Gönderen Konu: tebrikler..  (Okunma sayısı 3997 defa)

tebrikler..

« : 08.03.2006 21:54:08 »
Hızlı düğmeleri aç

deniz

İleti: 22

Çevrimdışı
  • *
  • Newbie
    • Profili Görüntüle
    • http://www.cizbakalim.com
selamlar,

okuduğum/anladığım kadarıyla süper bir party olmuş beyler, başta organizatörler olmak üzere ortamı oluşturan ve yaşatan herkesi tebrik ediyorum.. bu sene çok çok istememe rağmen orada olamadım, askerlik felan filan.. sıkıcı şeyler .. ,işallah gelecek party de birlikte olmak ve buradaki güsel insanlardan bikaçıyla tanışmak istiyorum :]

neyse.. şimdi ÖldüR hakkında birkaç şey eklemek istiyorum.. malum relese anında o kadar çok az zamanım kalmıştıki doğru dürüst bir info.txt bile yazmaya fırsat bulamadım..

yarışmanın ödüllerinin bu kadar güsel olması öldür ü hazırlamak için beni motive eden en önemli şey oldu açıkçası.. şimdi mızmızlanmak istemem ama insan askerde iken başka şeylerle uğraşmak -biraz- zor oluyor ama ilişkileriniz iyiyse çoğu abuk yerde farklı aktiviteler ile ilgilnebilmekte şaşırtıcı şekilde mümkün olabiliyor.. öldür ü yapmaya sanırım 1 mart tarihinde karar verdim.. yanlış hatırlamıyosam bu tarihlerde fazlamesai.net de yarışma ile ilgili bir haber çıkmıştı ve orada ödüllerden felan bahsediyordu.. okudum ve direk kan basıncım yükseldi.. bundan sonraki 5-6 saat ne yapsam ne yapsam diye düşündüm.. önümde sadece 4 gün vardı ve halihazırda süper bir rafta bekleyen projemde yoktu..

ertesi gün ilk işim fizik motorları gibi oyuncakları incelemek oldu.. az kod ile etkileyici , ve şaşırtıcı bişiler yapmak istiyorsanız birazcık fizik kullanmak her zaman güzel sonuç verir..(mi?) ama olmadı.. zaman çok kısaydı. böyle olmayacak dedim ve kolları sıvayıp eski (inaktif..) projelerimden birini hayata geri döndürmenin en güzel yöntem olacağına karar verdim..

oyunyapimi.org kapanmadan hemen önce ufak çaplı ders niteliğinde eğitici bir projecik üzerinde çalışıyordum, konsept olarak ağda oynanabilen , turn based bir gorilla clone u diyebiliriz... yarışma için bu oyunu adam etmek güzel olabilirdi.. hmmz.. aslında bu kadar fazla bir emek gerektireceğini o zaman tahmin edebilseydim sanırım bugün öldür diye bir oyuncuk şu anda release edilmiş olamazdı..

evet çok acı verici olduğunu söylemeliyim, 3 günde sanırım toplam 10 saat felan uyudum.. yemek yemediğim ve içtima ile nöbette olmadığım zamanlarda ise masa başında kod kastım.. hatta internet bile yoktu, kafayı az yemedim.. gittim 30 dak. internet falan kullanabildim , ondada netten ses model aradım.. sonuçta baştaki kodu network altyapısı ve turn based den kurtardım.. grafikleri ve konsepti tamamen değiştirdim, ses - model ekledim, particle efektleri oluşturdum ve ortaya yepyeni şirin bişiler çıktı.. evet buglarla dolu olsada çıktı.. hatta şımardım bide üstüne +3 haritacıkta koydum 10 dakikada..

info.txt yi yazıp oyunu release ettiğimde sanırım saat 19:30 felandı, yani 30 dakka ile bitime anca yetişebildim.. speed compo yapsaydınız onada katılacaktım, ehe, çok önemli bir bugu kimse anlamasın diye oyundaki enerji olayını son saniyede kaldırıp -önce vurulan ölür- modunu bi zorunluluk haline getirdim.. pislik yaptım, pişman değilim..

