Aynı Patterns of Madness demosunda olduğu gibi hemen bunun da son versiyonunu siteye ekledim. Ancak kasan versiyonla değiştiremem, çünkü partide yayınlanan hali oydu. ıkinci bir link olarak ekledim final version diye.
Denedim, hala büyük birkaç texture olsa da en azından benim makinemde (7d9 compo makinesi olur kendileri) oldukça yüksek bir performansla çalıştı. daha düşük configlerde de iyi bir biçimde çalışacaktır diye umuyorum. Daha önce bu ürün ile ilgili değerlendirme yapamamıştım, şimdi yapabilirim.
Tek kişilik bir ürün için görüntü güzel. Ancak fizik çok hatalı, sanırım sen de farkındasındır. Yani arabanın hatalı pivot noktasından çarpınca sekişimize kadar oldukça hatalı bir fizik var. Ancak senin daha önce yayınladığın oyunda gördüğüm kadarıyla fizik konusunda başarılısın. Sanırım uğraşacak vaktin olmadı çok bu simülasyon ile. Diğer arabalar ile bir collision olmaması da oldukça negatif bir faktör.
Peki niye bu noktaya takıldım? Oyun yarışmasına bir simülasyon ile girdin, yani ortada oyun yok.
Bu defa insan en azından çok başarılı bir simülasyon bekliyor. Anlatabildim mi?
"Ortada bir oyun yok" konusu çok önemli. Sonuçta bu bir 3d engine yarışması değil. Console ekranından yapılmış sayı tahmin etme oyunu ya da tic tac toe gibi basit bir oyun bile buna karşı kazanabilirdi oyun yarışmasında. Sebebi bunun başarısız bir ürün olması değil ancak ortada "oyun" olmaması.
Demo yarışmasında birinci olman gerektiğini düşünen insanlar bile var. Ben oy kullanmadım ama kullansaydım sana iyi bir oy verirdim. Ancak oyun yarışmasındaki sonunculuğu yarışmaya soktuğun ürünün oyun olmayışı ile bir bakıma hak ettin. Tabii bir de oyunun kötü performans ile çalışması tuz biber ekmişti yarışmalar esnasında. şimdi hız sorununu çözdün ama ben geri kalanları hatırlatmak istedim. Umarım dediklerimi negatif olarak almazsın.