İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Konular - Hydrogen

Sayfa: 1 [2] 3 4 ... 9
16
music / Hydrogen Muzikler
« : 24.01.2012 11:26:37 »
Selamlar. Senelerce Sidplay gibi programlarin emulasyonundaki problemler benim gibi sid muzisyenlerini yoketti:)
Muhtemelen Sid muziklerini emulatorden dinleyenlerin cogu, yapanlarin dinledigi sounddan cok farkli bir sound dinlediler.
Bunun bir kac nedeni var. Emulator kullanmak en birinci neden iken, gercek c64 dahi kullansaniz asagidaki 2 maddeye dikkat etmek gerekiyor.
Biri muzigin hangi sid modeline gore yapildigini bilmemek. Old sid ve ya new sid.
Bir de eger old sid kullanilmis ise, yapanin hangi old sid modelini kullandigini bilmemek.

Asagida kendi muziklerim icin kullandigim sid modellerini verecegim. Bir de SOASC sitesinde malum, en son 2010'da update edildigi uzere, butun sid muziklerinin, her versiyon sid cipine gore mp3'leri var. (Gercek c64'den kaydedilmis) (http://www.6581-8580.com/)
Soasc cok guzel ama sid modelini bilmezseniz gene muzikleri yanlis duyarsiniz. Iste bir de Soasc'da varolan download linklerini verecegim. Bunlari emulator'deki dinlemis oldugunuz default sound'la karsilastirip, farkliliklari gorebilirsiniz:) Ozellikle filtreli muziklerde fark cok barizdir. Bazi muzikler dinlenilmez durumlara bile gelebilir.

Mesela Drey ve Living'de benim gayet yirtici hazirlamaya calistigim basslar, sidplay'in standart ayarlarinda, duyulmuyor dahi.
Eger benim 6581 R2 muziklerini sidplay'de gercege daha yakin duymak isterseniz  sidplay 2.5 kullanmaniz gerekiyor.
Burada filter distortion sekmesinde default Alankila6581R3_3984_1 gelen oldsid filtresini, Trurl6581R4AR_3789'a cevirirseniz, Drey ve Living'in basslarini daha yirtici duyarken, Equation of time ve 64 Times'in olmayan lead gitarlarini ise, duyabilmeye baslarsiniz.
(Eger bu muzikleri 8580'de dinlerseniz es kaza, bir sound katliami yasamissiniz demektir)
 
Bu sound farklari bir muzik uzerinde begenme-begenmemeye oldukca etki ediyor. Dinleyip karari siz verin:) Ozellikle Drey, Living, Equation ve 64Times'da farklar barizdir. Filtresiz for those who died alone gibi muziklerde pek fark hissetmezsiniz.

64 Times (6581 R2) (2000)
http://www.se2a1.net/soasc/dl.php?d=soasc/soasc_mp3%2FMUSICIANS%2FH%2FHydrogen%2F64_Times_T01.sid_MOS6581R2.mp3

A Dead Spaceship (6581 R2) (2001)
http://www.se2a1.net/soasc/dl.php?d=soasc/soasc_mp3%2FMUSICIANS%2FH%2FHydrogen%2FA_Dead_Spaceship_T01.sid_MOS6581R2.mp3

Chip Wreck (6581 R2) (2001)
http://www.se2a1.net/soasc/dl.php?d=soasc/soasc_mp3%2FMUSICIANS%2FH%2FHydrogen%2FChip_Wreck_T01.sid_MOS6581R2.mp3

Delic (6581 R2) (2002)
http://www.se2a1.net/soasc/dl.php?d=soasc/soasc_mp3%2FMUSICIANS%2FH%2FHydrogen%2FDelic_T01.sid_MOS6581R2.mp3

Drey (6581 R2) (2006)
http://www.se2a1.net/soasc/dl.php?d=soasc/soasc_mp3%2FMUSICIANS%2FH%2FHydrogen%2FDrey_T01.sid_MOS6581R2.mp3

