tr-demoscene

the scene => partiler, toplantılar, etkinlikler => buluşmalar => Konuyu başlatan: vigo - 30.09.2005 10:46:43

Başlık: disk mag!
Gönderen: vigo - 30.09.2005 10:46:43
beyler bayanlar ( var ise :)
disk mag çıkarmayı öneriyorum...
herhangi bir gruba ait olmayan...

kimler ne katkı yapar öğrenmek istiyorum...

-c64
-amiga
-pc

-genel web sitesi

olan bir disk mag...

nedersiniz?

medya gücümüzde olur...

hatta bu disk-mag'in değişik client larını çekeriz, bi servera bağlanıp article'ları download eder... ( cep tel,pda etc.. ) gibi?

ya kendi meşrebinde tr-demoscene tv gibi bişi...

kimler bu projede çalışmak ister?

amiga'da code ve web taradında code'u ben üstlenebilirim..

haydi millet imece usulü disk mag yapalım... ?

hatta adı de "IMC" olsun :)
Başlık: disk mag!
Gönderen: nightlord - 30.09.2005 11:12:28
ben yazar olarak katilabilirim. c64 ustune teknik veya fikir yazilari yazabilirim.
Başlık: disk mag!
Gönderen: spritus - 30.09.2005 12:04:28
vigo bizim resident grubu olarak "antika" isimli bir diskmag çıkarma projemiz zaten var. ama henüz başlamadık olaya o ayrı :)
Başlık: disk mag!
Gönderen: skate - 30.09.2005 12:13:04
Benim Glance harici independent yürüttüğüm bir disk mag projem var gerçi ancak ben bu magazini tüm magazinlerden ayrı tutmak istiyorum. Zaten standartlar açısından da klasik scene magazinlerinden farklı olacak. Onun için kendi magazinim kendime, diğer magazin projelerine ayrıca katkıda bulunabilirsem bulunurum. Mesela son zamanlar Cactus (Oxyron/Padua) ile sık sık maillaşıyoruz. Attitude #9'un pollingleri üzerine bir hayli mesajlaştık, votesheet doldurdum, reaction verdim v.s. Bir Türk disk mag çıksa elbette ki ona daha fazla destek veririm. Ama dediğim gibi şu anda kodladığım magazin apayrı bir proje.

Ayrıca son zamanlar ümitli olduğum tek magazin var, o da Palladium #5. O bir çıksa çok mutlu olucam. Tahmin ediyorum 3-6 ay içersinde görecez Palladium'un yeni sayısını.
Başlık: disk mag!
Gönderen: spaztica - 30.09.2005 12:40:05
herkes diskmag çıkarıyor da dağınık oluyor;aslın da bir tane sağlam bişey yapmak ve herkesin oraya katılması çok güzel olur tabii. ama bunun için önce oluşması ve süreç içinde varlığını sürdürmesi gerekli. diskmag'i kodlamak falan ayrı bir mesele, varlığını zaman içerisinde yürütebilmek apayrı... vigo'nun önerdiği isim de, multi-platform olması da hoş fikirler... ben de elimden gelen tüm katkıyı yaparım tabii ki.
Başlık: disk mag!
Gönderen: skate - 30.09.2005 13:49:08
Yaw, benim çıkaracağım magazinde "bilişim hukukuyla" ilgili bile bölüm olacak. Onun için "ayrı tutuyorum" dedim ya. Magazin çıkınca anlarsınız zaten :)
Başlık: disk mag!
Gönderen: dr beamrider - 02.10.2005 21:37:42
Alıntı
Originally posted by vigo@Sep 30 2005, 09:46 AM
beyler bayanlar ( var ise :)
disk mag çıkarmayı öneriyorum...
herhangi bir gruba ait olmayan...

kimler ne katkı yapar öğrenmek istiyorum...

-c64
-amiga
-pc

-genel web sitesi

olan bir disk mag...

nedersiniz?

medya gücümüzde olur...

hatta bu disk-mag'in değişik client larını çekeriz, bi servera bağlanıp article'ları download eder... ( cep tel,pda etc.. ) gibi?

ya kendi meşrebinde tr-demoscene tv gibi bişi...

kimler bu projede çalışmak ister?

amiga'da code ve web taradında code'u ben üstlenebilirim..

haydi millet imece usulü disk mag yapalım... ?

hatta adı de "IMC" olsun :)
[post=2066]Quoted post[/post]
[/b]



vigo bende diğer müzisyen arkadaşlarla beraber müzik olayına girerim diskmag için...

