İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Konular - scg

Sayfa: [1] 2
1
pazar yeri / ış ılanı [ Ankara ]
« : 25.09.2009 14:20:43 »
Ünlü scener lar ( Anesthetic - flexi ) ile birlikte çalışmak mı istiyorsunuz ? Cevabınız evet ise ilanın devamını okuyun :

Minimum Gerekenler:

 - Lisans seviyesinde eğitim derecesi ( EE ve CS mezunları tercih sebebi  
   ama başka teknik bölümler de olabilir ( matematik , fizik vs...) )

 - C++ programlama diline hakim olmak

Tercih Kriterleri:

 - ışaret işleme ve örüntü tanıma alanlarında bilgi / deneyim
 - Paralel programlama ve kod optimizasyonu konusunda deneyim

ış tanımı:

- Üç boyut geri çatma yöntemleri tasarım ve gerçekleştirimi, öznitelik
  uzayı tasarım ve gerçekleştirimi, hızlı öznitelik karşılaştırma için  yöntem
  tasarım ve gerçekleştirimi

Not: ış yeri Ankaradaki güzide üniversitelerden birinin kampüsünde olup, arkadaşca da bir ortama sahiptir.

ılgilenen arkadaşlar : sinan[dot]canga[at]gmail[dot]com dan bana ulaşabilirler.

2
demoscene / ephemera by Approximate
« : 13.09.2009 12:36:08 »
Ephemera , 2009 un en iyi 64k sı sanırım.

3
demoscene / Rupture by ASD
« : 12.04.2009 01:28:12 »

4
demoscene / Infect Me With Your Kiss / Resident
« : 29.12.2008 01:07:13 »
http://pouet.net/prod.php?which=52345

Eline sağlık Decipher..

5
demoscene / TBL Asm 06 Demosu
« : 06.08.2006 18:26:50 »
TBL yeni demosuyla ASM 06 demo compoda birinci oldu. Download zıchtığı için video nun %80 ini falan çekebildim ve seyrettim. Gördüğüm kadarıyla gerçekten hak edilen bi birincilik olmuş. Esasında demo o kadar iyi görünüyoki (SilkCut yada Ocean Machine den daha iyi grafiklerden bahsediyorum) Amiga demosu olduğuna inanmakta güçlük çekiyorum. Sanırım party de emulator üzerinden göstermişler. Eğer gerçek amiga donanımında da çalışıyosa bu demo, ÇÜş diyorum artık.
 
Ve evet bu demo birinci olmazsa "ayakkabılarımı yerim" diyen arkadaşa hak verdim doğrusu.

6
demoscene / Asm 06 64k kompo
« : 06.08.2006 13:06:51 »
Son yılların en deli 64k compo su olmuş bence.

-> Deadringer / Fairlight : 64k da karakter animasyonu. Geçen seneki introlarındaki elemanı dans ettirmiş herifler bu sefer. Mükemmel grafikler ve tam bir sistem canavarı. 6600GT im yetmemeye başladı.

-> Chaos Theory / Conspiracy : Mükemmel dizayn/müzik. Karanlık atmosfer. Fairlight kadar yüksek teknoloji kullanmasada dizayn ı ve atmosferi daha sağlam.

-> Aesterozoa / Kewlers : Bu da sağlam introlardan. Parçacık sistemi çok iyi kullanılmış. Conspiracy ve Fairlight introlarından daha zayıf bence.
 
-> Fr-048 : Precision / Farbrausch : Hımm , tam bi hayal kırıklığı benim için. Farbrausch visualice ile kompolara katılmamalı bence. Gizmo & fiver2 ikilisi çook daha iyi işler çıkarıyordu. Ne görseller , ne dizayn ne de müzik açısından diğer 3 intronun yanına bile yaklaşamıyor.

7
pc / auto değişkeni referansla döndürme [cpp]
« : 29.06.2006 23:54:14 »
Forumda yine in cin top atıyo , hele koding bölümü ... Neyse.
Akşam aklıma takılan bişeyi buraya yazıyim dedim.

Auto bi değişkeni referansla döndürme sakat bi iş , yapmayın etmeyin. şöyle bir örnek yazdım ve ne oluyo baktım :

Kod: [Seç]



#include <windows.h>

#include <iostream>

struct hede
{
float a,b;
};


hede &DoHede(const hede& h1 , const hede& h2)
{
hede h; // auto

h.a = h1.a + h2.a;

h.b = h1.b + h2.b;

//hede &z = h;

return h;

}



void main()
{
hede h1,h2;

h1.a = 1.1f; h1.b = 2.2f;
h2.a = 3.3f; h2.b = 4.4f;

// olmayan bişeyi gösteriyon !!!
hede &p = DoHede( h1 , h2);

// kopyalama var , no problem
hede c = DoHede( h1 , h2);

std::cout<<&quot; p.a &quot;<<p.a<<std::endl;
std::cout<<&quot; p.b &quot;<<p.b<<std::endl;

std::cout<<&quot; c.a &quot;<<c.a<<std::endl;
std::cout<<&quot; c.b &quot;<<c.b<<std::endl;



system(&quot;pause&quot;);
return;
}




VC++ 2003 kullanıyorum. Debug modda sonuç beklediğim gibi . p de abidik gubidik şeyler print ediliyo , c olması gerektiği gibi.. Ama Release modda p de yine abidik gubidik şeyler görmeyi beklerken c ile aynı şeyleri görüyorum.

Any ideas??  


