tr-demoscene

the scene => coding => amiga => Konuyu başlatan: vigo - 24.11.2005 01:50:41

Başlık: amiga 68xxx crosscompiler
Gönderen: vigo - 24.11.2005 01:50:41
aynı ACME gibi, pc de acaba varmıdır bi compiler?
amiga code yazabilceeem?
Başlık: amiga 68xxx crosscompiler
Gönderen: spaztica - 24.11.2005 03:17:54
http://www.zerohero.se/cross/aros.html (http://www.zerohero.se/cross/aros.html)

burada AROX cross compiler var, yani yeni OS için kod çalışmalarını linux tya da cygwin çalıştıran bir işletim sistemi (winxp'de var cygwin) üzerinde hazırlayıp compile edebiliyorsunmuş... araştırmaya devam...
Başlık: amiga 68xxx crosscompiler
Gönderen: spaztica - 24.11.2005 03:19:29
http://aros-exec.org/modules/newbb/viewtop...3#forumpost9683 (http://aros-exec.org/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=1180&forum=2&post_id=9683#forumpost9683)

bu da Ubuntu 5.10 üzerinde AROS compile etmek için kullanılabilecek bir shell script.
Başlık: amiga 68xxx crosscompiler
Gönderen: spaztica - 24.11.2005 03:57:09
burada da OS3.x OS4.x ve AROS için cross-compile işlemleri anlatılıyor; hala aramaya devam, 1200 içincross-compiler aramaktayız...
Başlık: amiga 68xxx crosscompiler
Gönderen: vigo - 24.11.2005 10:05:46
ok saol...
asıl isteim os 3.x için...
os4.x ile ilgim alakam yok
acme gibi bişi olsa süper olur
Başlık: amiga 68xxx crosscompiler
Gönderen: endo - 24.11.2005 17:23:30
selam, vbcc C compiler'in amiga icin compile eden windows versiyonu var. gonderebilirim.

http://www.xrmx.com/solutions/software/68k-fe/index.html (http://www.xrmx.com/solutions/software/68k-fe/index.html)

http://www.programmersheaven.com/zone5/cat743/3679.htm (http://www.programmersheaven.com/zone5/cat743/3679.htm)

bu ikisini hic kullanmadim, ama fena fena gorunmuyorlar, bi bakalim derim.

ilk linkteki sayfada guzel bir 68000 dokumani da var. incelemeye deger. ben de bir girebilsem tekrar su 68000 olayina ah ulan aah! :)
Başlık: amiga 68xxx crosscompiler
Gönderen: spaztica - 24.11.2005 19:12:41
bunlar daha çok 68k çipinin komut setine bağlı kalarak deneysel kod yazmak isteyenler için oyuncak; ama amiga'nın diğer çiplerini ve rom'u kullanan birşey yazılamaz sanırım.
Başlık: amiga 68xxx crosscompiler
Gönderen: endo - 25.11.2005 20:28:28
Alıntı
Originally posted by spaztica@Nov 24 2005, 05:12 PM
bunlar daha çok 68k çipinin komut setine bağlı kalarak deneysel kod yazmak isteyenler için oyuncak; ama amiga'nın diğer çiplerini ve rom'u kullanan birşey yazılamaz sanırım.
[post=3060]Quoted post[/post]
[/b]

sadece compiler aramıyor muyduk? yani bi 68000 simulatoru (custom chiplerle birlikte) cok zor tabii ama sadece pc'de editplus ile kod yazip compile etmek icin yeterli gibi bunlar.

bir de easy68k diye bir simulator vardi, tabii yine custom-chip vs. yok. sadece komutlari calistirip cycle felan hesapliyor. ama sonucta kodun calisip calismadigini gormek icin emulator veya bir amiga lazim eninde sonunda.
Başlık: amiga 68xxx crosscompiler
Gönderen: endo - 19.06.2006 19:46:43
selamlar, amiga icin cross-development yapmaya yarayan bir compiler-ide. gayet guzel gorunuyor.
henuz deneyemedim 90 mb download ediyorum.
sanirim yeni birsey. guzel de gorunuyor.

sanirim normal DevCpp, ek olarak DevPack'ler halinde amiga stufflari iceriyor. ayrica tum amiga-os include'larini da iceriyormus.