 :ph34r:
Başlık: disk mag!
Gönderen: Decipher - 02.11.2005 11:21:33
diskmag fikri cidden hoşuma gitti ben de oturup bir şeyler kodladım menü ve kayan yazı full çalışıyor elimde de xm olarak nested vardı arkaplan müziği yaptım onu da geçici olarak buyrun bir de ss (arkadaki güzel bayan google'ın bir hediyesi)

[attachmentid=40]
Başlık: disk mag!
Gönderen: vigo - 02.11.2005 14:15:31
wway nedir bu ya?
Başlık: disk mag!
Gönderen: Decipher - 02.11.2005 14:42:05
siz diskmag diyince benim de zamanım vardı oturup c++'da kullanışlı ve basit bir interface tasarladım şimdi sayfa yapısını da kuruyorum yanında basit bir de script dili oluşturmaya çalışıyorum koda dokunmadan dergi oluşturabilmek için :).
Başlık: disk mag!
Gönderen: spaztica - 02.11.2005 19:35:33
tasarım çok güzel ve minimal olmuş. ellerine sağlık, hadi beyler, bi gayret var edelim şu diskmag'i de... site bitti gibi zaten. :)
Başlık: disk mag!
Gönderen: Decipher - 02.11.2005 19:58:43
çok sağol, olayı ilk etapta gdi ile yapmıştım fakat şimdi kendi motorumla opengl'e çevirdim bu sayede çıkışta ve girişte özel efekt ve 3D outro/intro yapılabilinecek. :)  En yakın zamanda da yarı çalışır bir demo göndermeyi düşünüyorum
Başlık: disk mag!
Gönderen: vigo - 02.11.2005 22:16:05
süpersin... devam devam devam :::
Başlık: disk mag!
Gönderen: anesthetic - 02.11.2005 22:39:22
pc kodu spritus yazar diye bekliyodum ama madprogrammer en külfetli işi üstlenmiş gibi. spritus da artık güzel gfxler hazırlar içeriğe :) kod opengl olduğuna göre ben de intro/outro işini üstlenebilirim. infodan bana ulaşırsan süfer olur.

yazıların scriptlenmesine gelince; BB code sanırım herkes için uygun. yazılardaki formatlamayı yazardan BB code olarak alırsın. Standart ve çoğumuzun bildiği bi metod.

bi de bence "demoscene ve game programming" değil de sadece demoscene mag olsa leziz olur ama diğerleri ne düşünüyor emin değilim.

gayretin için çok teşekkürler.
Başlık: disk mag!
Gönderen: skate - 03.11.2005 00:18:50
MaDpRoGrAmMeR: Süpper bir çıkış yapmışsın dostum. Scene'de senin gibilere ihtiyacımız var. Sen dergiyi PC'de yürütürken ben de paralel olarak 64'de kodlayabilirim. Tasarımdaki minimalistlik kıvamı tutmuş bence...
Başlık: disk mag!
Gönderen: scg - 03.11.2005 00:41:24
Alıntı
bi de bence "demoscene ve game programming" değil de sadece demoscene mag olsa ...

diskmag scene' e özgüdür.. game programming de nerden çıktı??

Bi screenshot a bakıp yorumda bulunamıcam ... ama devamı gelir umarım.


scg
Başlık: disk mag!
Gönderen: vigo - 03.11.2005 04:08:48
arkadaşlar, gazımız süper...
bende amiga kod'unu yazıcam ama saçma bi sorunum var,
ilk kez hayatımda kick rom 3.1 ve os3.9 ile çalışıyorum...

asm1 ve thrash'm 1'larım, eski sourcelarımı compile ediyor
ama run edince amiga direk crash...

net de bazı arkadaşlara sordum, elimdekilerin eski ( bayaa eski hehe ) olmasından olabilceeni söylediler...

yeni bi compiler çektim, daha bakamadım...

eğer onda da olmaz ise, sikerim dicem, sökücem romu, tekrar os3.0 a geri dönücem...

haberiniz ola :)
Başlık: disk mag!
Gönderen: skate - 03.11.2005 23:18:20
Alıntı
Originally posted by scg@Nov 3 2005, 12:41 AM
Alıntı
bi de bence "demoscene ve game programming" değil de sadece demoscene mag olsa ...

diskmag scene' e özgüdür.. game programming de nerden çıktı??

Bi screenshot a bakıp yorumda bulunamıcam ... ama devamı gelir umarım.


scg
[post=2633]Quoted post[/post]
[/b]

SCG: İstersen sana bitmiş halini yollayalım derginin, o aşamadan sonra destek ver projeye :lol:
Başlık: disk mag!
Gönderen: Decipher - 04.11.2005 12:02:37
beyler güzel yorumlariniz icin gercekten cok tesekkürler. tabii ki seve seve devamini getirecegim. su anda bayram ziyareti vesilesiyle akrabalari turluyorum o yuzden 2 gundur bisi yazamadim foruma bu arada oradaki game programming & demoscene yazisi deneme amacliydi bu kadar ciddiye alinacagini bilseydim o yazinin en bastan yazmazdim :)  bununla beraber ben game programming ile fazlasiyla ugrasan birisiyim ve scg'nin yaptigi "diskmag scene' e özgüdür.. game programming de nerden çıktı??" yorumuna diskmag scene'e ozguyse ve game programming scene altinda kabul gormusse (bknz. .kkrieger) bu durumda diskmag game programming'e de ozgu demektir. Su sayfa yapisini oturtup (yazinin iki yana yaslanmasi olayi falan kaldi bir de sayfalar arasi gecis hala karar veremedim hugi'nin son sayisinda gordugum gecis sistemi cok hosuma gitti buyuk ihtimal onun gibi olur) bu arada scg bir bakima hakli tek bir ss'e bakip da bisi soylenemez. ben de bu sebepten bu gun eve varabilirsem sayfa yapisi oturmus ve dummy text dolu (cok sevilen lorem ipsum dolor sit amet ... :) ) bir test versiyonu yollayacagim sizlere. simdilik bu kadar. kalin saglicakla
Başlık: disk mag!
Gönderen: eirik - 04.11.2005 12:34:41
anLamadIgIm, ben ortada cali$tirilabilir dosya falan gormedim forumdaki dosyalar bolumunde de oraya ben mi bakmiyorum yoksa sadece adminler goruyor da normal kullanIcI haklarI ile mi goremiyorum yada ortada bi dosya mI yok ama herkes yorum yaptigina gore buna da ihtimal veremiyorum. hani anestetic ogl demi$, o resim capture onu anladIk ama o resimden ogl oldugu anla$ILiyor mu.. hicbiri degilse o halde nasIL yani ?
Başlık: disk mag!
Gönderen: anesthetic - 04.11.2005 12:48:34
erikçim adam demiş ya önce gdi'da yazdım sonra opengl'e geçirdim diye. adam şarkı bile eklemiş arka plana :)
Başlık: disk mag!
Gönderen: vigo - 04.11.2005 13:33:15
sadece bi screen shot var,
tüm gürültü bundan koptu ahahh ahah ah

