Gönderen Konu: Krysp by Decipher/Resident  (Okunma sayısı 3602 defa)

Krysp by Decipher/Resident

« : 09.07.2008 04:39:34 »
Hızlı düğmeleri aç

Decipher

İleti: 482

Çevrimdışı
  • ****
  • Sr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://beskrajnost.com
Selam, baktim gayet guzel kaptirmis gidiyoruz, ufak ufak hareketlenme de var. Biraz tuz biber de ben ekleyeyim dedim yemege, buyrun siftah benden. Kucuk bir productimsi ama bunu oncul dalga olarak yorumlamaniz daha sonraki muhtemel sok dalgalarini daha kolay atlatmaniza fazlasiyla yardimci olacaktir. Arkadaslarimla takildigim ufak bir forumda 80 x 25, blackbox (ya da codeblock) compo'ya bu gece icinde kodladigim 80 x 17 urun ve kodu asagidadir:

Exe'ye Link
Kod: [Seç]

#include<SDL/SDL.h>/*! <~~~~~~~~~~~~~~ Krysp :*: by Decipher ~~~~~~~~~~~~~~> !*/
SDL_Surface*e;SDL_Rect f;SDL_Rect k={0,0,7,7};int p(int x,int y){return*((int*)e
->pixels+x+y*480)==874069;}void g(){f.x=f.y=1,f.w=f.h=7;SDL_FillRect(e,0,5824849
);for(;f.x<480;f.x+=8){for(;f.y<480;f.y+=8)SDL_FillRect(e,&f,874069);f.y=1;}f.x=
(rand()%60)*8+1;srand(time(0));f.y=(rand()%60)*8+1;int h=0;int i=rand()%2399;
while(h<2400){switch(rand()%4){case 0:if(f.y>9){f.y-=8;break;}continue;case 1:if
(f.x<465){f.x+=8;break;}continue;case 2:if(f.y<465){f.y+=8;break;}continue;case
3:if(f.x>9)f.x-=8;else continue;}if(h==i)k.x=f.x,k.y=f.y;SDL_FillRect(e,&f,
5824849);++h;}SDL_FillRect(e,&k,255);}int main(int a,char**b){SDL_Event d;char z
[99]=&quot;Krysp &quot;;SDL_Init(32);SDL_Surface*c=SDL_SetVideoMode(480,480,32,0);e=
SDL_CreateRGBSurface(0,480,480,32,0,0,0,0);int t=SDL_GetTicks();g();while(1){if(
SDL_PollEvent(&d)){if(d.type==12)break;else{int x=d.button.x;int y=d.button.y;if
(d.button.button==1&&x<f.x+13&&x>f.x-5&&y<f.y+13&&y>f.y-5){x=((x>>3)<<3)+1;y=((y
>>3)<<3)+1;if(!p(x+2,y+2)){f.x=x;f.y=y;if(f.x==k.x&&f.y==k.y){t=SDL_GetTicks();g
();}}}}}SDL_BlitSurface(e,0,c,0);SDL_FillRect(c,&f,0);int u=SDL_GetTicks()-t;
itoa(20-u/1000,z+6,10);SDL_WM_SetCaption(z,z);if(u>20000)break;SDL_Flip(c);
SDL_Delay(20);}SDL_FreeSurface(e);SDL_Quit();return 0;}
/* You are the black dot, who needs to eat that blue dot in 20 seconds. Controls
 * are fairly simple : click on the black dot and drag. The game never ends!
 * There's a continuous generation as you eat the blue dot. I guess this is also
 * the only game submitted 'til now that features a window caption & a counter!
 *                          OH, FORGOT TO TELL!
 *                       IT IS GOOD TO HAVE SPACE!
 ******************************************************************************/


Dedigim gibi, kucuk mucuk, ufak da olsa bir sey. Hicbisiden cok daha iyidir.

[edit]asagida belirttigim degiskligi yaptim.
[edit2]bugfix.
« Son Düzenleme: 09.07.2008 13:07:21 Gönderen: Decipher »
100% pure coder pr0n

Krysp by Decipher/Resident

« Yanıtla #1 : 09.07.2008 08:38:03 »
Hızlı düğmeleri aç

nightlord

İleti: 1.085

Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.nightnetwork.org
Vaay afferim Decifer, hos bir urun olmus ne guzel :)
 
Yalniz formatlanmamis kodu okuyayim derken afakanlar basti. Iyice coding convention manyagi olmusum haberim yok :D

Krysp by Decipher/Resident

« Yanıtla #2 : 09.07.2008 10:14:40 »
Hızlı düğmeleri aç

Decipher

İleti: 482

Çevrimdışı
  • ****
  • Sr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://beskrajnost.com
Sagol nightlord, ben de Hungarian notation kullanan biri olarak kodu yazarken mehter takimi gibi iki ileri bir geri gidip durdum. O variable isimleri nasil nefret edilesi bisi, bi halta benzemeyince :)

[edit]
Gece gece yazinca kodu, ufak bir nokta gozumden kacmis, bir kac byte daha kazanacagim ufak bir degisiklik yaptim.
« Son Düzenleme: 09.07.2008 10:39:30 Gönderen: Decipher »
100% pure coder pr0n

Krysp by Decipher/Resident

« Yanıtla #3 : 09.07.2008 11:18:54 »
Hızlı düğmeleri aç

tesla

İleti: 426

Çevrimdışı
  • ****
  • Sr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://
80X25 compo ha? hmm. 80x17 'ye göre baya güzel bir oyun olmuş, eline sağlık Deciphercan.