Equation of Time (6581 R2) (2003)
http://www.se2a1.net/soasc/dl.php?d=soasc/soasc_mp3%2FMUSICIANS%2FH%2FHydrogen%2FEquation_of_Time_T01.sid_MOS6581R2.mp3

For Those Who Died Alone (6581 R2) (2001)
http://www.se2a1.net/soasc/dl.php?d=soasc/soasc_mp3%2FMUSICIANS%2FH%2FHydrogen%2FFor_Those_Who_Died_Alone_T01.sid_MOS6581R2.mp3

Living (6581 R2) (2005)
http://www.se2a1.net/soasc/dl.php?d=soasc/soasc_mp3%2FMUSICIANS%2FH%2FHydrogen%2FLiving_T01.sid_MOS6581R2.mp3

Mavi (6581 R2) (2002)
http://www.se2a1.net/soasc/dl.php?d=soasc/soasc_mp3%2FMUSICIANS%2FH%2FHydrogen%2FMavi_T01.sid_MOS6581R2.mp3

Nightshift Signal (8580) (2007)
http://www.se2a1.net/soasc/dl.php?d=soasc/soasc_mp3%2FMUSICIANS%2FH%2FHydrogen%2FNightshift_Signal_T01.sid_CSG8580R5.mp3

Nomad (6581 R2) (2001)
http://www.se2a1.net/soasc/dl.php?d=soasc/soasc_mp3%2FMUSICIANS%2FH%2FHydrogen%2FNomad_T01.sid_MOS6581R2.mp3

Ode to Wiz (6581 R2) (2003)
http://www.se2a1.net/soasc/dl.php?d=soasc/soasc_mp3%2FMUSICIANS%2FH%2FHydrogen%2FOde_to_Wiz_T01.sid_MOS6581R2.mp3

Odnerof (6581 R2) (2000)
http://www.se2a1.net/soasc/dl.php?d=soasc/soasc_mp3%2FMUSICIANS%2FH%2FHydrogen%2FOdnerof_T01.sid_MOS6581R2.mp3

SF (8580) (2005)
http://www.se2a1.net/soasc/dl.php?d=soasc/soasc_mp3%2FMUSICIANS%2FH%2FHydrogen%2FSF_T01.sid_CSG8580R5.mp3

Sheep (6581 R2) (2000)
http://www.se2a1.net/soasc/dl.php?d=soasc/soasc_mp3%2FMUSICIANS%2FH%2FHydrogen%2FSheep_T01.sid_MOS6581R2.mp3

Tension (6581 R2) (2000)
http://www.se2a1.net/soasc/dl.php?d=soasc/soasc_mp3%2FMUSICIANS%2FH%2FHydrogen%2FTension_T01.sid_MOS6581R2.mp3

X2000 (6581 R2) (2000)
http://www.se2a1.net/soasc/dl.php?d=soasc/soasc_mp3%2FMUSICIANS%2FH%2FHydrogen%2FX2000_T01.sid_MOS6581R2.mp3

Not: Benim 2009 sonrasi muziklerim burada yer almiyor.
Ancak bir yerlerde rastlar iseniz, 2009 sonrasinda 8580 kullandim.

17
demoscene / 7dx etkisi
« : 23.01.2012 09:30:59 »
http://vimeo.com/34917704

Evet arkadaslar. Datura sabah bu video'yu bana yolladi. Cok sasirtici ve hos. Muhtemelen demoscene ile direk ilgisi olmayan bir after effects'ci yapmis. Ancak izledikten sonra asagidaki notu da unutmayalim.
7dx demo party, wild entry vs. konulari geciyor. Sanirim 7dx'e de katilmis olabilir. Ben tanismadim ama.