alemiz bir tr scener ları olarak...

madprogrammer, heycanla bitmiş halini bekliyoruz ha...

haydi haydi haydi
Başlık: disk mag!
Gönderen: Wisdom - 04.11.2005 16:33:53
Sadece forumdaki bir fikri gorerek birinin oturup hemen code'lamaya baslamasi cok guzel ve kesinlikle dogru yonde bir adim. Bizde maalesef genelde cok konusulur, az is yapilir. Birilerinin bunun tersine dogru kayiyor oldugunu gormek guzel.

Diger taraftan, screenshot'a baktim, orada usability acisindan potansiyel bir problem var gibi. Ayni anda tek bir menu item gorunuyor sanirim. Diskmag'de cok sayida chapter olmasi durumunda bu sekilde bir menu okuyucuyu biktirabilir. Sadece screenshot'a bakarak bu yargiya vardim, o yuzden yanlis bir yorumsa kusura bakilmasin.
Başlık: disk mag!
Gönderen: Hydrogen - 04.11.2005 16:45:45
@Mad Programmer: Scg'nin kastettiği diskmagin (Bizim burada kastettiğimiz manada diskmagin), "demo scene"e yönelik olduğu" idi. Zaten benim düşündüğüm, senin o yazıyı oraya şimdilik dizayn olması amacıyla yazmış olduğundu. O yüzden pek üzerinde durmadım.
Onun dışında oyun programlama ile ilgili bir bölüm  bir scene magazininde bulunabilir. Ancak magazinin ismine veya sloganına yansımamalı bu. Scene altında kabul gören olaylardan biri ön plana çıkarılırsa o rotayı değiştirir. Mesela programlama, grafikerlik ve müzisyenlik de scene'in temel taşları olduğu halde,
"hi from the very first issue of our coding, pixelling, composing and demoscene mag" 'de diyemezsin. Anlamsız bir belirtme olur bu. "Scene" zaten olaya hangi pencereden baktığımızı gayet iyi belirten yeterli bir tanımlama. Ancak düşünce magazindeki bölümlerin yarısının scene konulu diğer yarısının da game programing konulu olması yönündeyse, kanımca bu fikir buradaki hiç kimsenin hayalindeki magazini gerçeklemiyor.
Screenshot için ise söyleyebileceğim.
Minimalist dizayn hoş olabilir ancak şu anki dizayn biraz fazlaca arkaya çizilecek bitmap'e bağlı. Şu anki resmin kullanılması ise orjinallik açısından uygun olmayabilir.
Kısaca bence konu ile ilgili başı çeken scenerlar bir araya gelerek gazlı fakat realist düşüncelerini paylaşarak(gerektiğinde eleştirerek, geliştirilmesi gereken yerleri tespit edip onlar üzerine yönelerek) olayı daha ileri bir boyuta taşımalılar.
Code'u yayınladığın zaman daha fazla bir şeyler söylenebilir. Ancak şu anki görüntü üzerine bundan daha fazla bir yorum yapabilmek zor. Tabi ben bu magazin olayında başı çekenlerden biri değilim. Sadece kendi fikirlerimi belirttim.
Gösterdiğin çaba için de ayrı olarak tebriklerimi sunarım. İçindeki isteği üretime dökmek gerçekten zor ancak bir o kadar da güzel bir olay. Umarım diğer scener'ların desteği ile daha da güzel şeyler ortaya çıkar. Herkes keyifle okur.

Saygılar
Hydrogen
Başlık: disk mag!
Gönderen: spaztica - 04.11.2005 18:24:48
kaçırdığım bir nokta mı var, yoksa türkçe bir diskmag çıkaralım denmemiş miydi daha önce?
Başlık: disk mag!
Gönderen: Decipher - 04.11.2005 22:52:47
eveet işte burda çalıştırılabilir bir versiyon. bu versiyon bana göre fazlasıyla yetersiz ama boş iş peşinde olmadığımızı... neyse uzatmaya ne lüzum var açılışta ve çıkışta uzun uzun iki metin okuyacaksınız zaten burada yazacaktım aynılarını.
Başlık: disk mag!
Gönderen: spritus - 05.11.2005 17:21:58
ohaa.. 2 gün ortamdan koptum neler olmuş burda böyle.
diskmag'in pc/code işi benimdi ama genç bir scener gelip elimden almış. döverim ulen ben adamı :)
madprogrammer, seni cesur davranışından dolayı tebrik ediyorum. okuduklarımdan edindiğim izlenime göre herkes seni kabullenmiş. tamam adamım, iş senin ;)

artık ben de gfx ve dizayn işlerinde yardımcı olurum, napalım.
hazırladığın taslağa baktım. fena gözükmüyor ama üzerinde çalışmak lazım.

