İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - paradox

Sayfa: 1 ... 5 6 [7] 8 9
91
pc / Winsock yardım
« : 28.01.2010 01:24:32 »
Arkadaşlar raknet'te yaptığım program kendimde deniyorum çalışıyor fakat online denediğimde bağlanmıyor..Bir sürüde komutu var çıkamadım işin içinden..
Port'umda açık zaten kendi kütüphanemde online bağlanıyordu.
raknet'de client portuda kullanılıyor ne ayaksa anlamadım zaten..
Paket gönderme olayı güzel ve hızlı ama online neden olmadı anlamadım..
ıngilizcem pek iyi değil ..şimdi foruma sorucam ama iş uzuycak anlaşamıcaz falan..
Bilgisi olan varsa bu konuda yardım bekliyorum

92
çeşitli / MS Viusal Studio sorunu
« : 23.01.2010 23:44:49 »
teşekkürler

93
çeşitli / MS Viusal Studio sorunu
« : 23.01.2010 20:06:35 »
Geçenlerde klavyeye rasgele basarken visual studio ayarı değişti..Baya uğraştım ettim ama düzelmedi..Sorun space'ye bastıkça nokta,Tab'a bastıkçada açık mavi renkli oklar çıkıyor..Bunu nasıl iptal edebilirim..


94
pc / Winsock yardım
« : 22.01.2010 19:39:58 »
skate kaynaklar için teşekkür ederim..Anlattığın şekilde bi deniyeceğim..Birakaç bişey daha deniyeceğim ayrıca Birazda araştırma yapmam lazım..

deniz Yardımın için teşekkür ederim..O kütüphaneleri biliyorum.Onlarıda inceliyorum tabiki..Biraz araştırmam var ama Burda değişik fikirlerele kendim birşeyler karalarsam daha güzel olur..

Bizde şubat taliline giricez..Zamanım olucak uğraşmaya.Test etmek için buraya uygulamada koyucam.

95
demoscene / Car_Simulator_duzeltme
« : 22.01.2010 19:10:49 »
Kasmayan hali varken niye kasan oyun durucak arşivde..

"Tek kişilik bir ürün için görüntü güzel. Ancak fizik çok hatalı, sanırım sen de farkındasındır. Yani arabanın hatalı pivot noktasından çarpınca sekişimize kadar oldukça hatalı bir fizik var. Ancak senin daha önce yayınladığın oyunda gördüğüm kadarıyla fizik konusunda başarılısın. Sanırım uğraşacak vaktin olmadı çok bu simülasyon ile. Diğer arabalar ile bir collision olmaması da oldukça negatif bir faktör."

fizik kısmı şöyle oldu..
Bundan yıllar önce:) chenmy (vedat)'ın yaptığı süper taksi oyunundan esinlendim..2005 yıllarında ben daha game maker'la bile oyun yapamazken
bu adam kendi motoruyla iyi kötü birşeyler yapıyordu.Fizik bölümü okuyordu birde..Saygı duyarım kendisine.
O oyundada bu tip bi çarpışma vardı..Bende bu konuda Fazla takılmadan direk çarpınca geri tepsin gibi düşündüm..

Diğer arabalarlada collision yok çünkü olsa daha da negatif olurdu..
Onuda Xpand Rally Xtreme adlı oyundan esinlendim..Ondada araçlar yakındayken alfalı bi şekilde kayboluyor..Ben direk kaybettim iç içe geçmesin diye:D

96
demoscene / Car_Simulator_duzeltme
« : 21.01.2010 21:59:09 »
partideki oyun kasıyordu..düzelttim..şimdi normal bi şekilde oynanıyo..Bunu
yetkili arkadaş bi ara siteden eski, kasan versiyonuyla değiştirirse sevinirim..

http://www.upload.gen.tr/d.php/s8/bp9mu3ku/CarSimulator.rar.html

97
pc / Winsock yardım
« : 21.01.2010 21:44:25 »
"Internet uzerinden kup cevirmeye neden ihtiyac duydugunu da anlayamadim. Bu sunucular genelde cok optimize yaziliyorlar. Milyonlarca bilgi gitmiyor paketlerde."

