İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - paradox

Sayfa: [1] 2 3 ... 9
1
pc / çizim problemi
« : 01.09.2012 12:34:50 »
HLSL kodu..

Kod: [Seç]
float4 TerrainPS(float2 TileTexCoord : TEXCOORD0,float4 projTex : TEXCOORD3) : COLOR
{
   

    float4 colMap = tex2D(ColourMapSampler, TileTexCoord).rgba; //terrain ANA texturu
    float4 colMap2 = tex2D(ColourMapSampler2, TileTexCoord).rgba; //2.terrain ANA texturesi
   
   
   
//1.nin rgba si
    float3 textureColor1 = (tex2D(t0Sampler, TileTexCoord*4).rgb*colMap[0] + //red
                            tex2D(t1Sampler, TileTexCoord*4).rgb*colMap[1] +
                            tex2D(t2Sampler, TileTexCoord*4).rgb*colMap[2] +
                            tex2D(t3Sampler, TileTexCoord*4).rgb*colMap[3] );
//2.nin rgba si
    float3 textureColor2 = (tex2D(t4Sampler,TileTexCoord*4).rgb*colMap2[0] +
                            tex2D(t5Sampler,TileTexCoord*4).rgb*colMap2[1] +
                            tex2D(t6Sampler,TileTexCoord*4).rgb*colMap2[2] +
                            tex2D(t7Sampler,TileTexCoord*4).rgb*colMap2[3] );//alfa 2-2


   
    textureColor1 += textureColor2;


//fırça texturu
    float CursorScale = 24;

   
    projTex.xy /= 2;            
    projTex.x =  -0.5f*projTex.x + 0.5f;
    projTex.y = 0.5f*projTex.y + 0.5f;


    float4 cursorColour = tex2D(FircaSampler,projTex);
    textureColor1.rgb += cursorColour;
   
   
    return float4(textureColor1, 0);
}


2
pc / çizim problemi
« : 01.09.2012 12:04:35 »
Doğru anlamışsında , blend'i eski basılan pixellerein değerlerine göre yapması gerekmezmi?..
Mesela üstteki resimde zemin kaplaması olan (duvar texturu) Alfa kanalının 255 olduğu durum..
Bunu yeni RGBA değeri için misal :
r =100;
g=0;
b=0;
a = value;
şimdi bu value'yi sürekli arttırdığımda (255 e kadar) istediğim karışım oranını elde ediyorum..
mesela değeri her defasında arttırarak çizdiğimde elde ettiğim sonuç:
http://a1209.hizliresim.com/11/1/cj35q.jpg
Resimdeki olay a ve r kanalı için bi deneme..
Dediğim gibi Altaki Alfa kanalına ait texture ve üstüne bastığım Red kanalının texturu..
Tabi altakinnin alfa olduğunu biliyorum yani bu sadece deneme amaçlı
value'yi arttırdığımda resimdeki gibi karıştırma olayı oldu..
Bende bunu sonradan şu şekilde denedim..Fareye basma anında eski pixel değerlerini okuyacak sonra yeni değerlerle karıştırıcak..
senin yukarda verdiğin örnek gibi bir durum işte..
Fakat fareye sürekli basıldığından ve for döngüleri + hesaplatmalardan  olsa  gerek Bu olayı Tam istediğim gibi yapmıyor..Renkler karışıyor.

yani aynı örneği şu şekilde denedim..
r =100;
g=0;
b=0;
a = eski_a1 + value;
sonuç:)
http://f1209.hizliresim.com/11/1/cj3pl.jpg

3
pc / çizim problemi
« : 31.08.2012 22:22:21 »
çizim işlemide şu şekilde:
Kod: [Seç]

...

INT get = (TexLock.Pitch * y) + (x * 4);

switch(BRUSH)
{
case 1:
    {        r=255;
            a=0;
            g=0;
            b=0;
   
    }
    break;
case 2:
    {        g=255;
            a=0;
            r=0;
            b=0;
   
    }
    break;
case 3:


    {        g=0;
            a=0;
            r=0;
            b=255;
   
    }
    break;
case 4:
    {        a=255;
            g=0;
            r=0;
            b=0;
   
    }
break;

}
               Bits[ get++ ] =b;
                Bits[ get++ ] =g;
                Bits[ get++ ] = r;
               Bits[ get++ ] = a;


               
            }
           
        }
       
        F->UnlockRect(0);
    }






4
pc / çizim problemi
« : 31.08.2012 22:12:25 »
terraini texture ile boyama için şu şekilde bir yöntem denedim.
2 adet ana texture var ve bunların r,g,b,a değerlerine göre shader yardımıyla textureleri çizdiriyorum..
Bunun için bu ana textureleri fareye basıldığı anda seçilen renk değeriyle çizdiriyorum..
kırmızıysa kırmızıya ait texturu çiziya maviyse mavi..
buraya kadar düşündüğüm gibi oldu..Fakat o an düşünüemediğim bi problem çıktı şimdide..
Textureleri çiziyorum fakat ARGB olarak alfa kanalındanda texture var (2 adet ana texture için 4+4 8 tane texture var )
Bunların alfasını değiştiremiyorum:)..
Yani textureler mesela R = 255 ise kırmızı için verdiğim texture aynen basılıyo..
Alfa olayını yapamadım..

