İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - chenmy1

Sayfa: 1 [2] 3 4 ... 13
16
pc / GLSL ve Post Production
« : 06.07.2007 20:07:26 »
Selam,
 
Bu yazi guzel oldu Glow konusunu anlamis bulunmaktayim sagolasin.
 
Diger bir konu Edge Detect v.s. gibi shaderlar yazmak istiyorum. Render target ile ekranin dokusunu aliyorum bunu Pixel Shader a gonderiyorum.
 
Simdi bir sorun var o an isledigim Pixelin hangi pixel oldugunu nerden bilebilirim?S.A. Quad im var Pixel shader ile isleme basladigimda o an isledigim pixelin veya islem yaptigim pixelin konumu bilsem istedigim seyi yapabilecegim mesala :
 
Normal C/c++ ile dokumuz olsun:
 
yxPixelKonumu(x,y);
..
 
konumunu biliyorum boylece Yana dogru , Asagi dogru istedigim gibi islemler yapabiliyorum fakat Pixel shaderda o an islem yaptigim pixel X ve Y sini nerde oldugunu bilmiyorum?
 
Yoksa boyle bir sey mumkun degil mi?Sadece Ortalama alarak mi islem yapiyoruz?

17
pc / GLSL lighting
« : 05.07.2007 22:16:23 »
selam biliyorum bu soruyu sordugum icin cahil diyebilirsiniz ama sormak zorundayim :)cunku bilmiyorum..
 
GLSL de standart Point light ,Directional Light , Spot Light icin isik formullerini soyliyebilecek olan var mi?
 
bildigimiz Fizikdeki isik formullerini bilmiyorum..

isik + material = ambinent + specular * shin + diffuse:) etc..

bunlarin formulleri standart saniyorsam bunlarla ilgili bir tutorial hazirliyacak olaniniz var mi?
 
Mumkunse Per Vertex olsun cunku Per Pixel acayip bi sekilde siciyor..

18
pc / GLSL ve post ve image processing
« : 05.07.2007 22:11:27 »
Selam ,
GLSL ile Post production yapimi arastirmaktayim.Bunu Nightshiftteki Nothing de HLSL shader GLOW da ile kullanildigini gordum.Bunu nasil yapildigini anlaticak olan var mi?
 
doku kordinatlari nasil aliyorlar ?
 
elimizde Quad imiz var 5-6 tane doku kordinant aliniyor ve bunlari ile pixelin nerde cizilecegini v.s. buluyorlar elimde ornek var ama ne yaptigini anlamadim.
 
O cizdigim Pixelim nerde oldugunu nasil anliyabilirim?
Normal bildigimiz dokular
for(int y=0;yfor(int x=0;xpixelpozisyonu(x,y)
 
per pixel islem yapabiliyorsun buna benzer bi hale mi getiriliyor?
 
GLSL Türkçe bir tutorial görmek güzel olurdu..

19
pc / DOT3 bump ve isiklandirma
« : 05.07.2007 21:57:03 »
Selam herkese,
 1-2 haftadir DOT3 ile bump map ve isiklandirma yapmak uzere ugrasmaya basladim.Bunu ilk once oyunlarimda denedim fakat 100 fpslerde olan oyunun 20-30 fps lere dustugunu gorunce verimli bir yontem aramaya karar verdim.
 
 DOT3 icin 2 dokudan birini kullaniyorlar ya height map yada Normal map ,ben 3d modelimin bump ve isiklandirmasini en kolay yolla yapmak istiyorum.Bunun shader ile yapildigini gordum fakat nasil yapildigini bilmiyorum.
 
//-Bulduklarim:
 
1. Bir tutorial de 1 mesh icin 2 doku uniti kullanilarak 1.Normal map 2. si dokumuz ve mesh i 3-4 kez Blend kullanarak mutli pass gecildigini gordum ve intromda denedim:
 
siralamasi yanlis olabilir cafeden yaziyorum:
 
1.Pass Dot3 normal map ve normal doku
2.Pass Ambinent Light icin
3.Pass Specular light icin bunuda kendi icinde 2-3 kez tekrarlamis
 
 
Bunun sonucu ekrana cikan goruntu cok guzel fakat sonuc feci cunku FPS 5 kat yavasliyor.
 
Bunun benzerini GLSL shader ile mesh i bir kez cizerek yapildigini gordum ama nasil yapildigini anlamadim.

