İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - bzdgn

Sayfa: [1]
1
demoscene / fasttracker 2 de sesi yavasca kisma
« : 06.11.2005 23:01:12 »
Merhabalar;

Aslinda bunu nereye yazacagimi bilmiyorum o yuzden direk buraya yazdim. Dosbox ile fasttracker 2 yi kullanmaya basladim ve cok ufak bir sarki yaptim;

http://www.geocities.com/chaos23579/muzik/hayvan_v1.mp3

yalniz sesi sonlarda yavasca kisma olayini beceremedim, aslinda efektler hakkinda hicbir bilgim yok.

Aslinda uzanti .xm idi ama dedigim sesi kisma olayini yapmak icin wave studio ile kaydederken winamp'ten sesi yavasca kisarak yaptim.

Bu arada ensturumanlar chuckrock 2 den araklama, ensturumanlar nasil yaratilir o konuda da bir fikrim yok.

tracker kullanmayi pek iyi bilmiyorum, bu konu hakkinda  yardimci olursaniz sevinirim.

Hatta fasttracker 2 de efektlerin nasil kullanilacagi ile ilgili bir seyler yazilabilir.

Saygilarimla

2
çeşitli / ASM Dokumani
« : 26.09.2005 22:31:45 »
Alıntı
Originally posted by skate@Sep 4 2005, 06:26 PM
Sana bir iki örnek code paste ediim.

Kod: [Seç]
PUSH  DS
MOV   AX,0000
PUSH  AX
MOV   AX,A000
MOV   DS,AX
MOV   AX,0013
INT   10
MOV   BX,7DA0
MOV   AH,0E
MOV   [BX],AH
MOV   AH,01
INT   21
MOV   AX,0003
INT   10
RET

Bu code ekrana 320x200 ekran açar ve ekranın (160,100) koordinatına (orta noktasına) sarı renkte bir nokta basar.

Kod: [Seç]
PUSH  DS
MOV   AX,0000
PUSH  AX
MOV   AX,A000
MOV   DS,AX
MOV   AX,0013
INT   10
MOV   CX,FD3C
MOV   BX,CX
MOV   [BX],BL
LOOP  0112
MOV   AH,01
INT   21
MOV   AX,0003
INT   10
RET

Bu ise ekranın tamamını default palet renkleriyle doldurur.

Bu iki örnek asm çalışırken ilk olarak yaptığım iki code idi. Bunun için sana da bunları yolluyorum. Benim başlangıç noktam belki sana yol gösterir diye :)

Bu arada bikaç dip not

MOV   AX,0013
INT   10

Bu 13H yani 320x200 256 renk ekran modunu açar

MOV   AX,0003
INT   10

Bu ise yeniden text mode'a geri döndürür.

MOV   AH,01
INT   21

Bu da herhangi bir tuşa basılana kadar bekletir.

LOOP ise her seferinde CX register'ının değerini bir azaltır ve 0 olunca döngüden çıkar.

Registerlar 16 bittir. AH, AL şeklinde kullanıldıklarında 8'er bit low ve high bytelarını oluştururlar. AX şeklinde ise 16 bit kullanılabilirler.

Örnek olarak

MOV AL, 00
MOV AH, 13
INT 10

diyebilir ya da kısaca

MOV AX, 0013
INT 10

diyebiliriz.

v.s. v.s.

