tr-demoscene
the scene => coding => pc => Konuyu başlatan: einhander - 15.06.2009 22:32:34
-
Turbo c++ 3.0 ile yazdım. Hala yazmaya devam ediyorum.Tüm kodu sıfırdan yazdım.http://rapidshare.com/files/244922259/SHIP.zip.html (http://rapidshare.com/files/244922259/SHIP.zip.html)
Klavye Yukarı 'w' aşağı 's' sol 'a' sağ 'd' ateş boşluk tuşu kullan ekranda iki yönde gidebilirsiniz.
-
vay guzel olmus, sesler de pc speaker'dan gelirse tam olacak :cool:
-
einhander: 64 bit vista'da calistiramiyorum. oyun dos oyunu mu?
-
@nightlord: Turbo C++'dan Windows application yapıldığını gördün mü? :) 320x200 ekran modu olayından çalıştıramıyorsundur. Ben DOS emülatörü yerine solvbe kullanıyorum, tavsiye ederim. Gerçi biraz farklı sonuçlar çıkıyor ancak hiç yoktan iyidir.
http://sourceforge.net/projects/solvbe/
Kullanımı oldukça basit. Environment Variables'da yer alan bir path'e kopyalayın exe ve dll'i (mesela C:\Windows). Sonra dos ekranında önce solvbe yazın (solvbe'nin penceresi açılacak), sonra dilediğiniz DOS exesini ya da COM dosyasını çalıştırın.
Not: 64 bit sistemlerde test etmedim.
-
Msdos ortamında çalışıyor. mod 13 kullandım.tesla sound veya müzik koyucam.tabii diğer spriteler için grafik ve ai yazdıktan sonra.
-
dos box da denedim çok ağır çalışıoyor ? neden anlamadım
-
Cycle sayısını arttırman lazım CTRL+F12 miydi neydi. Defalarca basıyorsun, pencerenin sağ üstünde mi ne arttığını göreceksin.
-
http://rapidshare.com/files/249616601/SHIP2.zip.html
Mini oyun için ekran dört yönde hareket edebilirsiniz.Artı birde tesla sound istemişti. Oyun içine düşmanlarda olcak.Yakında
Not:
Oyunla ilgili açıklamalar
Oyundan çıkmak için "ESC" kullan , 'w' yukarı - 's' aşağı - 'a' sola 'd' sağa Boşluk ateş
Turbo c++ Kullandım. Kendi geliştiridiğim Tile motoru kullandım.700 satır kod var.Tüm oyun dataları için Sabit data tabloları kullandım.Klavye kontrolu için
interrupt kullanmadım.Son hali baya uraştırdı.kıytırık bişi ama sıfırdan yazmak böle zorr bişi....:)