Gönderen Konu: Rottoprojo64 by Plush  (Okunma sayısı 21831 defa)

Rottoprojo64 by Plush

« : 16.05.2011 00:09:44 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
Bunu hatırlayan var mı?
 
http://www.pouet.net/prod.php?which=49904
 
Javascript'de 256 byte'da küp çeviririm de Commodore 64'de çeviremez miyim? :) Linkler aşağıda.
 
CSDB:
http://noname.c64.org/csdb/release/index.php?id=100083
 
Pouet:
http://www.pouet.net/prod.php?which=56981
« Son Düzenleme: 16.05.2011 00:15:17 Gönderen: skate »

Rottoprojo64 by Plush

« Yanıtla #1 : 16.05.2011 08:50:51 »
Hızlı düğmeleri aç

spritus

İleti: 933

Çevrimdışı
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://resident.tr-demoscene.info
en aktif scener'dan en güzel bir produkt. eline sağlık sk8 :)

Rottoprojo64 by Plush

« Yanıtla #2 : 17.05.2011 01:59:19 »
Hızlı düğmeleri aç

nightlord

İleti: 1.085

Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.nightnetwork.org
abi daha isteyim bakamadim ama csdb yorumlari ve screenshota bakilirsa super gozukuyor eline saglik :)

Rottoprojo64 by Plush

« Yanıtla #3 : 17.05.2011 12:16:31 »
Hızlı düğmeleri aç

ssg

İleti: 331

Çevrimdışı
  • ****
  • Sr. Member
    • Profili Görüntüle
herkesten once varligini ben ogrendim deyip hava atayim. hatta yurtdisindakilere, asmalimescitte acik havada bira patates esliginde ogrendim diye hava atayim.

sirrini da bir tek ben biliyorum ve bu sir benimle mezara gidecek. (abart)

Rottoprojo64 by Plush

« Yanıtla #4 : 17.05.2011 17:38:16 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
Experimental Atari 800 XL portu:
http://www.akaydin.com/atari/codes/skate/previews/rottoprojo800.zip
 
Henüz Atari'de olaya o kadar hakim olmadığım için size büyük oldu. şu anda 256'nın tam 1.5 katı 384 byte. Ne yazık ki c64'deki kadar kolay değil sprite pozisyonlarını set etmek Atari'de. Ancak sprite (players&missiles) kullanmadan doğrudan ekrana plot ile çizim belki daha kısa yer tutabilir. Bir ara onu da deneyeceğim.
 
Not: Küp daha büyük ancak hesaplamalar birebir aynıdır. Küpün büyüklüğü çözünürlükten kaynaklanıyor. Commodore'daki kadar yumuşak dönmüyor bu çözünürlükte.

Rottoprojo64 by Plush

« Yanıtla #5 : 24.05.2011 13:27:14 »
Hızlı düğmeleri aç

endo

İleti: 687

Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.moldibi.com
eline saglik kardesim super olmus.
- endo of glance -

Rottoprojo64 by Plush

« Yanıtla #6 : 07.06.2011 03:29:19 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
JAC hayvanı (müstakbel Atari demo coop elemanım) benim 384 byte olarak yaptığım ve 300 byte'ın altına inmeyeceğine inandığım Atari portunu 254 byte'a indirmişti, Outline'da yayınlanmış.
 
http://www.pouet.net/prod.php?which=57080
 
edit: şimdi baktımda platform sayısı 3'e çıktı.
 
http://www.pouet.net/search.php?what=Rottoprojo&type=prod&x=22&y=4
 
yok mu spectrum, amstrad, amiga (bu aralar çok revaşta), atari st v.b. portunu yapacak? :)
« Son Düzenleme: 07.06.2011 03:32:32 Gönderen: skate »