İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - Ragnor

Sayfa: 1 2 3 [4] 5 6 ... 61
46
return / Return'den Süpriz Release: Flag_Intro
« : 05.02.2012 22:56:17 »
http://noname.c64.org/csdb/release/?id=104756

Aegis eskiden yaptığı ama daha önce yayınlamadığı bir introsu ile karşınızda, iyi seyirler...

47
flash actionscript / List of Flash Gaming Engines
« : 05.02.2012 22:54:16 »
ben flashpunk'ı kullanıyorum. son 7dx'teki oyunumu da onunla yaptım, partiden önceki son 2-3 akşamda birazda partide üzerinde çalışarak gördüğünüz oyun çıktı. işleri oldukça kolaylaştırıyor.

48
ahahauahhuhauashaha. ahh öldüm gülmekten, hydrogen süpersin abi :)

49
demoscene / Plazma #6, #7 ve #8 Cikti
« : 20.01.2012 02:17:27 »
Bana sorarsanız blog kötü bir fikir. Çok daha rahat yazı yazabiliriz ama deadline denen şeyin insanlar üzerindeki önemli etkisini göz ardı etmeyin derim. Dergi vari aylık çıkardığımız bir yayınımız vardı. Son zamanlarında katılım çok azalmış olmasına rağmen aylık 3-4 özel yazı geliyor, 3-4te dandik yazıyla kotarıyorduk iyi kötü. Sonrasında aylık yayına son verip web üzerinden blog şeklinde yayına geçtik. Blog yayınına geçtikten sonra sanırım sadece 1 ya da 2 yazı yazabildim. Deadline'ların üzerimde oluşturduğu baskı ve Nightlord'un bahsettiği Burst modun birde topluca çıkan yazıların insanda oluşturduğu zevk ayrı bence. Her çıkan Plazma'da dandikte olsa bir yazım varsa çok güzel birşeyin parçası olduğum için kendimi çok iyi hissederim hep.

Blog olunca bu biraz kayboluyor bence. En azından çıkan ürüne bakamıyorsun çünkü hep ortada, küçük küçük değiştiği için bir anda karşında belirlmediği için o hafif şaşkınlık, o heyecan olmuyor.

Blogun en güzel yani direk yorum ala bilmek yazılara. Ama yazılara yorum gelmeyince insan kendi kendisiyle konuşuyormuş gibi hissediyor. Blog işine girişeceksek blog'u nasıl tanıtacağımız ve okuyucu çekeceğimiz bence önemli bir konu. Sonuçta yazarların motivasyonlarının korunması lazım ve yapay bir şekilde (mesela ücret ödeyerek) bir motivasyon yaratmadığımıza göre doğal yollarla (yani yapılan işin beğenilmesi ve takdir görmesi) sağlanmalı bu motivasyon. Dergi olunca çok daha az geri bildiğim bile yeterli oluyor ama blog'ta bu yine çok göze çarpıyor.

Bir diğer sıkıntıda çok az kişiyiz hem blog'a hem de Plazma'ya yeteri kadar içerik sağlamamız mümkün mü? Bilemiyorum blog fikri aslında gayet güzel ama içerikleri aynı kişiler tarafından yazılıp aynı konular olacaksa ikisinden biri diğerini öldürür gibime geliyor.

ışin aslı hangi formatta ne yapacağımız çokta umrumda değil şu noktada. Benim yazacağım yazabileceğim şeyler aşağı yukarı aynı zaten. Benim asıl ilgilendiğim şey kendini Scener olarak gören kişilerin artması. Ürün çıkarmaya çalışanların sayısının artması. Bu ikisini daha güncel ve daha önemli problemler olarak görüyorum. Yoksa içerik oluşturmaya gelince farklı ortamlarda ve formatlarda (forum yazısı, diskmag, pdf dergi, paper dergi, blog yazısı vs.) zaten birşeyler yazılıyor hali hazırda. O konuda en büyük sıkıntı Plazma'da oluşan tıkanıklıktı, giderildi. şimdiden sonra yeni bir sayı çıkarmak kolay, Nightlord ya da o meşgulse başka bir gönüllü rahatça bu işi üstlenebilir.

Bu arada blog belki de benim için en önemli problem olan yeni scener'ların aramıza katılmaması problemini çözmede çok daha faydalı olabilir.

... Evet, gece 2'yi geçtim ve zaten uykusuz beynim iyice iflas etti. Ben yatar, umarım bu post çok dağınık olmamıştır. browser'da bir problem var, bazen aşırı yavaşlıyor ve bastığım harfler 3-4 sn. geç geliyor, ben tabii yazarken ona bakmadan devam ettiğim için uykununda etkisiyle arada abuk subuk şeylerde yazmış olabilirim, bunun içinde şimdiden özür diler, cevapla butonuna basar ve önünüzden çekilirim.

50
demoscene / scene portal ihtiyaclari
« : 20.01.2012 01:40:20 »
ılahi Hydrogen, yarım saattir ölü başlığı okuyormuşum, Vigonun yorumu okurken birden ışık çaktı, Vigo ne zaman döndü de mesaj yazıyor diye o zaman ayıldım işte :).