Alıntı
AmiDevCpp is a Integrated Cross Platform Development Environment for Windows, that helps you to comfortable develop C/C++ Applications for the AmigaOS (m68k), AmigaOS4 (PPC), MorphOS(PPC) and for AROS (i686). In the best case, you can just select another Compilerset and compile the same program for different Platforms.

bir de sadece 68K compile yapacaklar icin 24 MB'lik bir versiyon ve sadece aros icin de 35 MB'lik bir versiyon var.

ek olarak devpack'ler arasinda mui, sdl, feelin, reaction gibi gui frameworkleri de var.

Purebasic forumda amiga bolumune atilmis bir mesajdan gordum. paylasayim dedim hemen :)

http://amidevcpp.amiga-world.de/index.php (http://amidevcpp.amiga-world.de/index.php)
Başlık: amiga 68xxx crosscompiler
Gönderen: vigo - 19.06.2006 20:06:00
saol bro
Başlık: amiga 68xxx crosscompiler
Gönderen: endo - 20.06.2006 09:30:45
ya 90 + 24 MB download yaptim iki setupta da "corrupted or incomplete" diye hata veriyor ya.

ayni sorunu yasayan olursa haber versin de tekrar tekrar denemeyim.

bu arada http://amidevcpp.amiga-world.de/AfA_Binari...inArosLight.exe (http://amidevcpp.amiga-world.de/AfA_Binaries/WinArosLight.exe) linkinden arosun qemu uzeinde calisan light versiyonunu indirebiliriz, hizlica test yapmak icin felan cok kullanisli olmus.
Başlık: amiga 68xxx crosscompiler
Gönderen: vigo - 20.06.2006 09:43:49
oley bende sorunsuz... çektim kurdum.. almanca... ama seçeneklerde ingilizce var
Başlık: amiga 68xxx crosscompiler
Gönderen: endo - 20.06.2006 13:42:02
Alıntı
Originally posted by vigo@Jun 20 2006, 06:43 AM
oley bende sorunsuz... çektim kurdum.. almanca... ama seçeneklerde ingilizce var
[post=7949]Quoted post[/post]
[/b]

OOo! super, hemen tekrar download ediyorum! OS includelari cikiyor mu icinden harbiden? bi de o dosyalar lisansli degil miydi ya, amiga sitelerinde bile yok onlar. assembly include'lari da vardir insallah.
Başlık: Amiga Cross Development
Gönderen: endo - 09.07.2008 16:50:17
Uzuuuun ugraslar sonunda Editplus ile Windows uzerinde yazdigim bir kodu compile edip WinUAE ile calistirabildim.

Uzun suredir aklimdaydi, hatta Vigo ve Spaz ile de bu topic altinda konusmustuk, gercekten de acme gibi kodu pat diye derleyip exe'yi veren bir compiler yoktu.

Neredeyse kendim yapmaya karar vermistim ki, sonunda vbccwin'in icinden cikan vasm ve vlink'i birlikte kullanarak yaptim. Daha once gcc, easy68k, a68 gibi derleyici/simulatorler ile yapmaya calismistim ama hic biri istedigim gibi sonuc vermedi (cogu s-record formatinda kod uretiyor, alip hafizaya koysaniz calisacak ama amigados yukleyemiyor tabii cunku "hunk" bilgileri yok (amiga'nin exe formati diyelim..))

Neyse, cok ugrastigim icin gereksiz uzun bir post attim, 2-3 gune kadar derli toplu bir yazi yazacam. Once uzun kodlari problemsiz yapabiliyor mu ona bakacam. Cok ufak degisikliklerle (section isimleri felan) 300 satirlik basit bir intro kodunu sorunsuz derledim.
Başlık: amiga 68xxx crosscompiler
Gönderen: spaztica - 09.07.2008 17:15:39
süper bi haber bu! lakin vigo, osx, bense ubuntu'ya geçtik... ;)
ama eminim ki vereceğin bilgiler ışığında linux temelli bu platformlarda da aynı işlemleri yapmayı başarabiliriz...
eline sağlık endo! çok sevindiğim bir haber oldu bu, ilk fırsatta da deneyeceğim...
Başlık: amiga 68xxx crosscompiler
Gönderen: vigo - 09.07.2008 17:28:34
kardeşim ben yazarsam kodu açarım amigamı aslanlar gibi orada yazarım. asm1 olur trashem1 olur ne olursa olur... rakip olsa kapışacak??? yokki... varmı götü yiyen? battle??? ( yok lan şaka.... benim osuracak taakatim kalmamış... )
Başlık: amiga 68xxx crosscompiler
Gönderen: endo - 09.07.2008 17:35:32
saol Spaz, eminim osx ve linux icin de bir cozum vardir. olmadi s-record formatindan amiga executable yapmak icin dos hunk bilgileri nasil eklenir ona bakicam.

