tr-demoscene

the scene => coding => console => Konuyu başlatan: skate - 31.05.2007 04:11:25

Başlık: I.F.O GP2X Portu
Gönderen: skate - 31.05.2007 04:11:25
Haber vereyim dedim, port düzgün sayılacak bir şekilde bitti bile. Hatta 20 dakikadır oynuyordum, şimdi bıraktım oyunu. Daha optimize edilebilecek çok şey var ve ufak tefek buglar da var oyunda. Bunları hallettikten sonra yeni bazı özellikler ekleyeceğim oyuna. Onlar da bitince ne olacak? Tabii ki release olacak ;)
 
Paylaşmak istediğim konu şudur ki GP2X 200 Mhz'de çalışırken ne adam akıllı emülatör çalıştırabiliyor ne de SDL librarysi kullanan kodları. Ama 250 Mhz'e overclock ettiğiniz anda herşey çatır çatır çalışıyor. Aslında 240-245'e kadar güvenli overclock. Benim cihaz 266'da biraz çalışıp kilitleniyor, 275 ve üstünde direk kilitleniyor. Ama 300'ü bile kaldıran varmış. ılginç...
 
şimdilik ben 250 Mhz'i baz alıyorum. Ancak oyunun menüsüne ekliicem overclock seçeneklerini. Problem yaşayan düşürebilecek, makinesi kaldıran ise yükseltebilecek ve daha smooth oynayacak.
 
Gelişmeler böyledir. Official olarak dalıyorum GP2X scene'ine yakında. Ama şimdilik SDL üzerinden. Bir sonraki oyunumu minimal lib ile kodlamayı planlıyorum. Bunlarla uğraşırken demo kodlamak için gerekli alt yapıyı da oluşturmuş olucam elbetteki.
Başlık: I.F.O GP2X Portu
Gönderen: GnoStiC - 31.05.2007 13:27:46
200mhz ve daha dusuk hizlarda calisan oyun/emulatorler mevcut iken, bana pek mantikli gelmedi acikcasi..

su da var tabi, ilk basta platformda port edilen seyler hiz istiyo, sonra gp2x'e gore optimize etmeye basladikca, daha az hiza ihtiyac duyuyorsun.. (veya ikinci core'u kullanmak gibi durumlarda)

benim gp2x stable 280mhz, evildragon'da 310mhz calisan var..
ama genel standart 240mhz'i baz almaya donustu..

release'ini bekliyoruz.. :)
Başlık: I.F.O GP2X Portu
Gönderen: Ragnor - 31.05.2007 18:21:27
şimdi tam emin değilim ama sanırım 200 mhz altında rahat çalışan emulatörler ( en azından çoğu) ses emulasyonu yapmıyor.

Arkaplanda bir müzik çaldırmak her zaman performansı oldukça azaltan birşey olmuştu benim çalışmalarımda, sanırım sdl_mixer yada onun kullandığı lib'lerden gelen bir problem ama şu noktada bir çözüm göremiyorum onun için. Tabi yavaş yavaş yapılan port gp2x'e özel düzenlendikçe hızda kazanıyor.

Bende bekliyorum release'i.. ;)
Başlık: I.F.O GP2X Portu
Gönderen: skate - 01.06.2007 08:46:14
Sadece arkaplandaki müzik de değil olay. SDL'in TTF font librarysini kullanıyorum ki PC'de bile oldukça performans düşüren bir librarydir. Ama 250 Mhz'de o dahil herşey düzgün çalışıyor. Elbette ki SDL kullanmayacak olsam 200 Mhz yeterli olacaktır. Hatta hatta bana 1 Mhz bile yeterli olur iyi bir multiplexer rutiniyle ama o ayrı bir konu ;)
Başlık: I.F.O GP2X Portu
Gönderen: GnoStiC - 01.06.2007 10:13:03
@skate: ifo'da mmuhack kullaniyormusun?
Başlık: I.F.O GP2X Portu
Gönderen: skate - 01.06.2007 10:29:20
evet kullanıyorum. mmuhack+250 mhz overclock
Başlık: I.F.O GP2X Portu
Gönderen: GnoStiC - 01.06.2007 12:26:59
overclock'da evildragon settings'i yani
./cpu_speed --upll --timing 1 --cpuclk 250 --trc 6 --tras 4 --twr 1 --tmrd 1 --trfc 1 --trp 2 --trcd 2

