İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - gezmen

Sayfa: [1]
1
c64 / Bu Nasıl olur ?
« : 22.09.2010 23:08:38 »
bu 3 kanal music+sfx olayı commando'da da vardı. bomba fırlatınca vs. müzikteki lead kesiliyordu. hatta oyunu bozuk yapmışlar sanıp ifrit oluyordum her müzik kesildiğinde :D ben o zamanlar ne bileyim c64'ün içinde sid diye yüce bir chip olduğunu, sid'in 3 kanal ses verebildiğini :) eheh

2
geyik / 64'teki en iyi multiplayer oyunlar
« : 22.09.2010 22:25:12 »
Save New York!

3
c64 / Bu Nasıl olur ?
« : 19.09.2010 20:42:23 »
c64 için donanımı zorlamak sayılmasa da kaydadeğer olduğunu düşündüğüm, biraz coding'i de ilgilendiren, müziklerle alakalı olarak aklıma gelen birkaç şeyi not düşeyim hazır böyle bir konu açılmışken.

robocop 3: bu oyunun in-game müzikleri (#4, #5, #6 ve #7 nolu subtune'lar) sadece tek kanal kullanmaktadır ve o kadar başarılıdır ki dikkat edilmedikçe tek kanal olduğu fark edilmemektedir (tabi fark edenler de olabilir :D). böylece sfx için de geriye bomboş 2 kanal kalmıştır. jeroen tel burada iyi iş çıkarmıştır :)

ballblazer: lucas arts'ın lucas film olduğu dönemde yaptığı bu oyun için müzisyen peter langston özel olarak fraktal yapıyı baz alan bir algoritma yazmıştır (ilgilenenler için paper şurada). bu algoritma sayesinde oyun langston'un bestelediği ufak bir lead line'a bağlı kalarak doğaçlama yapmaktadır ve oyun esnasında sürekli değişen bir lead generate etmektedir (bass devamlı sabit). bunun 84 yılında yapıldığını da hesaba katarsak epey inovatif bir yöntem olduğunu söyleyebiliriz.

times of lore: martin galway kodun içine random sayı üreteci gömerek title müziğindeki 6:00'dan sonra başlayan gitar sololarının kendi yazdığı sololar arasından rastgele seçilmesini sağlamış, böylece oyun her açıldığında müzik farklı olmuştur.

lazy jones: her ekranda farklı bir müzik çalıyor ve ekrandan ekrana geçişte bir müzik bitmeden diğer müziğe geçmiyor, ve geçişler kesintisiz. hatta subtune'lardan bir tanesi daha sonra zombie nation isimli grup tarafından kullanılıp hit bir şarkı olmuştur.

4
7dx / 7d9
« : 14.09.2009 00:11:01 »
iyii, orkestramı toplayıp çalışmalara başlayayım..

5
music / FL Studio'ya freeware alternatif
« : 22.01.2009 15:56:00 »
LMMS diye açık kaynak ücretsiz bir müzik yapım yazılımı geliştirilmiş. FL studio gibi ticari programlara alternatif olma gibi bir de vaatleri var. Anasayfası:

http://lmms.sourceforge.net/

En yakın fırsatta deneyeceğim. Başka deneyen olursa yorumunu almak fena olmaz.

6
Main Forum / site problemleri...
« : 17.12.2008 20:10:25 »
Kontrol panelinden profile avatar yüklemeye çalışınca,

Alıntı
Upload failed due to failure writing temporary file.
hatası veriyor.

Avatarsız da gezilmiyor :)

Bu soruna bi el atsanız..

7
music / Sequencer kullananlar için oldskool pluginler
« : 17.12.2008 19:41:43 »
Bu arada Chris Hülsbeck'in quadrasid için yaptığı demo müzik dinlemeye değer. Direkt linkini de vereyim:

Quadra Sphere

8
music / Nexus
« : 16.12.2008 22:04:40 »
Bir ekleme de benden:

Gerçi hiç kullanmadım ama reFX'in Nexus adlı plugin'inin SID expansion'ı mevcut. Web sayfasındaki sample'ı dinledim, fena gözükmüyor. URL şu:

http://refx.com/?lang=en&page=products/nexus/expansions

9
7dx / ben yeniyim galiba
« : 16.12.2008 21:13:53 »
Bir C64, SID, Amiga ve modül müzik hayranı ve scene ile yeni yeni ilgilenmeye başlayan biri olarak partiyi iple çekmekteyim. (Beni scene'e facebook yoluyla hasbelkader bulaştıran spritus'un kulaklarını saygıyla çınlatmadan geçemicem :))

MP3 dalında naçizane bir prod ile aranızda olucam. (prod mu diyoduk ona neydi :p )

gezmen de placeholder babında nick'im olsun.. hehe.. daha iyisini bulana kadar böyle iyi.

Tüm yüce scener'lara saygılarımla..
Görüşeceğiz.

Sayfa: [1]