@vigo: vbccwin maalesef yillardir update edilmedi. vbcc ile ilgili sayfalar asagida. Windows hic kullanmiyor musun hic? meraktan soruyorum :)

http://sun.hasenbraten.de/vbcc/
http://www.compilers.de/vbcc.html
Başlık: amiga 68xxx crosscompiler
Gönderen: endo - 09.07.2008 17:44:16
Bu da vbcc ve PhxAss'i yapan Frank Wille'nin sayfasi, http://sun.hasenbraten.de/~frank/
Başlık: amiga 68xxx crosscompiler
Gönderen: skate - 09.07.2008 23:35:43
osx ve ubuntu'da directx demoları nasıl çalışıyor? performans iyi mi? ;)
 
şaka bir yana gerçekten windowsu terk ettiyseniz bundan sonra microsoft'a ne laf geçirirseniz geçirin hakkınız var. benim uyuz olduğum şey windows only takılıp windows'a laf sokanlar. sizler onlara güzel birer emsal teşkil edebilirsiniz.
 
gel gelelim makinesinde yüklü bile olsa windows kullanmayan birileriyle scene aktivitesi zor oluyor. Ragnor'la standart diyalog şu şekilde gelişir genelde.
 
Skate: Kardeş, bak ne yaptım gönderiyorum.
Ragnor: Tamam, gönder bakiim.
....
Skate: Alsana dosyayı.
Ragnor: Abi ben MSN kullanmıyorum, dosya transferi biraz zor oluyor. Mail atsana.
Skate: Ok, np.
....
Skate: Baktın mı gönderdiğime?
Ragnor: Eeee, bu win32 exe'si. Ben linuxtayım. Dur bakiim bir şekilde çalıştırabilecek miyim?
....
Ragnor: Yok abi çalışmadı. Reset atıp bakmam lazım. Bakarım bir ara.
 
...ve o anda Skate'in tüm şevki yok olmuştur. ;)
Başlık: amiga 68xxx crosscompiler
Gönderen: nightlord - 10.07.2008 01:13:56
skate: abi linux uzerinde gayet guzel c64 scenerligi yapilabiliyor. ya aslinda gcc 68k cross assembler ile belki bi sekilde super amiga scenerligi da yapilabilir. ya da e-uae icinde amiga editorleri ve assemblerlari ile de super aktif amiga sceneri olunabilir.
 
Ben bir ara Speccy icin linuxta calisan cross-assembler aramistim. Speccy emulatoru ve z80 icin assembler bulduysam da cikan dosyalari emulator de run edecek formata cevirmek icin bir program yazmak gerekmisti. Yani biraz zor oldu ama oldu.
 
Linux uzerinde genelde code yazmak icin cok cok harika bir ortam sagliyor. Visual Studio kadar advanced bir IDE yok ama irili ufakli binlerce harika free tool var. Hatta en cok da multiple desktop olayinin hastasiyimdir ve windows'da hala cok eksikligini hissederim.
 
Fakat ne zaman ki 3D api + shader programlamadan bahsediyoruz, o zaman Visual Studio cok avantajli oluyor. Hala nasil olup da Shader icine breakpoint koyabildiklerini tam anlamiyorum :) Linux + opengl uzerinde shader debug edicem diye alakasiz parametreleri color chanel'a yazip renderdaki renklerden debug yapmaya calismak cok acikli bir durumdu netekim. "Hmm ulan su pixeldeki eye vectorunun mor olmasi lazimdi bu niye boyle turkuaz" diye ugrasirdim :D
Başlık: amiga 68xxx crosscompiler
Gönderen: deneme - 10.07.2008 01:29:19
Alıntı
Visual Studio kadar advanced bir IDE yok ama irili ufakli binlerce harika free tool var.
 Visual C/C++ ortamını ve debugging ortamını bende çok seviyorum.

 Linux'de, Eclipse CDT veya Eclipse CDT plugini ile Visual Studio'yu aratmayabiliyor.