Benim uygulama:
 http://g1208.hizliresim.com/10/z/chmwj.jpg

Yapmak istediğim olay:

http://e1208.hizliresim.com/10/z/chn63.jpg

5
resident / drey resident'ta
« : 12.07.2012 02:54:49 »
hayırlı olsun.

6
geyik / Musallat2 c64
« : 20.06.2012 04:30:04 »
uygun bi başlık bulamadım.kusra bakmayın..
Musallat2 filminde adı geçenlere bi bakayım derken teşekkürler kısmında c64 , ZX spectrum 48k oyunları felan geçiyo..tam anlamadım ne işse artık..
belki size bi çağrışım yapar diye paylaşayım dedim..
1:21:40 dan sonrakı kısım..
[video=youtube;8iaVsxjK5es]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8iaVsxjK5es[/video]

7
geyik / nice yıllara nightlord!
« : 16.05.2012 17:53:26 »
mutlu yıllar ve yeni işindede başarılar dilerim..

8
fat agnus abla / internet
« : 16.03.2012 22:36:54 »
selam..
Arkadaşlar uzun zamandır ttnet kullanıyorum.Bu aralar  sürekli kopmalar oluyor..Download sırasında 5-10 dk sora kesilip tekrar geliyo bağlantı..
Sorun Modemdende olabilir ama aradım ttneti fazla yardımcı olamadılar..sorun onlardanda olabilir vs..
işin özü başka bi internet hizmetine geçmeyi düşünüyorum ama hangisine geçsem..
Aklımda süperonline var ama bilemiyorum hizmetleri nasıldır..
varsa tavsiyeniz buyrun..

9
pc / Karakter Hareketi
« : 29.02.2012 20:40:05 »
Tamamdır..Acelesi yok ..aklına geldiği zaman gönderirsin..

10
pc / Karakter Hareketi
« : 29.02.2012 19:46:48 »
işin gerçeği biraz merakda var şimdi..aklımıza gelen çoğu amatör oyunu yazabilecek seviyedeyizdir ama işe eğlence katamıyoruz bazen..Bu durumda işe online oyunlar giriyo..misal counter-strike 10 yıllık oyun ama halen deliler gibi oynanıyor..(Bende yazılım olarak valvenin bu oyununa saygı duyuyorum..)
Gerçek oyunculara karşı üstünlük kurup onları sopalamak daha zevklidir oyunculara göre..
Tabi ne kadar algoritmaları kolay görünsede yazmaya başlayınca bi dünya sorun çıkar bunada eminim..
şimdi dediğin gibi basit bi haritada gezinme yapmayı deniyecem..hevesim kaçmazsa devam ederim bende :D..

Bu arada senin engine ne durumdaydı en son..şimdi bırakmışsındır uğraşmayı büyük ihtimalle ..
Birde özel mesaj atmıştım görmedin sanırım..
şu partide baktığmız çalışmalarını alıcaktım işte o kargaşada unutuldu..onları müsait bi zamanında gönderiver işte işe yararları:D..arşivimde dursun..

11
pc / Karakter Hareketi
« : 29.02.2012 15:51:51 »
teşekkürler yardımlar için..
skate  : WASD olayına girmiştim , dediğin gibi çok fazla sorun çıkıyo ortaya..
Bu arada sadece bişeylerle uğraşmak için ( gaz dönemi ) yapıyorum..Tabi olucaksada Warcraftın Frozen throne eklentisindeki d.o.t.a tarzı bi oyun olabilir..Tabi ben yapamamda diğer büyük online oyunlara nazaran daha kolay gibi..

12
pc / Karakter Hareketi
« : 27.02.2012 22:11:37 »
anladım..diğer başlığıda inceleyeceğim..
Peki online oyunlarda atıyorum bi grup oyuncu var biraz uzaktada başka bi grup var..Bunların konuşmaları veya hareketleri falan diğer uzaktaki oyunculara gönderilmiyo sanırsam yada bir köydeki oyuncular öbür köydekilerden habersiz oluyor..Oyuncular servera bilgilerini gönderiyor ama server bu oyunculardaki mesafeye göremi gönderip göndermeyeceğine karar veriyor?.

13
pc / Karakter Hareketi
« : 27.02.2012 16:59:26 »
selam.
server-client  karakter hareketi için uygun bi yöntem arıyorum..
mesela  oyundaki  karakterden biri  fareyle herhangi bi yere tıkladı..Bu  durumda clientlere fareyle basılan koordiantları(x-z) gönderip ilk  pozisyon ile vektörü oluşturup clienlerde hareketi oluşturayım  diyorum(yanlış bi yolda olabilir)
Fakat y koordinatındaki değişimler için nası bi yöntem olabilir sizce.?..
mesela  eleman girintili çıkıntılı bi arazide koşturuken y side sürekli  değişiyor..her saniye pozisyon bilgilerini göndermekte iyi bi fikir  değil sanırsam.

14
En sonuna hepsi ölüyomuş uçak düşünce ben o tarz bişey anlamıştım diziden..:D

15
music / Hydrogen Muzikler
« : 01.02.2012 00:10:16 »
sayfalar açılmıyor

Sayfa: [1] 2 3 ... 9