Son İletiler

Sayfa: 1 ... 6 7 [8] 9 10
71
geyik / Skate'in oğlundan (NovaAge) Giana Sisters C64 vs PC remake incelemesi
« Son İleti Gönderen: skate 25.06.2017 00:23:36 »
Herkese selam,

Oğlum 10 yaşına gelip ilkokulu bitirdiği gibi artık youtuber olma hayallerini biraz desteklemek istedim. Geçenlerde youtube kanalını açtı.

https://www.youtube.com/NovaAge

İlk iki videosu League of Legends ve Tanki Online üzerineydi. Dolayısıyla burada tanıtmadım. Ancak artık commodore.gen.tr'nin de ilgi alanına giren bir şeyler incelemeye başladı.

Giana Sisters Commodore 64 / PC Karşılaştırması
https://www.youtube.com/watch?v=ObkvffeA1VU

Sizlerden ricam oğlumun kanalına üye olarak desteklemeniz ve mümkünse biraz da çevreye yaymanız. İyi youtubera yaşken subscribe olunur. ;)
72
web linkleri / Ynt: demo/ tanıtım. tools aracı
« Son İleti Gönderen: gibraltar 20.06.2017 17:45:30 »
Bu araç fi tarihinden beri aynı web sayfasını kullanıyor sanırım, yanlış hatırlamıyorsam delphi'den aparma bir script dili de vardı.
bass.dll de bir zamanlar opengl ile bir şeyler karalayacakların kullandığı ses kütüpanelerinden. diğeri de fmod'dur.

prosedürel atraksiyonlu demo çıkaracak olsam artık mesh'le uğraşmazdım muhtemelen.
http://www.iquilezles.org/www/articles/raymarchingdf/raymarchingdf.htm
73
web linkleri / demo/ tanıtım. tools aracı
« Son İleti Gönderen: hayalperest 20.06.2017 14:44:42 »
sanırım sizin ailenizden bireylerin, yaptiğı bir oyun editoru, klasörlerinin icinde bass.dll.    var ve 64 bit saplantılı. yani oyun yapmak için tasarlanmamiş,

http://www.zgameeditor.org/

toolun kullanimi hakkinda deneyimli degilim. bana soru sormayiniz. başka bir başlıkta zgameeditor tartisiniz,  yorumum bu kadar.

oyun yapma sitelerine kayitli degilim sadece internet linki yazmak istedim. internet ne için var.
74
Küresel Video Oyun Sektörü'nde Profesyonellik: Tecrübe Paylaşım Atölyesi (21 Mayıs 2017 Pazar 14:00)

Amaç: Video oyun sektöründe 30 yıldan fazla tecrübesi olan Mert Börü; yurtdışı bağlamında günümüz Avrupa ve Japonya’sına freelance olarak oyun geliştirme işinin nasıl yapılacağını, birikim ve deneyimleri ışığında bizlerle paylaşacak. Temel amaç; oyun geliştiricilerinin ufkunu küresel pazara açmak.

http://mertboru.com

Süre: 180 dakika (Saat 14:00) + Soru-Cevap

Kimler katılabilir: Video oyun sektöründe çalışan profesyoneller, profesyonellik yolunda bir adım atmak isteyenler veya profesyonelliklerini bir adım öteye taşımak isteyenler

Yer: Makerevi Karaköy/İstanbul
http://makerevi.com

Donanım: Herhangi bir donanım ihtiyacı yoktur.

Kontenjan: Sınırlı yerimiz var. Lütfen "iletişim ve rezervasyon" bölümünde belirtilen formu doldurup katılım için onay bekleyin.

