İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - spaztica

Sayfa: 1 ... 96 97 [98] 99
1456
pazar yeri / Mini Bi Tool
« : 23.03.2004 17:20:39 »
az önce bi arkadaş .Net ile bunun kısa sürede yapılabileceğini söyledi... dir ya da file'da değişiklik olunca bir event trig edebiliyormuş... ala bir çözüm gibi geldi bana. sonuçta save edilince de yapılan o... 'bizim' tool sadece listen mod'da bekleyecek; tetiklenince de ana dosyayı yeni timestamp'iyle zip'e atacak (iyice basit olsun bari dedim, ortalıkta 10-100 versiyon olmasın, hepsi zip'de dursun).

yok mu .Net ile arası iyi olan bir babayiğit? ne der buna?

1457
pazar yeri / Mini Bi Tool
« : 23.03.2004 17:11:46 »
walla özel saverutini düşünmedim buna; ondan ziyade nasıl gui değiştiren toollar hook atarak araya giriyorsa ben de save'e atılabilir sanmıştım. tabii yeni win core'un bu kadar karman çorman olduğunu düşünmeden... işleri zorlaştırma sistemi sanki bu win! suxxx...

100-200 meg dosyalar için düşünmedim bunu skate; hatta başta psd için bile düşünmedim. ama ufak bi değişiklikle her dosyada kullanılabileceğini de görünce yararı olur hani dedim. tabii yer sorunu olur o boy dosyalarda. ama benim tek ihtiyacım source'lar üzerinde çalışırken... görüntü ve müzik, işin yan pazarı yani... :)

bu arada Cougar'ın yorumu komiğime gitti:
Alıntı
Linux altinda yapmasi mumkun, benzer bir kernel module yazmisligim var
ve
Alıntı
ornegin farkli versionlari yazarken hidden bir file kullanmayacaksak ne kullanacagiz? ya ayni isimde bi dosya mevcutsa?
yani linux kernel module yazan biri bir file locking'i düşünemiyorsa.... cık cık cık....  :lol:

1458
geyik / Pixel Art
« : 23.03.2004 02:44:59 »

1459
pazar yeri / Mini Bi Tool
« : 22.03.2004 16:25:28 »
güzel bi tool fikri geldi aklıma. yazacak babayiğide şimdiden teşekkürler; eminim tüm coder'ların ve grafikerlerin, 3dcilerin acayip işine yaraayacak birşey. bi göz atın...

- tool, sistemin load ve save rutinlerine hook atarak arada kendi işlemlerini yapacak.
- bir preferences arabiriminden girilecek olan folder'lar takip edilecek.
- bu folder'larda hangi yazılım olursa olsun bir işlem yaptığında tool bunu kendisi değiştirerek uygulayacak. şöyle ki:
editplus ya da başka bir yazılımla source kodunuzu editlediniz ve ctrl+s yaptığınızda bizim tool save işleminde araya girecek ve save edilen dosya ismini ./dosyaismi-200403271518.takı diye değiştirecek. tabii ki isimden sonra gelen değer o ana ait date/timestamp. böylece o source'un her versiyonu kayıtlı olacak.
- adedi 10den fazla olan dosyaları alarak ./archive/dosyaismi.zip isimli bir pakete atacak; böylece dir'de en son 10 versiyon olacak sadece.
- load ve directory gösterim rutinlerinde de araya girerek tüm versiyonları göstermektense sadece en son versiyonu normal isimmiş gibi gösterecek. yani dir aldığınızda  ./dosyaismi-200403271518.takı değil sadece ./dosyaismi.takı olarak göreceksiniz.
- tool tamamen saydam olacak; yani çalıştırıldığında bu fonksiyonları yapacak, çalıştırılmadığında da folder gayet normal tüm versiyonları gösterir şekidle olacak.
- extra bir özellik traybar'a yerleşmesi ve mod değiştirmeye buradan tek klikle izin vermesi olabilir. belki bir de kaç versiyondan sonra zip'e atılacağını tanımlamak... ama hangi folder'ları takibe alacağı mutlaka olmalı :) ve 2-3 fodler değil, çalışılabilecek tüm folder'lar olabilmeli. bi ekstra özellik de bu folder'lar içinde takısı şu olanları takibe alma gibisinden birşey olabilir.

hangi birimiz kendine bu konuda güveniyor?  B)

haa, bu tool'u dilerseniz shareware falan da yapabilirsiniz; fikir olarak iyi birşey bence ve geri dönüşü olur. bununla da skate'in dediği gibi tr-scene'e ait çeşitli ekstralar finanse edilebilir. http://www.kagi.com'un ödeme sistemi aşılmaz; oradan satışa sunulabilir de...

