İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Konular - skate

Sayfa: 1 ... 33 34 [35]
511
Programcıysanız ancak demo efektleri konusunda yetersizseniz size birçok efekti source code ve tutoriallarla anlatan birkaç site:

The Demo Effect Collection:
http://demo-effects.sourceforge.net/

Sourceforge.net CVS Demo Effects:
http://cvs.sourceforge.net/viewcvs.py/demo...s/demo-effects/

Graphic Effects Collection:
http://www.buginthemachine.com/eProggra.php

Applications of 2D particle effects:
http://www.sbcomputing.de/heni/libkdegames...plications.html

Demo Effects:
http://www.alistairkeys.co.uk/demos.shtml

Mandrixx.net:
http://www.mandrixx.net/

STEEL's Programming Resources:
http://www.geocities.com/SiliconValley/Par...k/9784/tut.html
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Bu yazdığım site oldukça eski. Broken linkler olacaktır.

512
web linkleri / Programcı olmak isteyenlere
« : 15.12.2003 16:06:07 »
Programcı olmak istiyor ya da Teach Yourself gibi serileri okuyup da "programcı oldum mu acaba?" diyorsanız Google'ın director'ı Peter Norvig'den size çok güzel bir döküman.

http://www.norvig.com/21-days.html

Peter Norvig'in ana sayfası:

http://www.norvig.com/index.html

Bu adamı dinleyin. Ne dediğini iyi bilir. Ancak fikirlerinde benim de "tartışılır" dediğim yönler var elbetteki. En doğruyu değil yalnızca doğruyu söylüyor bu arkadaş.

P.S: Bu URL'ler ingilizcedir.

513
pazar yeri / C64 Hardware'ı arıyorum...
« : 08.12.2003 10:21:09 »
Çalışır haldeki tüm C64 hardwarelarınızı satın alabilirim. Özellikle gün geçtikçe eskiyen Multi Ice VI ve Action Reply VI'larım için yedek arıyorum.  Bit pazarından pek çıkmıyor bu kartuşlar. Elinde olan varsa satın almak isterim. Haberiniz olsun.

Ayrıca önem verdiğim hardwarelar (hemen hemen hepsini sayacam gibi):

• Klavye (Eski tip ya da yeni tip farketmez. SID olayı benim için hiç önemli değil. Kasası olmayan klavye bile işimi görebilir.)
• Adaptör (Temassızlık yapan bir tane yarım yamalak adaptörüm var geri kalanlar yandı bitti kül oldu)
• Disk Drive (1541, 1541-II, 1571 ve keşke olsa 1581 :))
• 89 yılından beri teybim bozuk. Bir teyp olsa fena olmaz hani. Gerçi hiç kasetim yok ama müzelik bulunsun diyorum :)
• Multi Ice ve orjinali olan Action Reply serisinin VI harici modellerinin yanı sıra diğer kartuşlar (oyunlar dahil) ilgimi çekiyor.
• Çok uzattım 64 olsun da noolursa olsun. Bir monitöre ihtiyacım yok şimdilik o kadar.

Atari 800 serisi, Spectrum v.s. bilgisayarları olan varsa onları da alırım. Atari 800XL ilk göz ağrım mesela...

Hardware satmak isteyenler bana private mesaj atsın bu forumdan.

514
geyik / Bronx meeting geyikleri
« : 08.12.2003 09:54:39 »
Herhalde 64Times #1 hazırlanırken komedi dizi setlerinde yapılan geyiklerden daha çok geyik yapılmış ve süper espiriler ortaya çıkmıştır. Hele ki demo review bölümü öyle böyle eğlendirmemiştir bizi... Ben aklımda kalan ve yanılmıyorsam dergide de yayınladığımız bir geyiği dile getirmek istiyorum.

Bir demo partı seyrediyorduk. Herkes yorum yapıyor. Ben daha önce birçok benzeri part görmüştüm ama bu süre olarak en uzunlarıydı ve ekranda kapladığı alan da hepsinden genişti ve yorumumu yaptım.

Skate: Daha önce de benzerlerini görmüştüm ama bu hepsinden daha uzun ve daha büyük.

