İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Konular - deniz

Sayfa: [1]
1
Merhaba, iş ilanının resmi metni aşağıdadır. Tam zamanlı bir iştir, free lance arkadaşlar aramıyoruz. Birliktelik uzun soluklu olacaktır, ücret tatmin edicidir, iş ve ortam bence süperdir ayrıcana. Ben oyun yapmak istiyorum diyen arkadaşların başvurularını bekliyoruz. Teşekkürler.

//------------

Céidot Oyun Stüdyoları’nın sahibi CéiPrime A.ş. oyun geliştiricileri için yeni iş imkanları sunuyor. Céidot’ta oyun geliştiricisi olarak çalışmak için tercihen ActionScript 3.0, Java, C++ dillerinden en az birisine hakim her türlü tecrübeli ve / veya yetenekli programcı dostlarımızı aramızda görmekten mutluluk duyacağız.
   
  ış başvurularının değerlendirilmesinde yaptığınız örnek işler var ise sürecin hızlandırılması ve başvurunuzun değerlenlendirilmesi açısından büyük avantaj olacaktır.
   
  Ayrıca oyun stüdyomuzun web ekibine katılması için iyi derecede PHP / MySQL bilen tecrübeli web programcısı arkadaşlara da iş imkanları sunuyoruz.
   
  Uzun vadeli ve sözleşmeli olarak bu pozisyonlarda yer almak ve Türkiye’nin en tecrübeli oyun ekiplerinden birisinin parçası olmak istiyorsanız, CéiPrime A.ş. sizi cazip şartlarda ekibine dahil etmek için başvurularınızı bekliyor olacak.
   
  Başvurularınızı lütfen ik@ceidot.com adresine yapınız.
   
  şimdiden tüm ilgi gösteren arkadaşlara teşekkür ederiz.
   
  CéiPrime Yönetim Kurulu

2
diğer projeler... / ÇizBakalım
« : 28.12.2006 18:03:34 »
selamlar,

böyle birşey yaptım. gelin oynayalım.

www.cizbakalim.com

3
nightshift / tebrikler..
« : 08.03.2006 21:54:08 »
selamlar,

okuduğum/anladığım kadarıyla süper bir party olmuş beyler, başta organizatörler olmak üzere ortamı oluşturan ve yaşatan herkesi tebrik ediyorum.. bu sene çok çok istememe rağmen orada olamadım, askerlik felan filan.. sıkıcı şeyler .. ,işallah gelecek party de birlikte olmak ve buradaki güsel insanlardan bikaçıyla tanışmak istiyorum :]

neyse.. şimdi ÖldüR hakkında birkaç şey eklemek istiyorum.. malum relese anında o kadar çok az zamanım kalmıştıki doğru dürüst bir info.txt bile yazmaya fırsat bulamadım..

yarışmanın ödüllerinin bu kadar güsel olması öldür ü hazırlamak için beni motive eden en önemli şey oldu açıkçası.. şimdi mızmızlanmak istemem ama insan askerde iken başka şeylerle uğraşmak -biraz- zor oluyor ama ilişkileriniz iyiyse çoğu abuk yerde farklı aktiviteler ile ilgilnebilmekte şaşırtıcı şekilde mümkün olabiliyor.. öldür ü yapmaya sanırım 1 mart tarihinde karar verdim.. yanlış hatırlamıyosam bu tarihlerde fazlamesai.net de yarışma ile ilgili bir haber çıkmıştı ve orada ödüllerden felan bahsediyordu.. okudum ve direk kan basıncım yükseldi.. bundan sonraki 5-6 saat ne yapsam ne yapsam diye düşündüm.. önümde sadece 4 gün vardı ve halihazırda süper bir rafta bekleyen projemde yoktu..

ertesi gün ilk işim fizik motorları gibi oyuncakları incelemek oldu.. az kod ile etkileyici , ve şaşırtıcı bişiler yapmak istiyorsanız birazcık fizik kullanmak her zaman güzel sonuç verir..(mi?) ama olmadı.. zaman çok kısaydı. böyle olmayacak dedim ve kolları sıvayıp eski (inaktif..) projelerimden birini hayata geri döndürmenin en güzel yöntem olacağına karar verdim..

oyunyapimi.org kapanmadan hemen önce ufak çaplı ders niteliğinde eğitici bir projecik üzerinde çalışıyordum, konsept olarak ağda oynanabilen , turn based bir gorilla clone u diyebiliriz... yarışma için bu oyunu adam etmek güzel olabilirdi.. hmmz.. aslında bu kadar fazla bir emek gerektireceğini o zaman tahmin edebilseydim sanırım bugün öldür diye bir oyuncuk şu anda release edilmiş olamazdı..

evet çok acı verici olduğunu söylemeliyim, 3 günde sanırım toplam 10 saat felan uyudum.. yemek yemediğim ve içtima ile nöbette olmadığım zamanlarda ise masa başında kod kastım.. hatta internet bile yoktu, kafayı az yemedim.. gittim 30 dak. internet falan kullanabildim , ondada netten ses model aradım.. sonuçta baştaki kodu network altyapısı ve turn based den kurtardım.. grafikleri ve konsepti tamamen değiştirdim, ses - model ekledim, particle efektleri oluşturdum ve ortaya yepyeni şirin bişiler çıktı.. evet buglarla dolu olsada çıktı.. hatta şımardım bide üstüne +3 haritacıkta koydum 10 dakikada..

info.txt yi yazıp oyunu release ettiğimde sanırım saat 19:30 felandı, yani 30 dakka ile bitime anca yetişebildim.. speed compo yapsaydınız onada katılacaktım, ehe, çok önemli bir bugu kimse anlamasın diye oyundaki enerji olayını son saniyede kaldırıp -önce vurulan ölür- modunu bi zorunluluk haline getirdim.. pislik yaptım, pişman değilim..

oyun bitti.. harika olmadı, ama 3-4 günde adam edilen güzel birşey oldu kanımca.. çok eğlendirici olamasada biraz old skool, birazda esprili oldu, içime sindi.. paket içerisinde kodunu da yayınladım söylemesi.. isteyen gidip kurcalayabilir, gpl felan filan.. gerçekten ilgili olan varsa benimle e-posta ile bağlantıya da geçebilir (derleme felan gibi şeyler hakkında..)

sonuçta eğlendim.. acıdı ama eğlenceliydi.. askeri ortamda nasıl bir ürün 4 günde release edilir, bunu göstermek için yapım aşamalarını ve bu aşamalar sırasında karşılaşılan -über- zorlukları ve komik durumları felan videoya alabilseydim sanırım bomba gibi bir wild entry de çıkabilirdi aslında ..

neyse .. fazla uzadı sanırım.. son olarak söylemek istediğim bu organizasyon beni taa buralarda boktan bir ortam içindeyken acaip eğlendirdi.. öyle garip bişiyki fiziksel olarak orada olmasamda party ruhu, yarışma, katılım heyecanı, adrenalin harikaydı arkadaşlar.. umarım ileride katılımcı olarakta böyle bir ortamda yer alabilirim..

bu arada son olarak bi şey daha söylemem lazım, içimde kalmasını istemiyorum: vedat, ilginç bir adamsın. başka birşey daha söylemiycem sana.

ankara zırhlı birliklerden saygılar sevgiler, kendinize iyi bakın.

kodlamaya devam..

deniz.

Sayfa: [1]