 şu an linux'de ve MacOS'da, Eclipse+GDB ile Visual C++ tarzı debugging yapılabilmektedir.

 http://forge.mysql.com/wiki/Eclipse/CDT_on_Linux_and_Mac_OS_X#The_.22Debug_Perspective.22
Başlık: amiga 68xxx crosscompiler
Gönderen: Decipher - 10.07.2008 01:40:52
Alıntı yapılan: nightlord;18449
skate: abi linux uzerinde gayet guzel c64 scenerligi yapilabiliyor. ya aslinda gcc 68k cross assembler ile belki bi sekilde super amiga scenerligi da yapilabilir. ya da e-uae icinde amiga editorleri ve assemblerlari ile de super aktif amiga sceneri olunabilir.
 
Ben bir ara Speccy icin linuxta calisan cross-assembler aramistim. Speccy emulatoru ve z80 icin assembler bulduysam da cikan dosyalari emulator de run edecek formata cevirmek icin bir program yazmak gerekmisti. Yani biraz zor oldu ama oldu.
 
Linux uzerinde genelde code yazmak icin cok cok harika bir ortam sagliyor. Visual Studio kadar advanced bir IDE yok ama irili ufakli binlerce harika free tool var. Hatta en cok da multiple desktop olayinin hastasiyimdir ve windows'da hala cok eksikligini hissederim.
 
Fakat ne zaman ki 3D api + shader programlamadan bahsediyoruz, o zaman Visual Studio cok avantajli oluyor. Hala nasil olup da Shader icine breakpoint koyabildiklerini tam anlamiyorum :) Linux + opengl uzerinde shader debug edicem diye alakasiz parametreleri color chanel'a yazip renderdaki renklerden debug yapmaya calismak cok acikli bir durumdu netekim. "Hmm ulan su pixeldeki eye vectorunun mor olmasi lazimdi bu niye boyle turkuaz" diye ugrasirdim :D


To: info@microsoft.com
Cc: jobs@microsoft.com
Subject: About your employee and his love for Linux

To whom this may concern,
Your employee Bi...
Başlık: amiga 68xxx crosscompiler
Gönderen: spaztica - 10.07.2008 01:45:09
linux'ta kod olayını bilemem; ama osx'te şimdiye kadar rastlanmış en kral editör TextMate idi; osx'ten olunca içime oturdu textmate'sizlik... programcısı da linux'ta ya da win üzerinde yazmayacağını özellikle belirtmiş (gelen taleplere cevaben).
osx'te birçok güzellik var; ama en önemlisi, işletim sistemini kullanan kişiye aptal bir operatör muamelesi yapılmıyor. her şey yeterince light tutulmuş, haliyle sistemin çökmesi çoook zor. 3 aylık osx maceramda 2 defa çöktü topu topu. en sevdiğim diğer özelliği de laptop'un ekranını kapatır kapatmaz uykuya geçmesi. pc'deki gibi 20+ saniye beklemek yok. kapa ve at çantaya... aynı şekilde uyanması da (ne kadar uykuda kalsa da) 3 saniyeyi geçmiyor. o yüzden 2 dakkada otobüs durağında laptop'u açıp, o andibimdeki açık wireless hattan hemen maile bakıp sonra kapadıuğım gibi çantaya tıkmam ve araca atlamam gayet mümkün bir durum (3-4 defa başıma geldi). virtual desktop olayını da tam olarka çözmüşler; 9 desktop'u çeşitli programlara ayırıyordum ve programlar açık kalıyordu hep. her seferinde programı aç kapa ile uğraşmadan ihtiyaç duyunca ilgili ekrana geçmek yetiyordu. o halde, aynı anda pshop, illustrator, flash, itunes, textmate ve ftp programım hep açık oluyordu; yan programcıkları saymazsak...
...
mecburiyetten ubuntu'ya geçince, zaten osx ile elimin alışmaya başladığı terminale hemen alıştım, 2 terminal neredeyse sürekli açık kalıyor. ama ubuntu'da permission olayları biraz daha dertli olduğu için düzeni tutturmak için biraz uğraşmak gerekti. virtualbox kurarken kernel'ı sildim; vb'nin iki edisyonu varmış, ben de gidip opensource olan ve kurulumu daha zahmetli / bilgi gerektiren versiyonu kurmuşum. o da kernel kurmak isteyince ortalık biraz karıştı, kernel silince insan üzülebiliyormuş. ;) ama livecd sağolsun, hemen partition'a girip gereken malları recover ettim. aslında tam da değil, zaten böyle durumlarda hiçbir zaman %100 verim beklenmemeli, bazı dataların unutulacağı kabullenilmeli.

