amac ortadaki binary kodu sag ust taraftakine benzer bir hale getirmek.
kodun altindaki yuvarlaklar senin hazirladigin programi temsil ediyor.
program dongusu her saat atiminda bir saga dogru kayacak sekilde ayarlanmis.
her yuvarlak bir islemi temsil ediyor. mesela yuvarlak icinde 0 veya 1 yaziyorsa, o an imlecin gosterdigi kutucuga o rakam yaziliyor (bu sekilde 0, 1 veya bosluk yazdirabilirsin)
ok isaretleri imleci hareket ettiriyor.
kutudan disari dogru cikan ok isareti, o an imlecin bulundugu kutudaki degere gore bir alt programa gecmeni sagliyor (kutunun icin 0 yaziliysa, alt programa gec gibi) kontrol akisini sagliyor (if-else/beq-bne gibi)
bu sekilde imleci (kodun uzerinde hareket eden kutucuk) hareket ettirip, 1 0 degerlerini yazdirarak sag ust taraftaki koda ulasmaya calisiyoruz.