2.bi teknik ise CUBEMAP kullanmak NEHE de gordugum bir ornek bunun nasil yapildigini anlayabilmis degilim :)
 
http://nehe.gamedev.net/data/articles/article.asp?article=20
 
3.Yontem humus da gormustum diger NV ve ATI combiners kullaniliyordu ve gercekten cok hizliydi.Fakat Ati ve nvidia disindakiler calismiyor sanirsam.
 
v.b. bir cok yontem var.
 
En hizli bicimde kullanabilecegim bir yontem ariyorum. Dot3 ile cok hizli bir bicimde yapildigini biliyorum ama nasil yapildigini bilmiyorum.Bu konuda yardim edebilecek olan var mi acaba?

20
web linkleri / Game Developer Magazine
« : 05.07.2007 15:56:06 »
Konu disina kacmak istemem ama bunu gorunce dayanamadim.Gercekten PC de bilgi alisverisi v.s. bizim ulkemizde cok az yapiliyor.Yapildigindada illa bi polemik oluyor.Aslinda bende cok isterim.Shader ile bump nasil yapilir , Post production efek nasil yapilir ,DOT3 bumpda en hizli teknik midir?Daha iyi teknikler var midir?CG ile mi efek yazmak iyidir GLSL ile mi?Peki bu teknikler nelerdir?v.s.
 
Ama bi turlu bunlar konusulurken gormedim .Ha bende bunlari biliyor degilim bir kac teknigi ogrenmistim ama verimli olarak kullanamadim. Ama verimli olarak kullanan kisiler gordum.
 
Birde yabanci bir grupta olmanin avantaji bilgi alisverisi acayip hizli yani yabancilar cok feci bir sekilde bilgi alisverisi yapiyorlar.Yani biz buralarda code olarak ,teknik olarak surunuyoruz desek yeridir.
 
Bir yerlerden baslamak gerek diye dusunuyorum.
 
Su siralar Dot3 uzerine yogunlastim ama verimli olarak kullanamiyorum mesala bunu burda tartismak konusmak isterdim ama 1 mesaj attigimda cevap gelmiycegi konusunda bir on yargim var..

21
wiki , FAQ sart plazma yeterli degil kaynak olarak..
gecen 4kb intro tool(scene.orgda dosyasi mevcut) un icindeki dosyalari okudumda gercekten super hazirlanmis..
 
birilerinin bunu turkceye cevirmesi gerek..Gercekten ilham kaynagi oluyor..insanlarin neleri begendigini nelere gulduklerini v.s. her turlu bilgi mevcut..PC demolarinda insanlarin neler gormek istedikleri v.s. hersey onceden yasanan deneyimlere gore yazi dizileriyle anlatilmis...

22
demoscene / pc demolari
« : 21.05.2007 20:21:02 »
Ben su an 1 tane kodluyorum.1 adet de 64 kb demoeditor kodluyorum.Sifirdan kendi imkanlarimla kodluyorum ama cok zor oldugu bir gercek.Fakat alistiktan sonra arkasi geliyor. 64kb ile ugrasanlara tavsiye kesinlikle bir demoeditor yazmalari gercekten cok faydasi oluyor elle 64kb kodlamak cilginlik :)

23
selam,
Her ne kadar moralimi bozsaniz dalga gecsenizde bu konuda yorum yapamadan gecemiycem....Bu konuyu acan harbi scenermis ki basta Wisdom deginmis.Goruyorumki topluluk olarak kendinizi elestirebilir bir durumdasiniz madem oyle her ne kadar beni kotu adam ilan etseniz ,dalgada gecseniz bu isi sevdigim ve alistigim icin bu mesaji yazmadan gecemiycem...
 
 Oncelikle odul konusuna deginicem 7d5 katildigimda tek amacim vardi oyunyapimi.org a  mesaj atildiginda  merak ettim acaba bu adamlar neden bahsediyor diye baktim arastirdim ve daha once nehede gordugum ve hosuma giden seylerin bu yarismalarda yapildigini gordum.Bu tarz yarismalarin Turkiyede oldugunu bilmiyordum acayip sevindim hemen gaza gelerek 20 gun kala bi oyun yapmaya karar verdim.Cok ugrastim ,dusundum ve arkadaslariminda fikir alisverisi yaparak Super taksiyi yapmaya karar verdim . Tek derdim Turkiye de kaliteli bir urun cikarmak ve bunu bu yarisma ile ispat etmekti ve katildim. Hic bi sekilde odul v.s icin katilmadim..
 
