İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - 2ka

Sayfa: [1]
1
bu arada yogda yi kullanarak flex compiler bugi bulmu$lar :)

http://bugs.adobe.com/jira/browse/SDK-26814

2
Alıntı yapılan: sorusoran;23068
apple mac osx versiyonuda olsa iyi olurdu


mac os x ve linux binaryleri ile ilgili beta sureci bittikten sonra calismayi planliyoruz .

3
Selamlar,

Yogda adında Adobe flash platformu için hybrid bir arac (debugger/assembler/disassembler/code injector) piyasaya sürdük. Bu program sayesinde swf dosyaları içerisindeki derlenmiş byte koda veya sabitlere (string,integer etc) müdahale edebiliyorsunuz.

Yogda , Adobe AIR , Flex Flash builder , Haxe ve alchemy abc binaryleri ile uyumlu.

Ürün detaylarına aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz : http://www.yogda.com

ıyi çalışmalar

4
music / Sid
« : 18.06.2007 02:58:51 »
sid station ilk çıktığı zamanlar sınırlı sürümü olan siyah sidstation ninja vardi ancak kaçırdık tabiy...

http://www.sidstation.com/sidninja.php


Alıntı
SidStation Ninja - the dark avenger of the SID-family. This silky black beauty has clear blue LED's and a special set of martial arts patches originating from the domains of chaos. Limited to 50 numbered units. Now sold out.

5
music / 2ka // terraformer
« : 06.06.2007 12:32:40 »


http://2ka.org/audio/sfgl/2ka-terraformer.mp3 | 04:38 | 6mb | 192kbps

parça kurgusu : http://2ka.org/i/terralayout.gif
kullanılan yazılım : jeskola buzz w/ polac vst wrapper
kullanılan enstrumanlar :

matilda tracker
maxx claster toxic iii
spectrasonics trilogy
camelphat
izotope ozone
m42

6
Main Forum / kullanıcı sildim
« : 06.06.2007 12:25:00 »
tamamen nerdlerden oluşan bi ortamda moderasyon yapmak zor iş.   herkezde gizli veya görünen bir arıza potansiyeli var. özelliklede günde en az 10 saat aşağı yukarı 20 senedir makina başında oturmuş olan bazılarımızda arıza verme olasılığı daha da yüksek oluyor :)

ancak toplulukların bulunduğu ortamlarda süreçlerin duygusallığa bağlaması noktası da çok tehlikeli. admin veya moderatör kişinin biraz robot gibi olması lazım. durumlar üzerinde gizli veya açık bir rule set çalıştırıp net sonuçlar üretmesi lazım.

özellikle de user silme konusu community içisinde açık tartışmaya dönüşürse varılacak nokta eğer atılan eleman harbi denyo (ego error,lamerlik,vb) deilse polemik olacaktır.

çoğu kullanıcının farkında olmadığı birşey varki adminlik siteyi bir siteyi teknik olarak host etmenin ötesinde o ortamın içeriğini şekillendirmek ve o içeriği üretenleri seçmek ve motive etmek de demek.  bu da bazen belirli bir kaliteyi tutturmak adına "ama bu userin atılması haksızlık" noktasındaki traşlamalara da gidebiliyor.

bence bu tarz tartışmaları yüzgöz olmadan yapmak gerek.
aksi takdirde ortaya çıkan error olayın kendisine zarar verir.

7
pc / oldskool asm trix
« : 06.06.2007 11:51:47 »
bunlarin yani sira cevresel aletlerden (mesela keyboard veya mouse) durum bilgisi alarak ve hatta durum bilgisini var sayarak yapilan işlemlerde söz konusu.  normalde 100 ms de programin açıldığını var sayarsak bu süre içerisinde debug esnasında kullanımda olabilecek spesifik bir arabirimi  özel bir duruma geçirip  daha sonra ordan gelen veriyi kullanabiliriz.

