Gönderen Konu: ManyetiQ 'in 2. Demo denemesi  (Okunma sayısı 27360 defa)

ManyetiQ 'in 2. Demo denemesi

« : 15.01.2006 16:05:45 »
Hızlı düğmeleri aç

vmeydaneri

İleti: 74

Çevrimdışı
  • **
  • Jr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://mosengine.inativa.com
Selam,
  Geyikland'in üzerinde ugrast ( (im) || (ik) ) ve geyikland 2 yani manyetiq in 2. demo denemesini bitirdik..Bu sadece gelisme bazlı bir demo yani söyle olsa nasil olur boyle olsa nasıl olur diye kendimizi gelistirme maksatlı yaptik ve sanırım biraz ise yaradi..

Buyrun artik izliyebilirsiniz :

DOSYA:
http://manyetiq.tr-demoscene.info/files/geyikres.zip

Not: bu hale gelirken cevreye verdigimiz rahatsizliktan dolayi ozur dileriz :D Bu hale gelene kadar binbir sekle girdi ve MSN den bir cok kisiye yolladim ..tekrar cok cok sorry :P
ManyetiQ / Chenmy1

ManyetiQ 'in 2. Demo denemesi

« Yanıtla #1 : 15.01.2006 18:38:05 »
Hızlı düğmeleri aç

Decipher

İleti: 482

Çevrimdışı
  • ****
  • Sr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://beskrajnost.com
hadi burayı pouet yapalım :)

Well a nice 'demoish' show it's just demoish cause as i said before no synth via music no demo. Nice effects and i like the polygon blow effect. And a pretty nice but a rip music it worths a piggy but lastly i notice that that's your 2 try. Now it became a rulez worther! Rulez...

P.S. Where da rulez smiley? i wannit i wannit i wannnnnniiiiiiit! :P

Edit: Uygulaman ikonlarımı yok etti. Neden böyle oldu? Hiç hoş bişi değil uygulamayı izleyen herkes makinasını yeniden başlatmak zorunda değil ya... Offf çok kötü bir bug bu ve bence hemen düzeltmelisin...
100% pure coder pr0n

ManyetiQ 'in 2. Demo denemesi

« Yanıtla #2 : 15.01.2006 19:02:33 »
Hızlı düğmeleri aç

eirik

İleti: 312

Çevrimdışı
  • ****
  • Sr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://localhost/
seyrettim guzeldi. sanIrIm ustuste olan prizmalar muzige uygun hareket ediyorlardI ama muzigi dinleyemedigim icin (speakerimin adaptoruden kaynaklanan bi sorun) bi yorum yapamiyorum. eksiklik olarak gordugum, daha fazla hareket yada daha uzun bir cali$ma suresi olabilirdi. bir de adInI koyamadIgIm bi$iiler eksikligini hissettim, ne oldugunu bilmiyorum belki de cok bilindik efektler olmasIndan kaynaklaniyordur.

bende herhangi bi ikon falan kaybolmasI olmadI bu arada. sorun senin makinadan kaynaklaniyor olabilir mad.

ManyetiQ 'in 2. Demo denemesi

« Yanıtla #3 : 15.01.2006 20:31:46 »
Hızlı düğmeleri aç

vmeydaneri

İleti: 74

Çevrimdışı
  • **
  • Jr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://mosengine.inativa.com
Sorunun neyden kaynaklandigini bilmiyorum su an hersey normal gozukuyor kodda bir daha incelerim artik..

Her neyse.. Bu ara bu demo bizim ekibin tamaminin calistigi ilk ürünümüz yani disardan sanirim hic bisi kullanmadik..

-Muzik ise önçe disardan kullaniyorduk ama arkadas sagolsun ugrasmis ve muzigi bitirmis az once degistirdik ..


///-----------------------------------------------------------------------
EDIT: Bir tane hata buldum Kullandigim Salak Paketleme programi yuzunden olan 1 hata var:

-ATI , 3dfx gibi kartlarda siciyorr..

PAKET PROGRAMI ADI:
MEV11 SE v1.2

Bu programi kullanmadan gonderdiklerim calisiyor diyor fakat paketledigimde goctu diyorlar...

Bu yuzden simdi paketsiz halini koyuyorum servera  baska hata varmi bilemiyorum eger hala sorunu devam eden varsa lutfen soylesin zaten bu demo onun icindi birazda sorunlarida gormek :D
//-------------------------------------------------------------------------
ManyetiQ / Chenmy1

ManyetiQ 'in 2. Demo denemesi

« Yanıtla #4 : 16.01.2006 01:40:11 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
Manyetiq her geçen gün daha iyiye gidiyor bakıyorum :) Güzel olmuş demo. Şimdi birkaç yapıcı eleştiri.