Ben 6502 ASM bilirim x86 ailesinde çok iyi değilimdir... Benden bu kadar.
[post=1591]Quoted post[/post]
[/b]

bu kodları direk hede.asm dosyasına yazdım sonra fasm ile compile etmeye çalıştım olmadı , olamadı

sadece elimde somut birşey olması için assembly bilmeden net birşeyler görmek istedim , daha sonra deneme ile değiştiririm diye. bu konuda yardımcı olabilecek biri var mı , fasm su mesajı veriyor;

E:Asmflatasm>fasm bir.asm
flat assembler  version 1.64
bir.asm [4]:
MOV     AX,A000
error: undefined symbol.

saygılar

not: başına org 100h ekledim gene birşey olmadı,  example dizinindeki örneklerde yazıyor diye

3
c64 / 6510 Asm
« : 26.09.2005 02:48:02 »
Alıntı
Originally posted by nightlord@Jan 9 2005, 01:50 PM
selam ulgen

senin sorularina cevap vermeye calisayim.

oncelikle birilerinin daha oncelikle scen ile daha sonra da c64 ile ilgilenmesi super bi olay. bi insan neden scene ile ilgilenmeli ve neden c64'e bulasmali konularindaki dusuncelerim icin

http://nightlord.dr2.net/c64/3boyut_01/3_boyut_01.html

ayrica baska bikac yazim daha var sitede.


c64 assembly ile ilgii sorularin icin ilk etapta seni c64 turkiye dergisine yonlendirmek istiyorum.

geocities.com/c64turkiye

eski sayilari alirsan orada hadesin assembler tutorial'leri var. ayrica hw bulmak ile ilgili actigin topikte verdigim cevapta oldugu uzere ilk etapta pc de calisabilirsin. c64turkiye#7'de bununla ilgili biseyler yazdim

bir c64 scener'icin su an bence en ideal setup:

1- c64
2- 1541 veya 1541-ii disket surucu
3- iyi bi kartus (final3, multi-ice3 veya retro-replay 6)
4- xe-1541 pc-c64 transfer kablosu
5- pc :)

sevgiler
[post=974]Quoted post[/post]
[/b]


tekrar merhaba;

bende sadece şunlar var;

c64, arakablo ve adaptör malesef başka bir şey yok.

fakat internetten CCS64 adında bir emulator indirdim. C64 turkiye adlı derginin birinci sayısını indirdim orada C 64 icin Turbo Assemblerdan bahsediliyor fakat internetten emulatorde calısacak .d64 uzantılı bu programı bulamadım.

sizden ricam c64 assembly ile ugrasabilmem icin bana bir link vermeniz(eger bliyorsanız) veyahut eger mumkunse , sizde varolan bir assembler programını pc'ye aktarmanız , emulatorde kullanabilecegim .d64 uzantılı bir dosyaya cevirmeniz. (biraz cok sey istedim galiba)

saygılar

4
teori / Tekniker
« : 18.04.2005 01:25:03 »
Alıntı
Originally posted by spaztica@Mar 18 2004, 01:05 AM
bu bölümde çeşitli teknikleri bilen arkadaşlardan bunları kolay anlaşılır şekilde anlatan, pseude-code ile örnekleyen yazılar bekliyoruz.

aklma gelen teknikler:
- plasma
- metaballs
- fire
- z clipping
- isometric engine
- jellyvectors
bu liste uzar gider zaten. bir yerlerden başlayalım, ha? yenilere de kolaylık olur sanki.
[post=239]Quoted post[/post]
[/b]


Bir de üstteki iletiye ek olarak baslangıc icin FIRE efektini anlatmanızı isterim sahsi olarak, en basit oldugu icin.

Hersey icin simdiden tesekkurler.

Saygılarımla
Ulgen717

Not: TC , BC kullanmaktayım ve bunların dısında watcom, djgpp gibi compilerlar hakkında fazla bilgim yok. Aslında compilerın ne sekilde etkidigini de pek bilmiyorum , haybeye kullanıyoruz, bu konu hakkında da biraz bilgilendirme cok faydalı olacaktır.

