İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - aeymur

Sayfa: [1] 2 3
1
Anlıyorum, fikirler için teşekkür ederim. Fırsat buldukça geliştirmeye devam ediyorum.

2
İlk seferler ios 7 yüklü iPad'de başlar başlamaz çöküyor diye reddedildi. Sonra ipad'in yanına bir de iphone5s eklendi. Benim denemelerimde bir çökme söz konusu olmuyordu. Derleme parametreleriyle oynayıp tekrar gönderiyordum. Nihayet ayarlarda doğru kombinasyonu buldum. Şimdi baktım ilk 06.Aralık'ta göndermişim. Yani oyun 1.5 ay önce bittiği halde yeni yayınlatabilmişim. Her gönderimden sonra sonuç almak 4-5 gün sürüyordu. Araya birde itunes'un 1 haftalık bakımı girdi.

Multiplatform geliştirme ortamlarının faydası büyük (ben Xamarin + Monogame kullandım) ama native geliştirme ortamından uzaklaşmak ilave bir karmaşıklığı ve döküman kıtlığını da beraberinde getiriyor malesef.

3
Nihayet "Forbiden Forest" Apple App Store'da da yayınlanmaya başladı. Dört kere reddedildikten sonra.

https://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=796365662&mt=8

4
Sağol coze.
Monogame kullandım. Xamarin sayesinde iOS ve Android için derleyebildim. Belki WP8 versiyonunu da çıkaracağım.
Grafikleri freelancer.com'dan bir grafikere yaptırdım.
Müzik,  Fluffing A Duck / Kevin MacLeod. About kısmından web sitesini de öğrenebilirsin.
Oyunun ismini dikkat ettiğim halde yanlış yazmışım  :-[ , ben de bıraktım öyle  >:(

5
Selam arkadaşlar,
Mobil oyunum "Forbiden Forest" Google Play'de yayınlanmaya başladı:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.eymur.forbidenforest

Bir sorun çıkmazsa önümüzdeki hafta iOS versiyonu da AppStore'da yayınlanmaya başlar diye umuyorum.

* Forbiden Forest, fizik temelli bir puzzle oyunudur.
* Amaç elinizdeki kısıtlı sayıdaki ateş topu ile küçük yeşil yaratıkların tümünü vurmaktır.
* Gerçekçi fizik motoru sayesinde her levelin birden fazla çözüm yolu olabilir. Dolayısıyla her level defalarca oynanabilir.
* Doksanbeş level içerir.

http://www.flickr.com/photos/110906006@N06/11282573345/
http://www.flickr.com/photos/110906006@N06/11282720433/
http://www.flickr.com/photos/110906006@N06/11282582345/
http://www.flickr.com/photos/110906006@N06/11282657146/

6
Doğrudur üstad, bu sizin konunuz. Ben, yeni birşey sandım ve hayaller dünyasına gark oldum. Hala daha da ordayım:)

7
Plug-in'siz böyle bir şey yapılabileceğini hiç sanmıyorum. Ancak bu iş için W3C trafından bir standart belirlenirse ve tarayıcılar bunu destekleyen versiyonlarını çıkarırsa plug-in'den kurtuluruz. Sanki W3C'nin sitesinde böyle bir çalışma görmüştüm, emin olamadım.

Ben de Skate gibi işin şeklinin bu tarafa doğru gideceğini düşünüyorum. ıleride bütün sayfaların 3D bölümleri olacaktır. ış belki tamamen 3D tasarlanmış sayfalara doğru da gidebilir. HTML'yi sadece tagı için kullanan sayfalar... Hatta bu değişimin şimdiye kadar neden olmadığına da şaşırıyorum. Çünkü 3D sayfalar pazarlama açısından çok şey vaad ediyor.

Bir de veritabanı erişimi sağlanırsa e-ticaret çok değişebilir. Sanki bir FPS oynar gibi sanal bir mağazanın katları ve reyonları arasında dolaşarak, ürünleri evire çevire hatta varsa hareketli parçalarla oynayarak alış-veriş yaptığınızı düşünün. Size eşlik eden ünlülere benzer şekilde modellenmiş bot satıcılarla beraber... Tamam, ben de kendime güldüm:)

Neyse, tasarımcılar 3D değişiminin başlamasını dört gözle bekliyor olmalıydılar. Yoksa mecazmı yapıyorsunuz:)