* Ben demoda synch'den ziyade daha çok tam anlamıyla bir demo efekti olmamasına takıldım. Efekt anlamında yalnızca patlama efekti var ki o da gerçekten hoş olmuş. Dağılan polygonları hep sevmişimdir :) Ancak bunun haricinde efektler yalnızca posizyon değiştiren ve rotate eden objelerden ibaret. Bu c64 ya da amiga'da kabul edilebilir, çünkü 3d objelerin vertexlerinin hesaplanması çizdirilmesi v.s. bu platformlarda başlı başına bir iş. Ancak PC'de, hele ki 2006'da artık ekranda yalnızca hareket eden objeler "wow!" dedirtmiyor doğal olarak. Peki demo nasıl zenginleştirilebilir?

1) Herşey çok keskin görünümlü (sharp). Demoya yer yer blur ya da alphası düşük başka efekt layerları eklenebilir. Özellikle bu efekt layerlarında 2d efektler olması karmaşayı önleyeceği gibi daha iyi etki bırakır. Spritus'dan detayları öğrenebileceğiniz "perlin noise" bu tür bir demoda kullanılabilecek hoş bir efekt tipi mesela. Tekdüzeliği bozacaktır.
2) Herşey keskin hatlarla gözüksün diyorsanız bu durumda demonun tasarıma ihtiyacı var. Ekranda çeşitli alanlar sabit duran ya da yavaş hareketlerde bulunan 2d efekler için ayrılmalıdır bence. Çok klişe olmakla birlikte ekranın sağından ya da solundan yukarı akan film şeridi içinde efektin küçültülmüş ve başka renk tonlarına dönüştürülmüş halinin yukarı scroll etmesi gibi öğeler keskin hatlı demoları kurtaran temel öğelerdir.
3) Demonun keskin hatlı olması ve başka layerlar, başka grafikler içermemesinin bir yolu ise çok yüksek kalitede bir 3d motora sahip olması ve modellerin de çok kaliteli ve detaylı olmasına, bir de ekran kartlarının birçok özelliğini adam akıllı kullanmasına yer yer zorlamasına ve tüm bunların fizik motoru, partikül efektleri gibi efektlerle desteklenmesine bakar.

Bu 3 yöntemden 1. ve 2. yöntemi tavsiye ederim. 3. yöntemi kullanıp mükemmel sonuç elde eden birçok demo çok acımasızca eleştirilebiliyor. Birçok demo sever demolarda yer yer 2d grafikler ve efektler görmeden tatmin olmuyor :)

ManyetiQ 'in 2. Demo denemesi

« Yanıtla #5 : 16.01.2006 02:22:44 »
Hızlı düğmeleri aç

scg

İleti: 214

Çevrimdışı
  • ***
  • Full Member
    • Profili Görüntüle
    • http://
@meydaneri:
64k introsu yapacaksan neden mew dışındaki packer lari denemiyosun ? Mesela : upx yada upack.

Bence ilk introya göre tek gelişme ekibe tracking yapabilen bir müzisyen katmanız olmuş. Skate söylenecek herşeyi demiş zaten. Özellikle ilk paragraftaki yorumları , bunları dikkate al derim. Şimdi ya kardeşim bu deneme introsu falan falan ..... diyecen ama deneme intronuz pouet e de girmiş. Daha sert eleştirilere hazır olun.

Skate in önerilerine ek olarak bol bol demo/intro seyretmeni öneriyorum.

Neyse koda devam ,  nightshift için bişeyler yaparsınız artık ..

ManyetiQ 'in 2. Demo denemesi

« Yanıtla #6 : 16.01.2006 02:37:29 »
Hızlı düğmeleri aç

vmeydaneri

İleti: 74

Çevrimdışı
  • **
  • Jr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://mosengine.inativa.com
Alıntı
Originally posted by scg@Jan 16 2006, 03:22 AM
@meydaneri:
64k introsu yapacaksan neden mew dışındaki packer lari denemiyosun ? Mesela : upx yada upack.

Bence ilk introya göre tek gelişme ekibe tracking yapabilen bir müzisyen katmanız olmuş. Skate söylenecek herşeyi demiş zaten. Özellikle ilk paragraftaki yorumları , bunları dikkate al derim. Şimdi ya kardeşim bu deneme introsu falan falan ..... diyecen ama deneme intronuz pouet e de girmiş. Daha sert eleştirilere hazır olun.

