İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - nightlord

Sayfa: 1 ... 71 72 [73]
1081
demoscene / ölmek Ve Doğmak
« : 31.03.2004 08:52:32 »
selam size hi3s...

stufflarinizi heyecanla bekliyorum. basarilar...

bu arada hades c64turkiye et yahoo nokta com adresine dergi ile ilgili mail attim. biseyler yapmak istiyorum. cevabini beklerim.

1082
skate'e hak vermemek mumkun degil

ben bir de kalite ve zaman konulariyla ilgili goruslerimi paylasmak istiyorum. bence bi insan yapabildiginin en kalitelisini yapmaya calismali elbette. fakat yaptigimiz her aktivitede oldugu gibi stuff cikarmakta da bir butce konulmali. normalde sirketlerin projelerinde butcenin en onemli bileseni para. bizim projelerimizde para soz konusu olmadigina gore bizim butcemiz zaman olmus oluyor. bir diger bilesen de bizim yetenegimiz/bilgimiz.

bu perspektiften bakinca, cikacak her stuff icin bence insanlar belli miktarda zaman ve bilgi butcelerini masanin ustune koymalilar ve bu kaynaklar dahilinde yapilabilecegin en iyisini yapmaya calismalilar.

eger yapmak istedigimiz stuff bu kaynaklarla olamiyorsa. kaynaklari nasil artirabilecegimize bakariz. ornegin yeni bir efekt ile ilgili bilgi toplamaya, matematik calismaya, vs baslariz. yok eger zaman yetmeyecekse zamani biraz uzatmaya calisiriz. ama hayatimizdaki diger dis etkenlerden oturu bu kaynaklari artiramiyorsak, o zaman projemizde yapmak istediklerimizi gozden gecirmek ve yeniden tamamlamak daha iyi olabilir.

yani bu noktada bence mevcut kaynaklarla yapilabilenin en iyisini yapmak, istedigimiz kalitede biseyleri yapabilmek icin gereken zamana veya bilgiye sahip olmadigimizda hic birsey yapmamaktan daha iyi diye dusunuyorum. tabii bu konunun son derece subjektif bir konu oldugunun farkindayim. amacim sadece bu konudaki fikirlerimi paylasmak ve varsa karsi fikirleri dinlemek.

ozellikle scene aktivitelerinde cok uzun aralar vermek sahsen bana yaramiyor. ornegin 95'te ilk defa vektor yapmaya kalktigimda bir sure sonra bu proje bana o kadar buyuk gelmisti ki en sonunda bir bucuk yil sonra yorulup biraktim. hatta oyle bir biraktim ki scene'e 6 yil geri donmedim. yazdigim onca kod bosa gitti. taa ki 2003 basinda sans eseri internette c64 scene'inin hala var oldugunu gorup gaza gelene kadar. kendime bir hedef koydum 2003 icinde 2 demo cikarmak... ilk uc ay kasip 3d bilgilerimi hatirlayip engine'in ilk versiyonunu iceren bir tek file demo yaptim. engine de accuracy eksikleri vardi. 2 boyutlu yuzey cisimlerinde bazi durumlarda ufak buglar vardi. ama onlari duzeltmeyi beklemeden ilk demoyu cikardim. asil hedefim ikinci demoya bu hatalari gidermekti. bu hatalari giderdim ve ikinci demo icin calismaya basladim. yeterince zaman ayiramadigim icin ikinci demoyu 2003 icinde cikaramadim. ama onu da 2004 basinda cikarmis oldum. simdi de bu yil icinde 2 tane daha trackmo hedefliyorum. bu yaptiklarimdan daha kaliteli seyler de yapabilirim herhalde ama genel olarak aktif olmak ile kaliteli olmak arasindaki hassas dengeyi tutturmaya calisiyorum.

bu yuzden genel olarak zamani olmadigini bu yuzden stuff uretemedigini dusunen arkadaslarla dusuncelerimi paylasmak istedim. insanlara neyi nasil yapacaklarini soylemek elbette haddim degil. ben kimim ki? ama sadece bir de bu acidan bakarsak genel olarak tr scene'i daha bol stuffli hale getirebilecegimizi dusunuyorum.

herkese derin saygilar

ps: bu arada hydrogen bana mail ile ulasamadigini soylemis. civitas64 adresimde problemler yasiyorum bana ulasmak isteyen arkadaslar ...

bilgem[et](allah spamin belasini versin) nightlord nokta dr2 nokta net

adresinden ulasabilir...

1083
demoscene / ölmek Ve Doğmak
« : 26.03.2004 19:18:01 »
hades ve slowhand

5 member'in 64 aktivitelerine devam edecek olmasini cok sevincle karsiladim. en icten dileklerimle yeni grubunuz hayirli olsun diyorum.

bol ve basarili stuff'larla dolu gunler dilerim.

bu arada slowhand ben senin eski cody olduunu cok yakin zamanda anladim. bi merhaba deme sansim olmamisti. merhaba:)

herkese saygilar

1084
demoscene / independent grubu partiye gelmiyor
« : 25.03.2004 16:51:53 »
arkadalar topic disi mesaj atiyorum uzgunum ama nereye atacagimi bulamadim. cok kisa olucak

analog grubun adi mi? csdb'de search edince bisey cikmiyor.
stranger izmir'de yasayan bir c64'cu mu? stranger adinda csdb'de 5 tane scener cikiyor. hic biri turk degil galiba

bu adam(lar) hakkinda en kucuk bir kontak bilgisi olan var mi?

