İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Konular - skate

Sayfa: 1 ... 32 33 [34] 35
496
demoscene / 7d4 Demo Party Sonuçları Ve Dosyalar
« : 24.05.2004 10:41:39 »
7D4 Demo Party sonuçlarına ve partyde yayınlanan tüm stufflara aşağıdaki linkden ulaşabilirsiniz:

7D4 Demo Party Offical Homepage

497
geyik / Peace Ulan Azcık Peace!
« : 17.05.2004 21:48:49 »
Turkish scene durdu durdu 2003 sonu ve 2004'ün ilk yarısında patlak verdi. Kronolojik sıraya koymak gerekirse yaşananlar:

* Bronx'dan ayrılan elemanlar,
* Independent'ın kurulması,
* Independent Bronx arası sürtüşmeler,
* Independent'ın dağılması,
* Hi3s'in kurulması.
* 7D4 Partisi öncesinde ve sonrasında yaşanan tartışmalar,
* Bronx'un dağılması...

Yeter ulan! Ben de bütün bu tartışmaların içersinde full yer almış biri olarak sıkıldım yaw! Ben barış çubuğu mudur mutluluk çubuğu mudur her neyse ondan tüttürüyorum bir tane, bana katılan katılsın katılmayan listenin sonuna eklesin kendini ama ben yokum, oynamıyorum... küsün bozun hepiniz :)

498
demoscene / 7d4 Sonuçları
« : 12.05.2004 11:26:30 »
7D4 Demo Party sonuçları çok kısa bir süre içersinde unoffical olarak açıklanacaktır. Offical sonuçlar ise stufflarla birlikte http://www.7dx-party.org/7d4 adresinde yayınlanacaktır. Tüm katılımcılara teşekkür ederiz.

499
hi3s / Yeni Grubumuza Hoşgeldin Mesajları
« : 31.03.2004 17:06:05 »
Bu alan sizindir hi3s memberları. Tepe tepe kullanın. Turkish Scene'e hoşgeldiniz.

500
Şu son olaylar her ne kadar hoş olmasa da yine de bana scenede biraz hareket olduğunu hissettirdi. Ancak birşeyler eksik. Eksik olan şey adam akıllı stuff. Bence hemen herkes işe koyulsun, her platformda hertür code, grafik, müzik dalalım olaya. Kim ne yapabiliyorsa.

Ara not: Bu arada Wisdom senin olayın farklı biliyorum. Sen kaliteden ödün vermezsin. Ben ödün vereceklere sesleniyorum :)

Ne yapabiliyorsa yapsın herkes, tüm turkish scene'e sesleniyorum. Bahsettiğim şey önümüzdeki partyden bağımsız. Ama bir ay sonra ama bir-iki yıl sonra, stuff çıkaralım ve stufflar üzerinden kapışalım...

İçimden geldi :)

Tüm şu geçen olaylar sonucunda şahsen kimseyle bir problemim kalmadı. Önceden varsa da artık yok... Aslında birçoğumuz, hatta karşılıklı atışanlarımız, birçok konuda benzeşiyoruz. Ben bu olayların nüksetmesini, ancak stufflar çıktıktan sonra nüksetmesini diliyorum ;) Birbirimize sert girmeyelim, itham etmeyelim, ancak eğlenecek kadar didişelim. 2004'den sonra bile scene'in Türkiye'de var olabileceğini kanıtlayalım. Ne dersiniz? Sonuçta zaten toplasan kaç kişi ederiz tüm turkish scene? Hangimiz bu ortamlardan uzaklaşsa genellikle geri kalanlarımız için kötü oluyor. Çünkü emeğinin binler yerine yalnızca onlar hatta bazen daha az kişi tarafından değerlendirilmesi insanı üzüyor. Dimi ama... Hydrogen'e müzikleriyle ilgili Türkiye'den yalnızca iki-üç kişi doğru dürüst değerlendirme yaptı. Yazık değilmi onca emeğe? Ama yarın öbür gün herkes kavgalı olursa o iki-üç yorumu bile arar hale gelebileceğimizden endişe ediyorum ben.

Hades intromu olumsuz eleştirdin ya, inan çok hoşuma gitti. Çünkü ben o introdan oldukça memnumdum. Beni tatmin etmişti. Şimdi daha iyisini yapmam gerektiğini hissediyorum, söz konusu olan basit bir intro bile olsa...

