tr-demoscene

the scene => web linkleri => Konuyu başlatan: Hydrogen - 08.04.2005 00:49:34

Başlık: Noname - Landscape
Gönderen: Hydrogen - 08.04.2005 00:49:34
Merhaba. Asagida Noname'in Holy Refuge adli demosunda kullanilan landscape partinin, demosu ayiklanmis hali gozukuyor.
Cok dusuk cozunurlugune ragmen C64 demolarindan hoslananlar icin oldukca etkileyici bir part. Port ikideki Joystick'in ates tusuna basarak kendiniz icinde gezinebilirsiniz de.

Noname'im Wolfenstein benzeri  fps'si mood'u bircogunuz gormustur. (Bu konunun partilerde suyunu cikarmistik)  Ayni grubun bu farkli calismasi sizin icin hos bir supriz olabilir.
(Olmayabilir de:)

http://noname.c64.org/csdb/getinternalfile...0/landscape.zip (http://noname.c64.org/csdb/getinternalfile.php/2090/landscape.zip)

Bu arada gormeyenler icin mood'un linkini de asagida veriyorum

http://noname.c64.org/download.php/moodprv12-d64.zip (http://noname.c64.org/download.php/moodprv12-d64.zip)
Başlık: Noname - Landscape
Gönderen: skate - 08.04.2005 09:16:35
Mood'un 40x50 çözünürlükte olmasının çok fazla alternatifi yok gibi zaten. Çünkü 40 pixel dikey çözünürlüğe 100-200 pixel yatay çözünürlük oldukça saçma olurdu. 40 yerine 80 pixel (ya da ZOOM-FLI kurallarından dolayı 74 pixel) kullanacak olsalar ray-casting'in algoritması gereği hesaplamalar iki katına çıkar ve ekrandaki pixel sayısının da ikiye katlanmasıyla enginein hızı yetmez, SCPU desteği olmadan hiçbirşey anlaşılmazdı oyundan.

Demolarda bitmap ray-casting partları bile gördük daha önce ancak hiçbiri tam realtime değildi, fake mantıklarla oluşturuldukları için oyuna çevrilmeleri zordu.

Bu arada landscapei inceledim. Çok temiz codelanmış gözüküyor. Zaten deomlarda en sevdiğim landscape partı her zaman No Name'in olmuştur. Hani şu yer yüzü şekilleriyle renk değiştiren "NO NAME" yazdıkları demo :)
Başlık: Noname - Landscape
Gönderen: skate - 08.04.2005 09:22:50
Ne kadar salaam. Bu zaten demo partıyla aynı mape sahipmiş :)