Originally posted by skate@Mar 16 2006, 01:42 PM
Düzgün tablolar hazırlarsan işin bu kadar kolay. Bu plot rutininde x registerına x coordinatını, y registerına y coordinatını vererek plot basman mümkün.
P.S: Bu plot rutini yalnızca dikey olarak dizilmiş karakter setleri üzerinde düzgün çalışır. Bitmap olduğunda bir iki satır daha uzuyor iş.
[post=6100]Quoted post[/post]
[/b]
AAh. Etkilendim :) Ben hala klasik programlama mantiginda dusunuyormusum. Hemen indirdim bastim A different perspective'i. Sanirim bahsettigin yazi buydu. Okuyorum simdi.
Originally posted by jimqode@Mar 17 2006, 03:13 PM
skate@ senin rutin'e gore hazirladim tabloyu. Hepsi hepsi 384 byte tutuyormus. Ben cok daha fazla yer kaplar diye dusunmustum. :)
Bu teknik iyiymis oldukca ama anladigim kadariyla ekranda 128x128'lik bir yeri kullanabiliyorsun sadece. Ama olsun boylece x'in byte disina sarkan 8.bitiyle de ugrasmak gerekmiyor :) Sagol yardimlarin icin.
[post=6158]Quoted post[/post]
[/b]
Çok çabuk kapıyorsun olayları. Senden korkulur :) 64 scene'i senin gibi bir coder kazandığı için çok mutlu oldum. Ascraeus adına güzel demolar çıkarman dileğiyle. ıhtiyacın oldukça bizlere soru sorabilirsin.
Originally posted by jimqode@Mar 25 2006, 12:47 PM
@skate: plotting rutinini calistirmayi becerdim. Double buffering yapiyim derken seni rutinde plot1h'de niye 1 oldugunu anlamis oldum :)) bende niye plotl oyle de plot1h'de 1 var diye dusunuyodum :)
Bu $d018 sayesinde acayip seyler basariliyor
[post=6431]Quoted post[/post]
[/b]
Aslında copy&paste ederken dikkat etmemişim pek. gözümden kaçmış. Aksi taktirde kafanı karıştırmamak için plot1h'ın 1'ini silerdim. Ama senin kafanın maaşallahı var, karışacağına double bufferingi çözmüş, helal olsun :)