İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - Infect

Sayfa: [1] 2
1
7dx / Ynt: 7DX 2015 - The Last Party - 21-22 Mart 2015
« : 08.12.2014 23:18:58 »
Çok yoğunsunuz farkındayım ama parti sayfasının galeri kısmı  updatelense güzel olur:).

2
music / Ynt: Nightwish misin Mübarek? :)
« : 07.03.2014 23:28:54 »
eline sağlık gayet güzel olmuş.bi göz atayım bende programa kolay demişsin bakalım:)

3
İpad'de oynadım fakat bölümler açılınca kontroller olmuyor..ekranı biraz küçültüp büyütünce kendine geliyor..onun dışında başka bir sorun görmedim..eğlenceli bir oyun olmuş eline sağlık.:)

4
pc / Ynt: efek sorusu
« : 12.01.2014 23:17:23 »
Hydrogen dediğin gibi tek bir yolla olmayabilir o yüzden fikir alıyım dedim biraz..
2.mesajında olaya renk katmışsın:)
Dediğin gibi doğal olarak ışıklı yerler camdan yansır diğer kısımlarda camın arkası görünür..
Yeni nesil oyunlarda bu tür ince ayrıntılara bile dikkat ediyolardır doğrusu:).

Bende yaptığım denememde 2D sprite kullanarak arkadaki görüntüyü kırdım sadece:P

5
pc / Ynt: ARTILLA bitmemiş oyun projem:)
« : 12.01.2014 22:56:31 »
yönlendirmeler için teşekkür ederim arkadaşlar..
Tek kişi olursa sıra sistemide değişir gibi geldi o yüzden 4 karakter iyi gibi şimdilik..
gelişmelerden haberdar ederim. :)

6
pc / Ynt: efek sorusu
« : 10.01.2014 16:21:42 »
displa
Pixel shader ve displacement map gibi geldi bana. Diğer bir deyişle ben olsam öyle yapardım.

bana da olması gereken buymuş gibi geldi...


bence performans açısından uygun bi yol olmaz.tabi bi denemek lazım önce:)..

ohoho, bu kadar uğraşmaya gerek yokmuş yahu, şimdi farkediyorum, kapıya kamera yerleştirmek yersiz geldi, direk player'ın viewport görüntüsünü aktar bozuntulu bir düzleme, oranın görüntüyü de direk cama aktar... bunda kırılma efekti olmayacaktır tabi fakat bozulma efektini yapabilirsin bu şekilde yeterli olmaz mı?...  hem daha hızlı çalışır ve düzlemi daha smooth yapabilirsin sonuçta görüntü boyutu 1/6 ine inmiş olacak, 360 derecenin yaratacağı sorunlar da olmaz... direkman player'ın görüş açısı kadar...

Benim demek istediğimde o şekilde fakat camdaki görüntü playerin viewportundan kısmen bağımsız..
Burda texturenin boyutu ve kamera projeksiyonunu ayarlamak biraz sıkıntılı olur ilk başlarda..
Akşama bi deneme yapıcam >:(

7
pc / Ynt: ARTILLA bitmemiş oyun projem:)
« : 10.01.2014 01:07:01 »
söylediğin gibi bu tür oyunlar kısıtlı bir kitleye hitap ediyor.
Benim halen eski oyunlara merakım var..Bazen açıp emulatörde atari salonundaki oyunları oynarım çayımı yudumlayıp:).
Telefon oyunu oynamaktan ise hiç hoşlanmıyorum..tablet yada pc de olucak illa:)
Sektör fazla uçuk seviyelere yükselmeden bu tarz bir oyun oynanır diye düşünüyorum..
Şu anki hedefim rahat bir kafayla en uygun algoritmaları vede oynanışı düşünüp  ekip arayışı işine girmek






8
pc / efek sorusu
« : 10.01.2014 00:22:34 »
Selam..
Alttaki resimde kapı camındaki kırılma efektini merak ettim..sık kullanılan birşeydir belki fakat gözüme çarptı birden hiçde o tarz birşeyle işim olmamıştı.
O sebepten ss aldım ve sizede sorayım dedim.
Sizce nası bir teknik olabilir.

Buyrun.



Ordaki cama kamera yerleştirilip viewi player pozisyonuna göre ayarlatıp texture alındıktan sonra  imageye emboss tipi birşey uygulanıyor olabilirmi acaba :P

9
pc / Ynt: ARTILLA bitmemiş oyun projem:)
« : 09.01.2014 23:45:53 »
teşekkür ederim skate.
Dediğin gibi tablette olsa hiç fena olmaz..Bende bakındım biraz tabletde bu oyun tarzı neler var diye birşey bulamadım.
vardır belki fakat RPG oyun türlerinde aradım karşıma çıkmadı app storede.
multi platform olsa güzel olur fakat yeni bi sdk , yeni bi plaform ortamı(işletim sistemleri , ayarları vs.) falan derken projede bitmeyebilir malesef.
Gerçi unity kullan diyende oldu ama bu saatten sonra untiy öğrenmek zor geliyor biraz..
ilk etapta projeyi sağlam bi şekilde bitirmek lazım oda büyük bi başarı zaten benim için:).
Daha sonra diğer platformları kurcalamak için zaman kalır ve onlara yönelebilirim.