515
web linkleri / C/C++ döküman ve editörleri
« : 04.12.2003 09:58:30 »
Benim tarafımdan yazılmış Türkçe C++ dökümanı:

http://www.akaydin.com/misc_files/c++doc.zip

Bu da DOS tabanlı eski ancak iyi C referansına sahip bir C++ editörü TC++:

http://www.akaydin.com/misc_files/TC.zip

516
coding / C/C++
« : 03.12.2003 08:55:20 »
2004 geldi çattı siz hala C bilmiyor musunuz? Alın size tarafımdan yazılmış 110 sayfalık Türkçe döküman. Bu benim diploma tezimdi. Gerçi bu versionu editlenmemiş hâli, içersinde birtakım hatalar var ancak elimde şu anda bu mevcut sadece. ıdare edeceksiniz artık.

http://www.akaydin.com/misc_files/c++doc.zip

517
coding / Ray Casting
« : 28.11.2003 19:15:07 »
Tüm code'u vermiyorum ancak belki fikir alan olur diye önemli bölümleri yayinliyorum. Benim ilk TC++ 3.0'dan yazdigim ve hemen hemen hic optimizasyona sahip olmayan (ki komik bir de mantik hatasi var olayi yavashlatan) Ray Casting engine'in source'u. Elinizde bulunsun. Yeni versionu çok komplex bir yapiya sahip. Parça pinçik ettim fonksiyonlari. Bu daha anlasilir (umarim). Eger ilgilenir ancak bazi yerleri anlayamazsaniz (yeterli remark yok) buraya mesaj atin acikliim...

Class kullanma sebebi multi-player tasarimi içindi ancak bu versionda MW dogrudan kullaniliyor. Siz RenderScene() fonksiyonuna parametre ekleyerek (örnek WORLD *WLD) daha sonra tim MW. 'lar1 WLD-> ile replace ederek olayi adam edebilirsiniz v.s. Gerisi size kalmish...

Kod: [Seç]
// Includes

#include <conio.h>
#include <math.h>
#include <string.h>
#include <dos.h>

// Definitions

#define BLOCK_SIZE 64
#define BLOCK_AND 63
#define BIT_SHIFT 6
#define SCREEN_WIDTH 320
#define SCREEN_HEIGHT 200
#define SCREEN_WMID 160
#define SCREEN_HMID 100
#define MAP_WIDTH 30
#define MAP_HEIGHT 30
#define PI 3.14159265
#define NUM_OF_TEXTURES 3
#define DIST_TO_WALL 30
#define ANGLE_0 0
#define ANGLE_90 480
#define ANGLE_180 960
#define ANGLE_270 1440
#define ANGLE_360 1920
#define WALK_SPEED 7
#define TURN_SPEED 7

char far *VIDEO = (char far *) MK_FP(0xa000, 0);
char far *VIDEO2 = (char far *) MK_FP(0xe000, 0);
unsigned char TextBig[BLOCK_SIZE][BLOCK_SIZE][NUM_OF_TEXTURES];
unsigned char TextSmall[BLOCK_SIZE >> 1][BLOCK_SIZE >> 1][NUM_OF_TEXTURES];
float CosT[ANGLE_360], SinT[ANGLE_360], TanT[ANGLE_360];

// World Structre

struct WORLD
{
short gx, gy, tx, ty, sheight, ang, angbl, tnx, tny;
float disth, distv, dist, cdist, vx, vy, rx, ry, isx, isy;
} MW;