Ben şöyle anladım:Bu sunucular farklı..küple falan denemeyle olmaz..başında 2-3 tane koreli teknisyen gerekli gibi bişey canlandı kafamda:D..Neyse olay anlaşılmış sonuçta..

skate , bende uğraşıyorumda işte sorunumu yazdım..sürekli int,float şeklinde data yollamak yanlışmı..onu anlamadım..Teknoloji gelişti şimdi paket aç kapa uğraşamam..aklım ermedi benim ona:D

98
pc / Winsock yardım
« : 21.01.2010 18:48:56 »
hareket olayı için skate dediğini anladım..Ama belli bir durumu kontrol etmek için nası olucak.Yani oyuncuda 4 tane skil var diyelim..bunları kullanırken sürekli servera bilgi göndermesi lazım.Yada oyundaki yaratıkların Canları sürekli servera yollanıcak serverda kullanıcılara göndericek..

"Internet uzerinden kup cevirmeye neden ihtiyac duydugunu da anlayamadim"
Yani ben evde online oyun motoru yazamammı demek istedin.

99
pc / Winsock yardım
« : 20.01.2010 23:34:46 »
arkadaşlar ilk mesajımdaki olayı tcp ile hallettim..Lan olarak hızlı bi şekilde çalışıyor..Ama online denediğimde kasıyor..
ıkitane küp yaptım..bitanesi serverin biri clientin..birbirine hareket pozisyonlarını gönderiyorum kendim deniyorum serveri ve clienti açıp hiç bi sorun yok..online denediğmizde hem kendi kübüm hemde clientin kübü frame frame hareket ediyor..Neden böyle ola ki acaba:D

100
pc / Compiler yazma
« : 20.01.2010 23:27:03 »
eline sağlık güzel yazmışsında ben şimdilik bişey anlamadım..Biraz araştırma yapmam gerek..sonra tekrar okurum iycene:D

101
demoscene / Insan neden demo yapar
« : 15.01.2010 19:55:27 »
Bundan yıllar önce oyun yapmaya çalişip yapamayan insanlar toplanmış..Malzemeler (grafik -ses yazılar vs) telef olmasın diye düşünmüşler napalım diye..Aralarından biri bunları demo yapalım demiş..O insanlarda demo yapmışlar..:

102
geyik / 17gb fotoğraf
« : 12.01.2010 18:27:13 »
oyunda texture olarak kullanmalık:D

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=2Cv7IdXKgtM&feature=related[/ame]

103
demoscene / Patterns of Madness 64K Full Versiyon
« : 12.01.2010 18:21:26 »
bende beğendim..eline sağlık nightlord.

104
7dx / 7D9 Bitti!
« : 10.01.2010 20:47:22 »
Noolmuş şimdi bronx'un demosu sayılmamış bir tek orasını anladım..Binary yok ortada sadece video var..Yani demo olarak değeri yokmu doğrumu anlamışım.?

105
geyik / Civilization Of Ottoman - Turk Strateji Oyunu
« : 27.12.2009 01:38:53 »
Oyun projesine başlarken güzelde sonrası sarmıyor..ışler düşündüğümüz gibi olmuyor ve başlarkanki heves kalmıyor sonlarda bence..o yüzden çoğu proje bitmiyo..
bi aralar istanbul hikayeleri vardı .sitesi halende duruyor..konusu falan çok süper demiştim takipte ediyodumama bitmedi gitti oda..
Benimde sorunum  fazla analitik düşünmekten oyunlarım hiç güzel olmuyo..illa farklı olsun diyorum bişiler yapıyorum sonrada kötü oluyo işte..:D..
şimdide aklımda bi oyun var..Yarın başlıcam kısmetse.(silent hil tarzı)..

Sayfa: 1 ... 5 6 [7] 8 9