-=[SkaTe / BrOnX]=-

501
tr scener discussion / Inactivite
« : 15.03.2004 16:03:54 »
Haydi millet forumu canlandıralım biraz. Hiçmi söylecek birşey kalmadı scene ile ilgili? Nerde sizin scene ruhunuz? Kardeşlik, dostluk... İcabında didişin, birbirinize bok atın ama birşeyler yazın yaw :)

502
geyik / Bronx E-mail Fırtınası
« : 08.03.2004 16:43:17 »
Bronx News:

08 Mart 2004 tarihinde yaşanan grup içi email trafiği Bronx tarihinin en yüksek email trafiği olduğundan (eskiden email mı vardı dimi ama) Vigo tarafından "Dünya Kadınlar Günü", "Bronx Best Email Traffic" gününe çevrildi. Tüm dişi yaratıklardan özür diliyor, yeni bayramımız mübaaaarek olsun diyorum.

503
tr scener discussion / İstek Ve Şikayetler
« : 24.02.2004 01:49:15 »
Hydrogen'in mantıklı tavsiyesi üzerine, yalnızca forumla ilgili konuların tartışılması ve forumu genişletmek için ortaya atılacak fikir ve tavsiyelerin tek bir noktada toplanması amacıyla bu kategoriyi açtım. Forumumuz için hayırlı olmasını dilerim.

504
geyik / Yeni Forum
« : 31.12.2003 12:23:58 »
Yeni forumun arayüzü, encoding problemleri bir yana reply atmaya çalıştığımda access denied diyor geyik bölümünde Wisdom'ın açtığı thread'e. Nassı yani?

Ayrıca önceden attığım postların bir kısmı uçmuş. Örnek 3dCube örneği. PHP blockları arasında kalan alanlar taşınamamış galiba.

Spaztica: Database convertion için büyük emek sarfettiğinin farkındayım ancak önceki forum bence sorunsuzdu yaw...

505
resident / New forum member
« : 22.12.2003 11:33:43 »
Eric'in aramıza katılmasına çok sevindim. Ancak daha önce forumdaki confirmation mailı atma sorunundan dolayı yarım kalan üyeliği yüzünden olsa gerek "Eric" değil "Eiric" handle'ını almış. Eğer bundan memnun değilse benim elimden birşey gelmiyor ancak bir ihtimal Spaztica bir çözüm üretebilir. Kendisine konuyu ileteceğim.

Tekrar hoşgeldin Eric...

506
geyik / Polling
« : 19.12.2003 13:16:45 »
Arkadaşlar Platforms->PC->Demoscene'e bir polling açtım. Sizler de istediğiniz kategorilere polling açabilirsiniz. Forumu daha eğlenceli bir hale getirmiş oluruz.

507
demoscene / Favori demo/intro boyutu
« : 19.12.2003 13:11:51 »
Favori demo/intro boyutunuz nedir?
  • 32 Byte
  • 64 Byte
  • 128 Byte
  • 256 Byte
  • 512 Byte
  • 4 KB
  • 64 KB
  • 64 KB+
  • [/list=1]

508
web linkleri / Emulators
« : 19.12.2003 03:40:12 »
C64 Emulatorleri içinde en iyilerden biri olan CCS64'ün son versionunu kendi domainime attım. ısterseniz bu mirrordan indirebilirsiniz.

http://www.akaydin.com/misc_files/CCS64 V3.0 Beta 1.3.zip://http://www.akaydin.com/misc_files/C....0 Beta 1.3.zip://http://www.akaydin.com/misc_files/C....0 Beta 1.3.zip

509
web linkleri / ToDoList
« : 16.12.2003 11:38:45 »
Microsoft Project tarzı proje geliştirme programları sizin çalışma tarzınız için gereksiz derecede karmaşık ancak yine de yapmakta olduğunuz işlerin bir listesini düzenli ve hoş özelliklerle (priority, % complete, dates, nodes v.s.) tutmak istiyorsanız tam aradığınız programı aşağıdaki linkte bulabilirsiniz. * ToDoList *

Bu program .dan.g nickli bir coder tarafından MFC kullanılarak geliştiriliyor. şu anki versionu 1.9 ancak çok hızlı version atıyor. Çocuk arı gibi çalışıyor walla. Benim için çok kullanışlı bir program. Eminim sizlerin de hoşuna gidecektir. Ayrıca "The Code Project" newsletter'ına da üye olmanızı tavsiye ederim. Bu ve bunun gibi onlarca freeware ve open source projeleri ve de projelerin updatelerini takip etmeniz açısından çok yararlı olacaktır.