örnek senaryo


init:

...
mov   al,0adh           ; Keyboard ı kitle
out   64h,al              ;
add   al,049h            ; Keyboard bufferı resetle
out   60h,al              ; Bu durumda artık port 64 bize 16 return edecek

...

daha sonra herhangi bir mekanizmanin icerisinden bu porttan gelen 16 sayisini kontrol etmeksizin kullanabiliriz , bu decryption rutininin çarpanlarından biri veya bir far jump olabilir. keyboard in kitli olmasi durumuda cabasi :)

initializasyon bittiğinde keyboard ı eski duruma getirmeyi de unutmamak gerek

8
pc / oldskool asm trix
« : 05.06.2007 13:39:42 »
cpu cache trick

cogu i$lemci kodu çalıştırmadan önce bir kısmını cachelediği için yakın bölgede yapacaginiz değişikliklerin çalisan kod uzerinde etkisi olmaz. Ancak birisi kodunuzu debug ediyorsa durum değişir . bu durumu kullanarak trace edilen kodla debugsız çalışan kodun farklı olmasını sağlayabilirsiniz

örnek bi senaryo :

push  si
push  cs                  
pop   ds                  
call  zop                
zop:                      
pop   si                  
add   si,8                
mov   byte ptr[si],01eh     ; burda bi sonraki jump ın adresini deiştiriyoruz (kodun herhangi bi yerindeki başka bir instruction da olabilir)
db    0ebh,0a0h                 ; debug esnasinda deistirilen jump , normal runtime da ise orjinal jump calisiyor.

9
pc / oldskool asm trix
« : 05.06.2007 13:22:35 »
efenim oldskool copy protection rutinleri ile ilgili konu$alim diyorum netekim bazıları platform yüzünden obsolote olsada bu tarz şeyler yaklaşım açısından oldukça vizyon açıcı olaylardır diye düşünmekteyim.

hep beraber birkac tanesini yazalim :)

disasembler $a$irtmaca (bogus instruction)

instructionlar arasinda bogus data basip onlarin uzerinden atlamak suretiyle yapilir , disasembler in instruction u yanli$ dekode etmesiyle sonuclanir.

normal kod:

mov ah,09h
mov dx,120h
int 21
ret

modifiye kod:

mov ah,09h
db 0ebh,02          ; jmp +2
db 0f0h,0a0h
mov dx,105h
db 0ebh,02          ; jmp +2
db 0f0h,?
int 21
ret


disasembler sonucu :


-u 100
16A9:0100 B409          MOV     AH,09
16A9:0102 EB02          JMP     0106
16A9:0104 F0            LOCK
16A9:0105 00BA0501      ADD     [BP+SI+0105],BH
16A9:0109 EB02          JMP     010D
16A9:010B F0            LOCK
16A9:010C A0CD21        MOV     AL,[21CD]
16A9:010F C3            RET


int u 3 (debuggerin hook ettigi breakpoint interruptu)  kullanarak runtime kod dekode etme

normal ko$ullarda int 3 debugger tarafindan hook edilir . ancak biz bu interrupt i decoder rutini olarak kullanirsak o interrupt debug amacli hook edildiginde kod cali$maz hale gelir.

ornek (bogus instruction kombosuyla)

db    0ebh,02h
db    0f0h,0a0h?                                  
int   3
db    0c8h,0bh      ; xor   ax,ax


disasembler sonucu :

16A9:0100 EB02          JMP     0104
16A9:0102 F0            LOCK
16A9:0103 A0CCC8        MOV     AL,[C8CC]
16A9:0106 0B05          OR      AX,[DI]


**basit bir int 3 handler i

Int_3_Handler:
                        db    0ebh,02h
                        db    0fh,0FFh      
                        push  ax    
                        push  bx
                        push  dx
                        add   sp,6
                        pop   bx
                        pop   ax
                        push  ax  
                        push  bx  
                        sub   sp,6  
                        push ds
                        mov   ds,ax
                        db    0ebh,02h
                        db    0fh,0FFh      
                        mov   dx,word ptr ds:[bx+2]
                        xor   [bx],dx
                        POP   DS  
                        pop   dx    
                        pop   bx
                        pop   ax
                        iret

10
diğer projeler... / pmx
« : 20.04.2007 00:40:21 »


PMX, bir grafik canlandirma / kompozisyon (motion graphics) yazilimidir. Prensip olarak Adobe Photoshop benzeri katmanli (layered) grafikler Üzerinde çalisir.