denedin mi?
Başlık: I.F.O GP2X Portu
Gönderen: skate - 01.06.2007 13:25:08
ben overclock'u aşağıdaki şekilde yapıyorum kod içersinden.
 
not: fonksiyonları, parametreleri v.s. uçurup flat code'a dönüştürdüm.
 
Kod: [Seç]
volatile unsigned long *memregs32;
volatile unsigned short *memregs16;
unsigned int mdiv, pdiv = 3, mhz = 250;
int memfd = open("/dev/mem", O_RDWR);
memregs32 = (unsigned long*) mmap(0, 0x10000, PROT_READ|PROT_WRITE, MAP_SHARED, memfd, 0xc0000000);
memregs16 = (unsigned short *)memregs32;
mdiv = (mhz*1000000*pdiv)/7372800;      // Sistem Saati Frekansı = 7372800
mdiv = ((mdiv-8)<<8) & 0xff00;
pdiv = ((pdiv-2)<<2) & 0xfc;
unsigned int l = memregs32[0x808>>2];   // Interupt flaglerini oku
memregs32[0x808>>2] = 0xFF8FFFE7;       // Interruptları kapat
memregs16[0x910>>1]=mdiv | pdiv;        // Frekansı set et
while(memregs16[0x0902>>1] & 1);        // Frekansın ayarlanmasını bekle
memregs32[0x808>>2] = l;                // Interrputları aç
close (memfd);
Başlık: I.F.O GP2X Portu
Gönderen: skate - 01.06.2007 13:33:34
Bu arada aklıma gelmişken bir sorum olacak. Okuduğum tüm dökümanlar şu şekilde;
 
#define GP2X_BUTTON_X (14)
#define GP2X_BUTTON_Y (15)
#define GP2X_BUTTON_L (10)
#define GP2X_BUTTON_R (11)
 
ama en azından benim GP2X'de;
 
#define GP2X_BUTTON_Y (14)
#define GP2X_BUTTON_X (15)
#define GP2X_BUTTON_R (10)
#define GP2X_BUTTON_L (11)
 
bu şekilde düzgün çalışıyor. Geri kalan tuş takımında bir problem yok. Bir de yanılmıyorsam
 
#define GP2X_BUTTON_CLICK (18)
 
bu düzgün çalışmıyor. Bu normalde soldaki joystick'in buttonu di mi? Ben bir özellik vermeyi denedim o buttona ama çalışmadı. Çok da önemli birşey olmadığı için es geçtim. Ama ya buttona basıldıktan sonraki kodda hata vardı (ki sanmıyorum), ya da bu şekilde button'un eventini yakalayamadım.
 
Geri kalan tuş takımı düzgün çalışıyor. şimdilik denemediğim yalnızca "select" ve "volume up/down" tuşları kaldı.
 
Edit: Pardon söylemeyi unuttum, sonradan http://wiki.gp2x.org/wiki/SDL_Joystick_mapping bu adrestekinin de böyle olduğunu gördüm ama internetteki hazır kodlarda ilk tanımladığım gibi tanımlanmış tuşlar. Acaba diğer kodlar GP32 için falan mıydı? Bir de wikideki alttaki #define'larda yine ters yazılmış GP2X_BUTTON_R ile GP2X_BUTTON_L. Python versiyonunda ise GP2X_BUTTON_Y ile GP2X_BUTTON_X de ters yazılmış.
Başlık: I.F.O GP2X Portu
Gönderen: GnoStiC - 01.06.2007 13:41:33
http://archive.gp2x.de/cgi-bin/cfiles.cgi?0,0,0,0,8,1000

