tr-demoscene

the scene => graphics => Konuyu başlatan: wizofwor - 14.01.2011 23:24:19

Başlık: Converter
Gönderen: wizofwor - 14.01.2011 23:24:19
Çalıştığım programın kilitlenmesi gibi ufak bir kaza sonucu, hiç save etmediğim multicolor resmim uçtu. Elimde sadece screen capture'dan yaptığım bmp var. Bunu koala'ya çevirmenin bir yolu var mı?

Timentes hata verip kilitleniyor. Image64s diye bir tool var o da convert edeceği yerde runtime error veriyor.
Başlık: Converter
Gönderen: skate - 15.01.2011 08:18:58
çeşitli çözümler var ama bmp'yi bir şekilde bana gönderirsen, kendi yazdığım kodlar var, onlarla deneyebilirim. yanılmıyorsam endo'nun da snapshot için hazırladığı toollardan biri bu işi yapıyordu, onun toollarından biri de bu işi görür.
Başlık: Converter
Gönderen: endo - 15.01.2011 11:36:27
Google'dan XRay64beta3 diye arat, çok pratik bir program. pencereyi convert etmek istedigin alanın üzerine koyuyorsun, prg olarak kaydediyor.

hmm şuydu galiba: http://noname.c64.org/csdb/release/?id=7259
Başlık: Converter
Gönderen: wizofwor - 15.01.2011 16:03:46
Resmi kurtardım. ProjectOne'la biraz fazladan noise ekleyerek de olsa bmp'ten tekrar koala'ya çevirebildim ve üzerinde biraz daha çalışarak bence tamamladım.

Resmi ekliyorum. Renk seçimleri bazı yerlerde biraz saçma oldu gibi ama idare edin artık. Ne de olsa ilk pixel çalışmam.
Başlık: Converter
Gönderen: ssg - 20.01.2011 20:11:51
ilk calisma icin cok basarili.
Başlık: Converter
Gönderen: nightlord - 21.01.2011 02:34:08
vaaay evet hic fena degil. ozellikle karakterin onundeki masa yuzeyi gibi olan bolum
Başlık: Converter
Gönderen: endo - 21.01.2011 09:47:04
ben logonun oyle renkli olmasini begendim, trapdoor, cauldron gibi oyunlarin acilis grafiklerine benzemis. devamini bekliyoruz
Başlık: Converter
Gönderen: wizofwor - 21.01.2011 11:18:17
Aslında kareli kağıda çizdiğim şeyle bunun pek alakası kalmadı. Özellikle renklendirme konusu ciddi anlamda tecrübe ve strateji(!) gerektiriyormuş onu öğrenmiş oldum.