5
teori / Tekniker
« : 18.04.2005 01:21:46 »
Alıntı
Originally posted by spaztica@Mar 18 2004, 01:05 AM
bu bölümde çeşitli teknikleri bilen arkadaşlardan bunları kolay anlaşılır şekilde anlatan, pseude-code ile örnekleyen yazılar bekliyoruz.

aklma gelen teknikler:
- plasma
- metaballs
- fire
- z clipping
- isometric engine
- jellyvectors
bu liste uzar gider zaten. bir yerlerden başlayalım, ha? yenilere de kolaylık olur sanki.
[post=239]Quoted post[/post]
[/b]


Bmp uzantılı bir dosyayı nasıl okutacagımı bilmiyorum, dosya headerları hakkında fazla bir bilgim yok, oncelikle beyaz ile dolu olan bir bmp dosyası sonra da kırmız ile dolu olan bir bmp dosyaları yarattım sonra word ile actım , sonlardaki garip karakterlerin hepsi aynı idi(beklendigi gibi) kırmızı olanın birkarakterini kopyalaıp beyaz olanı word ile acıp sildigim kadar ctrl+v yaptım ve ust sol kosede gormem gereken kırmızılıgı alt sag kosede gordum. Aslında hicbir bilgim yok ama basit bir C kodu ile windows bmp dosyasını okutmak istiyorum.

Yapmak istedigim sey ise sudur. Amigada overdrive diye bir oyunun basında belli bir resim dosyaısnı yukarıdan asagı inen sütunlar ile asagıdan yukarı dogru cizme olayı vardı.

Eger kendim bir resim cizip sonra onu dosya olarak kaydedebilsem ki 320*200 tane R G B degeri olması gerekir , su sekilde bir seyler yapmak isterim.

for (j= 199 ; j>=0; j--)
   for (i = 0; i<319 ; i++)
     Line (0,0,i,j,Renk);

Eger belirli bir resim dosyası var ise bu sekilde o oyundaki gibi asagıdan yukarı minik sutunlar ile (ki temas ettigi renkler ile cizilecek bu sutunlar) resmi cizebilecegimi dusunuyorum ama sorun BMP dosyasını okutmayı bilmiyorum.

Bununla ilgili beni bilgilendirirseniz yeni adım attıgım grafik programlamada epsilon kadar yol almıs olacagım.

Saygılarımla
Ulgen717

Not: Bir ara (aralık veyahut subat ayı idi sanırım) buraya yazmıstım demo-introlara meraklı oldugumu sonra bir arkadas GRAPH13.CPP diye bir dosya yazmıstı buraya. O zamandanberidir pek ugrasamadım ta ki gecenlerde 3 boyutlu bir yıldız programı ile hasır nesir olana dek. O arkadasa tesekkuru borc bilirim bunu belirtmek istedim :) , bir emek harcandıgı zaman karsılıgını vermemek insanda yuz bırakmıyor o yuzden utana sıkıla tesekkur ediyorum. Forum o zamandan beri degismis, Eski yazıları bulamadım , bu konuda da yardımcı olursanız pek sevinecegim.

6
demoscene / Turkiye Ve Demoscene
« : 09.01.2005 04:44:30 »
Merhabalar ,

uzun bir süre cevap veremedim , bu kadar yardıma nankörlük etmiş gibi hissettim , sonucta kim ugrasır karsılıksız , ama su finaller bir bitsin o zaman hem pc hem de commodore 64 ve amiga ile sabah aksam ugrasacagım yardımlarınızın karsılıgını verecegim (cok duygulandım :P ) , belirtmek istedim.


Saygılarımla
ulgen717

eirik kardeş ; okul itü , finallerden anladın herhalde(allah final haftası koymayan itunun ...).galip ozelin kitabından baska kaynak olmayınca onunla ugrastım gerci her ne kadar boktan da olsa en azından debug da bir iki programcık yazmayı ogretiyor , temel kavramlar falan ogrenilmis oluyor.

7
hardware / C64 Ve Amiga Edinme
« : 09.01.2005 04:36:56 »
Merhabalar ;

Eski c-64 ve amiga bilgisayarlarını nereden elde edebilirim , ek parçalar da lazm , bu konuda bana yardımcı olabilecek biri var mıdır ?