bunu cekip, calis.gpe gibi bir sh script hazirla;
Alıntı
#!/bin/sh
./cpu_speed --upll --timing 1 --cpuclk 250 --trc 6 --tras 4 --twr 1 --tmrd 1 --trfc 1 --trp 2 --trcd 2
./ifo.gpe

bu sekilde bir denermisin?
(not: ifo icinden overclock yapmasin)
Başlık: I.F.O GP2X Portu
Gönderen: skate - 01.06.2007 13:44:32
şu anda şirketteyim, deneyemem. Ama ben kod içersinden overclock yapmayı tercih ediyorum. Sonuç olarak bunu emulatorler v.s. de yapıyor. Ben overclock optionlarını oyunun menüsüne eklemeyi düşünüyorum. Tehlikeli olduğunu düşünüyorsan o zaman Vice'ın yaptığı daha mı güvenli? Öyleyse o nasıl yapıyor? :) Bir de tuş takımıyla ilgili soruma da cevap verebilirsen sevinirim.
Başlık: I.F.O GP2X Portu
Gönderen: GnoStiC - 01.06.2007 13:47:25
soyle bir durum var;
rls edilen SDL versiyonlari arasinda button define farki var, kullandigin SDL'e gore duzenleme yapman gerekir..

bende click (18) olarak asagidaki gibi sorunsuz calisiyor?
Kod: [Seç]
         
if (event.type == SDL_JOYBUTTONDOWN) {
                         switch (event.jbutton.button) {
                    case GP2X_BUTTON_CLICK: break;

Alıntı yapılan: skate;15282
Bir de wikideki alttaki #define'larda yine ters yazılmış GP2X_BUTTON_R ile GP2X_BUTTON_L. Python versiyonunda ise GP2X_BUTTON_Y ile GP2X_BUTTON_X de ters yazılmış.
Başlık: I.F.O GP2X Portu
Gönderen: GnoStiC - 01.06.2007 13:51:21
kod icinden de yapabilirsin, benim tweaker code ornegim ektedir..

Alıntı yapılan: skate;15284
şu anda şirketteyim, deneyemem. Ama ben kod içersinden overclock yapmayı tercih ediyorum. Sonuç olarak bunu emulatorler v.s. de yapıyor. Ben overclock optionlarını oyunun menüsüne eklemeyi düşünüyorum. Tehlikeli olduğunu düşünüyorsan o zaman Vice'ın yaptığı daha mı güvenli? Öyleyse o nasıl yapıyor? :) Bir de tuş takımıyla ilgili soruma da cevap verebilirsen sevinirim.
Başlık: I.F.O GP2X Portu
Gönderen: skate - 01.06.2007 14:08:37
örnek ve diğer açıklamalar için teşekkürler. ama sorular bitmedi tabii ki :)
 
1) "cpuctrl.h"da tanımlanmış "set_FCLK" gibi "set_????" fonksiyonlarını bulamadım. onlar "cpuctrl.cpp" gibi bir dosyada falan mı? yani prototiplerini görebiliyorum da kendileri nerdeler, ne yaparlar?
2) Benim yöntemin Evil Dragon parametrelerini kullanmama harici default fast tweak yapmasında bir eksik gedik var mıdır? Secure bir yöntem değil mi? Hardware'ın ya da en azından o anki yüklü firmware'ın anasını beller mi?
 
