paketi tamamen binary olarak düşüneceksin. sonuçta paketin içeriği bytelardan ibaret. her dilde yöntem değişir ancak float dediğin 4 byte birşey. peş peşe 2 float toplam 8 bytelık bir paket oluşturur. öteki tarafta byte byte okunan paketin ilk 4 byte'ı birinci değişkene, son 4 byte'ı ikinci değişkene alınabilir.
UYARI! UDP güvenilir bir protokol değildir, paket kaybı olabilir (hatta olur). Dolayısıyla TCP kullanmanı tavsiye ediyorum. UDP çok fazla adette gönderilen ve kayıp verinin aşırı problem olmayacağı veriler için idealdir. Örneğin audio, video streaming, MMO tarzı oyunlardaki bazı server/client iletişimi v.s. Yani eğer amacın aşırı yüklü bir işlem değilse UDP'yi tavsiye etmem, TCP garantilidir. Paket ulaşmazsa hata mesajı alabilir, gerekirse yeniden gönderebilirsin. UDP'de ise gönderdiğin paketi yanlış bir IP'ye bile göndersen, senden çıktıktan sonra bir kontrolün yoktur paket üzerinde. IP doğru bile olsa o anda bilgisayar/cihaz erişilmez durumdaysa bunu göremezsin. Tek yol kendi acknowledge mekanizmanı kurmandır ki basit birşey için gereksiz. TCP protokolü zaten sana bunu sağlıyor, checksum'ını ekliyor pakete, ulaştığını doğruluyor v.s.