tr-demoscene

the scene => demoscene => Konuyu başlatan: skate - 16.05.2011 00:09:44

Başlık: Rottoprojo64 by Plush
Gönderen: skate - 16.05.2011 00:09:44
Bunu hatırlayan var mı?
 
http://www.pouet.net/prod.php?which=49904
 
Javascript'de 256 byte'da küp çeviririm de Commodore 64'de çeviremez miyim? :) Linkler aşağıda.
 
CSDB:
http://noname.c64.org/csdb/release/index.php?id=100083
 
Pouet:
http://www.pouet.net/prod.php?which=56981
Başlık: Rottoprojo64 by Plush
Gönderen: spritus - 16.05.2011 08:50:51
en aktif scener'dan en güzel bir produkt. eline sağlık sk8 :)
Başlık: Rottoprojo64 by Plush
Gönderen: nightlord - 17.05.2011 01:59:19
abi daha isteyim bakamadim ama csdb yorumlari ve screenshota bakilirsa super gozukuyor eline saglik :)
Başlık: Rottoprojo64 by Plush
Gönderen: ssg - 17.05.2011 12:16:31
herkesten once varligini ben ogrendim deyip hava atayim. hatta yurtdisindakilere, asmalimescitte acik havada bira patates esliginde ogrendim diye hava atayim.

sirrini da bir tek ben biliyorum ve bu sir benimle mezara gidecek. (abart)
Başlık: Rottoprojo64 by Plush
Gönderen: skate - 17.05.2011 17:38:16
Experimental Atari 800 XL portu:
http://www.akaydin.com/atari/codes/skate/previews/rottoprojo800.zip
 
Henüz Atari'de olaya o kadar hakim olmadığım için size büyük oldu. şu anda 256'nın tam 1.5 katı 384 byte. Ne yazık ki c64'deki kadar kolay değil sprite pozisyonlarını set etmek Atari'de. Ancak sprite (players&missiles) kullanmadan doğrudan ekrana plot ile çizim belki daha kısa yer tutabilir. Bir ara onu da deneyeceğim.
 
Not: Küp daha büyük ancak hesaplamalar birebir aynıdır. Küpün büyüklüğü çözünürlükten kaynaklanıyor. Commodore'daki kadar yumuşak dönmüyor bu çözünürlükte.
Başlık: Rottoprojo64 by Plush
Gönderen: endo - 24.05.2011 13:27:14
eline saglik kardesim super olmus.
Başlık: Rottoprojo64 by Plush
Gönderen: skate - 07.06.2011 03:29:19
JAC hayvanı (müstakbel Atari demo coop elemanım) benim 384 byte olarak yaptığım ve 300 byte'ın altına inmeyeceğine inandığım Atari portunu 254 byte'a indirmişti, Outline'da yayınlanmış.
 
http://www.pouet.net/prod.php?which=57080
 
edit: şimdi baktımda platform sayısı 3'e çıktı.
 
http://www.pouet.net/search.php?what=Rottoprojo&type=prod&x=22&y=4
 
yok mu spectrum, amstrad, amiga (bu aralar çok revaşta), atari st v.b. portunu yapacak? :)