tr-demoscene

the scene => hardware => Konuyu başlatan: ssg - 16.09.2010 20:45:20

Başlık: sdlvice / vice?
Gönderen: ssg - 16.09.2010 20:45:20
SDL vice ile vice arasindaki fark nedir? Birinin SDL tabanli oldugunu biliyorum ama bunun uygulamada ne farka yol actigi hakkinda hicbir fikrim yok? Daha mi iyi? Kotu mu? Niye iki tane var bunlardan manyak mi bunlar?
Başlık: sdlvice / vice?
Gönderen: ssg - 16.09.2010 20:51:59
kendi sorumun cevabini ReadmeSDL.txt icerisinde buldum buraya koyayim :)

Alıntı

1.2 Features

Some new features that are missing from (some of) the native versions:
 - Free scaling using OpenGL (from the GTK port) with optional fixed aspect ratio
 - Virtual keyboard (adapted from the GP2X port)
 - Hotkey mapping to any menu item
 - (Host) joystick event mapping to (machine) joystick, keyboard or menu item
 - No mouse or keyboard required, but both are supported

Some missing features that are available in (some of) the native versions:
 - ffmpeg UI
Başlık: sdlvice / vice?
Gönderen: spritus - 16.09.2010 21:16:42
vay be gp2x portu da mı varmış bunun. hiç dikkat etmemiştim. frodo'nun özellikle side borderları göstermemesine uyuz oluyordum
Başlık: sdlvice / vice?
Gönderen: skate - 16.09.2010 23:25:30
@spritus: sen gnostic niye vice takımında sanıyordun? :)