// Render Scene

void RenderScene()
{
char cln;
unsigned short i, noft;
ClrScreen(); // !!!user defined!!!
MW.angbl = MW.ang + SCREEN_WMID;
if(MW.angbl >= ANGLE_360)
 MW.angbl -= ANGLE_360;
for(i = 0; i < SCREEN_WIDTH; i++)
{
 // horiz check
 MW.vx = MW.rx;
 MW.vy = MW.ry;
 do
 {
  MW.isy = (((int)MW.vy >> BIT_SHIFT) << BIT_SHIFT) - 1; // optimized
  if(MW.angbl >= ANGLE_180)
  MW.isy += 65; // optimized
  if(TanT[MW.angbl] <= -.001 || TanT[MW.angbl] >= .001)
  MW.isx = MW.vx + (MW.vy - MW.isy) / TanT[MW.angbl]; // optimized
  MW.gx = (int)MW.isx >> BIT_SHIFT; // optimized
  MW.gy = (int)MW.isy >> BIT_SHIFT; // optimized
  MW.vx = MW.isx;
  MW.vy = MW.isy;
 } while(MapBl[MW.gy * MAP_WIDTH + MW.gx] == 0 && MW.gy > 0 && MW.gy < MAP_HEIGHT && MW.gx > 0 && MW.gx < MAP_WIDTH);
 MW.disth = sqrt((MW.rx - MW.vx) * (MW.rx - MW.vx) + (MW.ry - MW.vy) * (MW.ry - MW.vy));
 MW.tx = (int)MW.vx & BLOCK_AND; // optimized
 MW.tnx = MapBl[MW.gy * MAP_WIDTH + MW.gx];
 // vert check
 MW.vx = MW.rx;
 MW.vy = MW.ry;
 do
 {
  MW.isx = (((int)MW.vx >> BIT_SHIFT) << BIT_SHIFT) - 1; // optimized
  if(MW.angbl <= ANGLE_90 || MW.angbl > ANGLE_270)
  MW.isx += 65; // optimized
  MW.isy = MW.vy + (MW.vx - MW.isx) * TanT[MW.angbl]; // optimized
  MW.gx = (int)MW.isx >> BIT_SHIFT; // optimized
  MW.gy = (int)MW.isy >> BIT_SHIFT; // optimized
  MW.vx = MW.isx;
  MW.vy = MW.isy;
 } while(MapBl[MW.gy * MAP_WIDTH + MW.gx] == 0 && MW.gy > 0 && MW.gy < MAP_HEIGHT && MW.gx > 0 && MW.gx < MAP_WIDTH);
 MW.distv = sqrt((MW.rx - MW.vx) * (MW.rx - MW.vx) + (MW.ry - MW.vy) * (MW.ry - MW.vy));
 MW.ty = (int)MW.vy & BLOCK_AND; // optimized
 MW.tny = MapBl[MW.gy * MAP_WIDTH + MW.gx];
  if(MW.distv > MW.disth)
 {
  MW.dist = MW.disth;
  cln = MW.tx;
  noft = MW.tnx - 1;
 }
 else
 {
  MW.dist = MW.distv;
  cln = MW.ty;
  noft = MW.tny - 1;
 }
 MW.cdist = MW.dist * CosT[abs(MW.angbl - MW.ang)];
 MW.sheight = 17728.0 / MW.cdist; // optimized (64 * 277 = 17728)
 VertLine(i, SCREEN_HMID - (MW.sheight >> 1), SCREEN_HMID + (MW.sheight >> 1), cln, noft);
 MW.angbl--;
 if(MW.angbl < ANGLE_0)
  MW.angbl += ANGLE_360;
}
WaitFrameEnd();
_fmemcpy(VIDEO, VIDEO2, 64000);
}


Umarim isinize yarar...

518
web linkleri / Ray Casting
« : 28.11.2003 18:57:49 »
Bu benim favori Ray Casting Tutorial'im..

http://www.permadi.com/tutorial/raycast/

519
hardware / Commodore One
« : 10.11.2003 18:09:23 »
http://www.akaydin.com/misc_files/vision_working.mpeg

Commodore One nasıl üretiliyor? Merak edenler bu adresten videosunu indirebilir.

Commodore One'ın satışa çıkması ile ilgili birçok haber yayınlanıyor. Ancak ben hala beklemedeyim stable bir versionun piyasaya sürülmesi için. Umarım beklediğim gibi birşey çıkar...

520
crescent / Bronx'un kardeshi
« : 05.11.2003 12:21:24 »
Tüm Bronx memberlarının fikirlerini tek tek almadım ancak ben Crescent'ı Bronx'un kardeşi ilan ediom. Yok ööle itiraz falan ;)

521
hardware / PC -> C64 konnektör şeması
« : 05.11.2003 12:03:43 »
Almanca bir sitede bööle bir şema buldum. XE1541 falan mı acep anlamadım ama güzel bir şema :)



DIN Stecker  Parallelstecker
Pin 1  /
Pin 2  18,19,20,21,22,23,24,25
Pin 3 1
Pin 4 14
Pin 5 17
Pin 6 16
außerdem noch Pin 2 und 5 des Parallelsteckers miteinander verbinden!!!

Diyor alman amcamlar :)

522
demoscene / Törkiş demosiin
« : 03.11.2003 16:09:21 »
Gittikçe ümidimi kaybediyorum. Biri beni gaza getirecek bir girişimde bulunsan acilen!!!

Bu arada Analog, Realtime gibi grupları da dirilmeye davet ediyorum PC'de. Stranger, God, Sensei... Aloow :confused:

Sayfa: 1 ... 33 34 [35]