the scene > partiler, toplantılar, etkinlikler

Özyeğin Üniversitesi Oyun Yapım Etkinliği

<< < (3/3)

skate:
sanırım Atari 2600'de 128 byte - 256 byte arasında bir bellek var. 128 byte hatta. şaka değil. gerisi 4k'lık external kartuştan okunuyor. ama buna rağmen Commodore 64'den hertz olarak üstün o alet bile, 1 Mhz'nin üstünde.

GnoStiC:
atari 2600'u "atari 2600" yapan en onemli isim jay miner'dir.. ses ve goruntu islemlerini tek chipte toplamistir..

cpu olarakta 6502'in daha ucuz versiyonu olan 6507 kullanilmistir. bu 6507'in ucuzlugu interrup destegi olmamasi ve sadece 8kb adresliyebilmesinden dolayidir.. bu 8kb'in 4kb'i kartus icin, geri kalan 4kb ic donanim icindir ve yine de skate'in belirttigi gibi 128 byte hafizaya sahiptir..

skate:
aslında Atari 2600 compo kategorisi yapmak lazım. doğrudan platforma özel compo. 4k demo kategorisinin üstüne çıkacağını sanmam size olarak :D

yatuyu:
buyrun yenisi:
http://ozyegin.edu.tr/oyunyap/Oyun-Atolyesi-Programi

sorusoran:
@murqx
bana gore en iyi etkinlik demoscene partileri, onatla hell deep projesini yaparken karsilasmistim.... simdi projeyi yeniliyoruz yani cevre edinme olayi partilerde oluyor. bir sey vermese bile katil senin gibi birileri de katilir tanisirsin. ileride bir seyler yaparsiniz.

bu arada 7d9 da terminator lu bir oyun yapan arkadas vardi o ne yapti oyununu cikardimi?

Navigasyon

[0] Mesajlar

[*] Önceki Sayfa

Tam sürüme git