Ama parti sonrasi partide kodlanan bi oyunun nerdeyse beni gececegini gorunce "şOK" olmadim desem yalan olur..Burda biraz urune deger verilmemesi gibi bir kani olustu fakat 1.oldugumu ogrenince onemsememistim.
 
 7d5 sonrasi Ragnorun forumuna yanlislikla oy.org uzerinden gidip bu siteyi buldugumda cok sevinmistim "DEMO" nedire yanit ariyordum.Bu nedir? lafi beni scene icine cekti ve grup kurmaya yoneltti pouet.net deki demolari izleyip "A bunlari bende yaparim" deyip grup kurma fikrini orataya attim ve ragnor ile bir grup kurduk.Amacim izledigim yabanci demolarindan daha kaliteli demo yapmak idi.Bunu ilk kanitliycagim yer Ns 2006 olur diye dusundum yarismaya 1 ay vardi elimde bisi yoktu ama  katilmak istiyordum.
25 gun kala "Robotika" ya basladim 200-300 demo izleyip beynim sulanana kadar ne yapabilirimi dusundukten sonra "TEKNIK KAPASITEMIN" su an icin yeterli olmadigini "ROBOTIKA" yi yaparken ogrendim .yarisma gelip 1 hafta kala "ODUL" v.s. gibi laflar duyunca EXTRA dan sevinmistim fakat demo bolumunde kazanamiycami dusunup 1 hafta kala oyun yapmaya kalkismam cilginlikti belki ama oyun bitti..
 
 Demo compo gercekten "Turkiye" Sartlarinda super kaliteli gecmis bunu yarismadan sonra ogrendim fakat bizim az oy almamiza anlam vermedim. Fakat benim daha cok ugrastigim nerdeyse 2-3 release gonderdigim yarismada "ODUL" alamamak ustune ustluk benimkinden fazlada kaliteli olmayan oyun bolumunde sonuncu olmak birden beni SIFIRA indirdi koskaca geceli - gunduzlu ugraslarimin bir cirpita yok oldugunu hissettim.Buna ilk once zaten 7d5 2. olan oyunun beni nerdeyse gececeginide gormek ustune tuz biber ekti.Fakat sunu soyliyim eger "HIC" odul olmasaydi bunlari takmazdim fakat odul olunca isler degisiyo ns 2006 beni bu konuda yikti ve Turkiyede yarismalardan soguttu.
 
Bu yuzden sansimi yabanci yarismalarda aramayi denedim.BP 2006 katilmayi acayip arzuladim , istedim hirs yaptim fakat yarismaya 1 hafta vardi tabi bunda vigonun urun varsa gotururuz dediginde yaklasik bi hafta olmasi etken..Grubumdaki herkese muzik lazim , model lazim dedikce "isim var ,vs." gibi seyler duymak ikinci bir sok olmustu.Bari TR-DEMOSCENE forumundan muzik v.s. grafik yardimi isteyeyim dedim 1 tane CEVAP GELMEDI! ehhh kendi yagimizla kavrulalim dedik ve grafik , tasarim ,code herseyi ile 4-5 gunde yaptigim honey bee ortaya cikti muzik benim degildi . Fakat daha onceden haberim olsaydi belkide daha kaliteli bir seyle katilabilirdik fakat YARDIM alabilcegim kimse yokmus onu gordum!
 
Neyse yarisma geldi ve internet canli olarak her gun izledim yarismayi baslangici , bitisi v.s. oyunumun 4. oldugunu gorunce uzuldum en azindan ilk 3 e girmeyi bekliyordum.Fakat genede 4. e yakin oy aldigini gorunce cok sevinmistim.BP benim icin yeniden dogus oldu demoscene e olan inancim arttti.Bunda 4.olmam degil harbidende oy almamin etkisi var.
 
Daha sonra grubum bazi olaylar ve bu tarz yardim alamama olaylari yuzunden dagildi burda ilk defa soyliycem ama "Bronx a katilmak istiyorum cunku kendi grubumdan kaliteli urunler alamiyorum dedigimde " daha ns 2006 yapilmamisti.Fakat vigo nedense kabul etmedi ve dediki "Bronx gorevini yapti ve su anda tam aktif degil" yaniti tarzi bi yanit alinca 3. husrana ugradim desem yeridir.
 