Not : Bu foruma cpp syntax highlight özelliği ekleme zor bişey midir ? ..  bide blog cu arkadaşlara soru : blog lara nasıl eklenir cpp syntax highlight?

8
7dx / 7D6 Kompo Önerisi
« : 26.03.2006 21:34:59 »
4k procedural gfx. Böyle bi kompo kategorisi olabilir mi? Hiç bir 3D api kullanımı olmayacak , coder istediği bi yöntemle (raytracing vs..) imaj oluşturacak.   .exe --> .tga yada .bmp output vercek.

9
çeşitli / GP2X Sahibi Olan Var mı?
« : 03.02.2006 17:25:17 »
Geçenlerde forumda bi GP2X muhabbeti geçmişti. Hatta buradan birileri Türkiye Distribütörüne gidip aleti yakından görmeyi düşünüyorlardı. Aleti gören yada satın alan var mı? Eğer satın alan varsa buraya bi review tarzı bi yazı yazarsa memnun olacam. Çünkü ciddi ciddi almayı düşünüyorum.

10
demoscene / Pouet Charts
« : 13.01.2006 13:51:36 »
Elemanın biri oturmuş ve 2005 deki popüler demoları listelemiş. 2005 scene.org ödülleri için oy vereceklere kolaylık olsun diye. Puanlamayı da şöyle yapmış :
Alıntı
rulez counts * thumb ratio (µ)

Neyse listede 2 türk production ı da var.

--> Esas Invaders / BRONX. (Wild larda 6. sırada)
--> Living            / GLANCE (C64 8. sıra)

tebrikler...

Resmi olmayan bir liste ama olsun. Yapılanların kaliteli ve başarılı olduğunu gösteriyor.

Listenin tamamı için :

list

scg.

11
demoscene / TUM '05
« : 28.12.2005 22:41:56 »
4k intro larına bakıyordum.
Özellikle minas/Calodox un  Synchroplastikum isimli introsu acayip olmuş.(6600GT mi bile inletti..sanırım düzgün seyretmek için 6800+ lazım..)

smash/fairlight in 4k sı da güzel olmuş baya. Bu adamın synth i çok kaliteli. 4k da bile baya iyi müzik çıkarıyo.

Bauknecth in Borg u da bahsetmeye değer. Bu infinite efektleri hep sevmişimdir.

Hardread , null_ok ve bitpopler gruplarının 4k ları da iyi sayılır. T$ ise beni hayal kırıklığına uğrattı. Saçma bi yılbaşı 4k sı yapmış.

Sonuçta baya iyi 4k compo olmuş. 11 tane entry var, vay.

scg.

12
teori / Direct3D 10
« : 19.12.2005 16:40:06 »
Direct3D 10 technology preview december 2005 SDK ile beraber gelmiş. Ayrıca SDK nın içinde Direct3D 10 örnekleri var. Örneklerin çalışması için windows vista ve Windows Vista Display Driver Model (WDDM) i destekleyen GPU lazım. (Bildiğim kadarıyla böyle bir GPU yok henüz , o yüzden windows vista kullananlar bile reference rasterizer ile örnekleri çalıştırabilirler.). Örneklerin pre - rendered video ları var en azından. (Özellikle instancing örneği baya etkileyici geldi bana). SDK yı çok detaylı incelemedim ama gözüme çarpan yeniliklerden bazıları :

 - Vertex Shader 4.0
 - Pixel   Shader 4.0
 - Yeni pipeline stage leri ( Geometry Shader stage , Stream output stage)


Geometry Shader ları , Vertex Shader lardan sonra geliyor ve on the fly geometry(yeni vertex ler) yaratmak için kullanılıyor. (Vertex shader lar yeni vertex ler yaratamaz).

Yeni pipe şöyle olmuş:

Kod: [Seç]
DAta --> Vertex Shader --> Geometry Shader --> Rasterizer --> Pixel Shader --> Render Target --> Ouput.

Hımm , bir iki sene sonra çok manyak şeyler görecez kesin.

scg.

13
geyik / Evo 2004 - Great Moments
« : 27.10.2005 02:45:22 »
Evo bir Street Fighter 2 turnuvası. Aşağıda linkini vereceğim video da inanılmaz bir karşılaşma var. Ken i kullanan diago isimli oyuncu nun defans gösterisi... eleman 15 (yazıyla "on beş") hit combo luk bir saldırıyı savuşturduktan sonra rakibine ayarı veriyo.. Hemde rakibinin 1/10 i kadar bir hakkı kalmışken... ayrıca karşılaşmayı seyreden kalabalığın delirişi muhteşem..

link:
rezpect

Feci halde gaza geldim gece gece..

scg

14
demoscene / lcp memories - fairlight
« : 03.10.2005 00:40:12 »
Hımm , demoyu az önce seyrettim..
Skate e gönderme yapmışlar..  Ayrıca demonun sonunda sıcak bir mesaj da var.. :)  (Yine skate e heh. )

Eğer yine klas bi demo üzerinde çalışıyosanız , fairlight in da olduğu bi compo ya denk getirirsiniz artık heh ..


scg

15
geyik / Disq?
« : 07.08.2005 23:32:12 »
Selam,
disq/No Carrier galiba?

missionary seyrettiğim ilk türk pc demosuydu. (Baya iyi bir demoydu ,müziğiyle , efektleriyle). Daha sonra ne yaptınız bilmiyorum , bıraktınız galiba. Hımm , belki 7d5 bir dönüş olur ...

scg.

Sayfa: [1] 2