Hala kodun eksikleri olduğu için yayınlamak istemiyordum ancak sanırım bir preview yayınlayacağım 1-2 gün içersinde. Anlaşılan inceledikçe bana yol gösterebileceğiniz birçok şey var. Benim hemen yayınlamama amacım da henüz kimse yol göstermeden benim de kabak gibi gördüğüm birçok eksiği/fazlası var kodun. Biraz onları elimine edip public destek almaya başlayacağım. şu anda Ragnor oyunun hızını beğendiğini söyledi. Ancak sorun şu ki hız gittikçe yavaşlıyor :) Aslında ekranda çok obje olunca bu normal ancak game over olup yeniden başlayınca da aynı hızda devam ediyor. Sanırım objeleri destruct ederken bazı şeyleri atlıyorum. şu olayı çözersem herşey rayına oturacak.
Başlık: I.F.O GP2X Portu
Gönderen: GnoStiC - 01.06.2007 14:31:27
1) http://archive.gp2x.de/cgi-bin/cfiles.cgi?0,0,0,0,8,1000

bu dosya icinde source'lari mevcut.. (cpuctrl.c vs)

2) zaten mmsp2'nin fabrika cikisi 240mhz'e kadar destekliyor olmasi itibari ile 240'dan yukari hizlar overclock aslinda.. sistemin 200mhz olmasi tamamen pil tuketimi ile alakali.. overclock'un 2 senedir bilinen tek kotu yani, pilleri daha hizli tuketiyor olmasi.. bunun haricinde bildirilen bir olumsuzluk olmadi :)

Alıntı yapılan: skate;15287
örnek ve diğer açıklamalar için teşekkürler. ama sorular bitmedi tabii ki :)
 
1) "cpuctrl.h"da tanımlanmış "set_FCLK" gibi "set_????" fonksiyonlarını bulamadım. onlar "cpuctrl.cpp" gibi bir dosyada falan mı? yani prototiplerini görebiliyorum da kendileri nerdeler, ne yaparlar?
2) Benim yöntemin Evil Dragon parametrelerini kullanmama harici default fast tweak yapmasında bir eksik gedik var mıdır? Secure bir yöntem değil mi? Hardware'ın ya da en azından o anki yüklü firmware'ın anasını beller mi?
 
Hala kodun eksikleri olduğu için yayınlamak istemiyordum ancak sanırım bir preview yayınlayacağım 1-2 gün içersinde. Anlaşılan inceledikçe bana yol gösterebileceğiniz birçok şey var. Benim hemen yayınlamama amacım da henüz kimse yol göstermeden benim de kabak gibi gördüğüm birçok eksiği/fazlası var kodun. Biraz onları elimine edip public destek almaya başlayacağım. şu anda Ragnor oyunun hızını beğendiğini söyledi. Ancak sorun şu ki hız gittikçe yavaşlıyor :) Aslında ekranda çok obje olunca bu normal ancak game over olup yeniden başlayınca da aynı hızda devam ediyor. Sanırım objeleri destruct ederken bazı şeyleri atlıyorum. şu olayı çözersem herşey rayına oturacak.
Başlık: I.F.O GP2X Portu
Gönderen: skate - 01.06.2007 17:33:00
peki bu durumda ben bu yöntemi kullanmaya devam etsem bana küfreder misin? :) büyük ihtimalle tavsiye ettiğin yöntemi kullanıcam ama aradaki farkı (örneğin Evil Dragon'un avantajı v.s.) ve kazancımı tam anlamadığım için biraz tereddüt ettim. sonuç olarak cici cici çalışıyor işte 250 Mhz'de, çalışmayan olursa diye de zaten söylediğim gibi programın menüsüne 300 Mhz'e kadar tüm seçenekleri koyucam ancak 240'a kadar olanları yeşil, 240-266 arasını sarı ve üstünü kırmızı ile işaretliicem. Mantıklı değil mi?
Başlık: I.F.O GP2X Portu
Gönderen: GnoStiC - 01.06.2007 17:57:38
RAM Tweak:
http://www.gp32x.com/board/index.php?showtopic=32319

craigix ram tweak olarak'da bilinir bu ayarlar, ancak aslinda Emu&Co'nu denemeleri ile cikmistir.. ama uae2x'i denerken Evil Dragon bu ayarlari kullandigi icin kendi adima "evil dragon settings" daha uygun buluyorum..