Skate in önerilerine ek olarak bol bol demo/intro seyretmeni öneriyorum.

Neyse koda devam , nightshift için bişeyler yaparsınız artık ..
[post=4506]Quoted post[/post]
[/b]

Girsin canim nolcakki onemli olan aciklarimizi gormek Skate ne guzel yazmis iste insan yaparken fark edemiyor ama okuyunca insanlarin neler bekledigini goruyor boylesi daha guzel ben memnunum hehe ..
Demonun berbat oldugunun bende farkindayim ama dedigin gibi muzisyen katildi , grafiker katildi topluca uyum durumumuza baktik ve sonuc itibari ile biz bu uyumdan memnunuz tabiki demodaki gorsel uyumdan bahsetmiyorum calisma uyumundan bahsediyorum..

demo / intro seyret diyonda izliyorum zaten onemli olan izlemek degil onlari yapicak teknik kapasite........ Mesala benim aklimdakiler tam bunlar degildi ..her neyse oralara girmiyek..

64 kb olayina gelince onlari kullanmadigimi kim soyledi ki? :) Anes onlarin diger sistemlerde Virus olarak tanindigini soylemisti sanirim o paketleme programlarininda o sorunu var..Sanirim 64 kb dan uzak durmamiz gerekecek simdilik size 'i bosveriyorum ..Belki ilerde bunlarida dikkat ederim ama bunlar paketleyince zaten bayagi ufaliyor..Her neyse..

Acimasizda olsa da elestiri onemli tabi ama kisilige degilde demoya elestiri olursa memnun olurum tabiki burda boyle bisi ile karsilasmadim burdaki elestiriler guzel yani insanin eksileri kapamasi yonunde iyi ipuclari iceriyor bunlari uygulamaya calisiyorum....

demoda bayagi zahmetli oluyor elle yapmaya kalkinca ...Demomaker tarzi bisiler , toolar kasmak gerek sanirim boyle direk kodlarlan ugrasinca sure git gide uzuyor ve istenilen sonuca yaklasamiyorsun..Bu yuzden bu tarz seyler kasmam gerek ve su an icin 1-2 tane yaptigim sey var bu demolarda kullandim ve bunlar toolar artikca kalite artacagini umuyorum...
ManyetiQ / Chenmy1

ManyetiQ 'in 2. Demo denemesi

« Yanıtla #7 : 16.01.2006 18:13:19 »
Hızlı düğmeleri aç

vmeydaneri

İleti: 74

Çevrimdışı
  • **
  • Jr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://mosengine.inativa.com
Sanirim Pounette yayinlamak akillica degildi :P neyse sonucta FEEDBACK ise yaradi ama burdaki ...

Bunlari goze alarak ( > Skate <) in dediklerini goze alarak bisiler ekledim bilmiyorum sizce nasi olmus dogru calisiyomu ama dosyayi guncelledim ..

Bir daha buraya gondercem sadece ....pounette gondermiycem :) Cunku bunlar sadece Feedback almak icin yaptigim seylerdi ama oraya koyunca bitmis sayiyorlar :D

Burdaki feedbacklar daha iyi oluyor. ehe

Kisaca indirip yeni haline bakin siz en iyisimi :

DOSYA:
http://manyetiq.tr-demoscene.info/files/geyikres.zip
ManyetiQ / Chenmy1

ManyetiQ 'in 2. Demo denemesi

« Yanıtla #8 : 16.01.2006 19:04:49 »
Hızlı düğmeleri aç

Decipher

İleti: 482

Çevrimdışı
  • ****
  • Sr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://beskrajnost.com
eveet bu versiyona söyleyeceklerim sanırım skate'in tam olarak ima etmek istediği bu değildi. onun dediklerine örnek olarak variform'u ve we cell'i izlemeni öneririm 3D üstüne 2D layerlarda kewlers rulez diyorum :) bununla beraber hafif bir sync oluşu daha bi hoşuma gitti. Müzik de fena olmamış hani.


Manyetiq... m-m-m-manyetiq :D

Dediğim gibi bir variform bir we cell tarzı 2D layerlar daha da düzeltecektir olayı. Ellerinize sağlık...