8
çeşitli / C64TPC - Bir Türk Projesi
« : 14.12.2008 13:19:38 »
Önceki mesajda belirtmediğim bir yenilikte şu, dosya listeleme hizmeti (LOAD "$") herhangi bir d64 imajı bağlı değilkende çalışıyor artık. Entegre dosya gezgininin bulunduğu klasördeki dosya ve dizinleri listeliyor. C64'ün dosya adlarını düzgün görüntüleyebilmesi için küçük harfleri büyük harfe çevirerek gönderdim. Bunu yapmadan önce aldığım liste okunmayacak haldeydi.
C64'ün en fazla kaç dosyadan oluşan listeleri görüntüleyebileceğini merak ediyordum. Kalabalık bir dizin olarak win'in system32 klasörünü seçtim. Yaptığım denemelerde C64 1000 dosyadan oluşan listeleri sorunsuz olarak okuyup listeledi. Her dosya için dosya adı, dosya boyu ve liste biçimlendirme kodlarıyla bereber 33 bayt gerekiyor. Yani 1000'in biraz daha üstüne çıkabileceğini (38KB/33) düşünüyorum ama ben listeyi ilk 500 dosya ve klasör ile sınırlandırdım. Sanırım oldukça yeterli bir rakam. Bu çok kişi için gerekli bir özellik değil ama P64/MSSIAH uyumluluğu için yapmam gerekiyordu.  Sizin de ilginizi çekebileceğini düşündüğüm için yazdım.

9
çeşitli / C64TPC - Bir Türk Projesi
« : 13.12.2008 15:18:42 »
C64TPC yazılımının 1.1 versiyonu hazır ve proje sitesinden indirilebilir. Bu sürüm bazı hata ayıklamaları içeriyor, bu nedenle daha kararlı. Esas yenilikse Prophet 64 & MSSIAH'ın load ve save sistemiyle tam uyumluluğun sağlanmış olması.

http://www.cancarpet.com/saymantek/c64tpc_en.html

10
music / Alone/Nightlord klibi (Hydrogen)
« : 12.12.2008 12:57:12 »
Merak ettim, nasıl dinleyebilirim?

11
pc / Çift Mouse Kullanımı
« : 06.12.2008 13:18:03 »
ssq'nin dediği gibi teorik olarak olması gerekirmiş gibi geliyor ama bir dökümanda Windows 2000'in, USB aygıtlara erişirken kullandığımız API veya DirectX fonksiyonlarının USB klavye ve fareye erişmek için kullanımına izin vermediğini okumuştum. O yüzden büyük ihtimalle XP ve Vista'da izin vermeyecektir.
 
Çözümün iki seri ya da 1 seri, 1 usb fare kullanarak gerçekleştirilebileceğini düşünüyorum. Ancak standart girdi aygıtı olarak kullanılan klavye ve fareye sıradan bir usb yada seri aygıtmış gibi doğrudan erişmeyi hiç denemediğimi söyleyim.

Edit: Gnos konuyu konuyu aydınlatmış, özel SDK'sı varmış, şimdi gördüm.

12
hardware / USB ve C64 seri portu IEC'nin benzerlikleri
« : 10.10.2008 13:27:55 »
USB hakkında dökümanlar okurken IEC'ye ne kadar benzediğini görüp şaşırdım:

USB'de de IEC'de de çevresel aygıtlar ortak olarak aynı veri yolunu kullanıyorlar. Her iki standartta aygıtların tekil adresleri olmasını gerektiriyor. Aygıtlar özelleştirilmiş görevler için dahili olarak farklı erişim noktaları barındırıyor. Bunlar Commodore'un dökümanlarında "Second Channel" diye geçiyor, USB "endpoint" demiş. ıki standartta da ortak bus tamamen bilgisayarın kontrolünde. Çevresel aygıtların her bus'ı kulanma girişiminin öncesinde ve sonrasında b.sayar tarafından kontrol paketleri gönderiliyor.

Bunların bir kısmına, ortak bir veri yoluna birden fazla aygıt bağlamaya çalışan protokoller için karşılaşılacak benzer sorunlara getirilmiş benzer çözümler diyebilirsiniz.  Ancak bir kitapta USB'nin tarihçesinden bahsederken açıkça HPIB ve GPIB'ye (IEC'nin eski isimleri olarak düşünebilirsiniz.) gönderme yapılmış. Ayrıca HP USB spesifikasyonunun haklarını elinde bulunduran 7 şirketten biri.

Özetle, Commodore firması tasarladığı bilgisayarlara çevresel aygıtlar bağlamak için, ileride genel kabul görmüş bir endüstri standartı olacak yöntemin  o tarihlerdeki halini taa en başından seçmiş diyebiliriz. Bence IEC, gelişerek, hızlanarak ve hala isim değiştirerek :) yaşıyor da diyebiliriz.

13
çeşitli / C64TPC - Bir Türk Projesi
« : 02.10.2008 10:48:09 »
Mevcut disketlerini TPC kullanarak PC'ye aktarmayı deneyeniniz varmı? Bu tür işler için C64'te diskcopy gibi yazılımlar var sanırım. Program adı verebilirmisiniz?

14
pazar yeri / Satılık C64TPC'ler
« : 29.09.2008 11:30:53 »
Beyler ben dışarı çıkıyorum. artık internete erişimim olmayacak. ikinizde de cebim var, bilgilendirirsiniz.

15
pazar yeri / Satılık C64TPC'ler
« : 29.09.2008 00:21:12 »
saati ve yeri netleştirelim o zaman. Ben bostanlı iskelesini biliyorum, kumrucuları iskeleyi baz alarak tarif edebilir misin? ya da anlamlı bir fark yoksa iskelede buluşalım.

Sayfa: [1] 2 3