Gönderen Konu: Assembly 2004 Stuffları  (Okunma sayısı 2320 defa)

Assembly 2004 Stuffları

« : 15.09.2004 15:40:20 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
Assembly 2004 geçeli epey oldu ancak ben yeni stuffları inceleyebildim. Yalnızca birkaçına bakmıştım.

Demo compo winner "Obsoleet"
Browser Demo Compo Winner "Mooncheese"
4k Intro Winner "San Angeles Observation"

favorilerim oldu. Bence oldukça adil bir oylama olmuş. 4KB'da bir şehir yaratmak inanılmaz birşey bu arada... Diğer dikkatimi çeken compo entryleri...

4k Intro 3.sü "Micropolis"
4k Intro 4.cüsü "Evolutio"

Özellikle Evolutio 3d efektler kullanmadan da süper bir 4KB yapılabileceğinin kanıtı :)

Assembly 2004 Stuffları

« Yanıtla #1 : 17.09.2004 23:17:42 »
Hızlı düğmeleri aç

scg

İleti: 214

Çevrimdışı
  • ***
  • Full Member
    • Profili Görüntüle
    • http://
Demo compo winner Planet Risk olmalıydı.
Bu arada bi türk scener (Kris) Assembly04'de freestyle graphics compo da (eğer yanılmıyorsam) 2. olmuş.

Assembly 2004 Stuffları

« Yanıtla #2 : 18.09.2004 13:20:16 »
Hızlı düğmeleri aç

PE&OAS

İleti: 377

Çevrimdışı
  • ****
  • Sr. Member
    • Profili Görüntüle
doğru 2. oldu...
micropolis ve obsoleet haricinde tümünü izledim,Evolutio ve San Angeles Observation harika...

Assembly 2004 Stuffları

« Yanıtla #3 : 18.09.2004 16:54:39 »
Hızlı düğmeleri aç

spritus

İleti: 933

Çevrimdışı
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://resident.tr-demoscene.info
oldschool açısından çok fakir bir parti olmuş. yuh diyorum

Assembly 2004 Stuffları

« Yanıtla #4 : 19.09.2004 04:37:42 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
scg: Bence Obsoleet'in kazanması çok adil. Ben de olsam ona oy verirdim. Requirement da çok önemli bir konu. Planet Risk GeForge FX+ ya da ATI Radeon falan istiyor. Benim eski P III 600'ümde (GeForge 2 ile) çalışmadı bile. Obsoleet ise kusursuz çalıştı. Scene'de bence OpenGL, DirectX ve benzeri libraryler ancak ve ancak screen init rutinleri ve polygon çizimi, texture kaplama v.s. için kullanılmalı. Sen alıp da modern kartların tüm özelliklerini kullanırsan, birinci olan senden çok ekran kartını üreten firma olur bence...

P.S: Planet Risk'e harcanan efordu küçümsemiyorum, aksine hayran kaldım. Ama Obsoleet'i seyrederken duyduğum heyecanla hiç alakası yoktu. Bu arada Obsoleet'de süper bir takım çalışması. Çok profesyonel bir demo. Ayrıca ekranda aynı anda onlarca efekt olmadığı zaman kendimi daha mutlu hissediyorum ben. :lol:

Assembly 2004 Stuffları

« Yanıtla #5 : 05.04.2007 03:23:36 »
Hızlı düğmeleri aç

nightlord

İleti: 1.085

Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.nightnetwork.org
Diger bir threadde lafi gecince ilk defa duydum Kris'in Asm 04 'te derece almasi olayini. Cok gururlandim. Harika bir olay. Gec de olsa ictenlikle tebrik ederim Kris.
 
Yaptigin calismayi indirip gorebilecegimiz bir yer var mi? Pouet'te ve assembly.org' da bulamadim

Assembly 2004 Stuffları

« Yanıtla #6 : 05.04.2007 04:00:12 »
Hızlı düğmeleri aç

ssg

İleti: 331

Çevrimdışı
  • ****
  • Sr. Member
    • Profili Görüntüle

Assembly 2004 Stuffları

« Yanıtla #7 : 06.04.2007 09:29:27 »
Hızlı düğmeleri aç

oxzy

İleti: 47

Çevrimdışı
  • *
  • Newbie
    • Profili Görüntüle
    • http://www.3bprogramlama.com
Alıntı yapılan: skate;779
Scene'de bence OpenGL, DirectX ve benzeri libraryler ancak ve ancak screen init rutinleri ve polygon çizimi, texture kaplama v.s. için kullanılmalı. Sen alıp da modern kartların tüm özelliklerini kullanırsan, birinci olan senden çok ekran kartını üreten firma olur bence...

Skate : Opengl zaten polygon çizmekten başka bişey yapmıyor ki:p. Ama haklısın, sadece texturing kullanıcaksan ve per-pixel işlem yapabilmenin hakkını verecek bi shader kullanmıyacaksan sadece kullanıcı kitlesini düşürmüş oluyorsun.