Edit: Evet Qubahq handle'i ile katilmis 7dx'e. 7dx boyunca gordugum davasi da aciga cikti boylece:)

18
demoscene / PC'de En Begenilen 10 Demo
« : 08.01.2012 02:11:14 »
Selam. Daha once Nightlord'la c64 demo playlist diye bir baslik acmistik.
http://www.tr-demoscene.info/showthread.php?3256-c64-demo-playlist-5-10- 15&highlight=byterapers
Bu gun canim SIKILDI ve bir  kac pc demosu izledim. Aklima pc'de en sevdigim  demolari da listelemek geldi. Playlist olusturmak pc'de c64'deki kadar kolay degil cunku Pc'de ard arda ne  zaman demo izlemek istesem birkac demo su veya bu nedenden calismiyor (dos  olmasa da), ya da ekran size problemleri vs. cikiyor. Cogunlugu dusuk  cozunurlukte videolar da adamda tat birakmiyor.  Dolayisiyla sundan sonra su  demo iyi giderdi diye bir playlist yapamiyorum.

Ama Pc'de en begendigim demolari listeleyebilirim. ve hatta listeledim:) Bu  demolarin release tarihlerinin genelde farkli olmasi (2000'deki iki demo  haricinde) tamamen ilginc bir tesaduf:)

Hydrogen'in en begendigi 10 Pc demosu listesi

Heaven 7 - Exceed (2000)
Software rendering ile 64Kb. Doneminin bir cok demosundan daha iyi bir  gorsel ve sahane bir muzik esliginde senelerce sapka ucurdu. Su anda dahi 12  sene once yapilmis olmasina ragmen ese dosta izlettirilebilecek bir  seyirlik.

Debris - Farbrausch (2007)
Goruntu kalitesi dudak ucuklatici. Boyle bir realtime show'u dunyada bu  demodan baska bir yerde bulamazsiniz. Demoscene'in farkini uzun sure sonunda  ortaya koyan bir stuff'dir bu. Hele o en son bolumler.

Iconoclast - ASD (2005)
ASD'nin her parcasi ayri incelikle islenmis demolari Planet Risk ile  baslayabilir. Ancak bence Iconoclast ASD'nin yaptigi erken zirvedir. Ondan  sonra bu citayi bir cok urunlerinde yakalasalar da kanimca gecemediler.Ayrica en iyi ve en dinamik muzik de bu demoda bulunuyor bence.

Rupture - ASD (2009)
Her ne kadar Iconoclast benim favori ASD demom olsa da, sinema gibi bir  deneyim sunan Rupture'i ve aslinda hemen arkasindan izlenmesi gereken  Chameleon'u ayri bir kategoriye koyuyorum. Aslinda Rupture, Debris'ten de  biraz etkilenmis bir demo. Ama ASD bence nasil etkilenilmesi gerektiginin de  ornegini veriyor.

1995 - Kewlers & Mfx (2006)
1990'larin 2nci yarısının ruhunu cok iyi veren bu demo, ayrica cok guzel bir  tasarim ve cok hos bir muzik sunuyor. Eger nostaljik gondermeler yapilacaksa  boyle yapilmasinin hic bir sakincasi yok. En sonu beyinli kisim haricinde  butunu ile guzel bir calisma. Cok basit gorunuyor aslinda ama her bir  bolumun sasirticiligi, 2d grafikler ile 3d efektlerin mukemmel uyumu vs.  bence bu demoyu farkli bir yere koyuyor.

Stars - Wonders of the World / Nooon (1995)
Zamanina gore inanilmaz bir demo. Ozellikle mukemmel voxel landscape parti,  morphlar,reflection partları vs. Gercekten sapka cikarilmasi gereken bir  demo. Boyle demolar icin P166'mi hala barindiriyorum.

Omniscent / Sanction (1997)
Bu benim PC'de izlediğim ilk stufflardan biri idi. Descent oyununun ilk  bolumunu 4kb'de yapmislardi. Bayagi bayagi geziyordu kamera 4 kb icerisinde.  Donemin super demolarindan biri idi.