saygilar

1085
demoscene / independent grubu partiye gelmiyor
« : 25.03.2004 10:52:17 »
herkese selam

once topic... basta hydrogen olmak uzere tum bronxculara yeni release icin tebrikler. music collection'in code ve introsu hakkinda cok yorum yapmaya gerek yok ama introdaki logo arkasi raster gecisi bence cok hos. ayrica bence insan aktivite gosterdikce daha aktiflesiyor. o yuzden sonraki releaselerinizde music collection bile olsa code acisindan  da daha zengin seyler yapacaginizi tahmin ediyorum (arayi sure olarak acmazsiniz umarim:))

ayrica introdaki greetz mevzuuna ben dikkat etmemistim... hic alinmadigimi belirtmeliyim:)... ama bi dahakine kesin dikkat ederim bu kadar konusuldugu icin:)

gelelim muziklerle ilgili dusuncelerime. ozellikle butun muziklerde hakim olan ve hydrogen'e unique olan kimseye benzemeyen bir tarz sezdigimi soylemeliyim. bu gercekten guzel ve farkli bi olay. ve parcalara bakinca bazilarinin bu tarza daha yakin, bazilarininsa bu tarzdan biraz daha uzak durup mainstream'e yaklastigini dusunuyorum. ve ben daha cok bu hydrogen tarzi farkli parcalari begendim. en cok tension, nomad ve x2004'u sevdim. for those who die alone'da icerdigi damar melodiyle hosuma gitti. sadece o parcadaki bas ve bateri biraz bosluklu geldi bana. bilmiyorum bu cumle anlasilir oldu mu :)

son postlarda gecen bronx vs independent polemigine katilmayacagim. fakat genel olarak bir gozlemimi sizlerle paylasmak istiyorum. son 3-4 yilda isvec'teki c64 scene'inde acayip bir canlanma var. her yil fairlight  5-6, triad 2-3, wrath designs 2-3, booze design 1-2 toplamda 10-15 kaliteli demo cikiyor. butun diskmaglerde, isvecteki bu basari her yil duzenlenen ve giderek katilimin arttigi iki c64 partisine baglaniyor: floppy ve lcp. bu partilerde yapilan releaseler en cok hakkinda konusulan releaseler oluyor.

buradan hareketle lokal partilerin bir ulkede scene'in canlanmasina en cok hizmet eden sey oldugunu dusunuyorum. iyi organize edilmis ve kuru kalabaliktan ziyade hakkaten scene ile ilgili 30-40 kisilik bir partide cikan 3- 4 iyi demo release'i herkesin bi sonraki partiye acayip gaza gelmesini ve scene'de bu olayin ses getirmesini sagliyor diye dusunuyorum. netekim sonra diskmaglerde csdb ve pouet gibi yerlerde yaratilan publicity de odul olarak o ulkenin scenerlarina donuyor.

butun bunlari yapabilmek icin aralarinda tatli bi rekabet olan 2-3 grup, bu rekabetin tatli kalmasini saglayacak kadar karsilikli hosgoru ve rekabeti surdurmek icin biraz yetenek ve emek gerekiyor diye dusunuyorum. su anda ulkemizde olan tek parti olan 7d serisinin de bunlari becermeye aday olabilecegini goruyorum. keske independant da bi tane duzenlese ya da ben izmirde bitane yapabilsem ve bu partileri 4 ay 6 ay gibi aralarla yapabilsek bir iki yil icinde c64.sk'si da pouet.net'i de domination'i da vandalism news'i de bizi konusuyor olsa.

benim goruslerim bu kadar... herkese saygilar...

1086
demoscene / Yeni Civitas Demosu--mist
« : 21.03.2004 21:54:39 »
herkese selam
 
bu hafta sonu forever partisinde yarisan ve 2. olan
yeni demomu http://nightlord.dr2.net/mist_d64.zip
adresinden alabilirsiniz.
 
demo ile ilgili + / - feedbacklerinizi heyecanla bekler
bol release'li gunler dilerim.
 
bi sonraki release'imle 7d4'te gorusmek uzere...
 
nightlord/civitas/aesrude

1087
demoscene / Independent - Yeni Türk C64 Grubu
« : 30.01.2004 18:11:25 »
independant'a icten basarilar.

icinde bulunmasi bence gercekten zevkli olan tek scene C64 scene'i ve burada her ne konfigurasyonda insanlar faaliyet gosterirse bence pozitif.

release yapanlar bol olsun.
herkese saygilar

nightlord/civitas

1088
demoscene / 7d4 Demo Party
« : 30.01.2004 18:07:54 »
selam herkese

gecen sene istememe ragmen firsatim olmadigi icin katilamadigim 7d partisine bu sene mutlaka katilmayi taahhut ediyorum. bizzat gelemesem bile en azindan bi one file demo (C64'te tabii) release'i mutlaka yapicam. umarim gelme sansim da olur ve soole kendi memlektimde bi scene party'ye katilamanin mutlulugunu yasarim.

basta hydrogen ve diger butun organizasyon ekibine kolay gelsin ve bi kez daha tesekkurler.

saygilar...
nightlord/civitas

Sayfa: 1 ... 71 72 [73]