tr-demoscene

the scene => partiler, toplantılar, etkinlikler => 7dx => Konuyu başlatan: scg - 26.03.2006 21:34:59

Başlık: 7D6 Kompo Önerisi
Gönderen: scg - 26.03.2006 21:34:59
4k procedural gfx. Böyle bi kompo kategorisi olabilir mi? Hiç bir 3D api kullanımı olmayacak , coder istediği bi yöntemle (raytracing vs..) imaj oluşturacak.   .exe --> .tga yada .bmp output vercek.
Başlık: 7D6 Kompo Önerisi
Gönderen: chenmy1 - 26.03.2006 21:39:40
bu dedigin editor oluyor sanki..
3dsmax->Render gibi bir sey :)

sanirim sunu kastediyorsun:

http://www.ultimategameprogramming.com/dem...yTracing&page=1 (http://www.ultimategameprogramming.com/demoDownload.php?category=RayTracing&page=1)


realtime ufak bir nesne uzerinde bisiler denesen?
Başlık: 7D6 Kompo Önerisi
Gönderen: skate - 26.03.2006 21:52:09
Bu sene kategori arttırımı yerine azaltımına gitmemiz muhtamel compolarda. 4k procedural gfx değil de "software rendering" gibi bir başlık belki düşünülebilir. Yine de yeterli katılım olmayan her kategori başka kategorilerle birleştirilecektir. Örneğin 2 tane software rendering demo gelmesi durumunda full size dibine kadar GPU kullanan demolarla aynı kategoride yarışmak durumunda kalabilirsiniz.

Not: şimdilik tamamen tahmini konuşuyorum. Organizasyon toplantılarında bütün konular enine boyuna (depthine ?!) tartışılacak ve sonuçları official siteden duyurulacaktır.