İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - hades

Sayfa: 1 ... 12 13 [14] 15
196
demoscene / 7d4 Sonuçları
« : 22.05.2004 13:52:46 »
Yaw arkadaşlar 7d4 party stufflarına ne zaman kavuşabileceğiz. Merak etmeye başladım.

197
geyik / Peace Ulan Azcık Peace!
« : 18.05.2004 11:11:43 »
Ben almıyım. Öksürük yapıyo... Ama dumanından biraz çekersem bişey olmaz sanırım.
Hımmmm güzelmiş yaw... Bana duble çubuk...

198
demoscene / 7d4 Sonuçları
« : 17.05.2004 23:53:53 »
Bronx'un dağılmasına üzüldüm doğrusu.
Ama her işte bir hayır vardır derler. Beklemede kalalım biraz.

Skate:"Yakın zamanda tahmin ettiğinizden çok daha aktif olacak bu forum. 2-3 ay bekleyin ve görün!"

Kavga kokusu alıyorum galiba  :D

199
demoscene / 7d4 Ardından...
« : 10.05.2004 17:39:29 »
Herkese selam.....
Öncelikle parti organizatörlerine ve diğer tüm katılımcılara teşekkür ederim. Özellikle çeviri konusunda beni çok zor bir durumda kalmaktan kurtaran arkadaşa (Birde kim olduğunu hatırlayabilsem) ayrıca teşekkür ederim. Aksi takdirde zak collection'ı release etmekten vazgeçecektim(k).
Son anda meydana gelen aksiliklerle uğraşmaktan dolayı kimseyle yeterince sohbet edemedim. Gerçi herkes bir şeylerle uğraşıyordu ama en azından bir hal hatır sorardık.
Mekan genişlik olarak çok iyi ama mesafe olarak çok uzak. Bu nedenle bende erken ayrılmak zorunda kaldım. Bu duruma çözüm olarak wisdom'un önerilerine katılıyorum.
Aklıma takılan bir konu hakkında bir önerim var. C64 stuffları nedense projektör ile çok kötü gözüküyor renkler belli değil, görüntü bulanık vs... Bunun için C64 staufflarının emülatör ile gösterilmesini öneriyorum.
Emeği geçen herkese tekrar teşekkür ediyorum.

hades/hi3s

200
hi3s / Sidwine 3 Sonuçları
« : 25.04.2004 21:21:35 »
Sidwine 3 müzik composunda slowhand / hi3s (Bekir Oğurlu) 3. olmuştur.
Kendisini bir kez daha tebrik ediyorum.

201
geyik / Softwarewar
« : 21.04.2004 07:03:20 »

202
demoscene / 7d4 Demo Party Duyuru
« : 16.04.2004 08:10:20 »
hımmmmm....

Bilgilendirdiğiniz için teşekkürler.
Bu durumda demek oluyorki ekleme yapacağım için yazdığım kodu optimize etmem gerekiyor.
(6510'da 16-32 bitlik komutlar olsa ne güzel olurdu yaw, hatta birazcık daha ileri gidip karmaşık formülleri, hesaplamaları 2-3 komutla halledebilseydik)
8 bit rulezz

203
demoscene / 7d4 Demo Party Duyuru
« : 15.04.2004 07:56:27 »
İkitelli çok uzak yaw. ehuehu. Yokmu çaresi. daha yakın bi yer olmazmı ?
Kadıköy rulezz.
Eğer bir aksilik olmazsa gelmeye çalışırım.
Birde mutlaka kayıt olmakmı gerekiyor ?
Daha doğrusu kayıt ne için gerekli. compolara katılım ve/veya oylama içinmi ?

Asıl sorum şimdi geliyor.

256 byte kategorisinde aklıma takılan bazı noktalar var.

1-Mutlaka RUN komutu ile çalışabilecek bir durumdamı olacak ?

2-Code uzunluğu 250 byte olsun ama bunu RUN ile çalışacak şekilde diyelimki 2004 SYS 2061 haline getirirsek extradan 12 byte kullanmamız gerekecek. Bu durumda 256 byte sınırı geçilecek. Bu durum hakkında kesin bir bilgi varmı. Yani genel olarak C64 scene'de 256 byte için belli bir kural varmı.
Kısaca..
komut satırı + code : max 256 byte
sadece code : max 256 byte
Hangisi ?