bu arada scene'e hoşgeldin.
Başlık: disk mag!
Gönderen: spaztica - 05.11.2005 18:54:40
hoş olmasına hoş olmuş da... ben de menüde diğer title'ların yukarıya ve aşağı doğru (fadeoutla) gösterilmesi taraftarıyım. yine de çok kısa bir sürede fazla lafa girişmeden hemen birşeyler ortaya çıkarman takdire değer kesinlikle... devamını sabırsızlıkla bekleyeceğim.
Başlık: disk mag!
Gönderen: skate - 06.11.2005 02:32:50
MaDpRoGrAmMeR: Ben fazlasıyla beğendim. Zaten screenshottan ibaret olduğunu düşünmemiştim hiç :) Sen biraz daha ilerlet kodu, interface ile ilgili fikirlerimi o aşamada ortaya atacağım.
Başlık: disk mag!
Gönderen: tURbO - 06.11.2005 06:35:43
yaaa ben sacma bi fikir atcam ortaya ama...
kizip FUCK YOU! diyebilirsiniz..

diskmag ile ugrasacaginiza..
online bi WEB magazine yapsaniz nasil olur?

boylelikle daha genis kitlelere ulasma imkani olmazmi?.

WEB sitesini de diskmag tadinda yapabilirsiniz?
yada hem diskmag hemde WEB olur?..

sadece fikir..  :P
Başlık: disk mag!
Gönderen: Decipher - 06.11.2005 09:21:35
şu an itibariyle bir txt dosyasından okuduğum bbcode'ları taglara göre vector'lerin içine sınıflayabildim ancak problem şu bu vector'lerde tutulan detay'ı her döngüde uygulayabilirim yani

atıyorum 50. yazı 0, 0 konumlarında olacak ve bold olacak diyelim bu durumda şöyle yapılabilinir
Kod: [Seç]
if(text[49].isBold == INF_TRUE)
{
  text.SetPos(0, 0);
  text.SetStyle(FW_BOLD);
}

text.Print(text[49].string);
ama çok dolu olduğunu düşünürsek sayfanın resimlere aynı olayı uygulamak, çizim rutinleri, mouse'un durduğu noktalara göre butonun içinde mi değil mi checkleri (aslında bunu sadece sol mouse butonu tıklandığında kontrol ettirebilirim hem bu sayede çok yemez evet evet öyle yapayım :) ) sonra diğer metinler, linkler, yani olması gereken bi dolu şey var bu konuştuklarım günümüz makinasına vız gelir ama tutun ki adam 32 mb ram'li makinasında okumaya kalktı bunu denemedim henüz (içerde var bi tane açamadım dün direk kapandı :) ) ama bu gün deniyeceğim ona da eğer sistem bu şekilde vsync açıkken 60'ın altına düşüyorsa o makinada bu da demektir ki bu veriyi başka şekilde işlemek lazım. neyse ortada fol yok yumurta yok yani henüz eski makinada test etmedim hele bi edeyim ona göre yazarım sonucu. şimdilik sadece bilginiz olsun diye söyledim varsa fikriniz seve seve dinlerim.
Başlık: disk mag!
Gönderen: spaztica - 06.11.2005 13:14:47
turbo: dediğini ben de düşünüp teklif etmiştim; lakin diskmag'in tadı bambaşka. ayrıca tabii ki diskmag'de pişen 2-3 ay sonra octalfoam'a da düşer...
Başlık: disk mag!
Gönderen: spritus - 06.11.2005 15:14:33
Alıntı
Originally posted by MaDpRoGrAmMeR@Nov 6 2005, 10:21 AM
şu an itibariyle bir txt dosyasından okuduğum bbcode'ları taglara göre vector'lerin içine sınıflayabildim ancak problem şu bu vector'lerde tutulan detay'ı her döngüde uygulayabilirim yani

atıyorum 50. yazı 0, 0 konumlarında olacak ve bold olacak diyelim bu durumda şöyle yapılabilinir
Kod: [Seç]
if(text[49].isBold == INF_TRUE)
{
   text.SetPos(0, 0);
   text.SetStyle(FW_BOLD);
}

text.Print(text[49].string);
ama çok dolu olduğunu düşünürsek sayfanın resimlere aynı olayı uygulamak, çizim rutinleri, mouse'un durduğu noktalara göre butonun içinde mi değil mi checkleri (aslında bunu sadece sol mouse butonu tıklandığında kontrol ettirebilirim hem bu sayede çok yemez evet evet öyle yapayım :) ) sonra diğer metinler, linkler, yani olması gereken bi dolu şey var bu konuştuklarım günümüz makinasına vız gelir ama tutun ki adam 32 mb ram'li makinasında okumaya kalktı bunu denemedim henüz (içerde var bi tane açamadım dün direk kapandı :) ) ama bu gün deniyeceğim ona da eğer sistem bu şekilde vsync açıkken 60'ın altına düşüyorsa o makinada bu da demektir ki bu veriyi başka şekilde işlemek lazım. neyse ortada fol yok yumurta yok yani henüz eski makinada test etmedim hele bi edeyim ona göre yazarım sonucu. şimdilik sadece bilginiz olsun diye söyledim varsa fikriniz seve seve dinlerim.
[post=2701]Quoted post[/post]
[/b]