Cunku benim bastan beri amacim "KALITELI ve DUNYAYA kafa tutacak urunler yapmak" .Bunlarin en buyuk etkenleri TEKNIK KAPASITE , MODEL ve MUZIK KALITESI , DEMOSCENE bilgisi bunlari bronx da bulurum diye umit ederken olmadi...
 
Her neyse daha sonra grubum yokken "TREE" diye bir demo yaptim oylesine yayinladim ve bir suru THUMP DOWN aldi neden aldigini anlamiyordum ..Fakat msn den 2 tane grubun bana bizim gruba katil demesiyle her sey degisti. 1. TRISTAR 2.si S!P onlar bana o gun destek oldu aslinda yaptigin kotu degil dediler cok buyuk moral destegi oldular bunu TR-DEMOSCENE de gormedim + Bir tane bile yorum duymadim URUNLERIM hakkinda ...
 
daha sonra S!P  deki arkadaslar 64 k calis free size calisma dediler ve " ROBOMAN" adli ilk 64k mi yaptim bekledigim ilgiyi gormedi ama 64kda acayip teknik yetersizligim oldugunu ogrendim.daha sonra "BLAST" adli intro ile function 06 ya katildim ne texture generate nede model generate v.s. Hic bisi yoktu ustune ustluk DEMO scene nin anlamini hala bilmemem yuzunden basarili olamadim. Bu beni Turkiyedeki yarismalar kadar uzmedi tam tersi kamciladi..
 
Fakat Turkiyedeki yarismalarda sonucda gordugum sey oylamada yetersizlik olmasi + ODULUN olmasi ( ODUL olmasa daha iyiydi.) ve parti sonrasi urunlerin tam degerlendirilmeyisi ve verilen emege tam olarak sayginin verilmemesi.
 
Bence Odul olayi kaldirilmali daha sonra urunlere gercek saygi gosterilmeli karsindaki kisiye eksiklerini soylemeli "DEMOLARIN REVIEWI" en kotu sonuncu demonun bile yani sadece partide oylama yapmak degil birazda o urunun artilarini eksilerini foruma yazarak " Suradaki efekt guzeldi sunu begendim soyle oyladim" denmesi daha da gelisimi artiracagini dusunuyorum..
 
Ns 2007 ve 7d6 a katilmadim ama katilacak yeterli sevyede urunum vardi fakat katilmadim cunku moralimi bozan cok sey oldu bundan sonra katilirmiyim bilmiyorum ama ilk once bu tarz seylere cozum bulunmasi gerek yoksa obur turlu yaptigin urune saygi olmadigini gormek hatta DALGA GECMEK acayip moral bozuyor soyliyim...En kotu urunu bile neden kotu oldugunu karsindakine soyliyip demoscene i tanitmak varken "GENELDE DALGA GECıLDIM" iste bu yuzden katilmadim ..Umarim anlatabilmisimdir.
 
simdi bu yazidan sonrada alinip saldirmak isteyenler olabilir ama ben nedenleri yazdim.Anlamak isteyen nedenleri cok guzel anlar...Anlamak istemeyende hemen dalga gecer..Bu sizin ve toplulugunuz kalitesine kalmis bisi...

24
nightshift / Yanlis anlamalar toplulugu..
« : 20.02.2007 17:13:38 »
Alıntı yapılan: nightlord
bu konuda yazmak istemiyordum. ama goruyorum ki disaridan okuyanlar olaylari yanlis anliyor.
 
@kasademo:
bu olay turkiyede parti organize etmis biri icin o kadar inanilmaz bi olay ki. nasil anlatabilecegimi bilmiyorum. Burada birden fazla sayida ust uste yapilan yanlis var:
 
1- Oyle kendi kendine cikilip "ben sizin partiye invitro yaptim" diye ortaya atlanmaz. Bu ayiptir. Once organizatorlerle konusulur. onlarin parti, web sitesi, invitro ve organizasyonun genel kimligi ile ilgili kafalarindaki fikirler tamamen anlasilir. partinin gorsel kimligiyle uyumlu birsey uretilmek uzere yola cikilir. Boylece o sirada baska birilerinin basladigi bir calisma falan var olabilir. belki ona destek olunur. ama onemli olan olay organizatorlerin koordinasyonu altinda gecer.
 