51
demoscene / Plazma #6, #7 ve #8 Cikti
« : 17.01.2012 23:24:45 »
*plazma'yı okumayı bir türlü bırakamadığı için ne kadar muhteşem bir iş çıkarıldığını ve ne kadar çok teşekkür etse az olacağını anlatacağı yorumu yazmaya bir türlü vakit bulamaz*

52
demoscene / PC'de En Begenilen 10 Demo
« : 09.01.2012 23:00:08 »
Bende Skate gibi ilk 10 yazamayacağım ama ilk aklıma gelen birkaç demoyu paylaşayım.

Heaven 7 / Exceed
ılk izlediğim demo. Demoscene'e dair ilk izlenimim, ilk görüşte aşk? Çok etkilemişti beni vaktinde, o yüzden bende yeri özel.

Nothing / Raven
Nightshift'te yayınlamışlardı sanırım. Klasik 3d efektlerin üzerine hastası olduğum 2d grafiklerle bayıldığım bir atmosfer yaratmıştı. Özellikle credits ekranının hala hastasıyım.

Live Evil / Mandula
Pek bilinmeyen bir demo, 98 yapımı olması lazım. Tamamen şans eseri keşfetmiştim pouet'te. Klasik mod müzikten bambaşka bir şekilde harika caz tınılarıyla bayıldığım 2d efektleri çok güzel bir şekilde birbirine harmanlamıştı. Görsellerde 10 numaradır bence. Glöp'üm olsa CDC verirdim Pouet'te :).

Kings of the Playground & Frameskool / Equinox
Önce Kings of the Playground'un hastası olmuştum. Klasik demolardan farklı bir tarzda bu demo'da yine. Hem görsel hem de işitsel olarak çok rastlamayacağımız tarzda birşey. Sanırım bu tarz farklı denemeler beni çok cezbediyor. Bu demoyla Equinox benim dikkatle izlenecekler listeme girmişti ki Frameskool'u çıkardılar. Oldskool efektleri bu kadar başarılı bir şekilde kullanabilen başka bir demo yoktur herhalde.

Masagin / Farbrausch
Farbrasch'un yaptıkları arasında açık ara en sevdiğim. Sanırım ikinciliği de yeni yayınladıkları passing on alacaktır. Çok basit bir efekt ama çok hoş bir sonuç ortaya çıkarmış. Bu arada Masagin'den bahsetmedim. Gerek yok çünkü :).

şimdilik aklıma gelenler bunlar. Geldikçe yazarım yine.

53
Tanışma / Ynt: Leonard Blyx
« : 04.01.2012 21:43:12 »
Hoşgeldin LeonardBlyx! Skate söylemiş zaten söylenecekleri. Bu arada yukarıda Ray'in linkini verdiği 7D4 haberi belki de benim ilk türk scene'i ile tanışmam olabilir. Çok iyi hatırlamıyorum ama 7D4'e gelme planlarım vardı ama vazgeçmiştim. Sonra pişman olunca seneye kaçırmayacağım demiştim :).

54
Main Forum / Forum güncelleme süreci hakkında
« : 03.01.2012 20:00:20 »
yeni temanın hastası oldum, süper bence. böyle kalabilir :).

55
geyik / Gittiiii dağ gibi 2011 gittiii :(
« : 01.01.2012 18:53:00 »
Nice yıllara. Bu arada partinin zamanını iyi ayarlayında dünyanın sonu geldiğinde güme gitmesin.

56
geyik / Bedük'te scener oldu
« : 31.12.2011 01:04:25 »
Çünkü Google herşeye rağmen geliştirdiği yazılım ve teknolojilerde hem daha açık hem de paylaşımcı.

57
geyik / Bedük'te scener oldu
« : 30.12.2011 21:55:38 »
abi neden sadece ie9 ile çalışıyor? yani yine ie standart dışı takılmaya devam mı ediyor html5 ile de?

58
7dx / 7dx 2011 Parti Raporları
« : 26.12.2011 22:10:46 »
Abi biliyorum Zomco'yu çılgın wild compo çalışmalarıyla özdeşleştirdiniz ama bu sefer ki Commander64/Return'den gelmişti :).

Parti raporunu 1-2 güne, ürün yorumlarımı da hepsini tekrar gözden geçirdikten sonra yazacağım.

59
Main Forum / program önerisi
« : 21.12.2011 00:49:17 »
snipping tool bende yok sanırım ve evet windows 7 kurulu şu anda linuxta değilim :)

60
7dx / 7dx 2011 Compolar
« : 20.12.2011 17:31:56 »
Gah, kod kusacağım artık :(. Abi siz nasıl yapıyorsunuz cidden anlamıyorum ya. 2 koldan ilerliyorum ama ikisinden birini, onu da ancak partide bitirebilecekmişim gibi geliyor. Keşke yıllık iznim falan olsaydı :).

Neyse siz bu muhabbete devam edin ki kendimi çalışmaya mecbur hissedeyim iyice :)

Ha birde, ÖzDesertDreams iki defa gösterildi çünkü MUHTEşEMDı! ZOMCOOOOOOOO!!!!!

Sayfa: 1 2 3 [4] 5 6 ... 61