Wonder / Sunflower (1998)
Sunflower'in atmosferik demosu. Ekran karti ozelliklerini kullanan ilk guzel  demolardan biri idi. Zamaninin sasirtici alphali kaplamalari ve kaotik muzik  esliginde, kaliteli bir seyirlik.

Stargazer / Andromeda / Orb (2008)
Stargazer, son senelerin keyifle izledigim demo gibi demolarindan. Demo gibi  demolarin kanimca en belirgin ozelligi, birbirinden farkli efektlerin olmasi  ve muzigin peak noktalarinda efektlerin de cosmasi. Stargazer klasik anlamda  demolari modern caga tasiyan onemli orneklerden biri. Ozellikle kubun ekrani  dagittigi sahne vs. mutlaka izlenmeli.

Spot / Exceed (2000)
Bu demoyu nedense pek fazla kisi sevmez. Ancak software rendering olan bu  demodaki efektler cok sayida ve cok guzel implement edilmis seyler. Cogu  groundbreaking demonun bir efekt veya bir fikirle veya crunch edilmis  grafiklerle vs. gectigi dusunulurse, Spot'un pixar filmleri tadindaki  efektlerinin pc icin unique bir durum oldugu anlasilir. Bence kacirilmamasi  gerken bir saheser.

19
hardware / 1541 U-2 Easy Flash Support
« : 02.01.2012 10:10:02 »
Evet bu gun 2.4 update'i ile beraber olarak geldi. Prince of Persia oynamak isteyenlere duyrulur.(Gerci daha denemedim)

20
7dx / 7dx 2011 Parti Raporları
« : 25.12.2011 21:59:13 »
Evet arkadaslar. Hazır bu foruma girebilmisken, parti raporlari ile ilgili basligi acayim dedim. Gercenten cok guzel bir parti oldu. Anılarımızı dokulelim:)

21
7dx / 7dx 2011 Compolar
« : 12.12.2011 09:44:06 »
Arkadaslar kim neler yayinlamayi planliyor bir dokulelim:)
Ben sahsen bu seneyi bos gecmeyecegim. En azindan bir sid muzik yayinlayacagim.

Eger chip-mod ile mp3 birlesirse, mp3 muzik compodakiler de dikkatli olsunlar ehehe:) Zira commodore'a benzeyen pc muziklerine karsi, pc'ye benzeyen commodore muzigi ile cikmayi planliyorum:P (artik 2 compoyu da hirslandirdim sanirsam ahaha)

Saka bir yana gaz giris yapmayi istedim :) Kimler neler planliyor bir dokulurlerse, biz de bu sene partide neyle karsilasacagimiz konusunda heyecan yapariz:)

22
çeşitli / Steve Jobs vefat etti
« : 06.10.2011 09:27:05 »
Ev bilgisayarlari donemini acan, pek cok konuda farklilik yaratmayi basaran, enteresan bir adami bu gun kaybettik.
Huzur icinde yatsin.

23
geyik / Sene 2020. www.glance.ws
« : 04.05.2011 16:13:13 »
Snapshot isimli commodore 64 demosunun, A yuzu'nun son parti olan, Turn Disk ekrani grafigi (double screen, multicolour formatinda, 160x400 cozunurlukte), mustehcenlik barindirdigindan, siteden bu demoyu kaldirmanizi, aksi takdirde hic bir uyarıda bulunmadan, siteyi kapatacağımızı bildiririz:) No plot, no foreplay!!!

Eheh. Eee adamlar uzmanlasiyor, sansur teknolojileri gelisiyor. Dun hotsex, bu gun bloglar, sozlukler, yarin kimbilir neler neler! :)

24
music / RIP Gary Moore
« : 07.02.2011 09:46:40 »
Ilk gitar kahramanım, saatlerce dinleyip, sololarını aslında benim attığımı hayal ettiğim insan, After the War gibi harika bir albumu hayatımıza taşıyan, büyük üstad Gary Moore'un öldüğünü öğrendim. Huzur içinde yatsın.  Artık Lynott'un yanına heykelini dikerler.  Sabah sabah çok üzüldüm. Bu olayı Geyik başlığına atasım da gelmedi.

