1
pc / çizim problemi
« : 31.08.2012 22:12:25 »
terraini texture ile boyama için şu şekilde bir yöntem denedim.
2 adet ana texture var ve bunların r,g,b,a değerlerine göre shader yardımıyla textureleri çizdiriyorum..
Bunun için bu ana textureleri fareye basıldığı anda seçilen renk değeriyle çizdiriyorum..
kırmızıysa kırmızıya ait texturu çiziya maviyse mavi..
buraya kadar düşündüğüm gibi oldu..Fakat o an düşünüemediğim bi problem çıktı şimdide..
Textureleri çiziyorum fakat ARGB olarak alfa kanalındanda texture var (2 adet ana texture için 4+4 8 tane texture var )
Bunların alfasını değiştiremiyorum:)..
Yani textureler mesela R = 255 ise kırmızı için verdiğim texture aynen basılıyo..
Alfa olayını yapamadım..
Benim uygulama:
http://g1208.hizliresim.com/10/z/chmwj.jpg
Yapmak istediğim olay:
http://e1208.hizliresim.com/10/z/chn63.jpg
2 adet ana texture var ve bunların r,g,b,a değerlerine göre shader yardımıyla textureleri çizdiriyorum..
Bunun için bu ana textureleri fareye basıldığı anda seçilen renk değeriyle çizdiriyorum..
kırmızıysa kırmızıya ait texturu çiziya maviyse mavi..
buraya kadar düşündüğüm gibi oldu..Fakat o an düşünüemediğim bi problem çıktı şimdide..
Textureleri çiziyorum fakat ARGB olarak alfa kanalındanda texture var (2 adet ana texture için 4+4 8 tane texture var )
Bunların alfasını değiştiremiyorum:)..
Yani textureler mesela R = 255 ise kırmızı için verdiğim texture aynen basılıyo..
Alfa olayını yapamadım..
Benim uygulama:
http://g1208.hizliresim.com/10/z/chmwj.jpg
Yapmak istediğim olay:
http://e1208.hizliresim.com/10/z/chn63.jpg