Edit: Bir şey soracağım hadi demo-tool kastın yaptın peki output'u exe olarak nasıl vereceksin exe formatını çok çok iyi tanıyor musun? hadi tanıyorsun diyelim makinanın opcodelarını biliyor musun da böyle bir şeye kalkışacaksın. Ayrıca scene'de demo-tool'la yapılan çalışmalar genelde birbirinin aynı olduğundan pek sevilmez zanımca.
100% pure coder pr0n

ManyetiQ 'in 2. Demo denemesi

« Yanıtla #9 : 17.01.2006 00:38:11 »
Hızlı düğmeleri aç

vmeydaneri

İleti: 74

Çevrimdışı
  • **
  • Jr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://mosengine.inativa.com
Biraz daha degistirdim bunu napalim 64 kb i hedeflerimden cikardim bu yuzden boyutu umursamiyorum ve biraz daha grafik kalitesini artirdim ...

Yeni halini tekrar upload ettim (bari grafikten kotaralim napalim...)

Sirf pounete cikti diye degistiriyorum bir daha oraya deneme yanilma dosyalarimi gondermiycem :S


eheh neyse yeni hali :

DOSYA:
http://manyetiq.tr-demoscene.info/files/geyikres.zip

birde GORUNTU:
ManyetiQ / Chenmy1

ManyetiQ 'in 2. Demo denemesi

« Yanıtla #10 : 17.01.2006 17:18:27 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
Evet Mad'in de dediği gibi 2d layer kullanımının çok farklı yolları var ama sonuç olarak yine de demo ilk haline göre çok çok daha iyi olmuş, ellerine sağlık Vedat. Yine de benim en çok takıldığım nokta şu...

Alıntı
//-------------------------------
   ADDED
//-------------------------------

//-------------------
 16/01/2006
//-------------------
-Screen space efect added
-New model

//-------------------
 15/01/2006
//-------------------
-Bug fix . (uncompresed file)

//-------------------
 13/01/2006
//-------------------
-First release

Vedat kardeşim, scene'de yok böyle birşey :) Bu anca bir software şirketinde uygulama geliştirirken kullanılan bir metoddur. Ben seni boşuna mı uyardım en baştan "buraya preview bile gönderme, demonun son halini yolla" diye. Scene'de yayınlanan herşey yayınlandığı haliyle kalır. Birşeyin ikinci versiyonunun çıkmasının üç temel yöntemi vardır.

1) Acelecilik. Parti deadline'ına demo yetiştirmek ya da demoyu olduğu kadarıyla yayınlamak istendiğinde %70 %80 %90 gibi isimlerle demo yayınlanır ve daha sonra (yakında Nightlord'un O.M.O.T'a da yapacağı gibi) %100 versionları çıkar. Bazen de çıkmayabilir ama en azından yayınlayan kişinin/grubun gözünde o ürünün bitmemiş olduğunu belirleyen bir simgedir bu yüzde. Elbetteki bitmiş ürün yayınlarsan yanına %100 yazmana gerek yok :)
2) Diyelim ki yayınladın bir demoyu olduğu gibi ve içinde bitmemiş olduğuna dair hiçbir ibare yok ama zamanla aklına bazı düzeltmeler, eklemeler falan geldi (bu zaman dilimi genellikle çok kısa değildir, hatta hatta 5-10 sene bile olabilir). Bu durumda demo "golden version" gibi bir isimle bir daha çıkarılabilir.
3) Demo'nun devamı niteliğinde bir demo çıkarılır ve seri olarak yayınlanır, yine de önceki demodan birçok ortak efekt ve konsepti kullanır. Buna örnek AEG(Smash Designs)'in Triage serisini verebiliriz. Ancak AEG aslında çok kötü de bir örnektir çünkü Triage serilerinin bir çoğu (mesela 3,4 ve 5) hemen hemen birbirinin aynısıdır. Bu tür durumlarda o demoları birbirinin devamı gibi çıkarmak da kötü tepkiler alabilir haliyle.

Sonuç olarak demolarda bir history dosyası bulunmaz, scene ruhuna da bir hayli aykırıdır. Demo biter ve yayınlanır. İşin normali yukardaki 3 metodun da kullanılmamasıdır. Seri halinde demolar çıkıyorsa bile serinin ismi ve genel konseptin haricinde ortak birşey içermemesi en idealidir. Aynı şeyin aynı kişi tarafından iki kere yapılması, ikincisinin birincisinden üstün olması halinde bile (eğer bir dünya rekoru değilse) scene'de pek hoş karşılanmaz.