oyun bitti.. harika olmadı, ama 3-4 günde adam edilen güzel birşey oldu kanımca.. çok eğlendirici olamasada biraz old skool, birazda esprili oldu, içime sindi.. paket içerisinde kodunu da yayınladım söylemesi.. isteyen gidip kurcalayabilir, gpl felan filan.. gerçekten ilgili olan varsa benimle e-posta ile bağlantıya da geçebilir (derleme felan gibi şeyler hakkında..)

sonuçta eğlendim.. acıdı ama eğlenceliydi.. askeri ortamda nasıl bir ürün 4 günde release edilir, bunu göstermek için yapım aşamalarını ve bu aşamalar sırasında karşılaşılan -über- zorlukları ve komik durumları felan videoya alabilseydim sanırım bomba gibi bir wild entry de çıkabilirdi aslında ..

neyse .. fazla uzadı sanırım.. son olarak söylemek istediğim bu organizasyon beni taa buralarda boktan bir ortam içindeyken acaip eğlendirdi.. öyle garip bişiyki fiziksel olarak orada olmasamda party ruhu, yarışma, katılım heyecanı, adrenalin harikaydı arkadaşlar.. umarım ileride katılımcı olarakta böyle bir ortamda yer alabilirim..

bu arada son olarak bi şey daha söylemem lazım, içimde kalmasını istemiyorum: vedat, ilginç bir adamsın. başka birşey daha söylemiycem sana.

ankara zırhlı birliklerden saygılar sevgiler, kendinize iyi bakın.

kodlamaya devam..

deniz.

tebrikler..

« Yanıtla #1 : 08.03.2006 22:00:58 »
Hızlı düğmeleri aç

chenmy1

İleti: 184

Çevrimdışı
  • ***
  • Full Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.mosengine.inativa.com
lol.. tamam yazacani yazdin da niye bana laf atiyorsun onu anlamadim..

Senin adrenalin yukseliyo biz robot muyuz?O sikintilarin 1000 katini bende cektim ...

boyle abuk sabuk seyler yazip insani sinir etmeyin..
Algoritmik Geometri^S!P and MEE!ditor 64/4 kb intro tool.

tebrikler..

« Yanıtla #2 : 08.03.2006 22:25:23 »
Hızlı düğmeleri aç

vigo


  • Ziyaretçi
hocam selam, ben vigo, organizatörlerden
hocam ödülün bende duruyor. nasıl verebilirim sana?
adresine mi yolliim, evine mi? birliğine mi?
bi haber ver!

hayırlı tezkereler

tebrikler..

« Yanıtla #3 : 08.03.2006 22:28:32 »
Hızlı düğmeleri aç

Bakkada

İleti: 1.073

Çevrimdışı
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
Abi sen askerde o kodu kasmissin ya ben baska bise demiom yani...
Biz burda rahat sicak evimizde popomuzu kaldirip zora gelemiyoruz sen...Dimagim durdu be saygi duydum

tebrikler..

« Yanıtla #4 : 08.03.2006 22:54:58 »
Hızlı düğmeleri aç

Ragnor

İleti: 901

Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://ozanemirhan.blogspot.com
deniz, SıTEEE!?!?!! moduna girdik burada. ışin güzel ve garip yanı herkes oy.org'un açılışını merak ediyor sanki. Sitedeki mesajı değiştirmişsin 2 sn. arayla haberi geldi iki kişiden. Görüyorsun ya nöbet tutuyo oy.org'çular senin gibi :). Oyunda çok şirin olmuştu. Rakibini vuran adamın sevinci görülmeye değerdi. Benim demo parti mekanında sonunda bittiği anda aynı hareketleri bende yapıyordum :). Diğer partilerde de görmek isteriz seni deniz, gel lütfen.
Bakkada abi tek birşey bilirim o da uğraşan adam yapar, acı çeker yapar ama sonunda o acılardan mazoşistçe zevk alır. Sapık olur yani. Diyorum ki sapık ol, sapıt ve yaşat demodojo'yu. Sen demodojo'ya devam de ulan seninle beraber arayacağım retrocu adam :), biliyosun bende varım c64 olayında.