En azından şunlara ihtiyacım var acilen ;

1- C-64 disk sürücü + kaset calar
2- her türlü c-64 kartuşları (destek 64 )

saygılarımla
ulgen717

8
c64 / 6510 Asm
« : 09.01.2005 04:27:56 »
Herkses tekrar selamlar ;

Öncelikle bu forumun üreticilerine ve tüketicilerine saygılarımı sunarum ;

Benim de eski bir c-64'üm var , her ne kadar şu günlerde bilgisayar başına fazla oturamıyorsam (malum sınavlar , finaller) da bugün bir şekilde dellendim , crescent'ın jerk'out şarkısını dinliyordum ve en sonunda evin altını üstüne getirerek (tam anlamıyla) eski c-64 ümü ve adaptörünü buldum.Bir video ara kablosunun bir ucuna bükülmüş bir tel takarak da ara kablo sorununu halletim ve c-64'ümü çalıştırdım.Eskiden bende olmayan , hayatım boyunca elime alamadığım c-64 kitabını da buldum (daha sonraları sahaflardan mı ne almıştım ) , ve poke ları deneyerek çok güzel şeyler yapılabildiğini gördüm sonra kafama assembly olayı takıldı.Şimdi kafama ard arda takılan soruları dile getirmek istiyorum ;

1-C-64 de assembly nasıl kullanılır
2-eski c-64 kartuşlarını nereden bulabilirim ( bende destek 64 var idi ama kayıp şu an)
3- kaset çalar nasıl bulabilirim ( ya da disket sürücü)
4- sadece c-64 ile (kartuş yok , kaset calar ya da sürücü yok) assembly calısmam mumkun mudur ?

En kısa sürede cevap vermeniz dileği ile
Saygılarımla
ulgen717

Not: c64 assembly ile ilgili hicbirsey bilmiyorum su sıralarda (1-2 hafta once) pc assembly ile ugrasmakta idim ama komutları gordum ve arada pek bir baglantı yok gibi.

9
demoscene / Turkiye Ve Demoscene
« : 29.12.2004 02:00:29 »
Herşey için cok tesekkur ediyorum , gercekten hem kaynak saglama acısından hem de gosterdiginiz ilgi icin.

Class ifadesi ile ilk defa karsılastım ama verdigin kaynaktan onu okuyup ogrenirim , yarın yurda gitmeyecek olsam surekli (gece-gunduz) ugrasırdım ama okulumuz saolsun yılbası bırakmadı hemen ertesine finalleri koydu , bu yuzden bir kac gun icin su finaller ile ugrasacagım  , ondan sonra baskasına ogretebilecekmiscesine ogrenmek istiyorum (umarım)

C++ bilmiyorum maalesef , sadece duz C biliyorum biraz


hersey icin tekrar cok tesekkur ederim
olabildigince kısa zamanda bu kaynakların altından girip ustunden cıktıktan sonra yazacagım

10
demoscene / Turkiye Ve Demoscene
« : 28.12.2004 03:35:58 »
Öncelikle ilgini göstermenize pek sevindim ki buna ihityacım vardı ( özellikle http://www.monostep.org/ adresindeki demoları görüp ağlamaklı bir moral bozukluğu durumuna girdikten ve kaynakların arasında kaybolduktan sonra)

Şu sıralar hornet arşivini olduğu gibi internetten indirmekteyim , (toplam 7145 Mb) bunu yapmamdaki amaç eski demoları gösterdiğim ve de  ilgi duyan arkadaşların kaynak yoksunluğundan yakınmalarıdır.

İlk olarka Demoscene'e ve bilgisayara ilgimi ifade etmek / anlatmak istiyorum.