2- birisi boyle yapmadan paldir kuldur invitro yaptim diye ortaya cikarsa, bu altinda bazi gizli mesajlari barindiriyor gibi olur: "yaa benim elimde yaptigim dandik biseyler vardi nereye kullanacagimi bilemedim. oole invitroya cevirdim" ya da "ya siz zaten grafik tasarimi falan bilmezsiniz ben yaptim o yuzden" gibi anlamlardan secip begenip birini algilayabilirsiniz. Bu organizatorlere saygisizliktir
 
3- Bir de ustune zaten boyle ugrasilmamis birseyi partiye layik gorup invitro diye kakalamaya calistigi yetmiyormus gibi bi de buna karsilik "ya bizi de bi gorun istemem yan cebime koy" tarzi bir uslupla maddi kazanc talep etmesi ciddi boyutta sinirleri lacka edici birsey. yani ilk iki maddede anlattigim sebeplerden oturu biri gelip kendi kendine "ben invitro yaptim bak al " dese bile aslinda baya sinirlenilecek sebep var ortada. Bi de ustune buna karsilik "sen de bize bi gp2x verirsin artik.. heheh vermesen de olur tabi " demek organizatorleri 8 kere ust uste salak yerine koymaya calismak anlamina geliyor.
 
Bunu disaridan birisi okudugunda cok alinmayabilir. Ama bugune kadar hicbir kayda deger urun cikarmamis, daha once forumlarda defalarca insanlarla gereksiz tartismalara girmis, baskalarinin yaptigi tanimadigi platformlardaki urunlere yurt disi ortamlarda bok atmis ve bir kere kaldirip kicini partiye gelmemis bir adam kalkip burada anlattigim sekilde bir organizatoru salak yerine koymaya calisirsa, ve o organizator de hayatinin son 25 yilini scene'e vermis (oburunun yasi kadar) binbir platformda urun cikarmis, son 4-5 yilda bu olayin Turkiyede gelismesi icin proaktif olarak surekli endiselenmis, calismis, dergilere yazilar yazmis, sponsorlar aramis bulmus, neredeyse butun avrupanin tanidigi saygi duydugu Vigo'ysa (bu kralcilik degil belgelenebilir matematiksel gercek) o zaman isler degisiyor
 
 
senin yazdiklarin uzerine tekrar donup msn loglarini okudum. Vigonun koptugu yer neresi diye inceledim tekrar.
 
ilk kivilcim chenmy'nin bana garezin var diye tutturmasi ve bu muhabbeti 4-5 kere cocuk gibi yinelemesi (yok yok kesin var yuzde 99 var... ne demekse)
 
 
asil patladigi yeri ise sanirim gozden kaciriyorsun.
 
"kardes" bak on yargilisin
 
ben 30 yasindayim. iyi kotu son 4 yilda biseyler urettim tr-scene icin ve yaptiklarim hakkinda kendimi nispeten iyi hissediyorum.
 
Ben kalkip da Vigo'ya, Turbo'ya veya Spaztica'a "kardes" veye "bro" veya "kanka" diye hitap etmem. "Abi" diye hitap ederim. genelde onlarla konusmalarimda dediklerine itiraz bile etsem hep onlara saygi duydugumu hissettirmeye calisirim. Onlar bana istedikleri gibi hitap ederler. Bunun sebeplerini aciklamaya gerek var mi? olmamali...
 
Insanlar once toplumda nasil konusacaklarini, tanimadiklari veya tanidiklari insanlara nasil hitap edeceklerini, text ortaminda yanlis anlasilmamak icin nasil ekstra caba sarfetmeleri gerektigini ogrenmeli. Kimse burada bakkada'ya, aneshetic'e, ragnor'a, endoya veya baskasina kara kasinin kara gozunun hatrina sevgi ve saygi gostermiyor. Herkes bu saygiyi iyi niyeti, topluluga olumlu ve durust katkisi ve tutarliligi ile kazaniyor
 
Forumun genel olarak tamamini veya tarihini okursan cok yerde vigo ile benim veya baskalarinin ayni fikirde olmadigi durumlari gorebilirsin (mesela turk productlarini yurt disi dergilerde oy kullanma konusu vs). Ama hicbir yerde bizler birbirimize saygimizi zerre kadar azaltmayiz. Bu yuzden de kralcilik elestirin aslinda forum genelini yeterince okumadan yapilmis biraz talihsiz bir elestiri.
 
