İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - scg

Sayfa: [1] 2 3 ... 15
1
demoscene / PC'de En Begenilen 10 Demo
« : 10.01.2012 22:44:26 »
Vip II invite - Popsy Team (2000) : Seyrettiğim ilk demoydu. Soundtrack rip falandı ama manyaktı işte demo.
Paper - Psychic Link (1996) (64k): Statix statix statix diyorum.. adam yıllar sonra media molecule (Little Big Planet) u kurdu zaten..
Variform - Kewlers (2002): Müthiş soundtrack.
Mosaik - Haujobb (2001): Bundaki müzik de harika. Diğer Haujobb demolarından ayrı bi yerde tutuyorum.
State Of Mind - bomb! (1998): PC klasiklerinden. Tabii ki software rendering.
Halla - Moppi Productions (2002): Baya karanlık bir demo. Bilinen bir masala dayanıyor. Severim.
Ix - Moppi Productions (2003): Moppi'nin We are #2 , so why bother geyiği bu demolarından sonra çıkmıştı sanırım :)  
Chaos Thory - Conspiracy (2006) (64k): Çok gaz çok. Senkronizasyon müthiş.
Fr030:Candytron - Farbrausch (2003) (64k): Vocoder - detaylı meshler. Farbrausch kalitesi.
Atrium - Loonies (2008) (4k): Valla buna ne yazıyim bilemedim. Salyalarımı akıtarak izlediğim 4k lardan biri daha :)

2
Choir de eklendiğine göre senden bir *Heart of Courage* bekliyoruz Nightlord :)

3
console / c++ Türkçe karakter sorunu
« : 17.02.2011 00:43:25 »
@Anes: Encoding konusunda haklısın. Default utf-8. Ama..anladığım kadarıyla char *Linux* da zaten unicode. Farkında olmadan unicode kullanıyormuşum zaten :)

şuna bak:

Kod: [Seç]
   char hede[]  = "fıstıkçı";
    char hede2[] = "fistikci";

    int size1 = sizeof(hede);
    int size2 = sizeof(hede2);

    std::cout<<&quot;size1: &quot;<<size1<<std::endl;
    std::cout<<&quot;size2: &quot;<<size2<<std::endl;

    int len1 = ::strlen(hede);
    int len2 = ::strlen(hede2);

    std::cout<<&quot;len1: &quot;<<len1<<std::endl;
    std::cout<<&quot;len2: &quot;<<len2<<std::endl;

    std::cout<<&quot;hede:  &quot;<<hede<<std::endl;
    std::cout<<&quot;hede2: &quot;<<hede2<<std::endl;
Çıktısı da :

Kod: [Seç]
size1: 13
size2: 9
len1: 12
len2: 8
hede:  fıstıkçı
hede2: fistikci
Bunun (ı , ç gibi karakterler 2 byte) portable olduğunu sanmıyorum. Windows da açıkça wchar_t - std::wstring  falan kullanmak gerekebilir. Windows & VC++ elimin altında değil deneyemiyorum , denemeye üşeniyorum.

4
console / c++ Türkçe karakter sorunu
« : 15.02.2011 02:20:36 »
Nightlordun önerdiği çözüm windows ta VC++ ile gelen compiler ile işe yarayabilir. ışe yarayabilir diyorum Win32 API ile işe yarayacağından eminim.
Adamlar tüm API yi

Kod: [Seç]
#ifdef UNICODE
#define CreateWindow CreateWindowW
#else
#define CreateWindow CreateWindowA
#endif
şeklinde yazdıkları için.

Elimin altında windows ve VC++ yok , saf C++ ile işe yarar mı deneyemedim şimdi.

Linux ve GCC ( g++ )  de durum şöyle:

C++ ın lokalizasyon kütüphanesini kullanmak lazım. Sanırım libstdc++ sırtını yüklü
sistem locale lerine dayıyor. setlocale(...) ile türkçeyi set edememiştim. Sonra
sistemdeki (Ubuntu 10.10) locale leri terminalden :

Kod: [Seç]
locale -a ile query ettim.