Dediğim gibi bir sonraki demonu kendi grup elemanlarından başkasıyla paylaşmadan geliştir, eğer bir history dosyası istiyorsan bunu internal olarak tut ama asla yayınlama. En son ürünün bitmiş halini buraya ve pouet'e aynı anda ekle. İşte o zaman sonuç ne olursa olsun "scene'e uygun" olacaktır kardeşim :)

Bu arada son yaptığın demoyla ilgili sana yapacağım tek yorum doğru yolda olduğun ve yaptığın şeyin artık PC demoscene'ine uygun olduğudur. Ama pouet'deki yorumlardan birinde de dediği gibi kırmızı, yeşil, mavi renklerini cılk kullanmaman (son versiyonda bunu epey düzeltmişsin) ve ekrandaki herşeyin birer polygon olduğu hissini biraz yok etmen gerekiyor. Örneğin bir dahaki demonda 3d bir obje patlayacaksa patlama efektini partiküllerle destekleyebilirsin. Işık kullanımına biraz daha özen göstererek nisbeten karanlık sahneler elde edebilir, spotlar kullanabilirsin v.s. Gerisi senin ve grup arkadaşlarının hayal gücüne kalmış elbetteki. Belki birgün bir araya gelir ve coop birşeyler de yaparız. Sonuç olarak ben PC scene'ine pek bulaşmak istemesem de Demodojo'ya da yaptığım gibi her yeni gruba bir şekilde katkıda bulunmak isteyen biriyim. Kabul ederseniz birlikte pouet'i şenlendiririz icabında ;)

ManyetiQ 'in 2. Demo denemesi

« Yanıtla #11 : 17.01.2006 19:05:56 »
Hızlı düğmeleri aç

vmeydaneri

İleti: 74

Çevrimdışı
  • **
  • Jr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://mosengine.inativa.com
Tamam ..Anladim :P gec oldu ama neyse hehe ama yayinlamasam aynen devam edecektim yani bir yerdede iyi oldu ...

Neyse o zaman ben o yaziyi kaldirayim ..Son halini upload edeyim bir daha ellesmiyeyim o demoya o artik bitti ...

-Gerci son anda gene muzigini degistirdim :D

Geyikland 2 artik bitti ..Test yayinimda burda bitti ..Yani artik fazla noob oldugum konu kalmadi sanirim ? yoksa var mi?ehehe

Buda final versionu:

DOSYA:
http://manyetiq.tr-demoscene.info/files/geyikres.zip


Neyse artik bir daha kimseye ne SS nede demoyu yolliycam..


Diger bi konu ise : Ortaklasa bisiler cikaralim demissin sanirim...Bunu tabiki isterim ama ne zaman olur bilmem belki 1 hafta , belki 1 ay belki 1 yil sonra :)  Hatta soyle bir fikir var aklimda arada sirada herkesin bos vvakti oldugunda genel bir calisma yapilabilinir herkes birlesip cunku su uste yazdiklarini soylemesen ben hala kendi cevremde donup durcaktim iyi oldu onlar ..v.s v.s

neyse fazla uzun yazmak istemiyom sonra sacmalamaya basliyom ben burda kesiyim en iyisi..
ManyetiQ / Chenmy1

ManyetiQ 'in 2. Demo denemesi

« Yanıtla #12 : 18.01.2006 00:23:30 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
Vedat, son hali güzel.

Birincisi demonun tek dosya olması çok hoşuma gitti. Bence de en ideali tek bir exe, tek bir not dosyası... Kısa ve öz :) Elbette ki external dosya kullanmasının bir sakıncası yok ama bence böyle packlenmesi daha iyi, demonun tam boyutunu da kolayca görebiliyorsun.

İkincisi demo benim denediğim 4 bilgisayarda (2'sinde bir önceki versiyonu denemiştim) sorunsuz ve aynı şekilde çalıştı. Bu da kesinlikle önemli bir nokta. Ancak yanılmıyorsam Pouet userlarından birinde patlamış. Ona sebebini sormanı tavsiye ederim, böylece hangi configlerde çalışmadığını bulabilir ve bir dahaki demonda daha fazla uyumluluk sağlayabilirsin.

Üçüncüsü ise bir sonraki demon için birkaç tavsiye daha.