İletişim ve rezervasyon: https://goo.gl/xPJJxu

Not: Bu atölye çalışması tamamen ücretsizdir

Atölye çalışması esnasında değinilecek bazı başlıklar:

* Eğlence sektöründe Anglo-Saxon şirketleri ve "diğerleri" kavramı
* 70'lerden günümüze küresel oyun firmalarının "organik" bağları ve yapılanmaları
* Türkiye'de oyun sektörünün olmadığı gerçeği, nedenleri
* Türkiye'nin küresel oyun sektörüne girmesi mümkün mü?
* Küresel oyun sektöründe başarının tanımı nedir?
* "Büyük / Orta / Küçük ölçekli firma ve Indie" denilince ne anlamalıyız?
* Son 3 yıl içindeki görev tanımı değişimi ve görevler arasındaki geçişler nelerdir? Bu değişimin sebepleri nelerdir?
* PBR, Photogrammetry, Procedural Modeling / Texturing kavramları
* Oyun motorlarının çeşitliliğine/özelliklerine yönelik uzmanlaşma
* Amerika/Avrupa oyun sektörlerinin aksine, Uzak Doğu oyun sektöründeki görev tanımı/dağılımı neden farklıdır?
* Bir oyun firması için freelance iş yapmak ne demektir?
* In-house freelance çalışmak mümkün mü?
* Yasal yükümlülükler nelerdir?
* Maaşlı çalışmak ile freelance çalışmanın artı/eksileri nelerdir?
* Freelance iş yapabilmek için gereken nitelikler
* NDA imzalamak ne demek?
* Sıradışı yöntemler kullanabilmek
* Freelancer'ların sıkça yaptığı hatalar
* Sıradan bir freelancer olmanın ötesine nasıl geçilir?

https://www.facebook.com/makerevi/
#oyun #gamedev #oyungeliştirme #unreal #PBR #Photogrammetry #ProceduralModeling #Texturing #nda #freelance #unity #coding #programming #programlama

76
geyik / Ynt: apple mac osx içindeki kayıtlı email listesi
« Son İleti Gönderen: hayalperest 18.02.2017 22:40:34 »
ayrıca deneme tanıma amacıyla kurdugum tüm yazıllımlarıda kaldırdım sildim. bir tek blender 3d nin çok eski bir versiyonu kullanıyorum.

sistem klasörlerinin içlerinde atık lib. ve uygulamalar mevcut silemiyorum, ya sisteme ait uygulamayı silersem diye cekiniyorum. açık kaynak sistem olunca neyin nereye kuruldugu belirli olmuyor.  windows systemde neyin nerde oldugu ve virus belli oluyordu, imha edilebiliyordu.
77
geyik / apple mac osx içindeki kayıtlı email listesi
« Son İleti Gönderen: hayalperest 18.02.2017 21:54:48 »
2008de aldığım mac osx laptop işletim sisteminin içinde unix sistemdir komutla çalışan uygulamaların bulunduğu klasör ağacının içinde bu listeyi bulmuştum uzun zamandır orda bir virusmu oluşturmuş bilmiyorum. cd bozulduğu içinde sistemi tekrar kuramadım. listede adresler ve portlar yazılı fakat e mail adresleri ne için yazılmış irtibat kurmak içinmi? onu 9 yıl önce merak merak ettim. şimdi size soruyorum.

rtf doküman formatıdır office wordpad açar.
link:
http://dosya.co/ibtdppof4t9j/Untitled.rtf.html
78
Güzel yazı ve örnekler, eline sağlık. Özellikle Image Suffling çok güzel fikirmiş, çok beğendim.
79
web linkleri / Ynt: Guzel bi donanim
« Son İleti Gönderen: mueddib 03.11.2016 11:04:00 »
fiyatı da çok uygun, yurtdışına çıktığımda ancak alacaklarım listesinde olacak.
80
Selam Onur,

mükemmel bir paylaşım, çok teşekkürler. Özellikle Türkiye Nüfusu çalışmasının github'da source code'larına erişmem büyük işimi gördü. Ancak başta verdiğin amazon aws üzerindeki 8085 port'undan çalışan api'ye erişemedim.

Sorun olabilir mi?
Sayfa: 1 ... 6 7 [8] 9 10