mad, uğraşıyosun güzel hoş ama önceden hangi çözünürlükte çalışacağını falan belirlemek lazım. opsiyonel olması bence saçma olur. çözünürlük sabit 800x600 16 bit fullscreen olsun bence. diğerlerinin fikri nedir bilemem tabi.
Başlık: disk mag!
Gönderen: Decipher - 06.11.2005 15:22:21
çözünürlük sabit zaten :)  800 * 600 fullscreen opsiyonel olacak bit depth de opsiyonel iki seçenek var 16 ve 32, 24 yok çünkü piyasadaki çoğu kart 24 bit'de crash... onların hepsini düşündüm ben kağıt üstünde var herşey plansız iş yapılmaz di mi ama :D
Başlık: disk mag!
Gönderen: spritus - 06.11.2005 15:30:47
Alıntı
Originally posted by MaDpRoGrAmMeR@Nov 6 2005, 04:22 PM
çözünürlük sabit zaten :) 800 * 600 fullscreen opsiyonel olacak bit depth de opsiyonel iki seçenek var 16 ve 32, 24 yok çünkü piyasadaki çoğu kart 24 bit'de crash... onların hepsini düşündüm ben kağıt üstünde var herşey plansız iş yapılmaz di mi ama :D
[post=2720]Quoted post[/post]
[/b]


fullscreen'in opsiyonel olmaması gerekir zannımca. pain ve hugi'de nasıldı yaw hatırlayamadım :(
Başlık: disk mag!
Gönderen: skate - 06.11.2005 20:11:32
başka dergileri model almak için sebep görmüyorum...
Başlık: disk mag!
Gönderen: tURbO - 07.11.2005 03:25:41
Alıntı
Originally posted by spaztica@Nov 6 2005, 01:14 PM
turbo: dediğini ben de düşünüp teklif etmiştim; lakin diskmag'in tadı bambaşka. ayrıca tabii ki diskmag'de pişen 2-3 ay sonra octalfoam'a da düşer...
[post=2712]Quoted post[/post]
[/b]

Haklisin.. ama ne biliiim.. web daha kullanisli geliyo hala..

OCTALFOAM nedir? yani anlam olarak...
daha guzel bi isim bulunamazmi?..
cok APTALFiLAN geliyo bana.. :D

fikrimi yaziyom..
Başlık: disk mag!
Gönderen: spaztica - 07.11.2005 05:24:58
kaçırmışsın, bi ara yazmıştım; ama senin hatrına bir daha belirteyim...

octal - hepimizin geldiği 8 bit camiası
foam - demoların birer sabun köpüğü gibi oluşu, izlemesi keyifli, insanları etkiliyor, ama geriye yarar namına da pek birşey kalmıyor. demolar = sabun köpükleri... :)

onca zaman insanlardan bir isim bulun bari dediğim halde bana çok da ilgi çekecek isimler gelmedi karşıma; domain ararken de türetme mantığıyla bu ismi buldum bir anda, kulağıma hoş geldi, hemen onun üzerine gittim.

korkma, bu bir one night demo ya da underwater dreams değil; hoş ikincisi hiç de fena değildi hani. :) :) :) kasım ayı içinde tam release olarak ortaya çıkacak portal'imiz; %70ini gören şahidim var... :P
Başlık: disk mag!
Gönderen: Decipher - 10.11.2005 21:15:23
beyler öldüm sanmayın son sürat kodluyorum halen ama ss yollamıyorum zira bomba olmasını istiyorum bitince hele ki bir intro göreceksiniz (evet diskmag'de intro olur mu demeyin oluyormuş! eski köye yeni adet!) bazılarınız yiyecek beni ama hala tatmin değilim spritus bişi yapmamı söyledi matematiğim yetmedi ona sinir olup duruyorum neyse sözümona spritus hala görmedi introyu konusunu biliyor (di mi sprit :) )ama intro'yu görmedi bakalım siz görünce beğenecek misiniz... Bence gayet eeee neyse şey oldu işte bişi :) . Fikirlerinizi görünce söylersiniz yarın veya cumartesi çıkartmayı düşünüyorum bir pre-view daha inşallah beğenilir. Mag'imizi de zannedersem bir kaç hafta (yok bu politikacıların haftası değil sınavları atlatırsam 1 - 2 en fazla 2.5 hafta) içinde okuyor olacağız makaleleri yazmaya başlayın isterseniz :)  Haydi kalın sağlıcakla

Post-Scriptum: Ya biri bana oyun atölyesi'ni tarif edebilir mi cumartesi kaybolmayayım moda'da :D