İlkokul 4 de idim , abimin anneme uyguladıgı baskılar sonucu (pirates oynunu arkadaşından görmus ve gaza gelmiş idi) bir C-64 aldırmıştı (sene 1991 ) ,  bozarım diye elimi sürdürtmediği bu alete ancak abim 15 saat pirates oynayıp adaptörü yaktıktan sonra yaklaşabildim (kendi de bozunca bozma korkusu gitti bitti) . Oyunlar çok hoşuma gidiyordu , ve de özellikle The Last Nİnja 3'ün müzikleri , o zamanlar amiga cok yaygındı ve C-64 ile ilgili (yanılmıyorsam) sadece 64'ler dergisi vardı (ki bir iki ayını gorebildim). Hersey o cok sevdigim oyunların basındaki crack gruplarını anlamaya calısmam ile basladı diyebilirim.Sora sora abilerden ablalardan ) ogrendim ki bu oyunları oynamamızı saglayan bu crack grupları imis.Clique'un turk oldugunu ogrendigimde garip bir ozguvene kapıldım , demek ki birseyler yapılabiliyormus dedim ama yaptıklarım destek-64 kafaayarından ve de birkac adet input merhaba adın ne a$ , print merhaba a$ programından oteye gecmedi , zaten kaynak da yoktu ve bunun yarattıgı bir ozguvensizlik hissine kapıldım.Hikmet bilgi islem merkezinden aldıgım bozuk programlar zaten beni deli ediyordu (kaseti bozmussun yavrucugum) , art studio ile joystick kullanarak resim cizmek de cabası.

1994'de amiga 500 aldım (ilkokul arkadasımdan) , yüz kusur kadar oyun ve bir o kadar program disketi ile ama gel gor ki o program disketlerinin buyuk bir kısmını bos disket olarak kullanma gibi buyuk bir hata yaptıgım icin cok azının degerini bilebildim.1994 senesinde amiganın yaygınlıgı neredeyse bitmisti , elimde arkadasımın bana verdigi amiga dergilerinin ciltleri vardı ve de birkac eksik sayfaı yazıcıoglunda uygar elektronikten edindim.Orada gordugum programların bir kısmını uygulamaya kalktıysam da gene soracak sorusturacak insan yetersizliğinden (bahane degil ama olsun) pek birsey beceremedim.Red sector demo maker'da baist birsyeler yaptıgımı ve de amos basic'de yazı yazdıgımı hatırlıyorum.Noise tracker da aptal aptal muzikler (muzik denebilirse) ve de deluxe paintte bir iki grafik cizdigimi hatırlıyorum ama bunlarda bir turlu 'disket yapamıyordum' (derleme ne demek onu bile bilmiyordum.

Geldik orta 3'e , sene 1996-97 , bana amigayı satan arkadastan amiga assembler kitabını aldım , (yazarını hatırlamıyorum ,kitabın ismi de buna benzer birsey) , artık bu kafa karıstırıcı grafikli muzikli dunyayı cozmek istiyordum.Deluxe painte yaptıgım bir resim vardı , o resmi ısıkları yavas yavas acılarak ekranaa dokulmesini istiyordum , boyle bir dusunce vardı galiba kafamda ve de amigamı en guclusekilde kullanmak niyetindeydim , bu yuzden assembly ogrenmek istiyordum.SOnra Blaze utility 3 diye bir diskette seka assembler'ı da buldum , ama kitap cok karmasık gelmisti ,  ayrıca blaze util disketini daha cok arka planda calan muthis muzigi dinlemekten ote kullanmadıgımı farkettim.Her ne kadar tam bir azme sahipsem de o zamanlar Pc lerin yaygınlıgı sebebiyle kaynak sıkıntısı cekmeden pc de programlama ile ugrasabilirim diyordum bunu dusunup soguyordum amiga ile ugrasmaktan.