Demonda kullanmadığın önemli şeylerden biri alpha kanalı, transparent layerlar. Bunlar doğru kullanıldığında demona inanılmaz hava ve ruh katarlar. Üst üste farklı hızlarda kayan iki şeffaf yazı bile zaman zaman çok güzel gözükebilir demonun atmosferiyle birleşince. Bu tür şeyleri benim gözüm arıyor zaman zaman. Örneğin nested'da şu kürenin içinde jelly kıvamında bir zımbırtı olan partta arkadan kayan nested logoları olaya inanılmaz hava katıyor. O logolar olmasa efekt çok güzel olduğu halde part bomboş kalır. Ekrana o efekt harici onlarda dönen, hareket eden obje ya da arka plana büyük bir hareket konulsa da bu sefer efekt ortamın içinde kaybolabilir. Gevurlardan örnek vermeye gerek yok, burda tam anlatmak istediğime uygun Türk örnek var :) Elbette ki bu dediklerimin hiçbirini bir sonraki demonda kullanmayabilirsin, aslında belki de kullanmamalısın (amaç yapılmışı yapmak değil çünkü), ancak bu fikirlerin yolundan yürürsen bir süre sonra çok basit efektlerin bile tasarımla birleşince ne kadar süper gözükebildiğini göreceksin.

Hadi bir örnek de bizim demodan vereyim. 50 FPS 320 Dot Torus partı boş siyah bir ekrandayken bile yeterince iddialı bir part, öncelikle bir dünya rekoru (sağolsun Nightlord kardeşimiz eheh). Ancak Hydrogen'in çizdiği tek renk silüet grafik ve seçtiği arkaplan rengi bir anda ekstra hava katıverdi o parta. Bu tür tasarımsal oyunlar her zaman etkiyi arttırır. Unutma ki her başarılı coderın arkasında başarılı bir grafiker ve müzisyen vardır (eğer coder aynı zamanda grafiker ya da müzisyen değilse tabii ehehe).

Bir de demonun sonunda müziğin çöt diye kesilmesi iyi izlenim bırakmayabilir. Yöntemler fade out, müzik bitene kadar efektleri uzatmak ya da en mantıklısı müzisyenin demoya özel planlanmış bir müzik yapmasıdır :)

ManyetiQ 'in 2. Demo denemesi

« Yanıtla #13 : 18.01.2006 00:39:19 »
Hızlı düğmeleri aç

vmeydaneri

İleti: 74

Çevrimdışı
  • **
  • Jr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://mosengine.inativa.com
Alıntı
Originally posted by skate@Jan 18 2006, 01:23 AM
Vedat, son hali güzel.

Birincisi demonun tek dosya olması çok hoşuma gitti. Bence de en ideali tek bir exe, tek bir not dosyası... Kısa ve öz :) Elbette ki external dosya kullanmasının bir sakıncası yok ama bence böyle packlenmesi daha iyi, demonun tam boyutunu da kolayca görebiliyorsun.

İkincisi demo benim denediğim 4 bilgisayarda (2'sinde bir önceki versiyonu denemiştim) sorunsuz ve aynı şekilde çalıştı. Bu da kesinlikle önemli bir nokta. Ancak yanılmıyorsam Pouet userlarından birinde patlamış. Ona sebebini sormanı tavsiye ederim, böylece hangi configlerde çalışmadığını bulabilir ve bir dahaki demonda daha fazla uyumluluk sağlayabilirsin.



iyide abi o exe paketli degil ehehe yazdikya uste Paketleyince siciyor diye bende paketsiz olarak dagitiyorum yani UNCOMPRESED halde o paketliyince 130 kb felan oluyor..

ilk basta paketliydi ve 35 kb idi sonradan fark ettimki paketleyince ATI , 3dfx gibi kartlarda cokuyor ...Sonra onu duzelttim dedigim gibi su an EXE paketsiz halde...O goctu diyen arkadasda kesin acilir bu hali..

Birtek bazi suruculerde siciyor o bende bile oluyor eski ekran karti suruculerinde hep software aciyor ...Bendede oldu ama yeni sruculeri yukleyince duzeldi..

 Bu ara yazilarini sevmeye basladim aslinda ben millete gosterceme bunlari direkt sana mi gostersem ne ?euhe bir tek senden iyi ipuclari aliyorum...
 MSN varmiydi? ( ama dakka basi rahatsiz edersem kusura bakma yani :P )
ManyetiQ / Chenmy1

ManyetiQ 'in 2. Demo denemesi

« Yanıtla #14 : 18.01.2006 00:50:59 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
Ne yazık ki MSN, Yahoo, ICQ, IRC ve hatta cep telefonu kullanmayan bir adamım. Vurdan private mesaj atsan en hayırlısı, sık sık kontrol ediyorum :)

Ayrıca benim "paket"den kastım sıkıştırma değil, external grafik, 3d model, müzik dosyalarının olmayışı, bunların exe'ye embed edilmesiydi.