Alıntı
mame (the emulator runs aproximately 8% faster)
Alıntı
gngeo (I got approximativly a 9fps increase)

bu ayarlarla ilgili soyle bir durumda var.. ornegin (degerler uydurmadir, hatirlamiyorum dogru degerlerimi) benim gp2x normalde 260mhz civarinda sorunsuz calisip 265mhz'de takilirken, bu ayarlari yapinca 280mhz'e rahat cikip, 285'de takilmakta..

yani 250mhz'de ifo normalde uygun hizda iken, bu ayarlari uyguladiginda atiyorum 240mhz'de de ayni performansi yakalama sansi var.. (boylece daha az pil tuketimi)

onceki postlarda linkini verdigim cpu speed programi icinde bu ayarlari yapip (ya da yapmayip), burn in teste birakma sansin var.. makina kilitlenene kadar mhz'i arttirip gp2x'inin kaldirabildigi en yuksek mhz'ini bulabiliyorsun..

kullanip kullanmama karari suphesiz sana ait :)

Alıntı yapılan: skate;15295
peki bu durumda ben bu yöntemi kullanmaya devam etsem bana küfreder misin? :) büyük ihtimalle tavsiye ettiğin yöntemi kullanıcam ama aradaki farkı (örneğin Evil Dragon'un avantajı v.s.) ve kazancımı tam anlamadığım için biraz tereddüt ettim. sonuç olarak cici cici çalışıyor işte 250 Mhz'de, çalışmayan olursa diye de zaten söylediğim gibi programın menüsüne 300 Mhz'e kadar tüm seçenekleri koyucam ancak 240'a kadar olanları yeşil, 240-266 arasını sarı ve üstünü kırmızı ile işaretliicem. Mantıklı değil mi?
Başlık: I.F.O GP2X Portu
Gönderen: skate - 01.06.2007 18:07:30
bak şimdi daha bir cezbedici oldu işte. tamam o zaman, ben önce yakiim bir makineyi, sonra dönerim sana :p
 
zaten ben de tam yukardaki gibi bir cevap bekliyordum. "daha yüksek hızlara kadar overclock edebilirsin" ya da "aynı overclock hızında daha iyi performans alırsın" gibi. yoksa kalkıp "temelde bir farkları yok ama..." diye başlasaydın uğraşmayacaktım yöntemi değiştirmekle :D
Başlık: I.F.O GP2X Portu
Gönderen: skate - 01.06.2007 18:19:03
Bi sn. Bir anda kafamda bir şimşek çaktı. Peki bu yöntemin çalışması için her GP2X'e CPU/LCD-Tweaker ya da bir GPU dosyasının falan sisteme konulması, birşeylerin editlenmesi v.s. gerekecek mi? Yoksa hiçbir modifikasyon olmadan direk benim ifo.gpe çalışır mı tüm GP2X'lerde?
 
off, amma soru sordum ha. başkalarının da işine bir şekilde yarama ihtimali olduğunu bilmesem açıcam Skype'ı ordan sorucam :D
Başlık: I.F.O GP2X Portu
Gönderen: skate - 02.06.2007 06:39:13
Henüz konuştuğumuz modifikasyonları yapamadım ancak gameplayi GP2X'e göre iyice düzelttim. Oyunun mouse'a göre tasarlanmış olmasından dolayı büyük bir oynanabilirlik problemi vardı. Onu büyük ölçüde hallettim. Ve işte ilk preview...
 
http://www.akaydin.com/gp2x/IFO2x_prv1.zip
 
Ana Menü Kontroller:
Joy Yukarı - Menü'de yukarı ilerle
Joy Aşağı - Menü'de aşağı ilerle
Joy Buton/Buton B - Menü seçimi
Start - Çıkış
 
Oyunda Kontroller:
Joy Yönleri - Oyuncu kontrolü
Buton B - Hedefi saat yönünde çevir
Buton A - Hedefi saat yönünün tersinde çevir
Buton Y/Sol Arka Buton - Ölümcül Silah
Buton X/Sağ Arka Buton - Virüs Silahı
Start - Ana Menü'ye dönüş
 