ehh, 2. kere kurdum ubuntu'yu; ama bu sefer daha dikkatli. neyi niçin yaptığımı düşünerek. birkaç uyuzluğu var, crash etmeyen ftp daemon yok sanki bu ortamda. flashfxp (ya da osx'teki transmit) kadar pratik bir araç bulamadım henüz (gFTP de sık sık crash ediyor). virtual screen'ler arası geçişi birkaç ayarla 3D modda yaparak vista bebelerine hava atılabiliyor... bayaa da sağlam render ediyor, birkaç kez stress test yapmayı denedim, tıklamadan işini yaptı mendebur.

ubuntu'ya geçince terminal'i daha yoğun kullanmaktan olsa gerek, hafif hafif amiga'da dos satırını çağrıştırdı. niyeyse kendimi daha bir sisteme hakim hissettim, kendi başına bi sürü hareket yapıp, bi de üstüne türkçesi bozuk, semantiğinin yanı sıra anlamsal olarak da kullanıcıyı crash ettiren mesajlar vermiyor. terminalde bisürü tool'u compile edebildiğin için de compile işine gözü alıştırıyor. ama niyeyse bu ubuntu'da daha rahat kod yazılır gibi geliyor bana...

ama elbette, bazı iş gerekliliklerinden dolayı arkada bir xp kurulu; hiç login olmuyorum, ama dursun bir süre... virtualbox / parallels gibi bir araçla belki ihtiyacım olduğu zaman kısa süreli xp'ye girebilirim. ama bir süre osx ve az da ubuntu kullanınca xp'ye el attığım her seferinde bir burukluk yaşar, rahatsızlık duyar oldum. özellikle de osx'i düşününce.

...

ne diyorduk? orada hala win kullanan mı var? cık cık cık...
Başlık: amiga 68xxx crosscompiler
Gönderen: nightlord - 10.07.2008 01:59:39
Alıntı yapılan: deneme;18450
Visual C/C++ ortamını ve debugging ortamını bende çok seviyorum.
 
Linux'de, Eclipse CDT veya Eclipse CDT plugini ile Visual Studio'yu aratmayabiliyor.
 
şu an linux'de ve MacOS'da, Eclipse+GDB ile Visual C++ tarzı debugging yapılabilmektedir.
 
http://forge.mysql.com/wiki/Eclipse/CDT_on_Linux_and_Mac_OS_X#The_.22Debug_Perspective.22

GDB super bi debugger ve ben onu genelde command line da kullanmayi tercih ederim. Ama benim kastettigim CPU uzerindeki prigramin debugging'inden farkli olarak GPU uzerindeki shaderlarin debug edilebilmesi idi. Bu ozelligi son aradigimda linux'ta available degildi malesef. Sanirim hala da degil.
 
Text editorun krali da emacs'dir bu arada :D
Başlık: amiga 68xxx crosscompiler
Gönderen: deneme - 10.07.2008 02:34:08
Alıntı
crash etmeyen ftp daemon yok sanki bu ortamda. flashfxp (ya da osx'teki transmit) kadar pratik bir araç bulamadım henüz (gFTP de sık sık crash ediyor).
 Filezilla ftp programını denemiş miydiniz? http://filezilla-project.org/ Filezilla fena sayılmaz.

 Kullandığım, Ubuntu server edition'nın elektrikler kesilmesi ile birlikte grub yükleyicisinin hasar görmesiyle kullanılmaz hale gelmişti.

 Super-grub disk ile kurtarmaya çalışmıştım ancak bad sektör meydana gelmişti. Bad sektör ancak büyük ihtimmalle fiziksel bir hasar mevcut değil idi

 Grub önyükleyicisinde hasar gelmesi sonucu yüklenemez ise Super-grub-disk'i tavsiye ederim. 1 disket veya live cd ile önyükleme yapıp sistem kurtarılabilir.