Edit: unutmadan hayırlı tezkereler... :)

tebrikler..

« Yanıtla #5 : 08.03.2006 22:58:24 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
@deniz: Askere gitmediğim için ancak tahmin edebiliyorum ne koşullarda bu oyunu tamamladığını. Tebrik ediyorum seni. Oyununu askerden dönünce bitir de seninle karşılıklı power olan versiyonunu network üzerinden oynayalım önümüzdeki partilerde. Kazasız belsız biran önce askerliğini tamamlaman dileğiyle.

tebrikler..

« Yanıtla #6 : 09.03.2006 05:54:43 »
Hızlı düğmeleri aç

tURbO

İleti: 481

Çevrimdışı
  • ****
  • Sr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.bronxwhq.org
deniz: birsey diyemiyorum. sadece saygi duyuyorum. ellerine saglik. askerden donunce bircok oyun release etmen dilegiyle. hayirli teskereler...
   .oO bRoNX ^ zOmbie bOys! Oo.

tebrikler..

« Yanıtla #7 : 09.03.2006 08:22:48 »
Hızlı düğmeleri aç

Notre_Dame

İleti: 6

Çevrimdışı
  • *
  • Newbie
    • Profili Görüntüle
walla askerde yapılmış yani ne diim hakkını vermek lasım çok zor iş

tebrikler..

« Yanıtla #8 : 09.03.2006 12:45:51 »
Hızlı düğmeleri aç

poison

İleti: 14

Çevrimdışı
  • *
  • Newbie
    • Profili Görüntüle
selam deniz,

seni oyunyapimi.org sitesinden takip ediyorum. yaptığın şeyler gayet güzel.

partideki oyuna gelince. biz (yani ghost'la ben) oyunu gayet sevdik hatta sabahın 5'inde saatlerce oynadik. arada bir çakılsada :D gayet eğlenceliydi, eline sağlık.

demoscene ile oyunlar hep yanyana olmuştur. aslına bakarsan demo'larda oyunlarda kullanılan tekniklerin bir provasıdır. bu yüzden sonraki partilerde senin yaptığın oyunların yanında demo'larını ve senide görmek isteriz.

tebrikler..

« Yanıtla #9 : 09.03.2006 18:29:05 »
Hızlı düğmeleri aç

Decipher

İleti: 482

Çevrimdışı
  • ****
  • Sr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://beskrajnost.com
selam deniz :) oyunyapimi.org'tan da tanışıyoruz aslında neyse ben oyununu çok çok beğendim ve ne yazık ki hayır ben oynayamadım çok fazla gui ve demo coding'ten başımı kaldıramıyorum :) bu arada önünde saygıyla eğiliyorum çok büyük bir iş becermişsin asker olup da kod yazmak :) o değil de aramızda hala asker olmamışlar da var (di mi spritus? :P). Hayırlı tezkereler. :)
100% pure coder pr0n

tebrikler..

« Yanıtla #10 : 09.03.2006 18:50:32 »
Hızlı düğmeleri aç

PE&OAS

İleti: 377

Çevrimdışı
  • ****
  • Sr. Member
    • Profili Görüntüle
güzel bir oyun ve sırf askerlik zamanında yapıldığı için çok çokta değerli bence. tebrikler :) .

tebrikler..

« Yanıtla #11 : 09.03.2006 18:56:55 »
Hızlı düğmeleri aç

anesthetic

İleti: 403

Çevrimdışı
  • ****
  • Sr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://resident.tr-demoscene.info/
askerde kod kasmak ??! :)

saygılar sevgiler.

tebrikler..

« Yanıtla #12 : 09.03.2006 21:01:58 »
Hızlı düğmeleri aç

Cool Man

İleti: 38

Çevrimdışı
  • *
  • Newbie
    • Profili Görüntüle
    • http://info.ilk-kursun.com
ben deniz'i askerlikten döndü sanıyordum?! yoksa yanlış mı biliyorum?
Oi Oi Oi!