Not: Bir iki gün daha üzerinde uğraştıktan sonra ikinci versiyonla birlikte source codeları yayınlayacağım.
Başlık: I.F.O GP2X Portu
Gönderen: GnoStiC - 02.06.2007 09:58:58
eger shell script ile ./cpu_speed --parametreler seklinde ifo.gpe calismadan once tweak ediyor isen, ilgili klasor icine cpu_speed 'inde konulmasi gerekir..

ama paketi icinden cikan .c & .h 'la object olarak eklersen standalone olarak extra birsey gerektirmeyecektir :)

Alıntı yapılan: skate;15300
Bi sn. Bir anda kafamda bir şimşek çaktı. Peki bu yöntemin çalışması için her GP2X'e CPU/LCD-Tweaker ya da bir GPU dosyasının falan sisteme konulması, birşeylerin editlenmesi v.s. gerekecek mi? Yoksa hiçbir modifikasyon olmadan direk benim ifo.gpe çalışır mı tüm GP2X'lerde?
 
off, amma soru sordum ha. başkalarının da işine bir şekilde yarama ihtimali olduğunu bilmesem açıcam Skype'ı ordan sorucam :D
Başlık: I.F.O GP2X Portu
Gönderen: skate - 02.06.2007 21:38:17
Oyunun tek performans sorunu yaratan şeyi SDL_Mixer kaldı. Mix_PlayMusic fonksiyonundaki ikinci loop parametresini -1 verdiğim halde XM loop etmiyor. -1 yerine 2 ve 32000 gibi değerler de denedim, müzik bir kez çalıp fade out ile bitiyor. Sonundaki fade out beni kıllandırdı ilk başta, acaba dedim müzik çalıyor da volume mü kısık kalıyor. Ancak hiç sanmıyorum müzik fade out ettiği gibi buffering duruyor ve oyun bayaa bir hızlanıyor, ideal hıza geliyor.
 
Bir diğer problem ise effektlerin delayleri. 0.5 - 1.5 snlik delaylerle kurşun ve patlama efektlerini duyabiliyoruz.
 
Acaba daha performanslı çalışacak bir müzik librarysi var mıdır GP2X üzerinde? XM ve WAV çalabilmesi yeterli benim için. Ya da atuyorum XM'i WAV'e çevirsem birşey kazanır mıyım? v.s. v.s. Siz anladınız soruyu.
Başlık: I.F.O GP2X Portu
Gönderen: tesla - 03.06.2007 10:29:01
Alıntı yapılan: skate;15332
Bir diğer problem ise effektlerin delayleri. 0.5 - 1.5 snlik delaylerle kurşun ve patlama efektlerini duyabiliyoruz.
 

Mix_OpenAudio( 22050, MIX_DEFAULT_FORMAT, 2, 1024)  ... Kurşun, patlama vs gibi sesler için olan gecikme en sondaki parametre ile ilgili. 1024 bendeki Gp2x için makul değer :) .   Sadece müzik çaldırmak istiyorsak bu değerin büyük olması daha iyi. 4096 gibi.  yanlış mıyım?
Başlık: I.F.O GP2X Portu
Gönderen: skate - 03.06.2007 14:41:18
512, 1024, 2048, 4096, 8192
 
tüm bu değerleri denedim. 512'de sürekli, 1024'de yer yer patlıyor müzik ve sesler. 2048 ve 4096'da düzgün çalışıyor, 8192 biraz fazla kaçıyor. 2048'de performans biraz daha düşük oluyor. 4096 olduğunda ise yer yer ufak yavaşlamalar hissedilse de en iyi performansı veriyor.
 
Tüm ihtimallerde ses/efekt olayı gecikmeli...
 
edit: aklıma gelmişken ilk parametreyi 22050 değil 11025 olarak kullanıyorum.
Başlık: I.F.O GP2X Portu
Gönderen: mfk - 06.06.2007 00:02:59
Buralarda olmadığım için konuya sonradan giriyorum. Zaten arkadaşlar gerekli noktalara değinmişler. Bende üstünde geçicem affınıza sığınarak.  