25
geyik / Robot Teztigo Mix
« : 28.01.2011 15:52:39 »
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=svOlz2ei4Yk&feature=player_embedded[/ame]

Boyle bir sey daha once gormemistim. Sonuna kadar izlemenizi tavsiye ederim. Demo icin super efektler de akla getiriyor:)

26
demoscene / Gorudugum en kotu ASD demosu
« : 08.11.2010 10:43:26 »
Korkunc muzikler (Amusic'in bulasmadigi belli)
Amacsiz efektler. Goz yorucu kamera.

BP-2010'da PC demo compoda, son 3-4 demo haric sikintidan bayilmistim.
Bu da BP'de release edilen onlarca siradan stuff gibi. Aralarina koy, farkina bile varmam.

http://www.pouet.net/prod.php?which=56100

27
geyik / PSV 10 - 0 Feyenord
« : 26.10.2010 09:23:33 »
Selam arkadaslar. Burada pek futbol geyigi falan yapmam ama, bu skor cok komik ya. PSV 11 hucum yapti. Ve skor 10-0. Karsidaki de boru degil yani Feyenord.

Hani soyle maclar vardir ya. 2-0, 3-0 falan biter.
"Olm gene sansliydiniz, hepsi girse 10-0 olurdu bu mac"
Iste bu macta hepsi girmis. Ahahah.

Yazik Feyenord'a acidim. Adamlar corpse camp yapmislar heheh:)

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=maf14NW2Ni8[/ame]

28
Of of of:) Gecmisi eselemek isteyenlere eglence devam ediyor. Summer Assembly partisi henuz yapilmamis. Stranger'lar bir heyecan yaratmislar ama.

Hydrogen tarafindan, Stranger'e oneri mahiyetinde yazilmis 1999 tarihli fecaat bir  mail bu:) Olasi bir mekan kalabaligindan korunmak kismina dikkat:)

Bu partinin c64 invitationunu da biz yapmistik.
http://noname.c64.org/csdb/release/?id=75067

Neyse enjoy!!!
 
Hydrogen OFF... (oyy ne korkunc yarabbi:))
------------------------------------------------------------------------


Merhaba Stranger.. Ben Hydrogen/BRONX

Parti organizasyonu ile ilgili, bir takim eksiklikleri yazmak geregini hissettim...

Bence en önemli eksiklik partide gfx ve msx competition'larinin olmamasi.
Bu partiyi sadece coder partisi havasina donusturuyor. Halbuki gfx,msx alaninda
herkesi yaptigi ve elinde kalan bir cok calismasi var. Insanlar bu zamana kadar
boyle bir parti olmadigindan, ve tek basina da release etmek anlamsiz oldugundan
bunlari ellerinde bekletiyorlar. Demo yapmak son derece zor bir is. Cok uzun bir
calisma sureci istiyor. Bu durumda partide fazla sayida demo olmayacagi ortada.
Ancak asagida belirttigim yarismalar acilirsa, bu yarismalar, daha fazla katilim
olacagindan cok daha cekismeli gececek, ve parti standart bir meeting olmanin
otesine gecerek gercek bir parti olacak. Onerdigim yarismalar sunlar...

C64 Grafik yarismasi...
Herhangi bir mod'da olabilecegi gibi lace/normal olmak uzere iki alanda yapilabilir

C64 Msx yarismasi...
Old ve ya new sid olmasi istenebilir.

Amiga ve Pc grafik yarismasi...
Max 800/600 cozunurlukte, 256 renk kullanilabilir.Resimlerin full hand pixelate olmasi
sart kosulur...(Photoshop yok, scan yok, filtre yok:)

Mod yarismasi:
4 Kanal standart Amiga müzik yarismasi...