SOnunda bir pc aldık , aldıgım gibi bozuldu (eheh windows directorysini baska bir yere kopyalmısım yanlıslıklan)  ve de bilgisayarı satan adamın bana iyice ukalalık taslayıp bios'a  sifre koyması ( ve ardından ben evde merakımdan pili cıkarıp tekrar taktım) ile pc seruvenim basladı.Bilgisayara format cakıp bilgisayarcıya gene bozuldu diye goturdugumde dos kurması icin baya israr etmistim , onun uzerinde windows kurmus , tabii ben ne nasıl anlamıyorum.Bundan dolayı arkadaslardan kurulum cdleri ve de dos disketleri aldım , sonra bc , tc , tp yani borlandın pascal ve c derleyicilerini aldım.Sonra bana amigayı satan arkadastan BBS'lerisordum , bana bir iki BBS nosu verdi (beygir bbsi hatırlıyorum) , oradan birkac dosya cekmistim ama baska hicbirsey yapmadım , hyperterminal ile baglandıgımı hatırlıyorum , oyle birkaos donemi idiiste , sanki ben surekli kaynaklara yetismeye calısıyorum ve kaynaklar kacıyor gibi , internetten birseyler armaya calısıyordum oyle bir donemdi uretkensiz bir donem.Modul dosyaları cekmistim (hardwired.mod) , sonra fasttracker kullanmaya basladım.98'e gelince hornet.org'u kesfettim oradan denthorun tutlarını cektim , bir kısmından birseyler ogrenebildim (assembly ile nasıl ekran acılır kapanır , video interruptı , ve de nokta basma mantıgı ) ama onun otesine gidemedim , pascal ile ugrasıyordum ve kaynakların cogu assembly ve c idi.Sonra yasam beni aldı goturdu , bilgisayar ile cok ugrasmamaya basladım (universite sınavları) (istedigim bolumu ard arda kazanamama)

Taa ki icsel sıkıntılarımı hallettim (universiteye kapagı attım) tekrar herseye yeniden basladım (yani su an) , gerci koca seneleri beceriksizlik , disiplinsizlik ve tembellik ile kaybettiysem de su anda en azından ugrasma sevkim var.İste bilgisayar ile karsılasmam ve 0 uretkenlige sahip olma hikayem budur.

---

Demoscene ile ilgili fikirlerim ise sunlardır.Su anda bakıyordum da herkes bilgisayar ile ugrasıyor , bilgisayar ile ugrastan kasıt , kurslara yazılıp deli gibi para bayılıyorlar.İki kelime bilgi ogrenenin de hemen o bilgiyi ukalaca satmaya calısması , (affınıza sıgınarakbu kelimeyi kullanacagım) , kıcının tempra olması da cabası.Olayda bir ruh yok , sadece para sadece takım elbise ve prezentıbıl olmak gibi sacma sapan kavramlar.

Halbuki bilgisayar denilen bu alet ile yapılan sanattan pek kimsenin (ulkemizde) haberi yok.Ne bileyim belki duygusal bir insan oldugumdan dolayıdır , eski c-64'un muziklerinden grafiklerinden etkilenmisimdir , ya da herseyde garip,cocuksu bir heyecana sahip oldugumdan , ama gordugum sey , ortada devasa bir kultur var.Ben olaya sadece heyecan ve sanat olarak bakıyorum.Bir cocugun oyuncagını istemesi ve alamayınca aglaması gibi birsey , insan cocukken neden oyun oynarsa (amacsız bir sekilde) bendeki demo yapma istegi de aynı sekilde.

Biraz boluk  , porcuk duzensiz bir yazı oldu , bu yuzden ozur dilerim , heyecandan olsa gerek. : P

Tutorial olayına gelince , aslında haklısınız , benim derdim neye nerden baslayacagımı bilmemek , boluk porcuk C biliyorum , su sıralar assembly ogrenmeye calısıyorum , (galip ozel'in kitabını almısım cok onceden bir de ferda tanyeri diye birinin kitabı var MS DOSile asembly diye) asıl sorun surekli sorun cıkması.Mesela eski demoları indiriyorum ama muzikleri calısmıyor.Fast tracker 2 winxp de calısmıyor , isin en deli eden noktası ise neden calısmadıgı hakkında mantıklı bir bilgim - fikrim yok , aslında biraz panik durumu icindeyim.