Ayrıca sırf gaza gelmek için geçenlerde "Amnesia the dark descent" i bitirdim.Daha sonra bi aydınanma oldu bende:).
Bu oyundan yola çıkarak 4 karakter yerine tek bi karaktermi olsa falan dedim şu aralar onun üzerinde düşünücem..

10
pc / ARTILLA bitmemiş oyun projem:)
« : 09.01.2014 02:43:52 »
Selam..
Eskiden gaza gelip başladığım daha sonraları nadiren açıp bişeyler yazmaya çalıştığım videodada göreceğiniz türde bir oyun projem var..
Oyun eski tarz rpg türünde olan eye of the beholder'ın 3d versiyonu gibi birşey..
Oyunu tamamlamayı  istiyorum fakat partideki demolarım gibi gazla başlayıpl sonradan bitsinde bişey çıksın ortaya gibi olsun istemiyorum.:).
Bu yüzden kodları düzenli tutmaya büyük özen gösteriyorum..
Puzzlelar , gfx , kombatlar,selser .. düşük kaliteli olmadığı sürece benim hoşuma giden ve devam ettirmek istediğim bir proje..
Fakat oyunu ticari düşündüğüm için sizce fikir olarak uygunmu , ne gibi orjinallikler olmalı , devam etmelimiyim...?
Birde oyun 4 kişilik party sistemiyle oynanıyor , bunu tek kişiye  indirsem aynı oyun sistemiyle olabilirmi?.
Demo versiyonu çıkarıcaktım aylar önce fakat tek bi satır bile yazamadım..Elle tutulur birşeyler olunca bir demo yayınlayıp ilgilenen kişilerdende destek isteyeceğim..Oyun işlerinde yetenek -hayal gücü olmazsa istenilen duyguyu oyuncuya veremedikten sonra bi ifade etmiyor.Farklı fikirlere ve yardıma ihtiyaç illaki gerekli..O yüzden birilerini bulup o şekilde devam etmek istiyorum..

Bu arada ticari yapmaktaki amacım  oyundan para kazanmak değil sadece biraz ağırlığı olsun istiyorum.

Oyun grafik yönüyle orta kalite olsada yeterli bence  çünkü bu tür oyunlarda hikaye ve bulmacalar çok daha önemli.
Bu yüzden kendi yazdığım motorla devam ettiriyorum.
izlemeden önce belirteyim , yaratığın sadece  animasyonunu ve duvar modellerini kendim yaptım..bir grafiker eli değdiğinde daha hoş olabilir..:)



VIDEO
http://www.youtube.com/watch?v=b1Mi1ScnJ_0&feature=youtu.be

Editörden ss



11
7dx / Ynt: 7dx 2013 Parti Raporları
« : 30.12.2013 23:36:00 »
parti raporları için ellerinize sağlık arkadaşlar..
organizatör arkadaşlara ve katılan herekese teşekkür ettim.
Ürünlerde  geçen senenin acısı çıktı sanki:).



12
Main Forum / Yeni Forum Yöneticileri
« : 29.12.2011 16:30:16 »
Hayırlı olsun..

13
7dx / 7D9 Demo Party Web Sitesi Açıldı
« : 10.12.2009 14:05:57 »
Gene konuyu dağıtıyorum pardonda şimdi demo sonuna yazılan gruplar'ı hangilerini yazıcaz..(greet bölümüne)..
Birde parti için ürün geldimi acaba?

14
coding / DirectX_SDK V2
« : 19.06.2009 03:47:28 »
daha öncedeğen yaptığın dandik kütüphaneleri toparladım..yeni komutlar ekledim..

direct(3d,input,show,sound) hepsinden biraz mevcut..c++/directx başlamak siteyenler yada

geliştirmek isteyenler için iyi bir kaynak olduğunu düşünüyorum..kendi fonksiyonlarımızda

ekleyebiliyoruz...biraz kullandıktan sonrada sıfırdan kendi kütüphanelerinizi yazmaya

başlarsınız..

neler lazım: microsof visual studio 2008 , directx sdk ,3dsmax + kw x exporter.

aklıma ilginç örnekler gelirse yazarım..

yeni blogum.(maksat geride bişeyler kalsın.).

 http://www.arcoksdk.blogspot.com/

download:

 http://www.uploadyeri.com/index.php/files/get/xAOuK4U-Q6/arcok-sdk.rar

15
coding / DirectX_SDK V2
« : 19.06.2009 03:46:14 »
daha öncedeğen yaptığın dandik kütüphaneleri toparladım..yeni komutlar ekledim..

direct(3d,input,show,sound) hepsinden biraz mevcut..c++/directx başlamak isteyenler yada

geliştirmek isteyenler için iyi bir kaynak olduğunu düşünüyorum..kendi fonksiyonlarımızda

ekleyebiliyoruz...biraz kullandıktan sonrada sıfırdan kendi kütüphanelerinizi yazmaya

başlarsınız..

neler lazım: microsof visual studio 2008 , directx sdk ,3dsmax + kw x exporter.

aklıma ilginç örnekler gelirse yazarım..

yeni blogum.(maksat geride bişeyler kalsın.).

 http://www.arcoksdk.blogspot.com/

download:

 http://www.uploadyeri.com/index.php/files/get/xAOuK4U-Q6/arcok-sdk.rar

Sayfa: [1] 2