Multichannel:
Kanal sinirlamasi olmayan, Amiga/Pc müzik yarismasi...

C64/Pc/AMIGA Logo yarismasi gibi yarismalar eklenebilir.

Eger bahsettigim bu yarismalar acilirsa, partinin yarisma dallari acisindan, Avrupa'daki
buyuk bartilerden hic bir farki kalmaz...
Katilimcilarin bu yarismalara katilmalari icin illa parti mekanina gelmelerini sart
kosmamak lazim. Gruplarindan biri ile yaptiklari seyleri gonderebilmeliler. Bu da
yarismalara katilim sayisini arttiracagi gibi, olasi bir dar mekan kalabaligini
onleyecektir.

Benim su anda soyleyebileceklerim bu kadar. Eger bir yardim gerekirse elimden
geldigi kadar yardimci olabilirim. Partiye gelemeyebilirim. Ancak boyle birseyi
organize etmeyi ben sahsen daha once denedigimden(Duymussundur gecen seneki Bronx
 Ascraeus Party olayi) ve insanlarin ilgisizligi, hatta benim disimdaki organiza-
torlerin ilgisizliginden dolayi bunu gerceklestiremedigimden dolayi, bu tarz bir
yuk altina girmenin zor bir sey oldugunu biliyorum. Neyse, kolay gelsin diyeyim.
                                                                               HYDROGEN OFF...

29
64 Times #2'de kendi cornerlarimiz olacakti. Maksat biraz da chapter doldurmak olsun diye bu fikri benimsemistik. Gecen harddiskde dolanirken kendi cornerima denk dustum.
Dergi cikmadigi icin yazi  duzeltilmemis vs.  Ingilizce'ye de cevrilmemis hali. 10 sene once yazilmis. 7dx henuz yapilmamis. Tr'de aktif grup hemen hic yok. Pouet, Csdb falan da yok. Bronx 64 uzun suredir demo kasiyor fakat ortada hala demo da yok. 9 volt Coming soon bitmis partlara guvenilrek 99'da yayinlanmis ama demo gelememis:)  
http://noname.c64.org/csdb/release/?id=73051
Endo lazyness'in doruklarinda:P Skate sifon efektini kaybetmis.
Hydrogen 23 yasinda, biraz malca yaklasmis her seye:)  Gencligine verin.

Boyle seyleri (kepazelik:P) okumayi sevenler oldugunu biliyorum. Bu gunku eglenceliginiz olsun:)

 [FONT="]Merhaba 64Times okuyucuları...[/FONT]