Post-Scriptum2: Bu arada belirtilen süre cumartesi günkü toplantıda belirleneceklerle orantılıdır evet politikacılık oynuyorum çaktırmıyorum ama yani o süre uzayabilir dee kısalabilir de :)
Başlık: disk mag!
Gönderen: vigo - 10.11.2005 21:18:36
disk maglerin başında intro olur... hemde aslanlar gibi olur...

http://www.bronxwhq.org/bronx/download.php.../bnx-intesc.zip (http://www.bronxwhq.org/bronx/download.php?section=c64&file=http://www.tranvay.com/bronx-c64/bnx-intesc.zip)

cumartesi için;

kadıköy moda migrosu sorun, tam orada...
Başlık: disk mag!
Gönderen: tURbO - 11.11.2005 03:18:49
Alıntı
Originally posted by spaztica@Nov 7 2005, 05:24 AM
korkma, bu bir one night demo ya da underwater dreams değil; hoş ikincisi hiç de fena değildi hani. :) :) :) kasım ayı içinde tam release olarak ortaya çıkacak portal'imiz; %70ini gören şahidim var... :P
[post=2760]Quoted post[/post]
[/b]

vigo anlatti olayi.. ben oralari harbi kacirmisim.. sorry.. neyse... kismet diilmis..

yok yok benim bi suphem yokta.. forumdaki bu super muhabbetler kaybolcak diye bir kaygim var..
Başlık: disk mag!
Gönderen: skate - 11.11.2005 09:11:06
Alıntı
Originally posted by tURbO@Nov 11 2005, 03:18 AM
yok yok benim bi suphem yokta.. forumdaki bu super muhabbetler kaybolcak diye bir kaygim var..
[post=2847]Quoted post[/post]
[/b]

Kaygın olmasın, eski mesajları transfer edecek toolu ben üstlenmiş durumdayım kardeşim. Bir türlü vaktim olmadı haftaiçi, genelde geç döndüm eve, haftasonu halledicem converterı.
Başlık: disk mag!
Gönderen: Bakkada - 11.11.2005 11:37:38
Oyun atolyesinde bir aksiyon mu war ben mi kacirdim yoksa isterik bi adammiyim?Ya da scener arkadaslarimi mi ozledim???

Ya su toplantilar icin felan ayri bir baslik acilsin dewamli duyuru yapilsin felan desem...

PS:Sen kimsin leeeen nidalarini duyar gibiyim :)
Başlık: disk mag!
Gönderen: spritus - 11.11.2005 12:07:45
Alıntı
Originally posted by Bakkada@Nov 11 2005, 12:37 PM
Oyun atolyesinde bir aksiyon mu war ben mi kacirdim yoksa isterik bi adammiyim?Ya da scener arkadaslarimi mi ozledim???

Ya su toplantilar icin felan ayri bir baslik acilsin dewamli duyuru yapilsin felan desem...

PS:Sen kimsin leeeen nidalarini duyar gibiyim :)
[post=2855]Quoted post[/post]
[/b]


bakkada, bu toplantılar tüm scenerlara açık. aslında ne kadar kişi gelse o kadar iyi olur. eğer scener arkadaşlarını özlediysen yarın saat 12'de oyun atölyesi kafede (moda migros'un karşısı) çoğunu bulabilirsin :)

duyurular için bir başlık açmak gerek, haklısın..
Başlık: disk mag!
Gönderen: Bakkada - 11.11.2005 12:55:42
Meeting ile ilgili ayri konu basligi icin tsekkur ederim.Bu toplantidan biraz gec haberim oldugu icin ve ozellikle doktor ile randevum oldugu icin sebeplenemiycem umarim bu konu basligi bunun gibi sorunlari ortadan kaldiracak ;)
Hepinize iyi eglenceler simdiden...
Başlık: disk mag!
Gönderen: skate - 11.11.2005 14:28:29
Bakkada: Aslını sorarsan bizler her dakika telefonlaşan adamlar değiliz. Ya burdan ya IRC'den ya da MSN türevi birşeyden haberleşiyoruz. Şahsen ben IRC ve MSN gibi birşey de pek kullanmıyorum, tüm haberleri bu forumdan takip ediyorum. Sonuç itibariyle bence forumu iyi takip edersen ayrı bir bölüm olmadan bile toplantıları zamanında öğrenirsin. Diğer bir yöntem ise bir topic'e subscribe olmak tabii ki. Bu yeni açılan topic'e subscribe olursan (sağ üstlerde yer alan bir link) otomatik mail ile haber alabilirsin atılan yeni mesajları.
Başlık: disk mag!
Gönderen: Bakkada - 11.11.2005 14:33:58
BAzen o kadar hizli okuyorum ki bazende okudugumu annamiyorum ondan kaynaklanan bi durum :)
Başlık: disk mag!
Gönderen: skate - 11.11.2005 14:39:52
Alıntı
Originally posted by Bakkada@Nov 11 2005, 02:33 PM
BAzen o kadar hizli okuyorum ki bazende okudugumu annamiyorum ondan kaynaklanan bi durum :)
[post=2864]Quoted post[/post]
[/b]

Pekala şimdi şunu çöz bakalım.