Simdilik diyeceklerim bu kadar (saat epey gec olmus) (3:29) su sıralar finaller oldugundan dolayı cok fazla buislere odaklanamamaktayım fakat 10 gun sonra sabahtan aksama kadar dokuman okuyacagım ,  (zaten bugune kadar da olan buydu son 2 haftadır).

Basit olarak herseye baslangıc icin su soruyu sormak istiyorum ;

Watcom , DJGPP , TC , BC , bunların hangilerini kullanmalıyım ve farkları nelerdir ? Ayrıca demoların kaynak kodlarını hangilerinde daha kolay derleyebilirim ?

Hersey icin simdiden tesekkur ederim

Önemli Not: "g ö r m ü ş " harfleri her nedense bir arada gözükmüyor , bulana kadar akla karayı seçtim aslında "r m ü ş" harflerinin birleşmiş hali gözükmüyor , sebebini anlayamdım error veriyor bu ifadeyi kapsayan bir yazı yollanamıyor.

11
demoscene / Midası Kullanmak
« : 27.12.2004 05:02:52 »
Merhaba ;

Sanırım forum cok fazla kullanılmıyor ama gene de yazyım dedim ,  basit bir program yapmak istiyorum , tek istedigim herhangi birmod dosyasını calan bir program.1999 senesinde (hicbirsey beceremedigimzamanlar) (hala hicbirsyebeceremiyorum ama en aından deniyorum)  midas'ı cekmisim ,ozamanlar hicbirseyokumamıstım ayrıca sadece copy-paste ile birseyler yapmaya calısıyordum , simdi elimdeki dosyayı inceledim , mplay.c diye bir ornek dosya konmus , bunu oldugu gibi compile etmek istedim , sonra midas.h'ı da bc3 dizinine ekledim , fakat bir turlu beceremedim , garip errorler verdi , bukonu hakkında bana yardım edebilir misiniz ?

Biligsayar konusunda cok cahilim fakat en azından elle tutulur birseyler gormek istiyorum bu yuzden tam olarak anlamasamda bahis ettigim programıncalısması en azından banbir guven verecek.

En kısa surede cevap almak dilegiyle

12
hi3s / Commodore Dergİsİ Scan Projesİ
« : 26.12.2004 19:11:05 »
Hades'e cok tesekkur ediyorum , bende de amiga dunyası arsivleri var ama scanner yok (alırsam ben de scan eder insanlara faydalı olurum :) )

Saygılarımla

13
demoscene / Turkiye Ve Demoscene
« : 26.12.2004 18:33:10 »
Merhaba ;

Forumdan yeni haberim oldu ve bahis konusu baslıklar hakkında pek bilgili degilim ama son gunlerde ozellikle yabancı demoların beni etkilemesi sonucu butun hırs ve sevkimle demolar ile ilgilenmeye ve grafik efekleri ile ugrasmaya karar verdim.

Fakat bu konu hakkında turkce kaynak eksikligini gormekteyim ve bu uzuntu verici bir olay.Ozellikle benim gibi yeni baslayanlar icin herhangi bir turkce kaynak , tutorial ve benzeri dokuman bulunmamakta.Bir ara bir arkadasın bana yolladıgı TDSN'ler dısında hicbir turkce kaynak elimde yok.Bunu sadece kendim icin degil , bahis konusu demolardan bahsettigim konuya karsı ilgili ama benim gibi cahil cevremdeki insanlar icin de istemekteyim.

Aranızda bilgili olanların egitim gonullusu olup saglam tutoriallar yapmasını onermekteyim.

Sayfa: [1]