 
Umarim bu aciklamalar konunun bizler acisindan neden bu kadar sinirlenilecek birsey oldugu konusuna biraz aciklik getirir.

cevap hakki dogdu madem cevapliyim:
 
Oncelikle demoyu tum samimiyetim ve yardim etme istegiyle yaptigimi ve hic bir karsilik beklemedigimi soylemeliyim ..Demoscene hic bir zaman para kazanilacak yer olarak gormedim tek amacim ulkemi iyi temsil etmek ve kaliteli bir demo cikarmaktik gerisi beni ilgilendirmiyor..
 
1-Organizatore gittim zaten ben gelip foruma acmadim bu olayi..Begenmezler ise begenmedik diyebilirler bu benim icin sorun olmazdi.
 
2-Elimdeki hic biseyi cevirmedim gizli bir amacimda yok. Sifir dan basladim ve tek amacim kaliteli bir urun cikarak partiye yardimci olmakti .
 
3-Partiye layik olmadigina gormeden karar vermen uzucu cunku yep yeni bir kodlama sistemi ile sifirdan kodladim ve belkide bugune kadar yaptigim en anlamli ve kaliteli isti.Ozenerek yaptim buda yabanci partilerde devamli olan davetiye gelenegine uysun ve bizim partininde bir davetiyesi olsun diye ugrastim.Evet parti organize edenler begenmessse yayinlamiyabilirlerdi bu benim icin sorun olmazdi cunku ben elimden geleni yapmistim.
 
4-birincisi ben super coderim demiyorum...Yurt disi olayini hic karistirmiyorum bile cunku onu 1 kere bilmeyerek yaptim 10 kere feedback aldim bu mudur yani dayanisma? bilmeyerek yapilan ve ozur dilenen bir seyi uzatmak?Partiye gelmedim cunku imkanim yoktu...
 
Tamam ben demoıscene i bilmeyebilirim zaten bu olaya gireli 1 yil oldu yarismaya katildigim 2 tane demom var toplam geri kalanlar oyun v.s.
 
Benim tek amacim ulkemizden kaliteli bir sey cikarmaktir baska bir amacim yok bu yuzden farkli yere cekmek isteyenlere hic aldiris bile etmiyorum...
 
-Garezin mi var dedim cunku soyledigin gibi genel itibariyle cok yanlis anlasilmalar oldu En buyugu SKATE ile msn den asla konusmadim ama MSN LOGLARI var demesi benim eski grubumda arkadas arasi konustugum seyin ertesi gun baskalarinin dilinde olup dalga gecilmesi v.s . gibi konular beni bu ortamdan soguttu diyebilirim..Bu bence en buyuk ahlaksizlik olayi ve ya soyleyen kisi ile gorusmeden pesin hukumle ha bu adam boyle denilmesi gercekten morali cok bozuyor belki bazi gunler hic uyuyamiyorum..Yani demoscene ile 1 yildir acayip ic iceyim elinden geleni yapmak icin cok ugrasiyorum ama aldigim fEEDBACK lere bakiyorum bu ugrasilarima ters yanitlar aliyorum tek soylenicek sey yanlis anlasilmadir ki bu ortamda en cok karsilastigim seydir.
 
Oncelikle mesaja atesli yaklasmayip tarafsiz bakanlara tessekkuru bir borc biliyorum ...
 
2. olarak soylenen "para icin yapiyo" "gizli amaclari" var gibi laflari asla kabul etmiyorum.Her zaman demoscene i ulkemizden daha kaliteli isler cikabilecegini gostermek icin yaptim ama bakiyorumki TEK sorunumuz TEK yurek olamamiz , birlikte calisamamiz ....Olaylar nedense sansasyonel taraflara cekilip , emeklerle dalga geciliyor ..Buna asla tahamulum yok ..
 
Ben bir demo ile 4-5 ay ugrasiyorsam bende bir saygi beklerim eger benden saygi bekleniyorsa...
 
Ama asla kimseye bilerek ve isteyerek saygisizlik yapmam buna kisiligim izin vermez anca bilmeyerek yapmistim ve kesinlikle ozur dilemisimdir...
 
