tr-demoscene

the scene => coding => teori => Konuyu başlatan: GnoStiC - 12.05.2006 12:37:00

Başlık: Wu Anti-aliased lines..
Gönderen: GnoStiC - 12.05.2006 12:37:00
Your average Breshenham line drawing algorithm draws lines quickly, but not that nicely..

http://freespace.virgin.net/hugo.elias/graphics/x_wuline.htm (http://freespace.virgin.net/hugo.elias/graphics/x_wuline.htm)
Başlık: Wu Anti-aliased lines..
Gönderen: spritus - 12.05.2006 14:10:46
Alıntı
Originally posted by GnoStiC@May 12 2006, 12:37 PM
Your average Breshenham line drawing algorithm draws lines quickly, but not that nicely..

http://freespace.virgin.net/hugo.elias/graphics/x_wuline.htm (http://freespace.virgin.net/hugo.elias/graphics/x_wuline.htm)
[post=7461]Quoted post[/post]
[/b]

burayı biliyorum. daha başka bi sürü güzel tutorial var:
http://freespace.virgin.net/hugo.elias (http://freespace.virgin.net/hugo.elias/graphics)
Başlık: Wu Anti-aliased lines..
Gönderen: GnoStiC - 12.05.2006 14:17:52
bende nasil olduysa birseyler bakinirken kendimi burda buldum.. guzel dokumanlar, okumak lazim hepsini..
Başlık: Wu Anti-aliased lines..
Gönderen: skate - 12.05.2006 16:54:49
Lighthouse Dream'de wupixel kullanmadığımız için eleştiri almıştık :)
Başlık: Wu Anti-aliased lines..
Gönderen: spritus - 12.05.2006 17:26:13
Alıntı
Originally posted by skate@May 12 2006, 04:54 PM
Lighthouse Dream'de wupixel kullanmadığımız için eleştiri almıştık :)
[post=7470]Quoted post[/post]
[/b]

sahi lam kuş sürüsü için kullanabilirdik