382 defa)

Static Camera Ve Sprite

« : 02.02.2004 07:11:03 »
Hızlı düğmeleri aç

SkAt3


  • Ziyaretçi
.NET ile yaptigim oglesine bir calisma. readme.txt'de gerekli aciklamalari bulabilirsiniz.

camera_and_sprite.zip

Bu daha cok sabit kamera kullanan oyunlardaki kamera gecis anlarini yakalamak icin gelistirdigim bir ornek. Ancak calistirmak icin .NET Framework'un kurulu olmasi lazim.

Static Camera Ve Sprite

« Yanıtla #1 : 01.03.2004 18:20:35 »
Hızlı düğmeleri aç

crux

İleti: 2

Çevrimdışı
  • *
  • Newbie
    • Profili Görüntüle
    • http://
Pek bir off-topic olacak ama $u .Net framework'un kurulu olmasi ne demek tam olarak? Kisa yoldan hepsini static link edip dagitmak mumkun mudur? Lisansta degi$iklik yaratir mi bu durum? Aksi halde (static link kesmezse) .Net'i redistribute etmenin en kolay yolu nedir? Bu windows denen merette version tablolarini iceren bir DLL registry sistemi var mi? Yoksa neden yok, ayip degil mi? DLL versiyonlari incremental mi gider yoksa branching var mi? Geriye uyumlu mu bu Microsoft'un kutuphaneleri, yoksa birbiri ardina uyumsuz mimariler uretip hepsini birden i$letim sisteminin icine mi tikiyorlar?

Te$ekkurler, saygilar...

Static Camera Ve Sprite

« Yanıtla #2 : 02.03.2004 11:07:54 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
.NET Framework, Java gibi engine üzerinden çalışan bir platform. Zaten Java'ya bir alternatif olarak geliştirildi. 23.9 MB'ı yüklüyosun, sonra 10-15 KB'a güzel şeyler çıkıyor ortaya. Boktan bir teknoloji ancak Windows'un yeni versionlarıyla default olarak .NET Framework geleceği için geçerli bir teknoloji olacak. Ben de şimdiden girdim bu olaya. Yoksa 6502 ASM rulez o ayrı ;)

Static Camera Ve Sprite

« Yanıtla #3 : 02.03.2004 11:44:26 »
Hızlı düğmeleri aç

crux

İleti: 2

Çevrimdışı
  • *
  • Newbie
    • Profili Görüntüle
    • http://
Eh, cok olmaya ba$ladi bu framework'ler yaw... DotGNU (Portable .Net) ve Mono ile Microsoft .Net ne kadar uyumlu olacak diye de merak etmekteyim acikcasi.

Ben de bi 3d sprite deformation kastim, indir diyecem ama Crystal framework'u lazim, nasi, adil mi? :P

Acikcasi hadi ortak hareket edip bir portable platform'da karar kilalim demek de mumkun degil, Java mi olacak, Python mu olacak, yoksa C# mi...

Ben cint'i daha genel bir platform haline cevirmeyi planlamaya ba$ladim aslinda, kesinlikle C#'dan daha kullani$li olacagindan eminim. Python modullerinin hepsini cint'in kullanimina acmak ne kadar zaman alabilir ki, sonucta tum kutuphaneler zaten C/C++ ile kodlanmi$ durumda. Basit bir parser generator yeter ki o da mevcut zaten...

Himm, C#'a alternatif yaratma konusunu pek abartmadan once $u mereti iyice bi ara$tirayim bari...

Static Camera Ve Sprite

« Yanıtla #4 : 03.03.2004 04:31:14 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
4.Dünya Savaşı nasıl daşlar ve zopalarla yapılacaksa, aynı devirde Assembler yeniden keşfedilecek ve bu tür dertler ortadan kalkacak :)