NEyse daha konusulacak cok konu var ama bu yanlis anlasilmalardan biktim bu yuzden yabanci bir gruptayim boyle olmasindan NEFRET ediyorum cunku kendi ulkemdeki insanlarla birlikte bir DEMO cikaramiyorum...Oyle olmayip birlesip dunyaya kafa tutacak demolar yapsak daha iyi degilmiydi?
 
Sorulacak ve cevaplanacak cok sey var...
 
neyse ...
 
Bilmiyerek yaptigim gene yanlis bisi varsa ozur dilerim ama genel olarak yapmadigimi dusunuyorum..
 
saygilar..

25
pc / Test edicek araniyor.
« : 14.10.2006 18:10:01 »
Alıntı yapılan: scg
Hımm Gnostic şunu bi denemelisin :
 
http://pouet.net/prod.php?which=16373
 
ama bence pek ayip etmiyolar :) .dll e rağman zor böyle bişey yapmak.

yuh ya .. Muzik var . Dokular var. Goruntu super ve 4k?
 
-dokular generate e hic benzemiyo.
-muzik desen hasa minifmod dan daha iyi gibi geldi.
-sahne temiz
 
çok manyak teknikler var bunda sadece d3d altina koymak salaklik olur.
 
edit:
Bu ara muzigini isminden anladigim kadariyla bir turk yapmis.
Alıntı
music ................. Tufan 'Sonic' Uysal [TU303Sonic#gmx.net]

26
pc / Test edicek araniyor.
« : 14.10.2006 00:08:05 »
Alıntı yapılan: vigo
os : windows 2003 server
 
sanırım sorun bunda?

dx in eski surumu yuklu sanirim bilgisayarinda normalde dx9.0c ile gelmesi lazim bunun bi ara upload edeyim o dll yi 1 mb bisi o zaman caliscak mi merak ettim.
 
edit:
Upload ettim: http://rapidshare.de/files/36633265/d3dx9_29.zip.html

27
pc / Test edicek araniyor.
« : 13.10.2006 22:54:02 »
D3d olayina girmis bulunmaktayim.ilk ornegimide yazdim fakat calisip calismadigi konusunda emin degilim.Bu konuda yardiminizi istiyorum.
 
Blast adli intro dan bir goruntu olan programi test edip acilip / acilmadigini yazarsaniz ,Hizli veya yavas calistigini v.s. bilgilendirirseniz sevinirim.
 
dosya:
http://rapidshare.de/files/36624233/test.zip.html
 
*not: zip i acarken veri diye klasoru olusturmassa exe disindakiler veri adli klasorde olmasi gerek

28
demoscene / fiction by united force
« : 13.10.2006 17:46:09 »
Tek artisi muzigi olabilir diger kisimlari pekde begenmedim.

29
demoscene / illegal lemmings (a.k.a. megademo 2)/bronx
« : 12.10.2006 16:01:11 »
Alıntı yapılan: spritus
sizlere bronx'un bu güzide demosundan bahsetmek istiyorum. aslında bu bir megademo. yani birçok introdan oluşmuş bir intropack. bu demonun en sevdiğim tarafı menüde bulunan ahlaksız lemminglerle uyumlu komik ismi :]
biliyosunuz ki lemmingler aslında terbiyeli ve aptal yaratıklar :]
 
http://www.pouet.net/screenshots/19127.jpg
 
demo toplam 8 parttan oluşuyor. bunların biri menü, biri hiddenpart ve biri oyun ve kalanı da intro. hiddenpartlar için anamenüde "wednesday" veya yapımcıların handlelarını yazabilirsiniz. linkleri de verelim:
 
illegal lemmings/bronx : http://www.pouet.net/prod.php?which=19127
winfellow emulator : http://sourceforge.net/projects/fellow/
kickstart.rom : http://www.getbanner.ru/313/37/aiab/kick31.zip
 
iyi eğlenceler ;]

gfxler cok hostu benim hosuma gitti .Hele ilk giristeki lemmings in hareketeleri :D

30
yabancı partiler / function 2006
« : 10.10.2006 05:05:52 »
1.found...
 
Alıntı
Decipher: there's a big secret button on the computer that can make a full 64k just take a look for it at the front side of your case.

 
yazmama ragmen...
tamam sen bilirsin o zaman madem oyle..

Sayfa: 1 [2] 3 4 ... 13