3-256 byte'tan fazla yer kaplayan ama 512 byte'tan az olan bir code hangi kategoriye girecek. 4K olursa çok küçük kalır  :D

Kısaca 256b haricinde 512b kategorisi olabilirmi. Belli olmaz belki yazacağım bir code 256-512 arasında olabilir diye soruyorum.

hades/hi3s

204
c64 / C64 Tutorialler
« : 07.04.2004 20:09:52 »
Çalışmaların için tebrik ederim. Umarım bol içerikli olur. Bu arada siten için biraz reklam gerekiyor.

205
demoscene / Tr'deki TÜm Demogrupları
« : 07.04.2004 20:00:59 »
öyleyse siftah benden olsun.
ascreaus  97/98 gibi kuruldu  2000 gibi dağıldı. Sanitarium disk tool falan vardı.
Birşeyler daha var ama tam hatırlayamıyorum. Birde benim three stones isimli oyunum release edilmişti. Ayrıca benim "spook" isimli bir bir oyunumun tek partlık beta prewiev'i release edildi.  ( ki part bitmemiş gözüküyor. Oysa 3 part bitirmiştim. demekki erken release edildi. Acı olan ise 3 part bende bile yok. Anlaşılan tüm çalışmalarımı imha ettim) Grup kuruluşunda "solomon" olan nickimi "cryptic" olarak değiştirmiştim. Diğer memberlerin arasında adlarını hatırladıklarım ksin, moloch, skate ve aegis'tir.
Sonradan aklıma geldi birde palladium isimli diskmag var.

206
resident / Hompeyc
« : 07.04.2004 19:47:21 »
Oyun grafiği şeklinde web sayfası. Gerçekten çok hoşuma gitti. Çalışmalar ise ayrıca takdire değer.

hades
member of hi3s

207
hi3s / Yeni Grubumuza Hoşgeldin Mesajları
« : 01.04.2004 15:08:05 »
grubumuzun resmi web sitesi http://www.hi3s.org test yayınına başlamıştır.
En kısa zamanda forumda açılacaktır.

208
demoscene / ölmek Ve Doğmak
« : 31.03.2004 15:35:53 »
hi3s  ---> neyse açıklamayayım.
dergiyi kaldığı yerden devam ettirmeyi düşünüyorum ama aynı outfit ile çıkarmı bilemem. Çünkü dizayn işini yapan Deniz'in cevabı önemli. Olmazsa yine .pdf olarak ama daha basit bir outfit ile çıkacak.
ps: paper mage frp'de yeni bir tür olabilir. aynı şekilde cleric, paladin, barbarian gibi türlerede dönüşebilir ama kağıt bir kahraman kaç levele kadar çıkabilir orasını bilemem  :D

209
demoscene / ölmek Ve Doğmak
« : 30.03.2004 22:27:18 »
Grubumuzun adı hi3s'dir.

Spritus : Diğer elemanlar uzun zamandır c64 ile uğraşan kişilerdir  fakat şimdiye kadar hiç bir grupta yer almamışlardır. Yani çiçeği burnunda sayılırlar.
Independent ve yaşananlar benim için öldü.
Kalın sağlıcakla...

210
demoscene / ölmek Ve Doğmak
« : 26.03.2004 17:40:52 »
Arkadaşlar son günlerde yaşanan bazı yanlış anlamalar sonucu çıkan tartışmalar nedeniyle hepimiz ister istemez sinirlendik ve içimizdekileri kustuk.
Ayrıntıya girmeye gerek yok. Independent olarak kendi aramızda yaşanan bazı gelişmeler sonucu independent diye bir grup artık yok. Mevcut elemanlarımızla yeni bir grup kurmuş bulunuyoruz. Şu anda isim konusunda anlaşmaya çalışıyoruz.
Hepinizinde bildiği gibi en azından benim ve slowhand'in buradaki kişilerle şahsi bir problemi yok. Yeniden yapılanma bitti ve şu anki member status aşağıdaki gibidir.

Tüm scene'e hayırlı olmasını dilerim

Hades      : code, hardware
Slowhand : zak, gfx
Spunky    : web, gfx, hardware
Insomnia  : code, gfx
Shadow   : code, gfx, hardware

Kuruluş tarihimiz : 26-03-2004

En kısa zamanda -muhtemelen hafta sonu- isim bulunmuş olacak.

Olm skate. İntron berbat olmuş. Hadi kavga edelim. Hehehehe

C64 ile kalın ve mutlu olun


HADES

Sayfa: 1 ... 12 13 [14] 15