1460
demoscene / Yeni Civitas Demosu--mist
« : 21.03.2004 23:04:36 »
harbi çok güzel olmuş; ellerine sağlık... müziği de sevdim, kodu da, demonun tematik yapısını da. klasik scrolltext/sprite demolarının dışında böyle tematik yaklaşımlar benim daha hoşuma gidiyor. müziğin 'mistik' tadı da hakikaten iyi; keyifle dinledim. ses oyunları (iniş çıkışlarda kullanılan oyunlar falan) belki biraz 'yavan' olabilir, ama melodisi gerçekten güzel. grafiklerde ufak tefek (gözler mesela) bozukluklar var; ama göze de çok batmıyor.

gerçekten elinize sağlık. ikincilik alması da ayrıca hoşuma gitti. tebrikler!

nerde bizim 64cülerimiz? biraz da onlar eleştirsin. 64 kodunun neye kadir olduğunu tam kestiremiyorum; lakin light-shaded & filled vektör sanırsam ki aletin sınırlarında... :) haa, orda x/y değerlerini artırıp azaltmak yerine belki daha hoş bir data tablosu kullansaydın (aklıma elastik bounce geliyor) daha hoş durabilirdi ve belki 1-2 farklı obje daha...

elastik rutinleri yoksa flash/javascript için olanı aşağıda; Robert Penner'ın library'sinden ödünç alınmıştır.
ukalalık olarak algılamaman umuduyla koyuyorum buraya.

Kod: [Seç]
/////////// ELASTIC EASING: exponentially decaying sine wave //////////////

// t: current time, b: beginning value, c: change in value, d: duration, a: amplitude (optional), p: period (optional)
// t and d can be in frames or seconds/milliseconds

Math.easeInElastic = function (t, b, c, d, a, p) {
if (t==0) return b; if ((t/=d)==1) return b+c; if (!p) p=d*.3;
if (a < Math.abs(c)) { a=c; var s=p/4; }
else var s = p/(2*Math.PI) * Math.asin (c/a);
return -(a*Math.pow(2,10*(t-=1)) * Math.sin( (t*d-s)*(2*Math.PI)/p )) + b;
};

Math.easeOutElastic = function (t, b, c, d, a, p) {
if (t==0) return b; if ((t/=d)==1) return b+c; if (!p) p=d*.3;
if (a < Math.abs(c)) { a=c; var s=p/4; }
else var s = p/(2*Math.PI) * Math.asin (c/a);
return a*Math.pow(2,-10*t) * Math.sin( (t*d-s)*(2*Math.PI)/p ) + c + b;
};

Math.easeInOutElastic = function (t, b, c, d, a, p) {
if (t==0) return b; if ((t/=d/2)==2) return b+c; if (!p) p=d*(.3*1.5);
if (a < Math.abs(c)) { a=c; var s=p/4; }
else var s = p/(2*Math.PI) * Math.asin (c/a);
if (t < 1) return -.5*(a*Math.pow(2,10*(t-=1)) * Math.sin( (t*d-s)*(2*Math.PI)/p )) + b;
return a*Math.pow(2,-10*(t-=1)) * Math.sin( (t*d-s)*(2*Math.PI)/p )*.5 + c + b;
};

1461
pazar yeri / Mini Job
« : 21.03.2004 21:26:23 »
lakin iş acele...

iyi niyetinden ötürü de tebrik ediyorum skate.

bişeye ihtiyacın olursa haber et. zati online library, database ve archive olarak kullanılmaya alışığım. :)

1462
geyik / Bu Adamlar Hasta!
« : 21.03.2004 21:24:34 »
hahaha... zaten hepimiz de "obsesif" değil miyiz ki? (domain'imin anlamı burdan  anlaşılıyor sanırım) :)
alınacak değilim böyle şeylere, beni hatun mu sandın ne?!  :lol:
şaka bir yana, tabii ki benim de hoşuma gidiyor bu tarz alternatif vakalar...

sen de iş güç olmadan bütün gün sabahtan gece 3-4lere kadar nette takılırsan, emin ol sen de böyle şeylere sık sık rastlamaya başlarsın. ama yapma, evde çoluk çocuk ekmek bekler sonra ümitsizce... <_<

1463
geyik / Bu Adamlar Hasta!
« : 20.03.2004 05:55:54 »
hasta aslında yeterli olmaz sanırım. şu adreste:
http://www.kempa.com/blog/archives/000053.html
bulunan tipler spectrum'da basic'de yazılmış programları LP evet plak!!! üzerine gömmüşler. bu kadarı da oha dedirtti harbiden...