MMSP2'nin fabrika çıkışı 240Mhz'dir doğru. Pil tüketimi düşük olsun diye GP2X'te default olarak 200Mhz'e ayarlanmıştır. Ana menü, music player, normal ve save video modlarında hız daha da düşürülüyor otomatik olarak.  

Bu güne kadar overclock'tan yanan bir GP2X elimize gelmedi. Zaten kabul edilmeyecek derecede overclock edildiğinde CPU kendini korumaya alıyor.  

Bunun yanında 200 Mhz'nin altında sesli olarak çalışan birçok emülatör mevcut. Bunlara güzel bir örnek PicoDrive. Birçok oyunu 166 Mhz'de 22050Khz ses ile full speed çalıştırıyor. Hatta ben 44100 Khz ile de denedim performansta bir düşüş yaşanmadı. Bu sadece örneklerden biri.  

Payback -GP2X'in ilk ticari oyunu- tamamen polygon world ve objelerden oluşan bir oyun. Üstelik arkaplanda CD kalitesinde müzik ve ses efektleri var. Işıklandırma da ise HDR tekniği kullanılmış. Bu bir portatif cihazda kullanılan en detaylı ışıklandırma tekniği. Buna rağmen 240Mhz'lik standard hız yeterli oluyor.  

GP2X kullanıcıları pil ömrünü çok önemsiyor. "Benim uygulamam 240 Mhz'de çalışıyor" dersen kimsenin buna bir itirazı olmaz ama "makbulü uygulamanın 200Mhz'de çalışanıdır" şeklinde yerleşmiş bir kanı var.  Bu arada oyun çok güzel. GP2X'e de çok uymuş. Biraz optimizasyonla daha akıcı olursa daha da güzel olur.
Başlık: I.F.O GP2X Portu
Gönderen: atiflz - 06.03.2008 11:32:25
Alıntı yapılan: skate;15318
Oyunda Kontroller:
Joy Yönleri - Oyuncu kontrolü
Buton B - Hedefi saat yönünde çevir
Buton A - Hedefi saat yönünün tersinde çevir
Buton Y/Sol Arka Buton - Ölümcül Silah
Buton X/Sağ Arka Buton - Virüs Silahı
Start - Ana Menü'ye dönüş
 
Not: Bir iki gün daha üzerinde uğraştıktan sonra ikinci versiyonla birlikte source codeları yayınlayacağım.

Sanki A/B tuslari ile L/R tuslarinin fonksiyonlarini degistirince daha rahat oluyor.
Başlık: I.F.O GP2X Portu
Gönderen: skate - 06.03.2008 15:28:08
Kodları bu yaz yayınlayacağım, kendiniz oynaşırsınız.
 
şu anda müzik çalarken oyun çok performans kaybediyor. Altyapısını değiştirmem gerekecek gibi gözüküyor. Bu sebepten dolayı "kötü bir örnek" olarak yayınlamak istemedim. Bu yaz inşallah GP2X full versiyon, Pandora portu (!) ve belki de Pandora üzerinde aynı konseptte ancak biraz daha 3d (görünce ne demek istediğimi anlayacaksınız) I.F.O II'yi yayınlamayı planlıyorum. Ancak bu proje benim için kesinlikle çok düşük bir önceliğe sahip. şu sıralar Commodore 64'den (ve birkaç diğer 8 bit makineden) başka birşeyle pek ilgilendiğim söylenemez. PC projelerimin hepsine giriş yapıp gelecekte tamamlanmak üzere rafa kaldırıyorum. 2009 yılı PC'ye ağırlık verdiğim yıl olacak. 2008 Commodore'a reservli. Konsollar ise her zaman arkadan takip edecek işte öksüre tıksıra...
Başlık: I.F.O GP2X Portu
Gönderen: spritus - 09.03.2008 11:05:45
skeytim tebrik ediyorum seni. askerlik bitsin de ben de oynayayım ;)