6 adet topumuz var elimizde (gülmeyin!) ve bunlar 2'şerli renk gruplarına ayrılmış durumda. Örneğin iki kırmızı, iki yeşil, iki mavi top olduğunu varsayalım. Aynı renk toplardan iki toptan biri diğerinden daha hafif ve tüm renklerin ağır ve hafif topları birbiriyle aynı ağırlıkta. Elbetteki renkleri ayırt edebiliyoruz ancak ağırlıkları elimizle tartamıyoruz. Elimizde yeterince hassas bir eşit kollu terazi var ve iki tartım hakkında nasıl tüm topların hangisinin ağır hangisinin hafif olduğunu doğru şekilde bulabiliriz?

Hızlıca oku ve cevapla bakalım :lol:
Başlık: disk mag!
Gönderen: eirik - 14.11.2005 23:38:36
vigo ile irc de kanalda ( #scene-tr ) bu ctsi saat 13:00da derginin bolumlerini kararLa$tIrmak, 1 hafta icerisinde kodda ve tasarImdaki geli$meleri tarti$mak ve muhabbet etmek icin kadIkoyde akmar pasajInIn oradaki marmara kafe de bulu$ma kararI aldik. diger toplantI gibi bu toplantI da herkese acIk ve herkes davetlidir.
Başlık: disk mag!
Gönderen: spaztica - 15.11.2005 02:26:42
marmara cafe çok kööötüüüü bir kafedir yaw... topkapı'da kedi etinden yapılan dönerlerin olduğu büfede buluşsak daha iyi olacak yahu!

şaka maka, vigo'nun hesap konusundaki rahatsızlığına katılıyorum, oyun atölyesi hoş ve nezih bir yer olsa da uzun süreli muhabbetler için biraz giriyor.

yer önerisi yap diyeceksiniz, gıkım çıkmaz; benim bildiğim yerler bazılarına uymayabilir, o yüzden lafını etmeyecem.

e kardeşim, bu laf kalabalığı niye diyenlere de... marmara kötü. that's it.
Başlık: disk mag!
Gönderen: Bakkada - 15.11.2005 09:07:31
Dergi ile hicbir alakam yok ama siz kafeyi belirleyin yeter :)
Bu sefer ordayim :)
Başlık: disk mag!
Gönderen: vigo - 15.11.2005 10:24:58
bana heryer uyar, beyenmezsek başka kafeye gideriz...
bilemiyorum, bostancı'da çah bahçeleri var, nargile filanda var...
kafanıza göre...

erik'in tavsiye ettii herşey okdir benim için.
Başlık: disk mag!
Gönderen: spritus - 15.11.2005 12:10:20
hava yağışlı değilse kesinlikle tercihim çay bahçesi olur. kapalı ortamda bunalıyorum, üretici olamıyorum :)
Başlık: disk mag!
Gönderen: vigo - 15.11.2005 12:48:39
zaten üstü kapalı,
yani havadar mekan
yağmur yağsa bile sorun yok...
Başlık: disk mag!
Gönderen: Bakkada - 15.11.2005 13:06:02
Ya modada ustu kapali deniz manzarali kusel bi caybahcesi wardi adini hatirliyamadim ama...

Fiyatlari da uygundu sanirim...
Başlık: disk mag!
Gönderen: skate - 15.11.2005 13:50:24
moda, bostancı derken en son kartal'da yapıcaz toplantıları resmen. ben kağıthane'deyim kardeşim, biraz beni de düşünün. kadıköy sahilden ileri gitmemeyi tercih ediyorum, aksi taktirde çok işgence oluyor yaw...
Başlık: disk mag!
Gönderen: vigo - 15.11.2005 14:02:21
ok, bana heryer her şekil uyar...

lütfen "target" veriniz.
Başlık: disk mag!
Gönderen: drmurti - 15.11.2005 14:18:30
Alıntı
Originally posted by vigo@Nov 15 2005, 02:02 PM
ok, bana heryer her şekil uyar...

lütfen "target" veriniz.
[post=2927]Quoted post[/post]
[/b]


PDA ve Cep telf Review'ları yapabilirim. Zaten kazandığımın yarısını bu tür aletlere yatırıyorum.
Başlık: disk mag!
Gönderen: Decipher - 15.11.2005 17:40:03
kusura bakmayın ben bu cumartesi gelemeyeceğim. ama eğer beşiktaş tarafı bir yerde olursa (daha bu cumartesi kadıköydeydik bari başka yerlere gidelim :) ) kesinlikle gelme ihtimalim 95% ve üstü olacaktır. beşiktaşta falan iyi yer bilen varsa oraya gidelim yoksa ben bu tarafta olmayacağım ve haliyle gelmem de çok çok zor olacak... :(
Başlık: disk mag!
Gönderen: Bakkada - 15.11.2005 17:56:26
Besiktasta ELma Cafe'ye,Citir Pub'a,Taraca Kafeye,Sinan Pasa Pasaji altindaki adini hatirlamadigim kafeye :),Kazan Birhanesine,balik pazarinin arkasindaki nargilecilere gidilebilir :)
Başlık: disk mag!
Gönderen: eirik - 15.11.2005 21:58:19
yer geni$ cok ki$iyi kaldirabilir diye orasIni demi$tim , diger yer degi$ikligi onerilerine acIgIm. hava iyi olursa modada cay bahcesi olur mesela
Başlık: disk mag!
Gönderen: Bakkada - 16.11.2005 08:58:00
Ya bene her yaka da uyarda fazla katilim olmasi acisindan oylama ile belirlensin :)

