İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - anesthetic

Sayfa: 1 [2] 3 4 ... 27
16
demoscene / Demoscene Sunumu
« : 22.09.2010 17:55:33 »
tesla: bitmedi master hala maalesef :) biterse dönücem, sevinçten durduğum yerde. :p

17
demoscene / Demoscene Sunumu
« : 16.09.2010 14:14:29 »
skate: bugün şu saatte öğrenciliğimin son günü değil belki ama yarın öyle olabilir :)
spritus: linki değiştirdim, şakacı bir arkadaş yüzünden sitem suspend oldu.

18
demoscene / Demoscene Sunumu
« : 16.09.2010 02:12:21 »
Master tezi sunumuna başlayacakken, seminer dersi için hazırladığım bu demoscene sunumunu buldum. Afiyet olsun :)

http://rapidshare.com/files/419354616/presentation.zip.html
(89MB, içinde demo videoları da var, o yüzden)

19
web linkleri / Process Freezer (linux)
« : 03.09.2010 10:33:27 »
@ragnor: processlerin /proc/{pid}/ altında durumunu saklayan bir sürü dosya var ama processin kendisi dosya sisteminde bir konuma denk gelmiyor diye biliyorum. freezing de skate'in dediği gibi daha çok bağlı kaynakların (dosya, ağ) o anki durumunun kaydedilmesinin zor olmasından dolayı zor bir problem. Örneğin cyropid, hala dondurulurken açık olan dosyanın arada değişmesi durumunu desteklemiyor.

20
demoscene / Snapshot by Glance
« : 12.04.2010 01:47:42 »
Demoyu sonunda izleme fırsatı buldum. Kısaca izlenimlerimi paylaşacağım:






Voooaahhoooouğğaaahhavv!!!!



Bu kadar beklediğimize gerçekten sonuna kadar değmiş. Grafikler, efektler ne denebilir bilmiyorum? Ve soundtrack? Kulağımda çalıp duruyor. Checkerboard, su, Filming ıstanbul, kaleidoskop, credits, 3d... Hangi part favorim onu bile seçemiyorum.

şimdiye kadar, Caret ve diğerleri dahil, en fazla tekrar tekrar açıp açıp izlediğim demo Living'di. "şimdi bak burayı yazan Bilgem de bizim bölümdeymiş bi zamanlar.", "Kürşat'ın bi de Pentagram coverını dinleteyim ben sana." şeklinde eşe dosta seyrettirilecek demo artık Snapshot olabilir :)

Breakpoint'ten birincilikle dönmenizi apayrı tebrik ediyorum :) Snapshot benim için şahane bir motivasyon kaynağı oldu. Çok teşekkür ediyorum tüm Glance elemanlarına. Darısı müzmin inaktif biz pc scenerların başına.

21
demoscene / Snapshot by Glance
« : 12.04.2010 01:41:46 »
Demoyu sonunda izleme fırsatı buldum. Kısaca izlenimlerimi paylaşacağım:






Voooaahhoooouğğaaahhavv!!!!



Bu kadar beklediğimize gerçekten sonuna kadar değmiş. Grafikler, efektler ne denebilir bilmiyorum? Ve soundtrack? Kulağımda çalıp duruyor. Checkerboard, su, Filming ıstanbul, kaleidoskop, credits, 3d... Hangi part favorim onu bile seçemiyorum.

şimdiye kadar, Caret ve diğerleri dahil, en fazla tekrar tekrar açıp açıp izlediğim demo Living'di. "şimdi bak burayı yazan Bilgem de bizim bölümdeymiş bi zamanlar.", "Kürşat'ın bi de Pentagram coverını dinleteyim ben sana." şeklinde eşe dosta seyrettirilecek demo artık Snapshot olabilir :)

Breakpoint'ten birincilikle dönmenizi apayrı tebrik ediyorum :) Snapshot benim için şahane bir motivasyon kaynağı oldu. Çok teşekkür ediyorum tüm Glance elemanlarına. Darısı müzmin inaktif biz pc scenerların başına.

22
geyik / Evlilik
« : 01.07.2009 11:32:17 »
herkese teşekkürler.