 Var olan motion-graphics programlarina nispeten daha kolay ve daha kontrolü bir arabirimde gerçek zamanli / etkilesimli veya geçeklenmis (rendered) animasyon üretmek amaciyla Korhan Kaya tarafindan gelistiriliyor.
 
Adobe Photoshop™un PSD uzantili dolsyalarini, katmanlari, alpha channel ve pixel blending gibi layer özellikleriyle aktif projenize aktarabiliyorsunuz. Dolayisiyla Photoshop da yaptiginiz herhangi bir çalismadan oldukça kolay bir sekilde animasyon üretebiliyorsunuz.
 

PMXin en önemli özelliklerinden biri, bütün çalismanizi gerçek zamanli yürütebilmeniz. Böylece katmanlarin boyutlarini ya da herhangi bir özelli?ini de?i?tirirken, aktif katmanin ön ve arkadaki katmanlar ile etkilesimini gerçek zamanl? olarak izleyebiliryorsunuz. Bu da gerçeklemeyi (rendering) beklemeden görsellige odaklanmanizi sağliyor.

PMX i, aşağıdaki linkten download edebilirsiniz

pmx 0.7.453.nightshift : http://pmx.2ka.org/index.php?q=download

11
nightshift / Nightshift 2007 - Tesekkur
« : 06.03.2007 17:46:25 »
Alıntı yapılan: GnoStiC;12736
2ka = 2(ka) = kaka
2ka = 2k(a) = aaaaaaaaaaa..aaaaaaaaaaaa (2000 ya da 2048 tane)

mi? :}

2kb alicaktim register etmi$ler baba :P

$aka bi yana müzik olayları iyice ciddiye sarınca oldskool nickname i (blackwind) deiştirmek gerektiğini düşündüm bikaç sene önce  ^_^ dedim 2k olsun ismin baş harfleri hesaaabı .. 2k diye domain register etmek imkansız haliyle . girdim biriki denemede 2ka.org u aldım .. pek imkan dahilinde değil tabi 3 harfli domain bulmak .. hayırlısı buymuş dedim hemen ehhehe.. insan alışıo sürekli görünce . blackwind i yadırgıyorum şimdi ^_^


Alıntı yapılan: skate;12738
@2ka: bu arada demotool'unu hepimiz çok sevdik. ancak demo compo'da...

haklisin biraz aceleye geldi olaylar , ancak alpha halinde bile gosterdiginiz ilgiye cok te$ekkur ederim . yakinda full scene encapsulationlu vs li exe export yapicam ancak zaman alio tabi :)

layer sequencer gelio oldskool tracker kafasinda o zaman daha faydali kullanilabilir bi tool olucak pmx.

12
nightshift / Nightshift 2007 - Tesekkur
« : 06.03.2007 13:46:34 »
çok güzel bir organizasyon oldu emeği geçen herkeze teşekkürler.

13
music / buzz bugları
« : 06.03.2007 01:22:28 »
evet kesınlıkle , zaten programın coderi jeskola harddiskin boardı yandı source lar total gitti diyerekten developmentı durdurdu tamamen .ciddi ciddi paraları alıp programın source kodunu bi yerlere sattığını söylüyorlar.

intstrument management pattern editing sequencer vs programın bütün bölümlerinde ciddi veya basit buglar var .

ancak mekanizma olarak hiç bir programın veremediği hakimiyeti sağlıyor. diğer hiç bir programda kuramayacağınız sound setupları buzz da son derece hızlı basit yapabiliyorsunuz . polac vst arabirimi sayesinde directx veya steinberg vst effect veya enstrumanları kullanabiliyorsunuz. vst /dx pluginlerle nerdeyse %100 uyumlu diyebilirim. birde eski tracker kafasına alışkınsanız olay süper.

14
music / Jeskola Buzz
« : 05.03.2007 02:33:48 »
jeskola buzz kullan varmı ? :)

kullanmiyorsaniz :

http://www.buzzmachines.com

Sayfa: [1]