     [FONT="]Ben Hydrogen/BRONX. Aptalca bir nick ancak eskiden kalma. Ben de kullanmaya devam ediyorum. şu sıralar c64'de bir şeyler yapmaya çalışıyoruz elimizden geldiğince..[/FONT]
  [FONT="]Açıkçası magazine çıkarmak  benim için hiç yeterli değil ancak iş, güç, tembellik faktörleri, esas projelerimizi oldukça yavaşlattı. Yine de yaptığımız her işi kaliteli yapmaya çalışıyoruz. Bronx, C64'de bayağı daha aktif olacak. Skate, gerçekten iyi ve aktif bir coder(Endo tembel, dövün onu), Datura'da, yönlendirici baz da olmasada, aktivite bazında bayağı iyidir(Endo tembeldir ama o başka hehe). Vigo ne diyim ben sana. [/FONT]
  [FONT="]Entell bizden biraz uzakta ancak yapabileceğini yapıyor(Editöre saygı, kötü laf edemiyoruz). Bense HQ,Organizer vs. kısaca tüm aptalca işleri yapan adamım. Onu yapın bunu edin herkes bıktı benden. Heh hee.  Neyse bizden bir demo çıkacak inşallah..[/FONT]
  [FONT="]Demek comingsoon'una göre demo değil demona göre coming soon yapacakmışsın. [/FONT]
  [FONT="]Bunu da öğrendik. Bir de oyun projelerimiz var. Bakalım göreceğiz ne olacak.[/FONT]
  [FONT="]Bronx böyle işte... Any news diyenlere...[/FONT]
  [FONT="]Türkiye Scene'i...[/FONT]
  [FONT="]Üzülerek söylüyorum Türkiye'de scene diye bir şey kalmadı. PC scene bile yok şu anda.[/FONT]
  [FONT="]Herkes bir yerlerde geyik yapıyor. Kalan tek aktif grup biziz. Öze dönüş kısacası.[/FONT]
  [FONT="]Bizim için aktive olmakta bir o kadar zor açıkçası. Eskiden ülke içinde de rekabet vardı.[/FONT]
  [FONT="]şimdi öyle bir şey yok. Parti yok. Meeting yok. Vs.vs. En son 2 sene önce tembel[/FONT]
  [FONT="]Ascraeus(Hi Caisson) elemanları tarafından satıldık. Geçen sene bir parti yapıldı ızmir'de[/FONT]
  [FONT="], çok da güzel oldu ancak bu sene o da düzenlenmedi. Kısaca Türkiye'de scene bundan çok ölemez. [/FONT]
  [FONT="]----------------------------------[/FONT]
  [FONT="]Reaction rulez:[/FONT]
  [FONT="]Evet geldik en önemli konuya. Reaction. Scenenin en büyük kaybı bu bence.[/FONT]
  [FONT="]Bir product çıkartıyorsunuz. ıyi bir demonun codelanması en az altı ay alır.  Scroll codelayamazsınız artık. Düz vektör bile çeviremezsiniz, yaratıcı olmalısınız. Senkronizasyon olmalı. Ne kıldır köşede titreyen göt kadar bir timing hatasını düzeltmek. Bazen tüm codeu baştan yazdırır . Ne kıldır sadece toplama çıkarma ile milyon tane matematik hesap ile yapılan efektleri codelamaya çalışmak.  Coderlar bilir.[/FONT]
  [FONT="]Bir grafik çizmek olaydır ne chat yapmaya benzer ne surf. Pixel pixel uğraşırsınız renk , persfektifi, orantiyi, canlılığı vs. sağlamaya. Olmadı defalarca baştan başlarsınız. [/FONT]
  [FONT="]Grafikerlere sorun.[/FONT]
  [FONT="]Bir müzik yapmak. Kolay değildir saatlerce uğraş yok o nota harmoniye uymadı, yok eskisine benzememeli, işte tekrarlar can sıkıcı mı olmuş vs... Bir de hangi sid nasıl sonuç verecek.[/FONT]
  [FONT="]Yok burada ses patlamış. Müzisyenlere sorun..[/FONT]
  [FONT="]Kolay mı magazine çıkarma. Sorun editörlerine çoğunuzun okumadığı o aptal textleri yazmak, düzeltmek, vs ne kadar zaman alıyor. [/FONT]
  [FONT="]Bu işler demek scene demek . Bu insanlar bunları yapıyor peki biz ne yapıyoruz.[/FONT]
  [FONT="]Defalarca demo izleyen insanlar olduguna ve her demo çıktığında aynı heyecanla yeniden seyreden insanlar olduğuna, c64 grafik manyağı olup her grafiği collect edenler olduğuna,[/FONT]
  [FONT="]sid hastası olup walkmaninden bile sid dinleyenler olduğuna, her gün yeni bir mag çıktımı diye harıl harıl ftp dolaşanlar olduğuna eminim. Güzel, yapın tabii.[/FONT]
  [FONT="]Ama hiç birine oturup bir cümle yazı yazdınız mı? O noterlardaki adresler vs. telefon sapıkları için mi veriliyor. Aaa ulan şu efekte bak lafını söyledikten sonra codera 1 kelime bir şey ifade eden bir rection yazdınız mı? Yazmadınız tabii. Sonra o yaratıcı insanlar belki birileri bir reaction yaparlar  diye girerler #c64 e felan. Bakalım 64 severler buradadır derler . ınsan yaptığı işin takdirinden hoşlanır. Ancak tepkisizlik dizboyu.şöyle demo çıkardık baktın mı nasıl diye sorarlar. cevap:No TIME. Haha. Akşamlara kadar IRC'de takılmaya zaman var. No TIME. Sen otur 2 yılda demo codela. Seyretmesi 10 dakika. Adam sana NO TIME desin. Bunu diyen adam bu işleri çıkarmanın ne kadar zaman aldığını bilmiyor mu. Biliyor. Vaktiyle o da aynı heyecanı tatmıştır muhtemelen. Ancak düşünmüyor. [/FONT]
  [FONT="]Peki bu insanlar hala niye bir şeyler yapıyor. Ben ancak gerçekten c64 sevgilerine veriyorum. Ne para kazanıyorsun, ne tepki alıyorsun ne de başka bir şey. Sonra scene [/FONT]
  [FONT="]eskisi gibi değil. Tabii ki değil...[/FONT]
  [FONT="]Niye review chapterimiz bu kadar uzun. 64 TIMES bunun için çıktı. Bir nevi herşeye reaction. Bir demo reviewı yapmamız en az iki saat sürüyor. Ve her şeyi ile review etmeye çalışıyoruz. Demoların zevkleri büyük efektlerinde değil , küçük hikayelerindedir.  Bunun için güzel görünen herşeye değiniyoruz. [/FONT]
  [FONT="]Siz de bunu yapın. ınsanların beğendiğiniz çalışmaları ile ilgili mutlaka br şeyler yazın.[/FONT]
  [FONT="]Günümüz scenerının ödülü budur. Reactiondur. [/FONT]
  [FONT="]-----------------------[/FONT]
  [FONT="] Hydrogen - 19-10-2000
[/FONT]