1464
pazar yeri / Mini Job
« : 20.03.2004 01:33:59 »
vc++ ya da vb'de yazılmış bir restoran takip programına hitiyaç var; max 600-700$ söz konusu. toplam süre 1 ay. yazmayı düşünen varsa buyursun... iletişim için bana mail atın

Alıntı
restoranlarda kullanılan sipariş ve stok takip programı hani şu sipariş gelince mutfaktan fiş gibi şefe çıkartan ayrıca malzemeleri stoktan düşüp yemek sipariş geldikçe stoktan oto düşen... programlardan lazım

1465
teori / Tekniker
« : 18.03.2004 03:05:46 »
bu bölümde çeşitli teknikleri bilen arkadaşlardan bunları kolay anlaşılır şekilde anlatan, pseude-code ile örnekleyen yazılar bekliyoruz.

aklma gelen teknikler:
- plasma
- metaballs
- fire
- z clipping
- isometric engine
- jellyvectors
bu liste uzar gider zaten. bir yerlerden başlayalım, ha? yenilere de kolaylık olur sanki.

1466
tr scener discussion / Inactivite
« : 15.03.2004 22:57:25 »
skate'in mesajının hatrına partiye kadar daha açık tutacağım forumu. değişen birşey olmazsa tamamen kapatıyorum.
üzgünüm, ama konuşulmayan bir forumun yararını göremiyorum. zorla da güzellik olmaz; insanlar konuşmuyorsa foruma ihtiyaçları yok demektir. görünün köy kılavuz istemez...
aksi söz konusuysa, buyrun, hodri meydan.

1467
geyik / Coderın Hali
« : 05.03.2004 10:59:15 »
http://www.btinsan.com/1114-04.asp

bu yazı çok gerçekçi; coder'ların asosyalliğini güzel anlatıyor. niye mi paste ettim? sevgilinize code yazarkenki halinizi anlatmanız gerekiyorsa (!!!) iyi bir referans olabilir, hahahahaha....

1468
tr scener discussion / şikayet Dırdır.. Falan
« : 05.03.2004 10:57:34 »
e zaten öyle... level atladın mı yavrucuuum? :)
üst level'larda kendi tag'ini kendin yazabilion, ondan turbo biraz corc modunda. ama bakmayın ona, 1000 post kafadan verdim ona. :P :P :P

1469
geyik / 90'lara Donus!
« : 03.03.2004 23:28:00 »
gönüllüyüm; atomlarıma ayrışırsam da sakıncası yok. biraz da öyle takılır, eğleniriz.

1470
tr scener discussion / Forum Ruleset V1.0
« : 24.02.2004 06:07:32 »
  • tr-scener temelde türk demo scene'ini kapsar, warez/crack/ftp istemeyin bakiim.
  • divx mi? o da ne!
  • saygılı olun
  • bel altına vurmayın
  • genel forum kuralları geçerlidir (e.g. netiquette)
  • spaztica ve skate yetkilidir ve yetkilerini kötüye kullanmaktan keyif alabilirler
  • şikayet, ağlamak ve dırdır etmek yasaktır
  • burada yayınlanan bilgiler bilgisayarınızı bozarsa karışmayız, sorumluluk kabul edilmez
  • eşyalarınıza sahip çıkın, kaybolan eşyalar bulan kişinin olur
  • yeni alt bölüm veya grubunuz için bölüm isterseniz spaztica'ya başvurmanız gerek; skate yaramazlık yapanlara izbandut rolündedir
  • üzerinde konuşulmasını, paylaşılmasını veya fark edilmesini istediğiniz release'leriniz varsa bize gönderin. hatta illa ki gönderin ki, biz de onları forum aracılığıyla insanlarla paylaşabilelim

Sayfa: 1 ... 96 97 [98] 99