Türkçe yoktu. Sonra

Kod: [Seç]
sudo locale-gen tr_TR.UTF-8türkçeyi ekledim.

Bunu yaptıktan sonra setlocale(..) çalıştı. Geriye de ASCII dışındaki
karakterler için wchar_t veri tipini ve her türlü stream (console i/o , file i/o)
in bu veri tipiyle çalışan versiyonlarını kullanmak kaldı.

Sanırım biraz kodla daha anlaşılır olur:

Kod: [Seç]
#include      // locale
#include   // file stream


// locale string in windows may be: "Turkish_Turkey.1252" test this.
const char* locStr = ::setlocale(LC_ALL , "tr_TR.utf8");  
std::locale loc(locStr);
std::wcout.imbue(loc);

// console output
const wchar_t* test = L"şşğğüÜçÇıI";
std::wcout<<"Unicode: "<
// file i/o
    std::wfstream ifs("şğşçııı.txt");

    if(ifs.is_open()){

        std::wcout<<"Yepp - file is open"<
        ifs.close();
    }

// console input
    wchar_t buff[100];
    std::wcout<<"Enter..."<    std::wcin >> buff;

    std::wcout<<"Entered text: "<

5
geyik / Skate's Development Environment 2011
« : 15.02.2011 01:00:45 »
@endo:

12 node lu bir compute cluster ı.

Node başına:

* 2x Intel Xeon 5620 ( 2 x 4 core / 2 x 4 x 2 thread)
* 24 GB RAM
* 1 Nvidia GeForce GTX 480

6
geyik / Skate's Development Environment 2011
« : 14.02.2011 20:37:29 »


  * Core i7 950
  * 12 GB RAM
  * 4x Geforce GTX 480
  * 1.8 kW Power Supply ( toplam 2 adet : 1kW + 800W)

ış yerindeki test makinam. Bunun yerine hayvan bir sistem devreye girecek :)

7
web linkleri / Retrojen Fanzin
« : 08.02.2011 00:10:35 »
@Tesla: Ne yapacan olm dikmen'e gelip.. otur oturduğun yerde :)

8
music / Test Drive Cover
« : 18.10.2010 09:26:45 »
Süper olmuş. Eline sağlık.

9
çeşitli / CAVE Rally
« : 05.05.2010 13:34:44 »
Oo dostlar.. kool olmuş..

10
demoscene / Skate / Plush (ne? ha?!) ;)
« : 22.04.2010 01:19:29 »
ne? ha? skate/chorus olacak sanıyordum.. Yeni grupta iyi şanslar...

11
çeşitli / MS Viusal Studio sorunu
« : 23.01.2010 20:15:45 »
Edit --> Advanced --> View White Space

12
demoscene / Patterns of Madness 64K Full Versiyon
« : 11.01.2010 11:14:41 »
Tebrikler. Greetings kısmı favorim. Ayrıca hexagonal gridler de hep hoşuma gitmiştir :). Belki de en önemlisi sözünü tutup demoyu tamamlandı.

Not: Demonun 64k introsu haline dönüşmesi de güzel bir sürpriz oldu. PC 64k benim ana ilgi alanım oluyor.

13
Özyeğin Üniversitesini ilk defa duydum. Elektrik bölümünde Tanju Erdem var. Momentum firmasının kurucusuymuş.Yanlış hatırlamıyorsam Culpa Innata diye bir oyun çıkarmıştı bu firma.

14
geyik / 7d9 bilgi yarışması
« : 20.12.2009 23:56:46 »
:)    Çok eğlendim yarışmada.

15
geyik / Skate'in saçlar yarılandı
« : 04.12.2009 19:20:44 »
fotoğraf? 15 gün bekleyemicem :)

Sayfa: [1] 2 3 ... 15