İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Konular - 2ka

Sayfa: [1]
1
Selamlar,

Yogda adında Adobe flash platformu için hybrid bir arac (debugger/assembler/disassembler/code injector) piyasaya sürdük. Bu program sayesinde swf dosyaları içerisindeki derlenmiş byte koda veya sabitlere (string,integer etc) müdahale edebiliyorsunuz.

Yogda , Adobe AIR , Flex Flash builder , Haxe ve alchemy abc binaryleri ile uyumlu.

Ürün detaylarına aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz : http://www.yogda.com

ıyi çalışmalar

2
music / 2ka // terraformer
« : 06.06.2007 12:32:40 »


http://2ka.org/audio/sfgl/2ka-terraformer.mp3 | 04:38 | 6mb | 192kbps

parça kurgusu : http://2ka.org/i/terralayout.gif
kullanılan yazılım : jeskola buzz w/ polac vst wrapper
kullanılan enstrumanlar :

matilda tracker
maxx claster toxic iii
spectrasonics trilogy
camelphat
izotope ozone
m42

3
pc / oldskool asm trix
« : 05.06.2007 13:22:35 »
efenim oldskool copy protection rutinleri ile ilgili konu$alim diyorum netekim bazıları platform yüzünden obsolote olsada bu tarz şeyler yaklaşım açısından oldukça vizyon açıcı olaylardır diye düşünmekteyim.

hep beraber birkac tanesini yazalim :)

disasembler $a$irtmaca (bogus instruction)

instructionlar arasinda bogus data basip onlarin uzerinden atlamak suretiyle yapilir , disasembler in instruction u yanli$ dekode etmesiyle sonuclanir.

normal kod:

mov ah,09h
mov dx,120h
int 21
ret

modifiye kod:

mov ah,09h
db 0ebh,02          ; jmp +2
db 0f0h,0a0h
mov dx,105h
db 0ebh,02          ; jmp +2
db 0f0h,?
int 21
ret


disasembler sonucu :


-u 100
16A9:0100 B409          MOV     AH,09
16A9:0102 EB02          JMP     0106
16A9:0104 F0            LOCK
16A9:0105 00BA0501      ADD     [BP+SI+0105],BH
16A9:0109 EB02          JMP     010D
16A9:010B F0            LOCK
16A9:010C A0CD21        MOV     AL,[21CD]
16A9:010F C3            RET


int u 3 (debuggerin hook ettigi breakpoint interruptu)  kullanarak runtime kod dekode etme

normal ko$ullarda int 3 debugger tarafindan hook edilir . ancak biz bu interrupt i decoder rutini olarak kullanirsak o interrupt debug amacli hook edildiginde kod cali$maz hale gelir.

ornek (bogus instruction kombosuyla)

db    0ebh,02h
db    0f0h,0a0h?                                  
int   3
db    0c8h,0bh      ; xor   ax,ax


disasembler sonucu :

16A9:0100 EB02          JMP     0104
16A9:0102 F0            LOCK
16A9:0103 A0CCC8        MOV     AL,[C8CC]
16A9:0106 0B05          OR      AX,[DI]


**basit bir int 3 handler i

Int_3_Handler:
                        db    0ebh,02h
                        db    0fh,0FFh      
                        push  ax    
                        push  bx
                        push  dx
                        add   sp,6
                        pop   bx
                        pop   ax
                        push  ax  
                        push  bx  
                        sub   sp,6  
                        push ds
                        mov   ds,ax
                        db    0ebh,02h
                        db    0fh,0FFh      
                        mov   dx,word ptr ds:[bx+2]
                        xor   [bx],dx
                        POP   DS  
                        pop   dx    
                        pop   bx
                        pop   ax
                        iret

4
diğer projeler... / pmx
« : 20.04.2007 00:40:21 »


PMX, bir grafik canlandirma / kompozisyon (motion graphics) yazilimidir. Prensip olarak Adobe Photoshop benzeri katmanli (layered) grafikler Üzerinde çalisir.

 Var olan motion-graphics programlarina nispeten daha kolay ve daha kontrolü bir arabirimde gerçek zamanli / etkilesimli veya geçeklenmis (rendered) animasyon üretmek amaciyla Korhan Kaya tarafindan gelistiriliyor.
 
Adobe Photoshop™un PSD uzantili dolsyalarini, katmanlari, alpha channel ve pixel blending gibi layer özellikleriyle aktif projenize aktarabiliyorsunuz. Dolayisiyla Photoshop da yaptiginiz herhangi bir çalismadan oldukça kolay bir sekilde animasyon üretebiliyorsunuz.
 

PMXin en önemli özelliklerinden biri, bütün çalismanizi gerçek zamanli yürütebilmeniz. Böylece katmanlarin boyutlarini ya da herhangi bir özelli?ini de?i?tirirken, aktif katmanin ön ve arkadaki katmanlar ile etkilesimini gerçek zamanl? olarak izleyebiliryorsunuz. Bu da gerçeklemeyi (rendering) beklemeden görsellige odaklanmanizi sağliyor.

PMX i, aşağıdaki linkten download edebilirsiniz

pmx 0.7.453.nightshift : http://pmx.2ka.org/index.php?q=download

5
music / Jeskola Buzz
« : 05.03.2007 02:33:48 »
jeskola buzz kullan varmı ? :)

kullanmiyorsaniz :

http://www.buzzmachines.com

Sayfa: [1]