30
demoscene / Booze and Instinct join forces!
« : 10.10.2010 17:31:33 »
Uzun suredir C64 scene'de, cok sayida grubun coop yaptiklarina tanik oluyorduk. Oyle ki demolari kim yapti belli degildi. Wild Bunch'da bu olay rekor seviyeye ulasmisti ve 4 efektlik demo icin 4 grup coop yapmisti. (Focus,  Triad, Instinct, Horizon)

Booze Design EoD'den sonra yeni projeleri cok uzun sureceginden mutevellit, Instinct ile coop'a gitmis ve beraber Andropolis ve Mekanix'i cikarmislardi.


Belki de bizim tek Glance olarak Snapshot'i cikarmamiz, FLT'nin yillar sonra Finlandiya ve Isvec tayfalarini birlestirmesi ve bir de bunlarin ustune FLT PC'den pantaloon'u ve TBL'de Louie'yi eklemesi vs. gruplarda bir birlesme istegi dogmasina neden oldu, bilemeyecegim.

Her neyse, sonuc olarak, Booze ve Instinct'in de birlestigi duyruldu. Kendi basina harika bir stuff belki de hic cikarmayacak olan Instinct adina hayirli oldugunu dusunuyorum. Eod'de zaten tek basina bir Booze demosu idi. Booze'un tek basina yoluna devam etmesi guzel bir sey.

Artik senelerdir yapimlari suren ve bir gruba maaledilemeyen bu coop. demolarin daha az gorulecegini dusunuyorum.

Yakin zamanda Ninja/DRM Resource'a falan katilirsa sasirmayacagim artik.

HCL:    2010-10-10 00:02
Booze and Instinct join forces!

Since  we're getting more and more children we also get less and less time for  C64 production. To solve this problem we officially join forces under  the Booze Design label.

Official member list (actives) from today 2010.10.10:

* Archmage
* Dane
* HCL
* JackAsser
* JailBird
* RaveGuru

Sayfa: 1 [2] 3 4 ... 9