   Sevgiler
Başlık: amiga 68xxx crosscompiler
Gönderen: skate - 10.07.2008 02:45:11
Bütün tartışmalarınız boşa. Windows se7en'da 6502 ve 68k compiler core'da geliyor zaten. Az bekleyin hele. (ya da çok bekleyin ;))
Başlık: amiga 68xxx crosscompiler
Gönderen: GnoStiC - 10.07.2008 08:35:01
1) hic kullanmadim ama nvperfkit ve beraberinde gDEBugger istedigin seymidir?
yoksa
http://www.vis.uni-stuttgart.de/glsldevil/ mi?

2) (kisayollarini ezberledigin takdirde) emacs konusuna katiliyorum :)

Alıntı yapılan: nightlord;18453
GDB super bi debugger ve ben onu genelde command line da kullanmayi tercih ederim. Ama benim kastettigim CPU uzerindeki prigramin debugging'inden farkli olarak GPU uzerindeki shaderlarin debug edilebilmesi idi. Bu ozelligi son aradigimda linux'ta available degildi malesef. Sanirim hala da degil.
 
Text editorun krali da emacs'dir bu arada :D
Başlık: amiga 68xxx crosscompiler
Gönderen: GnoStiC - 10.07.2008 08:36:49
Alıntı yapılan: deneme;18454
Grub önyükleyicisinde hasar gelmesi sonucu yüklenemez ise Super-grub-disk'i tavsiye ederim. 1 disket veya live cd ile önyükleme yapıp sistem kurtarılabilir.

super grub disk her zaman el altinda olmasi lazim. gecen windows lazim oldugu icin bos partition'a windows kurdum (haliyle grub'u ucurdu), super grup disk sagolsun eskiye dondu :)
Başlık: amiga 68xxx crosscompiler
Gönderen: nightlord - 11.07.2008 00:27:30
Alıntı yapılan: GnoStiC;18456
1)
http://www.vis.uni-stuttgart.de/glsldevil/ mi?

Evet bu... ben 7d6ya opengl engine'imi yaparken henuz yoktu boyle bisey (ilk releasei 2007 agustosunda yapmislar). Bu cok hayati bi olay. Sonunda linux + gl ortami icin de boyle bi tool cikmasi cok iyi olmus. Ne yazik ki opengl hala interface olarak directx'in cok gerisinde. Ama linux ortaminda advanced 3D biseyler yapmanin yolu kolaylasmis oluyor.
 
bu arada nvperfkit'in de hastasiyim (ozellikle perfhud'in) fakat onlarin linux versiyonlari yok diye biliyordum. simdi sitesine baktim ve yine linux versiyonlarini bulamadim. Gnostic, sen linki biliyorsan post eder misin? Birileri search edip falan bu threadi bulursa, buradan perf kit'e de atlayabilsin :)
Başlık: amiga 68xxx crosscompiler
Gönderen: GnoStiC - 11.07.2008 08:40:56
Alıntı
NVPerfKit consists of the following components:
* Instrumented Driver
* Interfaces with graphics API and GPU to provide performance counter data
* Automatically installed by NVPerfKit installer
* NVPerfHUD
          * Advanced real-time analysis of Direct3D applications
* NVPerfSDK
* API for accessing GPU signals in your applications
* Sample code and helper classes for OpenGL(tm) and DirectX(tm) applications
* NVIDIA Developer Control Panel and instrumented driver
* NVIDIA Plug-in for Microsoft PIX for Windows
* GLExpert
* Debug OpenGL usage errors and performance issues
* Support for PerfMon, Intel(r) VTune(tm), gDEBugger, and other analysis tools
    * gDEBugger 30-day trial version
NVPerfKit 2.1 Installer for 32-bit Linux (2006-09-11)
http://developer.download.nvidia.com/tools/NVPerfKit/2.1/NVPerfKit-Linux-x86-20060911.tar.gz

NVPerfKit 2.1 Installer for 64-bit Linux (2006-09-11)
http://developer.download.nvidia.com/tools/NVPerfKit/2.1/NVPerfKit-Linux-x86_64-20060911.tar.gz

Alıntı yapılan: nightlord;18470
...
bu arada nvperfkit'in de hastasiyim (ozellikle perfhud'in) fakat onlarin linux versiyonlari yok diye biliyordum. simdi sitesine baktim ve yine linux versiyonlarini bulamadim. Gnostic, sen linki biliyorsan post eder misin? Birileri search edip falan bu threadi bulursa, buradan perf kit'e de atlayabilsin :)