Koda bakmadım ama bu mavi ile siyah'ın arasındaki yol hiç bir zaman çıkmaza girmiyor, güzel!  

Ben olsam nası yapardım diye düşündüm, hmm aklıma: Maviyi sabit tutup, siyahı mavinin yanından başlatıp ~200 adım random olarak etrafta dolaştırırdım sonra oyun başlayınca aşağı yukarı senin oyundaki gibi bir harita çıkar karşıma, çıkar değil mi :)  

not: Ben haberlerini alıyom senin, siz Spritus ile bi işler çeviriyonuz ama napıyonuz olum? :)

Krysp by Decipher/Resident

« Yanıtla #4 : 09.07.2008 12:00:27 »
Hızlı düğmeleri aç

Decipher

İleti: 482

Çevrimdışı
  • ****
  • Sr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://beskrajnost.com
vay tesla bile cevap atti ya, tamam artik olsem de gam yemem. yok olm bisi karistirdigimiz, biz kiiim release yapmak kim di mi ama? ;)

o degil de, senin dediginde siyah mavinin ustune de cikabilir o yuzden oyle bir yol izledim, onu onlemek icin yapilacak if checkler yerine bir rect daha ekleyip randomize etmek cok daha az yer kapliyor (codewise, literally, opuldun). bunun disinda, sen isvec'de misin nerdesin olm sorup sorusturuyorum kimsenin bisi dedigi yok? stockholm meeting yapalim, asm'ye de geliyosun tabii?
100% pure coder pr0n

Krysp by Decipher/Resident

« Yanıtla #5 : 09.07.2008 12:27:41 »
Hızlı düğmeleri aç

Ragnor

İleti: 901

Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://ozanemirhan.blogspot.com
Eline sağlık Decipher. Seni yeniden aktif görmek çok güzel.

ılk olarak derlemek bayağı zamanımı aldı, meğerse itoa standart bir c fonksiyonu değilmiş, sadece bazı derleyiciler destekliyormuş ve gcc tahmin edebileceğiniz gibi desteklemiyomuş, kodun tepesine ekleyince itoa fonksiyonunu bu durumda çözüldü.

Sonra olayın bi oyun olduğunu kavramam zaman aldı, eve açıklama satırlarını okumalıyım :). Laptop touchpad'i ile kutu sürüklemekte oldukça eziyetli idi ama herhalde mouse ile daha kolay olur.

O değilde güzel oyun olmuş ya, minik tatlı bişi. Senden gelecek diğer prodları merakla bekliyorum :)

Krysp by Decipher/Resident

« Yanıtla #6 : 09.07.2008 13:04:17 »
Hızlı düğmeleri aç

Decipher

İleti: 482

Çevrimdışı
  • ****
  • Sr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://beskrajnost.com
sagol Ragnor,

kusura bakmayin bu arada guzin ablanin kosesi gibi soru cevap tadinda oldu bu forum basligi ama kodla ilgili sorular geldikce cevaplayasim geliyor.

su itoa ile ilgili kisim, eger C89 standardini kullanarak derlersen implicit declaration'a cevirmeli GCC. MinGW ile derlemistim kodu ilk andan beri ve gayet guzel calisiyor implicit declaration. gicikligina bir warning sokuyor gozune ama onemli degil :)
100% pure coder pr0n

Krysp by Decipher/Resident

« Yanıtla #7 : 10.07.2008 00:29:39 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
Visual Studio 6'da zahmetsizce derlendi. Sadece time() fonksiyonundan hoşlanmadı ve Code Generation'dan Debug Multithreaded DLL seçmem gerekti o kadar.
 
Oyunu çok beğendim. Eskiden yaptığım Javascript bir oyunu hatırlattı bana.
 
http://www.akaydin.com/javascript/littlegame2.htm

Krysp by Decipher/Resident

« Yanıtla #8 : 10.07.2008 12:29:46 »
Hızlı düğmeleri aç

tesla

İleti: 426

Çevrimdışı
  • ****
  • Sr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://
Alıntı yapılan: skate;18448
Visual Studio 6'da zahmetsizce derlendi. Sadece time() fonksiyonundan hoşlanmadı ve Code Generation'dan Debug Multithreaded DLL seçmem gerekti o kadar.
 
Oyunu çok beğendim. Eskiden yaptığım Javascript bir oyunu hatırlattı bana.
 
http://www.akaydin.com/javascript/littlegame2.htm

Ya soyle stres oyunlar yapmayin... bu arada ilk bitiriste skorum 75 :P

Krysp by Decipher/Resident

« Yanıtla #9 : 10.07.2008 13:57:20 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
çok hızlı olursan 0 (sıfır) bile yapabilirsin. en azından 1 garanti. biraz düşün bulacaksın :D

Krysp by Decipher/Resident

« Yanıtla #10 : 10.07.2008 14:27:00 »
Hızlı düğmeleri aç

Decipher

İleti: 482

Çevrimdışı
  • ****
  • Sr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://beskrajnost.com
Skate senin oyuna anca bakabildim, cok guzelmmis cidden :), ilk basta benim de aklimda top-down maze slider vardi ama sonra post ettigime cevirdim.

Bu arada:

Dis sinirlarin kontrolu iyi olurdu hani. ;)
100% pure coder pr0n

Krysp by Decipher/Resident

« Yanıtla #11 : 10.07.2008 15:00:58 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
Ben 0 yapabiliyorum yani rekor bende. :)