Bu arada besiktasta Pink House die bi nargile kafe war hem terasi hem kapali alani war ;)
Başlık: disk mag!
Gönderen: sensei - 16.11.2005 13:39:43
besiktas... beer port!. iceriz falan hem... !? olur mu ki ? hem ishte vapurdan inen gelir falan ?
Başlık: disk mag!
Gönderen: Bakkada - 16.11.2005 13:57:10
BeerPort'un fiyatlari biraz pahali :)
Başlık: disk mag!
Gönderen: spaztica - 16.11.2005 17:25:59
kazan dururken beerport neye....!
Başlık: disk mag!
Gönderen: sensei - 16.11.2005 18:11:50
Alıntı
Originally posted by spaztica@Nov 16 2005, 03:25 PM
kazan dururken beerport neye....!
[post=2940]Quoted post[/post]
[/b]

bana farkmaz ya.. alkol olsun muhabbet olsun yeter.. oole yakin diye sheettim beerport'u.. kazan it is then.. .ya da.. farkmaz yani..

ICELIM COSHALIM KODALIM!!!!!! hadi durmaaaaak yooooooook!!!
Başlık: disk mag!
Gönderen: disq - 16.11.2005 20:41:26
beerport'da (yok beerpoint'de galiba) hesabi almak bilmeyen garsonlar vardi. barbie (barbarian/bronx) ile yaklasik yarim saat ekstradan garson pesinde kosmustuk.
Başlık: disk mag!
Gönderen: eirik - 17.11.2005 09:50:11
o zaman bir an once karar verelim , mekan kazan mI oluyor $imdi ? bunu per$ gunu (bugun) bitmeden karara baglarsak iyi olur insanlar muallakta kalmasIn. ki$isel goru$um, toplantiyi alkolsuz bi yerde yapip karara vardiktan sonra alkollu bi yerde devam etmek yonundedir. :)
Başlık: disk mag!
Gönderen: tURbO - 17.11.2005 15:22:26
Alıntı
Originally posted by disq@Nov 16 2005, 08:41 PM
beerport'da (yok beerpoint'de galiba) hesabi almak bilmeyen garsonlar vardi. barbie (barbarian/bronx) ile yaklasik yarim saat ekstradan garson pesinde kosmustuk.
[post=2942]Quoted post[/post]
[/b]

Barbarian'in emailini bana ozelden atarmisin?
tskkurler.
Başlık: disk mag!
Gönderen: vigo - 17.11.2005 17:13:38
bana bi email verilmişti ama bounce etti ööle bi mail yok diye..
Başlık: disk mag!
Gönderen: eirik - 17.11.2005 23:28:23
barbie eger o barbie ise yakIn zamana kadar sozluk kasiyordu diye hatirliyorum orada ula$ILabilir eger bIrakmadIysa sozlugu
Başlık: disk mag!
Gönderen: Bakkada - 18.11.2005 12:26:44
Topik dagilmasin kim gelio kim gelimio nerde toparlanios bi karar werilsin :)

Besiktas pink kafe hala onerim he olmadi besiktas kazan....
Başlık: disk mag!
Gönderen: skate - 18.11.2005 15:04:50
Cumartesi saat 12:00 beşiktaş kazan. Ok midir? Bu arada kazan nerdeydi yaw? :)
Başlık: disk mag!
Gönderen: Bakkada - 18.11.2005 15:41:04
Alıntı
Originally posted by skate@Nov 18 2005, 03:04 PM
Cumartesi saat 12:00 beşiktaş kazan. Ok midir? Bu arada kazan nerdeydi yaw? :)
[post=2970]Quoted post[/post]
[/b]

Kabalci kitabevinden barbaros bulvari istikametinde sola donunce;buyuk besiktas carsisindan camiye bakan kapidan cikar cikmaz,deniz muzesinin hemen sol caprazi :)

Bana ok bu arada...
Başlık: disk mag!
Gönderen: vigo - 18.11.2005 15:43:15
bi irtibat tel i var mı cep?
ben oraları pek bilmiyorum
Başlık: disk mag!
Gönderen: spaztica - 18.11.2005 16:00:04
kazan tarifi:

taksime kalkan dolmuşların sırasında üste geçitten hemen önce aynı sırada kalıyor. hemen yanından da beşiktaş pasajı'na giriş var.

saatin uygunsuzluğundan istesem de sanırım gelemeyeceğim... 4de bir randevum var, tee tarabya'da. yetişebilirsem uğrarım, ama herhalde 12den buluşursanız 4-5e kalmazsınız...
Başlık: disk mag!
Gönderen: Bakkada - 18.11.2005 16:25:03
Arkadaslar ben besiktasta oturuyorum,bulusma noktasini bulma konusunda yardim gerekecegini dusunen arkadaslara ozzel mesaj olarak cep telefonumu werebilirm...
Başlık: disk mag!
Gönderen: eirik - 18.11.2005 17:05:39
kusura bakmayIn sInav haftasI yogunlugu nedeniyle ba$LIgI acIp fikri ortaya attIktan sonra ilgilenemedim, 11de yildiz da son bi sInavIm var ona girip gelicem. mekan kazan oldu bu durumda. bu haliyle yeni bi ba$LIk acsak daha iyi gorulur kanatindeyim