ToDoList - A simple yet effective way to keep track of your current programming tasks:
http://www.codeproject.com/useritems/ToDoList2.asp

510
coding / 3D Cube
« : 15.12.2003 18:58:22 »
Bu çok klasik bir uğraşıdır. Her 3D ile ilgilenmeye başlayan ilk olarak küp çevirmek ister. Ancak programlama dili ve formülleri anlayamamaktan kaynaklanan ya da uygun örnekler bulunamadığı için yeni başlayanlara zor anlar yaşatabilir bu basit örnek. Burada herkesin çalıştırabilmesi için eskiden HTML+JavaScript ile yazdığım bir örneği koyuyorum. PHP bloğunda yer alan kısmı copy&paste ederek bir text dosyasına yazın ve uzantısını htm ya da html olarak rename edin. Sonra double-click ile çalıştırın. Hepsi bu.

Kod: [Seç]
<html>
<head>
<title>Cube3D Demo</title>
<meta http-equiv=&quot;Content-Type&quot; content=&quot;text/html; charset=windows-1254&quot;>
<meta http-equiv=&quot;Content-Type&quot; content=&quot;text/html; charset=iso-8859-9&quot;>
</head>
<body bgcolor=&quot;#000000&quot; text=&quot;#FF0000&quot; onResize=&quot;return false&quot; onContextMenu=&quot;return false&quot; onSelectStart=&quot;return false&quot; onScroll=&quot;return false&quot;>
<script>
// prepare layers
for(i = 0; i < 8; i++)
document.write(&quot;<div id='v&quot; + i + &quot;' style='position:absolute; left:0px; top:0px; width:30px; height:30px; z-index:1'><b style='font-size: 30px'>•</b></div>&quot;);

// define global variables
var firstCoorX = new Array(100, 100, 100, 100, -100, -100, -100, -100);
var firstCoorY = new Array(100, 100, -100, -100, 100, 100, -100, -100);
var firstCoorZ = new Array(100, -100, 100, -100, 100, -100, 100, -100);
var coorX = new Array();
var coorY = new Array();
var coorZ = new Array();
var zoom = 300, dist = 350;
var midX = 200, midY = 200;
var PI = 3.1415926535;
var angleXaxis = 0, angleYaxis = 0, angleZaxis = 0;

// rotate cube function
function rotateCube()
{
for(i = 0; i < 8; i++)
{
 // rotate on x axis
 coorY[i] = firstCoorY[i] * Math.cos(angleXaxis / 180.0 * PI) + firstCoorZ[i] * Math.sin(angleXaxis / 180.0 * PI);
 coorZ[i] = firstCoorY[i] * Math.sin(angleXaxis / 180.0 * PI) - firstCoorZ[i] * Math.cos(angleXaxis / 180.0 * PI);
 // rotate on y axis
 coorX[i] = coorZ[i] * Math.cos(angleYaxis / 180.0 * PI) + firstCoorX[i] * Math.sin(angleYaxis / 180.0 * PI);
 coorZ[i] = coorZ[i] * Math.sin(angleYaxis / 180.0 * PI) - firstCoorX[i] * Math.cos(angleYaxis / 180.0 * PI);
 // rotate on z axis
 temp = coorX[i];
 coorX[i] = coorX[i] * Math.cos(angleZaxis / 180.0 * PI) + coorY[i] * Math.sin(angleZaxis / 180.0 * PI);
 coorY[i] = temp * Math.sin(angleZaxis / 180.0 * PI) - coorY[i] * Math.cos(angleZaxis / 180.0 * PI);
}
// increase angles
angleXaxis = (angleXaxis + 1) % 360;
angleYaxis = (angleYaxis + 2) % 360;
angleZaxis = (angleZaxis + 3) % 360;
}

// projection and plot function
function setCube()
{
for(i = 0; i < 8; i++) // for every 8 vertex
{
 if(coorZ[i] + dist > 0) // if it is visible
 {
  px = coorX[i] / (coorZ[i] + dist) * zoom; // FORMULA: projection_x = x / (z + distance) * zoom
  py = coorY[i] / (coorZ[i] + dist) * zoom; // FORMULA: projection_y = y / (z + distance) * zoom
  document.all(&quot;v&quot; + i).style.left = midX + px; // FORMULA: vertex_position_x = center_of_the_area + projection_x
  document.all(&quot;v&quot; + i).style.top = midY + py; // FORMULA: vertex_position_y = middle_of_the_area + projection_y
 }
}
}

function cubeAnim()
{
rotateCube(); // rotate the cube
setCube(); // project and draw
setTimeout(&quot;cubeAnim()&quot;, 20); // call next frame after 20 miliseconds
}
cubeAnim(); // call the first frame
</script>
</body>
</html>

Umarım bu size yardımcı olur.

Sayfa: 1 ... 32 33 [34] 35