@vigo: dileğimiz öyle olmaması yönünde tabi :)

23
geyik / Evlilik
« : 17.06.2009 00:06:31 »
Evlilik ile ilgili geyik bir tartışma yapmak için açmadım, ki isteyen yapabilir tabi :)

Sebeb-i threadimiz şu:

12 Temmuz 2009, 12:15'te Atakule'de Emel ile nikah törenimiz gerçekleşecek. O vakitlerde yolu Ankara'ya düşecek scener arkadaşlarımızın da katılımı bizi memnun eder.

Hayatın yeni bir erasına geçireceğini tahmin ettiğim vakanın davetiyesi burda. Ulaştırabildiklerime elden ulaştırıyorum şu anda zaten.

(Bu arada png ek koyamadım posta, milyar tane php hatası verdi.)

24
pc / kod çıktısı büyük değil mi?
« : 18.04.2009 13:12:29 »
Bahsettiğin C ile yazılan 256b bu sanırım: C is Possible / Wamma

25
geyik / hacker aranıyor
« : 29.12.2007 17:25:52 »
onun yerine ucuz ingilizce kursu mu arasak?

26
geyik / hacker aranıyor
« : 22.12.2007 11:41:25 »
Alıntı yapılan: puNky;9464
var mı bunlar gibi hacker http://img190.imageshack.us/img190/2329/bglamers8mg.jpg

yalnız her biri tek bir sistemin ayrı parçasını tutmuş. hacking işinde de aynı makine başında başka başka parçaları kullanıyorlar sanırım, voltron'un uzuvları gibi.

27
hardware / GPU ve PPU programlama
« : 18.12.2007 15:57:17 »
geforce 6, 7 döneminde sadece büyük ebatta floating veri işleme yöntemleri tercih edilirdi, hatta benim 2-10kat kuralım vardı. bu aralıklarda performans artışı bekliyordum. ama henüz elimi sürmediğim bazı teknolojiler için insanlar 10 üzeri 6 (!) kat hız artışından bahsediyorlar. tabi bu nvidia'nın özel süpercomputerlarından oluşmuş bir cluster için (geforce 8'ler ile aynı programlama modelini kullanıyorlar). ve anahtar kelimeler: shader model 4, geforce 8, cuda, clustering :)

yani sorun cpu'dan hangi problemlerde daha hızlı olacak ise artık bütün problemlerde diyebilirsin. ne kadar hızlı olacak dersen cevap veremem.

28
hardware / GPU ve PPU programlama
« : 18.12.2007 12:06:54 »
"amacı dışında" kalıbını bilgisayar grafik programlama dışında olarak kabul ettim ama son zamanlarda gpu üreticileri bu amaç dışında kullanılmak üzere de tasarlıyorlar mimarilerini. 32 bit texturelar, unified shaders, integer ops vs. ile birlikte zaten hemen hemen hiç bir veri işleme işi gpu mimarisine garip durmuyor.

29
hardware / GPU ve PPU programlama
« : 18.12.2007 11:57:50 »
gpu'da ölçü birimi olarak flops kullanılıyor ama sağlıklı bir sayı değil. Sebebi de GPU'daki en yavaş iş floating point işler değil, texture access. Bunun hızını ölçmek de çok zor, bunun iki sebebi var:
-texture access diğer floating işlemlere paralel bir iş, bir fetch ardından o sonuçlanana kadar başka işler yapabiliyor, yeni bir fetch hariç.
-fetch unitler, texture datasını 2x2'lik cacheler halinde alıyor. dolayısıyla sağa sola access etmektense texture datasını sırayla lokal olarak işlemek daha hızlı, ama bu her zaman mümkün olamıyor.

hatta fetching o kadar yavaş ki, çoğu durumda lookup table olarak texture kullanmak yerine, her arithmetic unitte table'ın gerekli kısımlarını online hesaplamak daha hesaplı oluyor.

benim şu ana kadar gördüğüm gpu implementation whitepaperlarda hız ölçütü aynı işin cpu implementationıyla karşılaştırmak suretiyle yapılıyor. "şu iş şu gpu'da şu cpu'nun şu kadar katı daha az zaman aldı." gibi.

physx'i duymadım.

30
çeşitli / Hosting Tavsiyesi?
« : 12.12.2007 11:48:57 »
dille ilgili herhangi bir şeyden bahsetmiyor, sorun olacağını sanmıyorum. hatta scene içerikli tanımını da baya esnek tutuyorlar. örneğin, scenerların kişisel sitelerini de kabul ediyorlar. decipher orada blog tutuyordu hatta :)

Sayfa: 1 [2] 3 4 ... 27